فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، با ارزان ترین قیمت ممکن هم اکنون از طریق سایت مجموعه پارادا امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.
خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی که از مصرفی ترین پارچه های حوضه بهداشت و درمان است به صورت عمده انجام می گیرد.

انواع پارچه اسپان باند

یکی از پارچه های پرفروش و مصرفی در صنعت نساجی کشور ما، پارچه اسپان باند است. این پارچه که از گرانولی با نام پلی پروپیلن تولید شده، هیچ گونه تار و پودی نداشته و معروف به پارچه ای بی بافت است.
پارچه اسپان باند با نام های پارچه نبافته، پارچه سوزنی و پارچه یکبار مصرف در میان خریداران و بازاریان، مشهور بوده است. در کارخانجات تولید پارچه اسپان باند در ایران، شاهد بکارگیری مواد اولیه با کیفیت متفاوت و تهجیزات متفاوت هستیم. همین موضوع سبب شده تا کیفیت نهایی پارچه اسپان باند هم متفاوت باشد.
اما به طور کلی یک سری از مشخصه های پارچه نبافته اسپان باند، در میان تمامی تولیدی ها مشترک بوده است.
به عنوان مثال این پارچه ها را یا به صورت ضد آب یا به صورت آب دوست تولید می کنند. اگر مصارف پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها باشد، شاهد تولید پارچه هایی کاملا استریل و آنتی باکتریال هستیم.
تولید پارچه اسپان باند در ایران با گرماژ ۸ الی ۴۰۰ گرم و عمدتا در عرض های ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ سانتی متری بوده است. البته عرض های بالاتر و حتی پایین تر هم از این پارچه تولید و روانه بازارهای فروش می شود.
به عنوان مثال در تولید انواع ماسک، از پارچه های اسپان باند برش خورده با عرض هایی در حدود ۱۸ و ۱۹ سانتی سر و کار خواهید داشت.
از پرفروش ترین گرماژ پارچه های سوزنی که عمدتا در تولیدات بیمارستانی کاربرد دارند، می توان به این موارد اشاره نمود:

  • پارچه اسپان باند ۳۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۴۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۵۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۶۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۷۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۸۰ گرم
  • پارچه اسپان باند ۹۰ گرم

این پارچه ها در رنگبندی متنوع تولید و به عرضه می رسند. در کالیته رنگی پارچه اسپان باند، شاهد رنگبندی هایی همچون سفید، آبی، سبز، صورتی و غیره بوده ایم. تنوع رنگی و ثبات رنگی از مهم ترین ویژگی های پارچه یکبار مصرف به شمار می آید.
در یک دسته بندی دیگر، انواع پارچه اسپان باند موجود در بازار را می توان این گونه عنوان نمود:

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  2. پارچه اسپان باند ضد آب
  3. پارچه اسپان باند طرح دار

 

انواع پارچه اسپان باند
انواع پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ارزان

در صنعت نساجی، پارچه ها با توجه به پارامترهایی قیمت گذاری می شوند. یکی از این پارامترها، مواد اولیه هنگام تولید است. با توجه به این موضوع می توان گفت که پارچه اسپان باند از ارزان ترین پارچه های موجود به شمار می آید.
پس مقصود از پارچه اسپان باند ارزان، کیفیت پایین این پارچه نیست. بلکه این پارچه با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تری تولید و روانه بازارهای فروش می شود.
در حال حاضر علاوه بر مصارف بیمارستانی همچون زیرانداز بیمار، گان و شان بیمارستانی، لباس اتاق عمل، ماسک، کلاه یکبار مصرف و غیره، شاهد استفاده از این پارچه در صنایع کشاورزی، راه سازی، تولید چرم مصنوعی، خودروسازی و غیره بوده ایم.

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان را می توانید از طریق نمایندگی های فعال کارخانه های تولید کننده این پارچه، انجام دهید، زیرا مناسب ترین مراکز برای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی می باشند.
شما با خرید عمده پارچه اسپان باند آن هم در حجم بالا، قبلا خریدی اقتصادی ترین را تجربه خواهید کرد. اما اگر این خرید از مراکز معتبر نباشد، قطعا می تواند در کیفیت پارچه نقش فزاینده ای داشته باشد.
مجموعه پارادا یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند خصوصا پارچه اسپان باند بیمارستانی است. شما می توانید با تضمین در کیفیت، خریدی مطمئن از قیمت را در این مجموعه تجربه نمایید.

 

قیمت عمده پارچه اسپان باند
قیمت عمده پارچه اسپان باند

قیمت عمده پارچه اسپان باند

جدای از مبحث کیفیت و مرغوبیت پارچه اسپان باند، قیمت عمده پارچه اسپان باند برای خریداران مهم است. چرا که برای آنها صرف نمی کند تا در متراژ پایین خرید خود را انجام دهند.
از طرفی اگر قیمت پارچه اسپان باند عمده گران باشد، باز هم صرفه اقتصادی برای خریداران ندارد. پس چاره کجاست؟
در درجه اول باید بدانید که قیمت پارچه یکبار مصرف به فاکتورهای گوناگونی وابسته است. این فاکتورها عبارتند از:

  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • رنگ پارچه
  • میزان تناژ خریداری شده
  • نحوه خرید یا سفارش

اما به طور کلی اگر شما بتوانید مستقیما از درب کارخانه خرید عمده پارچه اسپان باند را انجام دهید، قطعا خریدی مقرون به صرفه تر در انتظار شما خواهد بود.
در حال حاضر این امکان فراهم شده تا سفارش مستقیم انواع بهترین پارچه اسپان باند ایران از درب کارخانه را ثبت کنید. کمترین قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ را از ما بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه اسپان باند

سفارش خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

خرید پارچه اسپان باند از نوع بیمارستانی، با کیفیت عالی و قیمت ارزان از کجا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟