فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی

برای خرید پارچه تترون بیمارستانی به چه مراکز فروش پارچه مراجعه خواهید کرد و استعلام پارچه بیمارستانی را از چه کسانی خواهید گرفت؟
پارچه تترون بیمارستانی جزو مهم ترین پارچه هایی است که برای تولید تجهیزات پزشکی یا البسه مراکز بهداشتی نیاز است و اولین انتخاب هر تولیدکننده تازه واردی است تا بتوانند استارت کار خود را با بهترین کیفیت لباس بیمارستانی ارائه کرده باشند.

مراکز فروش پارچه بیمارستانی

اگر به تمامی اصناف پارچه فروشی دقت کنیم، هر کدام از مدل ها یک بنکدار مشخص یا حداقل عمده فروش و تولیدکننده خواهد داشت به این شکل که وقتی قرار بر خرید پارچه مجلسی وارداتی داشته باشیم باید به سراغ بنکداران منطقه مرزی کشور مراجعه کرده و از آنها استعلام بگیریم تا سعی بر خرید بدون واسطه انواع پارچه مجلسی انجام شود.
حال باید بدانیم صنف فروش عمده پارچه بیمارستانی جنس تترون کدام است؟
به مغازه داران و عمده فروشی ها باید مراجعه کرد؟
طبیعتا پاسخ این سوال منفی است زیرا خود پارچه تترون بیمارستانی معمولا به واسطه شرکت های رنگرزی و چاپ تکمیل می شود و سپس در بازار ارائه خواهد گردید پس نیاز است تا از طریق شرکت های بازرگانی یا خود تولیدکننده ها وارد بحث خرید این مدل پارچه بیمارستانی شویم.

رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنیم، امروزه تمامی بیمارستان ها برای بخش های مختلف رنگ خاصی از پارچه را در نظر گرفته اند تا کاملا بخش ها و زیرمجموعه های مرکز را تفکیک کرده باشند.
به عنوان مثال از رنگ نیلی یا یاسی برای بخش رادیولوژی و از کار آبی تیره سرمه ای نیز برای پرستاران بخش اورژانس و پذیرش استفاده خواهد شد.
اگر قرار است پارچه تترون برای دوخت لباس بیمارستانی خرید کنید، توصیه می شود تا خرید های اول خود را از عدل های ۵۰۰ و ۶۰۰ متری یا اینکه نهایتا ۱۰۰۰ متر آغاز کنید تا زیردست پارچه و کیفیت آن را پس از تولید لباس به صورت تجربی بررسی کنید و مطمئن شوید کیفیت قابل قبولی برای بیمارستان دارد و مرکز طرف قرارداد شما نیز تائیدیه آن را برایتان صادر کند سپس رقم های بالاتر پارچه تترون بیمارستانی بخرید تا خدایی نکرده در سرمایه گذاری و خرید دچار اشتباه و مشکل نشوید.

منبع:پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به نرخ تولید

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه را در بزرگترین سایت پارچه با بهترین جنس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟