فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند ارزان بدون واسطه

فروش پارچه اسپان باند ارزان بدون واسطه

فروش پارچه اسپان باند ارزان از طریق این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می ‌شود. برای ثبت سفارشات خود و تهیه پارچه با کیفیت بالا با بخش فروش ما تماس بگیرید.

پارچه اسپان باند و خصوصیات منحصربفرد آن

پارچه های اسپان باند نوعی از پارچه های پر استفاده عصر حال حاضر است که معمولاً از جنس پلیمر های مختلف مانند: پلی پروپیلن می باشد.
در بازار این پارچه را به نام های دیگری مانند پارچه های یکبار مصرف، پارچه های نبافته سوزنی و نام هایی از این قبیل می شناسند.
خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند با کمک گرفتن از الیاف فیلامنت و پرس این الیاف در کنار یکدیگر تولید می شوند.
معمولاً در روند تولید این پارچه ها هیچ گونه الیاف نخ و تار و پود مورد استفاده قرار نمی گیرند. فیلامنت ها معمولاً از پلیمرهای مخصوص که با حساسیت خاصی انتخاب می شوند در کارخانجات نساجی تولید می گردند.
الیاف فیلامنت با کمک گرفتن از فرایند اکستروژن، کشش و تشکیل وب به وجود می ‌آیند که پس از تولید الیاف فیلامنت معمولاً این الیاف را در کنار یکدیگر به شکل منظم و یا به شکل تار عنکبوتی و غیر منظم در کنار هم قرار می دهند.
پس از قرارگیری الیاف در کنار یکدیگر لازم است تا این الیاف به یکدیگر پرس شده و تشکیل یک لایه منسجم پارچه را بدهند.
در این مرحله از روش هایی مانند حرارتی که با ذوب کردن سطح کوچکی از الیاف موجب در هم آمیختن این الیاف در یکدیگر می ‌شوند و یا با کمک گرفتن از روش هیدرودینامیکی که با کمک سوزن های مخصوص و فشار و پرس این الیاف در هم تنیده می گردند.
روش دیگری نیز وجود دارد که در آن الیاف را توسط اسپری های خاص چسب پاشی می کنند و یا الیاف را پس از غوطه ور کردن در این مواد در کنار یکدیگر قرار می دهند که پارچه های تولید شده در این سه روش دارای ویژگی های خاص می باشند.
تنوع در روش‌های تولید منجر به ایجاد پارچه های یکبار مصرف با ویژگی های منحصر به فرد می گردد که موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها را بسیار گسترده می کند.
نکته مهم که در مورد پارچه های اسپان باند و تولید آنها در کارخانجات قابل ذکر است این است که این پارچه ها به صورت چند لایه نیز می تواند تولید شوند.
تعداد هر لایه را در کنار پارچه های اسپان باند با علامت S مشخص می کنند.
به عنوان مثال اسپان باند سه لایه را با علامت ۳s نمایش می دهند.
هرچه تعداد لایه های پارچه اسپان باند بیشتر شود امکان مقاومت آن در برابر نفوذ ویروس، میکروب، باکتری و رطوبت بالاتر می رود.
به همین جهت در دوخت برخی از ملزومات خاص از اسپان باند های سه لایه تا پنج لایه استفاده می کنند.
با توجه به نحوه تولید این پارچه ها در مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می‌ توان آنها را پیدا کرد که در اینجا چند مورد از خصوصیات خاص این پارچه ‌ها را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:
این پارچه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه uv خورشید دارند و به راحتی می تواند مانع عبور پرتوهای خورشید شود.
این پارچه ها به هیچ عنوان پرز نمی دهد و به دلیل خاصیت تنفسی بالا در مصارف پزشکی استفاده های گسترده‌ ای دارند.
رنگ پذیری بسیار خوبی که پارچه های اسپان باند دارند موجب وجود این پارچه در تنوع رنگی بالا شده است.
مقاومت خوبی که پارچه های اسپان باند در برابر کشش و ایجاد ضربه و فشار دارند سبب شده تا در صنایع مختلف به راحتی از آن استفاده کنند.
امکان تولید این پارچه ها به دو شکل ساده و آنتی باکتریال وجود دارد.
پارچه های یکبار مصرف با دو ویژگی آبدوست و آبگریز تولید می گردند که هر کدام در بهترین سطح کیفیتی وجود دارد.

فروش پارچه اسپان باند

استفاده از پارچه اسپان باند در تولید لباس های بیمارستانی

در محیط های بیمارستانی به دلیل وجود میکروب، عفونت و آلودگی های مختلف لازم است تا از هر پارچه‌ ای که برای تولید لباس استفاده می‌ کنند به طور مرتب مورد شستشو قرار بگیرند.
با روی کار آمدن پارچه های یکبار مصرف اسپان باند دیگر نیاز به شستشوی پارچه ها و استفاده از دستگاه های اتوکلاو برای استریل کردن آنها نمی‌ باشد. بلکه پس از هر بار استفاده از پارچه های یکبار مصرف به راحتی دور انداخته می شوند.
به دلیل الیاف نرم و لطیفی که در تولید پارچه های اسپان باند وجود دارد به راحتی می توان انواع لباس های بیمارستانی را با استفاده از این پارچه تولید کرد و هیچ گونه حساسیتی برای بیماران به وجود نمی آورد.
زیرا این البسه به شکل مستقیم و بدون واسطه با پوست افراد در تماس می ‌باشد، اما خوب است بدانید که با توجه به تنوع پارچه های اسپان باند از لحاظ گرماژ، رنگ بندی و عرضه پارچه باید مناسب ترین نمونه را برای تهیه البسه های بیمارستانی انتخاب کرد.
مناسبترین گرماژ برای برای دوخت البسه بیمارستانی گرماژ بین ۴۰ تا ۵۰ گرم است، زیرا در این نوع گرماژ به دلیل ضخامت مناسب بدن نمایی وجود ندارد و بیمار در آن احساس خستگی نمی کند، زیرا کاملاً سبک می باشند.
مناسب ترین رنگ ها برای تهیه البسه بیمارستانی با پارچه های یکبار مصرف، رنگ های صورتی برای بانوان و رنگ های آبی برای آقایان است.
برای مراکز تولیدی به صرفه است تا از عرض های ۱۶۰ سانتی ‌متر برای دوخت انواع البسه بیمارستانی استفاده کنند، تا هیچ‌ گونه پرتی و اسراف در پارچه به وجود نیاید.
خوب است با تمام این توصیفات بدانید که انواع لباسهای مختلف برای بیماران در بخش های بیمارستانی وجود دارد که به اختصار چند مورد آن را بیان می کنیم از جمله:

  • لباس مناسب بیمار برای بستری های کمتر از ۴۸ ساعت
  • لباس های مناسب بیماران برای بخش‌ های ارتوپدی
  • لباس مناسب بیماران در بخش های ام آر آی
  • لباس مناسب بیمار برای ورود به اتاق عمل

البته گان و شان جراحی که توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد نیز جزء البسه های بیمارستانی قرار دارد.

تولید انواع ملحفه یکبار مصرف با پارچه اسپان باند

در صنعت پزشکی و تجهیزات بیمارستانی انواع مختلف لوازم مورد نیاز به صورت یکبار مصرف وجود دارد. استفاده از هر کدام از این تجهیزات بر حسب ضرورت در زمان ها و مکان های خاصی می باشد.
برخی از مهم ترین تجهیزاتی که در بیمارستان ‌ها کاربرد های زیادی دارد، ملحفه یکبار مصرف می باشد.
ملحفه های یکبار مصرف معمولاً به صورت ضد آب تولید می‌شوند که بتواند از انتشار عفونت به فضا جلوگیری کرده و همچنین این ملحفه ها دارای وزن سبک می باشند که جابجایی و حمل و نقل آنها به راحتی امکان پذیر است.
دارای بافت نرم و لطیف است و هیچ گونه آسیب به پوست بیمار وارد نمی کند.
از لحاظ اقتصادی استفاده از این ملحفه ها کاملاً به صرفه است و جزء اولین انتخاب ها برای تهیه می باشد.
معمولاً پارچه های یکبار مصرف را برای کاربرد ملحفه در عرض های ۶۰ سانتی متر ۸۰ سانتی متر ۰۰۱ سانتی متر تولید می کنند که به شکل رول هایی با متراژهای مختلف به بازار ارائه می ‌گردد.
معمولاً از این ملحفه ها در بسیاری از مراکز از جمله: مراکز درمانی و بیمارستانی، هتل ها، قطارها و هواپیما و مهمان خانه‌ ها نیز استفاده می‌ شود.
استفاده از ملحفه های یکبار مصرف دیگر نیاز به دوخت و دوز ندارد و حتی در استفاده از مواد شوینده و آب نیز صرفه جویی می گردد.
پس تمامی مراکز بیمارستانی و درمانی ترجیح می دهند تا به جای پارچه های سنتی از این نوع پارچه استفاده کنند، زیرا این پارچه ها در عین لطیف بودن کاملاً ثبات دارند و به راحتی دچار پارگی نمی شوند.

فروش پارچه اسپان باند

۵ نکته اساسی قبل از خرید عمده پارچه های اسپان باند

با بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند دریافتیم که این پارچه ها جزء پرفروش ترین های حال حاضر بازار می باشد.
اما نکته مهم در هنگام خرید عمده پارچه های یکبار مصرف این است که باید این پارچه ها را به صورت کاملاً استاندارد تهیه نمایید تا در حین مصرف هیچ گونه مشکلی برای مصرف ‌کنندگان به وجود نیاید.
تمامی خریداران عمده ترجیح می‌دهند تا پارچه های یکبار مصرف را با دقت کافی انتخاب کنند که پس از خرید عمده بتوانند سود خوبی را از این پارچه ها به دست بیاورند.
در اینجا ما به پنج نکته مهم که در هنگام خرید عمده پارچه های یکبار مصرف باید به آنها توجه ویژه کرد اشاره می کنیم از جمله:
توجه به نوع هیدروفیل و واترپروف پارچه های یکبار مصرف با توجه به نوع کاربری مورد اهمیت می باشد.
مشخص کردن نوع مصرف قبل از خرید از پارچه های اسپان باند کمک می کند تا بتوانید مناسب‌ ترین نوع عرض گرماژ را انتخاب کنید.
توجه به برند و کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند اهمیت زیادی در تهیه پارچه با کیفیت بالا دارد.
تعداد لایه های پارچه های اسپان باند با توجه به نوع کاربری آن مورد توجه قرار می‌ گیرد و در کاربردهای خاص که لازم است در محیط‌ هایی با میکروب و عفونت های مختلف سر و کار داشته باشید، بهتر است تا از پارچه های چند لایه استفاده گردد.
مهم ترین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب نوع مراکز فروش و عرضه این محصولات می باشد که با انتخاب مناسب و مراکز عرضه بدون واسطه می توانید از کیفیت و قیمت این محصولات مطمئن باشید.
البته باید بدانید که نکات بسیار زیادی وجود دارد که با دقت به همه آنها می توانید خرید بهتر را انجام دهید.
اما با انتخاب مراکزی که در آنها مشاوران آگاه وجود دارند، می‌ توانید قبل از خرید نهایی تمامی نکات مهم را با کمک این مشاور مورد بررسی قرار داده و بهترین تصمیم را بگیرید.

قیمت مناسب پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با خرید آنلاین

با توجه به تنوع بالای پارچه های اسپان باند خوب است که قیمت این پارچه ها را به صورت یکی لیست آماده در اختیار داشته باشید.
که با تهیه لیست قیمت برای این پارچه ها به راحتی می توانید از مراکز فروش مختلف استعلام گرفته و مناسب ترین قیمت ها را انتخاب کنید.
در صورتی که خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به شکل عمده انجام بگیرد با بررسی قیمت های مناسب می توان به راحتی میزان هزینه ها را مدنظر گرفته و سپس اقدام به خرید نهایی کرد.
از بهترین راه ها برای به دست آوردن قیمت پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً مناسب و اقتصادی انتخاب مراکز خرید آنلاین می باشد.
در خریدهای آنلاین بسیاری از هزینه های جانبی برای خریدار و فروشنده کاهش پیدا می‌ کند و امکان فروش پارچه اسپان باند ارزان به وجود می آید.
به طور کلی خرید پارچه اسپان باند از بازار های آنلاین علاوه بر قیمت مناسب، مزایای زیادی برای خریدار در پی دارد، که در اینجا برخی از مهم ترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:

  1. دسترسی راحت تر به تنوع بالای پارچه های اسپان باند
  2. امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  3. امکان خرید پارچه بدون صرف وقت و هزینه های اضافی
  4. دریافت محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری

در خرید به صورت آنلاین به شکل آسان تری می توانید لیست قیمت پارچه های اسپان باند را مورد بررسی قرار داده و مناسب ترین قیمت ها را با توجه به کیفیت های ارائه شده در سایت های مختلف انتخاب کنید.
خوب است بدانید که هر چه قیمت مواد اولیه در روند تولید پارچه های اسپان باند کمتر باشد در نتیجه پارچه نیز با قیمت مناسب تری ارائه می گردد و محصول نهایی که به دست مصرف‌ کننده می‌ رسد نیز قیمت ارزان تری دارد.
برخی از خریداران عمده و مراکز تولیدی تلاش می ‌کنند تا این پارچه‌ها را به هر روشی که امکان پذیر است با قیمت های کمتر تهیه کنند.

فروش پارچه اسپان باند

شرکت فروش پارچه اسپان باند با قیمت دست اول کارخانه

فروش پارچه اسپان باند ارزان توسط مراکز تولیدی که به حجم ‌های عمده از این پارچه ها نیاز دارند مورد استقبال قرار می ‌گیرد.
با انتخاب مراکز عرضه مناسب می توانید از قیمت ارائه شده این پارچه ها رضایت کامل را به دست بیاورید.
این شرکت فروش با عرضه پارچه های اسپان باند به قیمت کارخانه و بدون واسطه این محصولات را به صورت دست اول عرضه می کند.
حذف واسطه ها از معاملات توسط این مرکز فروش موجب ارائه پارچه با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر می شود.

فروش پارچه اسپان باند ارزان سبب می شود تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کرده و سود قابل ملاحظه‌ای را به دست بیاورد. اگر شما هم جزء خریداران عمده هستید که به دنبال مراکز فروش پارچه اسپان باند ارزان قیمت می باشید همین حالا جهت ثبت سفارشات خود با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند چیست

پارچه اسپان باند چیست + فروش عمده و ارزان

پارچه اسپان باند چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ کدام یک از مراکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟