فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به نرخ تولید

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به نرخ تولید

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه را در بزرگترین سایت پارچه با بهترین جنس و کیفیت خواهید دید. پارچه تترون بیمارستانی مصرفی ترین، پرفروش ترین و یکی ار ارزان ترین پارچه با ویژگی های خوب است.

معرفی جنس پارچه تترون

یکی از پرکاردبرد ترین پارچه ها، پارچه تترون است. یکی از دلایل پر طرفدار بودن پارچه تترون، تنوع رنگی بالای آن است که چیزی در حدود ۱۵۰ رنگ از آن در بازار عرضه می شود. البته این تنوع رنگی بالا هم به دلیل خصوصیت رنگ پذیری بالای آن است.
اما مهمترین دلیل محبوبیت پارچه تترون، تثبیت رنگ و مقاومت بالای این پارچه به شستشو و مواد شوینده است.
هر چه پارچه تترون را بشویید، باز می توان همان لطافت و نرمی و رنگ زیبای سابق را در آن حس کرده و ببینید.
لباسی که با پارچه تترون دوخته می شود، به جز این که حس خنکی را به شما القا می کند، بسیار سبک بوده و ضد حساسیت است. ضد حساسیت بودن این پارچه باعث شده که بیشترین مصرف آن برای مراکز بهداشتی و درمانی باشد.
البته قیمت ارزان این پارچه نیز غیر قابل انکار است.
اما دلیل این همه راحتی این پارچه در چیست؟
پارچه تترون از الیاف پلی استرو ویسکوز تشکیل شده است که می توانند با درصدهای مختلف ترکیب شوند. با توجه با سلیقه شخصی می توانید هر نوع پارچه تترونی را خریداری کنید.
کارخانه ها میزان عرض های پارچه تترون را از مقدار ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر و گرماژ را بین ۱۵۰ تا ۱۹۰ گرم تولید می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون و مصارف زیاد آن

پارچه تترون مصارف زیادی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.
ویژگی هایی از جمله لطافت و سبکی، ضد چروک و سایش، تنوع رنگی بالا و رنگ پذیری خوب، ضد حساسیت بودن و قیمت مناسب پارچه تترون باعث شده که مصرف این پارچه زیاد بوده و باعث محبوبیت و پر طرفداری آن در صنعت خیاطی باشد.
از پارچه تترون در موارد زیر استفاده می شود:

  • دوخت پیراهن مردانه
  • دوخت فرم‌های اداری
  • دوخت ملحفه
  • دوخت مقنعه
  • دوخت لباس نوزادی
  • استفاده در صنعت عروسک‌سازی
  • و پر مصرف ترین صنعت آن بیمارستان است.

مهمترین مکان هایی که از پارچه تترون بیشتر در آن استفاده می شود، محیط های بیمارستانی و درمانگاهی است.
از موارد استفاده از پارچه تترون در بیمارستان در زیر آورده شده است:

  1. لباس فرم کادر پزشکی
  2. لباس فرم پرستاران
  3. لباس فرم خدمه
  4. ملحفه و رو تختی تخت های بستری و …
  5. روبالشی برای بالش های بیمارستان
  6. لباس بیماران

کدام عرض و گرماژ پارچه تترون پرفروش است؟

پارچه تترون از لحاظ عرض و گرماژ به چند دسته تقسیم می شود:

  • تترون پیراهنی: تترون پیراهنی که از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است، با تترون عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۹۰ گرم دوخته می شود. این انتخاب به این خاطر است که پیراهن های دوخته شده بدن نما نباشند و برش خوری راحتی داشته باشند.
  • تترون مقنعه ای: این نوع پارچه تترون که به دلیل رنگ بندی های زیبا مورد توجه قرار گرفته، در عرض ۹۰ سانتی متر به فروش می رسند. البته با توجه به کوتاه تر شدن مقنعه ها، برای دوخت آن ها از تترون با عرض ۱۵۰ و ۱۸۰ نیز استفاده می شود.
  • تترون ملحفه و روتختی: پارچه تترون در عرض ۳ متری به دلیل سنگینی و وزن زیاد، بیشتر برای دوخت ملحفه و رو تختی استفاده می شود.
  • تترون کاور روتختی و چادر جشن تکلیف: پارچه تترون در عرض ۲ متری معمولا برای مصرف خانگی و دوخت کاور روتختی و چادر جشن تکلیف که بیشتر به رنگ های سفید و شیری عرضه می شود، استفاده می شود.
  • تترون بیمارستانی: این نوع پارچه معمولاً در گرماژ ۱۵۰ تا ۱۷۰ گرم بوده و بیشتر در رنگ های سفید، سبز، یاسی، صورتی و آبی رنگ می شوند.

علت استفاده از نوع پارچه برای لباس فرم پرستاران، پزشکان و بیماران، مقاومت بالا در مقابل شستشو و ضد عفونی کننده هاست.
پارچه تترون بیمارستانی بدن نما نیست، ضد آب ژاول است و دوام رنگ خوبی دارد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

چرا پارچه تترون مصرفی ترین پارچه بیمارستانیست؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، پارچه تترون مصرفی ترین و پرطرفدارترین پارچه بیمارستانی است.
یکی از دلایل مصرف زیاد پارچه تترون برای بیمارستان، ضد حساسیت بودن و نرمی این پارچه است که مناسب بیماران وپزشکان عزیز می باشد.
از دلایل دیگر محبوب بودن پارچه تترون برای بیمارستان سبک بودن و احساس خنکی است که هنگام مصرف از آن دریافت می کنیم. این خصوصیت باعث می شود که پزشکان با ساعت کاری شلوغ و زیاد هرگز در این لباس ها خسته نشوند.
اما اگر می خواهید مهم ترین دلیل فروش زیاد پارچه تترون بیمارستانی را بدانید، پس باید بگویم که این پارچه حتی با ریختن آب ژاول نیز مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.
این پارچه با وجود شستشوی مکرر با مواد شوینده و ضد عفونی کننده، که به دلیل شرایط بیمارستان انجام می گیرد، همچنان از جنس، رنگ و کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.
همچنین هر نوع لکه بر روی این پارچه به راحتی پاک شده و از بین می رود، بدون این که آسیبی به پارچه برسد.
به جز مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، پارچه تترون در مقابل سایش و چروکیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این خاصیت برای پزشکان و کادر درمان که بی وقفه در حال کار و تلاش هستند بسیار مناسب است.

ویژگی های یک پارچه تترون بیمارستانی خوب

همان طور که با خبر هستید، بیمارستان ها جزو مکان هایی هستند که همواره در معرض آلودگی های میکروبی و بیماری ها قرار دارند. با توجه به این نکته که گفته شد، لباس های فرم یا باید یک بار مصرف بوده و یا باید از جنس با کیفیتی باشند که بتوان به صورت مداوم آن ها را شست.
پس باید این نوع پارچه آنقدر حرفه ای باشد که با چند بار شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. همچنین باید پارچه ای باشد که در مجاورت مواد ضد عفونی و آب ژاول از خود مقاومت نشان دهد تا به بافت پارچه آسیبی نرسیده و خللی در رنگ ایجاد نشود.
به این کیفیت رنگرزی در بازار، آب ژاولی می گویند. آب ژاولی یعنی کیفیتی از پارچه تترون که در تماس با آب ژاول رنگش ثابت باقی می ماند.
با توجه به این که لباس همواره با پوست بدن در تماس است و محیط بیمارستانی از شرایط حساسی برخوردار است، در نتیجه باید پارچه تترون از الیاف بهداشتی بوده و ضد حساسیت باشد.
ویژگی بعدی که پارچه تترون بیمارستانی باید داشته باشد، وزن کم آن است.
وزن سبک اهمیت خود را وقتی نشان می دهد که بخواهیم از پارچه تترون بیمارستانی برای لباس بیمار به خصوص سالمند استفاده کنیم.
لباسی که از پارچه تترون بیمارستانی دوخته می شود باید راحت و سبک باشد. البته این سبکی به آن معنی نیست که پارچه تترون از وزن استاندارد خود کمتر بوده و نازک و بدن نما باشد.
باید توجه داشته باشید که محبوب ترین رنگ های پارچه تترون بیمارستانی، آبی اسمانی، صورتی، سفید و لیمویی، سبز مغز پسته ای و سبز پر رنگ که مشهور به سبز بیمارستانیست می باشند. البته ممکن است در بیمارستان های خصوصی این شرایط فرق کند.
شرایط کلی برای انتخاب پارچه و خرید برای لباس بیمار باید به صورت زیر باشد:

  • برای جراحان اتاق عمل، لباس سبز، آبی آسمانی و یا خاکستری روشن است زیرا این رنگ ها چشم را خسته نکرده و نگاه کردن به آن ها باعث تقویت دید می شود.
  • علت تقویت دید هنگام نگاه به این رنگ ها این است که جراح می تواند تمرکز بهتری روی رنگ قرمز خون داشته و حواسش پرت نشود.
  • برای بیماران خانم لباس صورتی و برای بیماران آقا لباس آبی استفاده می شود.
  • همچنین گرماژ پارچه تترون بیمارستانی باید ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵، ۱۸۰ گرم بوده و عرض آن ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  • پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۳ متر مناسب ترین پارچه برای الگوزنی است.
  • پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۲ متر و ۱۸۰ سانتی متر هم مناسب ترین پارچه برای دوخت ملفه و رو تختی های بیمارستانی است.
  • هر طاقه رولی پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متری، ۱۰۰ متر و هر طاقه کتابی پارچه تترون بیمارستانی ۴۰ الی ۵۰ متر است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیماران

ما گفتیم که پارچه تترون بیمارستانی برای لباس فرم بیمار، یونیفرم پرسنل اعم از پزشک، جراح ، پرستار، حراست و …، ملحفه، پارچه های اتاق عمل، رو تختی، پرده و مصارف پزشکی و بهداشتى مصرف پزشکی دارد.
اما مهم ترین و حساس ترین مصرف آن برای یونیفرم هاست.
به طور کلی ویژگی های که باید پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیماران داشته باشد: مقاوم بودن در برابر پارگی، کم وزن بودن، خنکی و لطافت پارچه، ضد آب ژاول بودن، قابلیت استریل و ضد عفونی کردن، ضد عرق بوده و ضد حساسیت باشد.

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار

عوامل تاثیر گذار در قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار را به پنج عامل مهم تقسیم بندی کرده ایم که شامل:

  1. کیفیت پارچه
  2. خرید عمده این نوع پارچه
  3. عرض پارچه
  4. رنگ پارچه
  5. و در آخر گرماژ یا وزن پارچه

با توجه به این که هر چه عرض، وزن و کیفیت پارچه تترون بیمارستانی بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. با این تفاسیر مناسب تر است تا پارچه تترون بیمارستانی را به صورت عمده و عدلی بخرید تا قیمت ها کمتر شود.
البته با خرید مستقیم از درب کارخانه و یا خرید به صورت اینترنتی که دست دلالان و واسطه ها کوتاه می شود، می توانید از فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه بهره مند شوید.
نکات فرعی که ممکن است روی قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی تاثیر داشته باشند مانند:

  • عدم براقیت پارچه
  • نوع و کیفیت نخ و الیاف پارچه
  • مواد اولیه
  • نوع رنگرزی

بهترین جنسی که می توان از پارچه تترونی خرید، جنسی است که از ۶۰ درصد ویسکوز و ۴۰ درصد فلامنت باشد. هر چه این درصد جا به جا شود پارچه تترون بیمارستانی نامرغوب تری خواهیم داشت.
اما چرا عدم براقیت پارچه تترون بیمارستانی در قیمت فروش آن تاثیر دارد؟
به این خاطر که در پارچه های تترون بیمارستانی براق از درصد بیشتری از فلامنت استفاده شده و در نتیجه نا مرغوب است. لازم به ذکر است که فلامنت همان پلاستیک است.
مورد دیگر این که قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی یکسان است. همچنین تفاوت قیمت در رنگ های پر فروش و کم فروش مشاهده می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه

حال که با عوامل موثر روی قیمت، کیفیت های پارچه و معرفی پارچه تترون بیمارستانی آشنا شدید می توانید به ما اعتماد کرده و خریدی مطمعن را تجربه کنید.

بسیاری از پارچه فروشی های سطح شهر به صورت عمده از ما خریداری کرده و به صورت جزئی به فروش می رسانند. در نتیجه بهتر است برای خریدهای عمده و یا عدلی از سایت ما قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی را استعلام کنید.
پشتیبانان ما همواره آماده پاسخگویی به سفارشات و دادن مشاوره به شما هستند.
در نتیجه با خرید از سایت ما از مزایایی برخوردار خواهید شد از جمله:

  1. تحویل سفارشات آنلاین خود در کمترین روز کاری و سریع ترین زمان ممکن
  2. مشمول شدن از مشاوره های رایگان تلفنی و آنلاین از پشتیبانان ما برای خریدی عالی و با کیفیت
  3. ارزان ترین قیمت و خریدی با کیفیت زیر قیمت بازار برای خریدهای جزئی و کلی
  4. امکان خرید غیر حضوری و صرفه جویی در وقت و هزینه

در صورتی که به طور مداوم به به پارچه تترون بیمارستانی نیاز دارید، ما به شما خرید عدلی و عمده را پیشنهاد می کنیم.
خرید عدلی یعنی چند طاقه را با گونی به هم بسته بندی کرده و برای محاسبه متراژ هر عدل، متراژ تمام طاقه ها را با هم جمع بندی می کنند.
فراموش نکنید که اگر برای ارسال بار خود، اتوبوس را انتخاب کنید در هزینه ارسال خود ۳ برابر بیشتر خرج خواهید کرد اما سفارشتان را یک روزه تحویل خواهید گرفت.
برعکس اگر از باربری برای تحویل بار استفاده کنید با هزینه ای کمتر، سفارش را بین ۱ الی ۴ روز بعد تحویل خواهید گرفت.
در نظر داشته باشید که تنوع فروش پارچه تترون بیمارستانی ما بسیار بیشتر از دیگر سایت ها می باشد.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی | مرجع فروش بهترین پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول و درجه یک را از بزرگترین مرجع رسمی فروش آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟