فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش پارچه های بیمارستانی مرغوب

فروش پارچه های بیمارستانی مرغوب

جشنواره فروش پارچه های مرغوب بیمارستانی که جزو اجناس درجه یک بازار پخش پارچه باشند را از اوایل خرداد ماه به مشتریان مژده داده ایم.
پارچه های بیمارستانی به علت مصرف بالا همیشه قربانی کیفیت می شوند یعنی برای کاهش دادن قیمت های فروش بسیاری از فروشندگان از کیفیت کم کرده و در قیمت بازار فروش پارچه بیمارستانی را در یک مقطع به دست می گیرند.
سیاست کاملا غلطی است که بخواهیم کیفیت را فدای فروش با تیراژ بالا نماییم اما رقابت های ناسالم و ناصحیح بازار امروزه ایران در زمینه تامین انواع البسه بیمار سبب شده تا دیگر درجه کیفی پارچه های تولید شده مناسب بیمارستان زیاد مهم نباشد.

پارچه بیمارستانی درجه یک

پارچه های بیمارستانی لازم است تا درجه یک باشند چون وقتی از کیفیت پایین خرید می کنید و برای یک مقطع تعداد قرارداد هایتان را با مراکز درمانی افزایش می دهید عمر ماندگاری این قرارداد همان بار اول است. کاملا واضح است که مشتری شما از کیفیت لباسی که به او تحویل داده اید راضی نیست و نمی خواهد با شما همکاری اش را ادامه دهد.

فروش پارچه بیمارستانی

به جای اینکه شما نیز به مانند اکثر افراد فعال در تولید تجهیزات پزشکی تنها به سود مالی بیندیشید و بخواهید از کیفیت کار کم کنید، سعی در کاهش حاشیه سود خود باشید تا بتوانید با قیمت ارائه شده از سوی رقبا رقابت کرده و هنوز هم در میدان بمانید و در روند کار به مشتری خود ثابت کنید از بهترین پارچه بیمارستانی خرید کرده و پارچه مرغوب تهیه می کنید تا او بخواهد باز هم با شما قرارداد ببندد.
نگران کیفیت پارچه های بیمارستانی نباشید، ما بهترین اقلام بازار را برای شما تهیه کرده و ارسال خواهیم نمود تا هیچکدام از مراکز پزشکی نتوانند در زمینه مرغوبیت آن به شما خرده ای بگیرند و گله گذاری داشته باشند.

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به نرخ تولید

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه را در بزرگترین سایت پارچه با بهترین جنس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟