فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بی بافت بیمارستانی / مرکز خرید انواع پارچه بی بافت بیمارستانی

مرکز خرید انواع پارچه بی بافت بیمارستانی

چند مرکز را می شناسید که با اعتبار بالا انواع پارچه بی بافت بیمارستانی را در ایران ارائه کرده و بتوانند نرخ های دست اول تری را در اختیار مشتریان برای خرید اسپان باند قرار دهند؟
پارچه بی بافت بیمارستانی معمولا برای مصارف اتاق عمل کاربرد دارد و به تازگی برای زیرانداز بیمار هنگام جراحی و عمل نیز مورد استفاده بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می گیرد. البته گاهی مشتریان تازه وارد سوال می پرسند که کدام یک از گرماژ های پارچه بی بافت به درد کارشان خورده و باید از کدام مدل استفاده کنند.
ممکن است شما نیز با این سوال روبرو شده باشید و دلتان بخواهد فروشنده پارچه بیمارستانی شما را راهنمایی کند.
منظور از پارچه بی بافت بیمارستانی چیست؟
در نگاه اول باید به سوال بالا کامل پاسخ بدهیم تا بتوانید تمامی ابهامات خود را برطرف کنید، این نوع پارچه لباس بیمار از تار و پود الیافی تشکیل نشده و بلکه به وسیله مواد پلیمری با فشار آب یا حرارت کنار هم قرار گرفته اند و تبدیل به پارچه های بی بافتی شده اند که در ادامه متن عکس آن را مشاهده می کنید. البته با ضخامت های مختلف و متنوعی این پارچه را تولید می کنند زیرا موارد مصرف آن نیز بسیار زیاد است.
به عنوان مثال برای روتختی بیمارستان از مدل نازک تر و جهت دوخت لباس بیمار یا حتی زیرانداز نیز طبیعتا پارچه عین هم استفاده نخواهیم کرد بلکه مجبور هستیم تا با داشتن گرماژ های متفاوت بسته به مصرفی که داریم پارچه اسپان باند را انتخاب کنیم.
به عنوان مثال از دید اکثریت مشتریان بازار و خصوصا تولیدات تجهیزات پزشکی پارچه اسپان باند ۲۵ گرمی انتخاب بهینه ای برای تولید روتختی و ملافه بیمارستان ها خواهد بود.
حال که متوجه شدیم قرار است با پارچه های نازکی به نام پارچه بی بافت روبرو باشیم آیا بهتر نیست مراکزی که این مدل پارچه را به فروش می رسانند بشناسیم؟
مراکز فروش پارچه سوزنی بیمارستانی
معمولا تعداد کمی از سرمایه گذاران و البته تجاری که در رابطه با انواع پارچه بیمارستان فعالیت دارند سرمایه های خود را برای خرید و فروش پارچه اسپان باند خرج می کنند زیرا این مدل پارچه ها بسیار تحت تاثیر نرخ واردات و دلار قرار گرفته و متاسفانه روز به روز شاهد افزایش قیمت فروش این مدل پارچه هستیم.
به همین خاطر معتبرترین مراکزی که پارچه اسپان باند بیمارستانی را به فروش می رسانند نمایندگی های کارخانه و یا عامل فروش های خود تولیدکننده هستند که با ارسال مستقیم بتوانند قیمت های بهینه ای را در اختیار ما قرار دهند.
برای پیدا کردن این مراکز تنها کافیست از طریق اینترنت به دنبال پارچه بی بافت، سوزنی یا اسپان باند بگردیم و سپس با مقایسه نرخ هایی که ارائه می کنند به مقصود خود برسیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟