فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / قیمت پارچه بیمارستانی تترون

قیمت پارچه بیمارستانی تترون

قیمت پارچه بیمارستانی تترون ۱۶۵ گرمی اعلا در سال ۱۴۰۳ متری ۳۸۵۰۰ در عرض ۱۵۰ و متری ۹۵۰۰۰ برای عرض سه متر است.
روش خریدی که مستقیم از کارخانه انجام بپذیرد، تنها پیامدی که البته آن هم مثبت است، دستیابی به نازل ترین و پایین ترین قیمت هاست.
موضوع دستیابی به خرید ارزان پارچه تترون بیمارستانی که همیشه درحجم بالا انجام می شود، اهمیت دوچندانی دارد و مطلوب خریداران می باشد.
تنها در ۲ صورت است که پارچه تترون را تولیدی ها به صورت تک طاقه و یا تعداد طاقه های پایین خریداری می کنند:

  • تولیدی شان را جدیدا راه اندازی کرده و می خواهند از تعداد طاقه های کم، وسایل مورد نیاز مراکز درمانی را بدوزند و با این کار، جذب مشتری می کنند
  • هدف از خرید، تست کیفیت پارچه تترون باشد و به محض تست کیفیت و مورد تایید بودنشان، خرید عمده نهایی خود را انجام دهند.

قیمت پارچه های بیمارستانی تترون را می توان از شرکت های بازرگانی نیز استعلام گرفت، زیرا خدمات پس از فروش بهتری برای پیگیری خواهند داشت.
پارچه های بیمارستانی تترون را چرا باید از شرکت های بازرگانی بخریم؟ آیا این مراکز بهتر از سایر فروشندگانی که در بازار هستند عمل خواهند نمود؟ علت ما برای این توصیه و پیشنهاد چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی

یکی از پارچه های بسیار مهم در صنعت تولید البسه پزشکی و بیمار پارچه تترون است که برای دوخت لباس های پرسنل و همچنین بیماران در بخش های مختلف نیاز است. لازم است تا کیفیت خوبی داشته و در صورتیکه مشکل یا عیبی در خرید مشتری برای این مدل پارچه به وجود آمده بود بتواند پیگیری کرده و زیان خود را جبران نماید.
معمولا خرید پارچه های تترون بیمارستانی با متراژ بالا صورت می گیرد به طوری که در ماه اکثر مراکز تولید تجهیزات پزشکی نیاز به حدود ۱۰ هزار متر پارچه خواهند داشت و همین متراژ بالا را نمی توان در روز تحویل پارچه بررسی کرده و عیوب را به فروشنده اعلام کرد.
واسطه های بازار در نهایت سه روز پس از خرید مشتری جوابگوی ایرادات کار هستند در حالی که شرکت های بازرگانی تا چند وقت حتی ماه های طولانی پس از خرید در صورتیکه حق با مشتری باشد می توانند خدمات پس از فروش پارچه بیمارستانی را به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر قرار است پارچه تترون بیمارستانی را با متراژ کم یا زیاد خرید کنید، شرایط بالا را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید که آیا از واسطه و بنکدار بازاری که یک دست واسطه برای فروش انواع پارچه بیمارستانی به شمار می آید خریدتان را پیگیر شوید یا به نمایندگی کارخانه و دفاتر فروش شرکت های بازرگانی مراجعه کنید؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟