فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی کجراه / لیست قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی اصفهان

لیست قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی اصفهان

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی که تولید کارخانجات اصفهان می باشد، با قیمت مناسب مقدور شده است. دریافت لیست قیمت ها از تمامی مراکز فروش ممکن می باشد.
همانطور که از نام پارچه های بیمارستانی مشخص می باشد، تنها مورد استفاده مصارف بیمارستانی بوده و در مراکز درمانی کاربردهای مختلفی دارد.
این پارچه شامل پارچه و منسوجات بافت دار و بدون بافت می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بیمارستان ها و مراکز درمانی، بر حسب اولویت هایی که دارند، پارچه های بافت دار یا بدون بافت را برای مصارف خود انتخاب می نمایند.
از پارچه هایی که با این نام در بازار شناخته می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه ترگال (ساده و کجراه)
  • پارچه طرح ترگال
  • پارچه تترون
  • پارچه فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه اس ام اس
  • پارچه ویسکوز
  • پارچه برزنت

برخی از این پارچه ها برای مصارف خاصی در بیمارستان بکار گرفته می شوند. اما برخی دیگر به خاطر خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که دارند، محدودیت مصرف نداشته و گستره استفاده نامحدودی خواهند داشت. یکی از این پارچه ها، پارچه ترگال است که در پرانتز به دو گونه مختلف آن اشاره شده است.
از آنجایی که موضوع بحث ما در اینجا پارچه کجراه می باشد، بخش ابتدایی متن را به معرفی این پارچه پرداخته و نهایتاً راجع به لیست قیمت فروش و مواردی از این قبیل صحبت خواهیم کرد.

پارچه کجراه را بشناسید

اگر بخواهیم پارچه ترگال را دسته بندی کنیم، می توانیم بگوییم که خانواده این پارچه کلاً از دو نوع مختلف تشکیل شده است که:

  1. اولی پارچه ترگال ساده می باشد.
  2. دومی پارچه ترگال کجراه است.

پارچه کجراه و پارچه ترگال ساده که با عنوان ترگال تنها شناخته می شود، به خاطر برخی از خصوصیاتشان از یکدیگر متمایز می باشند. اصلی ترین این خصوصیات که سبب به وجود آمدن دیگر ویژگی ها شده است، نوع بافت پارچه کجراه و ترگال می باشد.
بافتی که پارچه ترگال ساده دارد، بافتی تخت بوده که با اکثر پارچه و منسوجات موجود در بازار یکی می باشد. اما بافت پارچه کجراه، بافت متفاوت تری بوده و کمی مایل و اریب می باشد. این اریب بودن بافت باعث شده تا الیاف بیشتری در ساختار پارچه بکار رود و به همین خاطر، وزن و گرماژ پارچه کجراه به مراتب بیشتر از پارچه ترگال شود.
اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم باید بگوییم در مساحت یک متر و نیم مربع پارچه کجراه، گرماژ با ۲۹۰ گرم برابری کرده و در همین مساحت از پارچه ترگال ساده، وزن برابر است با ۲۴۰ گرم.
همانطور که می دانید، هرچه گرماژ پارچه بیشتر باشد، ضخامت و استحکام پارچه هم بیشتر است. پس می توان نتیجه گرفت اگر به دنبال خرید پارچه ای مقاوم در برابر کشش، سایش و پاره شدن هستید، پارچه ترگال کجراه را انتخاب کنید.
نکته ای که سبب شده تا این پارچه در بازار از متقاضیان زیادی برخوردار شود، تنوع رنگی بالایی است که دارد. این تنوع رنگی بالا دست مشتریان را برای خرید باز گذاشته تا بتوانند به پارچه با رنگ دلخواه و متناسب با نوع مصرف شان دسترسی پیدا کنند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

راه های شناخت کیفیت درجه یک پارچه کجراه چیست؟

بد نیست بدانید که پارچه کجراه نمونه های مشابهی هم در بازار فروش دارد و برای اینکه بتوانید نمونه درجه یک اصل پارچه کجراه را خریداری نمایید، بایستی اطلاعات خوب، جامع و کاملی در دست داشته باشید.
شاید از دیدگاه کسی که برای اولین بار قصد خرید پارچه را کرده، شناخت آن کمی سخت باشد. اما اگر فرد خریدار پیش از خرید پارچه سطح اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهد، بی شک به راحتی پارچه را خواهد شناخت و پروسه خرید را پیش خواهد برد.
برای اینکه بتوانید سطح کیفیت پارچه کجراه را تشخیص دهید، راه های زیادی پیش روی شماست که ما در اینجا به برخی از این راه ها اشاره می کنیم:

  • لمس کردن پارچه: پارچه کجراه جزو آن دست پارچه هایی است که با وجود ضخامت زیاد، تراکم بافت بالا و مواردی از این قبیل، زیر دست نرم و لطیفی دارد.
    آبرفت نداشتن پارچه: پارچه کجراه که بخش زیادی از آن را الیاف مصنوعی تشکیل داده است، در هنگام شست و شو اصلاً آبرفت نخواهد داشت.
  • عدم تغییر رنگ پارچه: استفاده از رنگ های فوق العاده باکیفیت در رنگرزی پارچه کجراه و همچنین شیوه خاص تکمیل این پارچه باعث شده تا اصلاً رنگ ندهد و همچنین رنگ اولیه آن بعد از شست و شو تغییر نکند.
  • تست کشش پارچه: محکم بودن پارچه و عدم پارگی آن در تست کشش پارچه نشان می دهد که پارچه کجراه مورد نظر کاملاً مقاوم بوده و طول عمر زیادی خواهد داشت.

البته اینها راه شناخت ساده ای بود که پیش روی شما گذاشته شد. اگر می خواهید درجه بندی کیفیت و سطح مرغوبیت پارچه را بسنجید، از افراد خبره در این امور کمک گرفته و اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.
البته که در فضای مجازی سایت های آموزشی زیادی هستند که در مورد پارچه های مختلف صحبت کرده و نحوه تست کیفیت پارچه را به شما آموزش خواهند داد.

پارچه کجراه آبژاول برای بیمارستان ها

حال که پارچه کجراه را تمام و کمال شناختید، وقتش رسیده که با نوع بیمارستانی آن آشنا شوید. اگر بخواهیم برای بیمارستان ها و مصارف مراکز درمانی انواع پارچه کجراه را خریداری کنیم، باید بدانیم که پارچه کجراه بیمارستانی دو نوع دارد:
یکی پارچه هایی که برای مصارف معمولی استفاده می شوند.
دیگری پارچه هایی که مخصوص اتاق عمل هستند.
تفاوت این پارچه ها چندان زیاد نیست اما دانستن آن در پروسه خرید لازم و کافی می باشد.
قبل از اینکه به بیان این تفاوت ها بپردازیم، لازم دانستیم که چندی راجع به پارچه کجراه بیمارستانی توضیحاتی در اختیار خریداران قرار دهیم. پارچه کجراه بیمارستانی در انواع مختلفی تولید می شود. منظور از انواع مختلف، درصدهای گوناگونی از الیاف است که تار و پود پارچه را تشکیل داده است. اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم باید چنین بگوییم:

  1. پارچه کجراه ۳۰ درصد الیاف طبیعی و ۷۰ درصد الیاف مصنوعی
  2. پارچه کجراه ۲۰ درصد الیاف طبیعی و ۸۰ درصد الیاف مصنوعی
  3. پارچه کجراه ۳۰ درصد الیاف مصنوعی و ۷۰ درصد الیاف طبیعی
  4. پارچه کجراه ۲۰ درصد الیاف مصنوعی و ۸۰ درصد الیاف طبیعی
  5. پارچه کجراه با ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

تفاوتی که این پارچه ها با یکدیگر دارند، در کیفیت اصلی شان است. البته نمی توان پارچه ای که ۲۰ درصد الیاف طبیعی دارد را با پارچه ای که دارای ۸۰ درصد الیاف طبیعی می باشد قیاس کرد. زیرا نمونه اول در موارد خاصی کاربرد داشته و نمونه دوم هم در موارد دیگری.
خوبی پارچه های ترگال نسبت به دیگر پارچه های بیمارستانی این است که آبژاول می باشد. ممکن است بپرسید منظور از آبژاول بودن پارچه چیست؟
در پاسخ این سوال لازم است به مسئله بزرگی اشاره نماییم و آن هم این است که بیمارستان ها مرکز ویروس و بیماری های مختلف می باشد. پس توجه به بهداشت در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که هم فرم بیماران، هم فرم پرستاران و هم بسیاری از تجهیزات بیمارستان از پارچه است، مدام باید این پارچه ها شست و شو داده شده و همچنین ضد عفونی شوند. اما در این بین، صحبت از کیفیت پارچه به میان می آید. پارچه انتخابی بیمارستان ها باید به گونه ای باشد که با شستن زیاد، ضد عفونی کردن مداوم و … دچار مشکل نشده و همچنین رنگ و ساختار اولیه اش را از دست ندهد. پارچه هایی که از این خاصیت برخوردار می باشند را آبژاول نامیده که یکی از این پارچه ها، پارچه کجراه است.
در تولید پارچه های کجراه آبژاول برای بیمارستان ها نه تنها بایستی مرغوب ترین رنگ استفاده شود، بلکه نیاز به روش های خاصی هم هست که در اصطلاح به آن ها روش خمی می گویند.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولید اصفهان

همانطور که در بخش گذشته گفته شد، پارچه های کجراه بیمارستانی دو نوع دارند که یکی برای مصارف معمولی استفاده شده و دیگری در اتاق جراحی بکار گرفته می شود.
موضوع بحث این سر تیتر، پارچه کجراه سبز بیمارستانی می باشد که مصرف آن محدود به اتاق عمل شده است.
علم ثابت کرده که در اتاق های جراحی بایستی از رنگ هایی همچون سبز و آبی استفاده شود تا خطای دید پزشک جراح به کمترین میزان خود برسد و هم چشم پزشک در طولانی مدت و در طی جراحی های زمان بر خسته نشود.
پارچه کجراه سبز بیمارستانی هم که در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفته، از آن دست پارچه هاست. این پارچه نه تنها در پوشش بیمار، پزشک، پرستار، دستیار پزشک و … کاربرد دارد، بلکه در دوخت رو انداز اتاق عمل، پرده، زیر انداز و مواردی از این قبیل هم بکار گرفته می شود.
خیلی از شما می خواهید بدانید که پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولید کدام کارخانه های نساجی ایران است؟
باید بگوییم که کارخانه های ترگال بافی در ایران، کارخانه هایی هستند که تخصصی کار کرده و خطوط تولیدی خود را تنها به بافت پارچه های ترگال ساده و کجراه اختصاص داده اند.
درست است به صورت کم و بیش در شهرک صنعتی شهرهای مختلف می توان کارخانجات ترگال بافی پیدا کرد، اما باید گفت که اصلی ترین تولیدی ها در دو شهر یزد و اصفهان واقع شده اند.
اگر بخواهیم اطلاعات دقیق تر در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که قطب اصلی تولید پارچه ترگال در ایران شهر اصفهان است. زیرا بیش از ۹۰% کارخانه ها و کارگاه های تولیدی پارچه ترگال در شهرک صنعتی اصفهان و اطراف شهرستان های آن واقع شده است. بهترین این کارخانه ها که محصولات شان کیفیت بی نظیری دارند، عبارت است از:

  • کارخانه فدک
  • کارخانه تک
  • کارخانه مهنام

لیست قیمت پارچه بیمارستانی کجراه در بازار ایران

اگر بخواهیم با جزئیات وارد مبحث قیمت پارچه بیمارستانی کجراه در بازار ایران شویم، لازم دانستیم که بگوییم پارچه های ترگال معمولی مصرفی در بخش های مختلف بیمارستان، قیمتی ارزان تر از ترگال هایی دارند که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند.
سخت تر بودن پروسه تولید پارچه کجراه سبز اتاق عمل و پیچیده بودن شیوه تکمیل و رنگرزی، ۱۰ الی ۲۰ درصد به قیمت این پارچه ها در بازار فروش افزوده است.
اما بد نیست بدانید که تنها چنین چیزهایی در قیمت گذاری پارچه ها تاثیر نداشته و پارامترهای زیادی است که لیست قیمت پارچه در بازار فروش را دستخوش تغییرات قرار می دهد. برخی از این پارامترها را در زیر نام برده ایم:

  • قیمت نخ و الیافی که در تولید پارچه بکار گرفته می شود.
  • نوسان قیمت تجهیزات کاربردی وارداتی که در پروسه تولید استفاده می گردد.
  • تغییر هزینه ای که به تعمیر و نگهداری دستگاه های بافندگی مرتبط می باشد.
  • تغییر هزینه ای که بسته بندی و عرضه انواع پارچه های ترگال به بازار مربوط است.

و خیلی دیگر از موارد اینچنینی که کم یا زیاد بر روی نوسان قیمت ها تاثیر می گذارند و نمی توان منکر موثر بودن آن ها در پروسه قیمت گذاری شد.
چیزی که در روند خرید به شما کمک شایانی می کند، پرس و جو درباره رنج قیمت هاست. یعنی شما می توانید به مراکز فروش مختلف سر زده و لیست قیمت محصولات شان را دریافت کنید.
بعد از مقایسه قیمت ها، خرید خود را آسان و بدون دردسر از مرکزی که بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت را عرضه می دارد انجام دهید.

 

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی بی واسطه

یکی دیگر از چیزهایی که به کاهش بودجه مصرفی شما کمک می کند، خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی به صورت بی واسطه و مستقیم است.
خرید مستقیم و بی واسطه در قدیم تنها به صورت حضوری از طریق کارخانه های تولیدی ممکن بود که در این روش، هزینه و زمان زیادی صرف پروسه خرید می شد.

اما این روزها دیگر برای خرید بی واسطه لازم نیست مستقیماً به کارخانه تولیدی مراجعه نمایید. بلکه از اقصی نقاط کشور می توانید به صورت غیر حضوری، بی واسطه و مستقیم از کارخانه تولید کننده خرید نمایید و این روش به لطف همه گیر شدن اینترنت، دسترسی سریع و آسان به آن و همچنین آغاز فعالیت کارخانه های تولیدی در فضای مجازی میسر شد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟