فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی ترگال / مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی در ایران

مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی در ایران

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با بهترین قیمت موجود در بازار، مناسب دوخت روپوش پزشکی، البسه اتاق عمل و غیره، از طریق مرکز نمایندگی رسمی پارچه بیمارستانی در ایران، به شکل آنلاین امکان پذیر است.
پیشرفت جدی در صنعت نساجی و بهره گیری کارخانجات نساجی پارچه از انواع ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته، سبب شده تا امروزه شاهد تولید پارچه های گوناگون با کیفیت بافت و جنس های مختلفی باشیم.
امروزه تنوع در پارچه ها، تنوع در تولید انواع پوشاک و لباس را به وجود آورده است.
یکی از پارچه هایی که با کیفیت عالی و بافت محکم و بادوام تولید شده و مصارف خوبی را در صنعت پوشاک امروزی دارد، پارچه ترگال (Tergal) می باشد.
پارچه ترگال در کارخانجاتی از کشور ما که عمدتا در شهر اصفهان، قطب صنعت نساجی کشور، فعالیت داشته، تهیه و تکمیل شده و از سوی کارخانجات رنگرزی گوناگون؛ روانه بازارهای فروش پارچه می گردند.
آیا می دانید که به طور کلی موارد مصرفی پارچه ترگال چیست؟
چرا پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی هم مهم بوده است و چه مصارفی را دارد؟

در ادامه به طور مفصل با انواع پارچه ترگال، موارد مصرفی آن به خصوص در مصارف بیمارستانی آشنا خواهیم شد. در پایان شما خواهید دانست که راز خرید بهترین پارچه ترگال بیمارستانی چیست.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

موارد مصرفی پارچه ترگال

پارچه ترگال پارچه ای تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز است. این پارچه نوعی پارچه تخت بافت به شمار می رود که دارای نمره نخ معین در تار و پود خود بوده و کیفیتی با ضخامت و تراکم بافت عالی دارد.
هر چقدر مواد اولیه در تولید پارچه ترگال و نخ مصرفی در آن، مرغوب تر باشد، قطعا می توان کیفیت ویژه و خوبی از انواع پارچه ترگال را شاهد بود.

پارچه ترگال با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی تهیه و تکمیل می گردد و پس از طاقه پیچی، با کالیته رنگی متنوعی روانه بازارهای پارچه فروشی می گردد.
پارچه ترگال اگر به شکل مرغوب و درجه یک تولید گردد، می تواند از ویژگی های خوب نیز برخوردار باشد. ویژگی های یک پارچه ترگال خوب عبارتند از:

  • عدم جذب مایعات
  • تل و گوله نمی گردد
  • تراکم بافت بالا
  • ضخامت خوب و استاندارد
  • دارای آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی
  • دارای ثبات سایشی و کششی عالی
  • ثبات در رنگ فوق العاده
  • قیمت مناسب

این مشخصات که از یک پارچه ترگال خوب و درجه یک بوده، سبب شده تا امروزه موارد مصرفی ذیل از انواع این پارچه در دو مدل ساده و کجراه به عمل آمده باشد:

  1. تهیه لباس فرم مدارس
  2. انواع البسه مخصوص بیمارستان ها
  3. انواع لباس کار اداری مانند شلوار و مانتو اداری
  4. انواع لباس کار برای مشاغلی مانند کارگاه ها، پالایشگاه ها، پمپ بنزین ها، رستوران ها، شهرداری ها، فروشگاه ها و غیره

در این میان با توجه به اهمیتی که بازار فروش پارچه ترگال جهت مصارف بیمارستانی داشته، مهم است که این پارچه دارای چه خصوصیاتی بوده و چگونه به فروش می رسد.
در اینجا هدف آن است تا کارگاه های تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، بتوانند ضمن شناخت کارخانجات برتر تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی، بهترین کیفیت و قیمت از این پارچه را سفارش خرید داده باشند.

پارچه ترگال بیمارستانی چیست؟

همانطور که متوجه شدید، پارچه ترگال دارای مشخصات و خصوصیاتی بوده که سبب شده تا امروزه یکی از پارچه های مصرفی در تولید انواع لباس و پوشاک در حوزه های گوناگون، لقب گرفته باشد.
اما با توجه به اینکه ارگان های بیمارستانی، همواره و در تمامی ایام سال به یک سری البسه و منسوجات خاصی احتیاج داشته اند، بازار فروش پارچه ترگال بیمارستانی نیز نسبت به سایر حوزه ها، بیشتر بوده هست.
پارچه ترگال بیمارستانی هم مانند پارچه ترگال معمولی، از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و در دسته پارچه های ضخیم بیمارستانی قرار داشته است.
این پارچه دارای دو مدل ساده و کجراه با بافت ساده و بافت کجراه است که در عرض ۱۵۰ سانتی متر و با گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرم، مورد ریسندگی و بافندگی قرار گرفته و پس از رنگرزی، در طاقه های گوناگون به بازار روانه می گردد.
در واقع موضوع رنگرزی پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی، از اهمیت خیلی جدی تری برخوردار بوده است.
پارچه ترگال بیمارستانی در دسته پارچه های قابل شست و شو و قابل ضد عفونی قرار داشته و به همین سبب با پارچه ترگال معمولی، تفاوت هایی دارد.
این پارچه در درجه اول بایستی به شکل ضد آبژاول تولید گردد. یعنی در اثر شست و شو با مواد ضد عفونی کننده، به زودی کیفیت رنگ خود را از دست ندهد.
چرا که البسه و منسوجاتی که از پارچه ترگال بیمارستانی تولید می شوند، دائما بایستی ضد عفونی شوند، تا بتوانند مجددا مورد استفاده قرار بگیرند.
در درجه بعدی موضوع طیف رنگی پارچه های بیمارستانی ترگال مطرح است. این پارچه ها غالبا در رنگبندی ذیل که مورد علاقه مراکز درمانی نیز بوده، در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند:

  • پارچه ترگال بیمارستانی سفید
  • پارچه ترگال بیمارستانی سبز
  • پارچه ترگال بیمارستانی شیری
  • پارچه ترگال بیمارستانی آبی

هر یک از رنگبندی های پارچه ترگال بیمارستانی را می توان در مصارف گوناگون بیمارستان ها، مورد استفاده قرار داد.
این پارچه ها با توجه به کیفیتی که داشته، قیمت قابل قبولی در بازارهای فروش پارچه های بیمارستانی دارند.
فقط در صورتی می توان استفاده ی خوبی از پارچه بیمارستانی ترگال داشت که در درجه اول مشخصات و جنس این پارچه را شناخت. در درجه بعدی نوع مصارفی که تاکنون از این پارچه شده و جواب مثبت داده نیز باید آگاه شد تا انتخابی درست داشت.
در ادامه به مهم ترین مصارف پارچه ترگال در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها خواهیم پرداخت تا شما خریداران بتوانید آگاهانه این پارچه را خرید کرده و از آن استفاده نمایید.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

مصارف پارچه ترگال در بیمارستان ها

یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب و درجه یک که از مشخصات منحصربفردی که در خطوط فوق ذکر شد برخوردار بوده، می تواند موارد مصرفی خوبی در بیمارستان ها داشته باشد.
در حقیقیت پارچه ترگال، پارچه ای بادوام، پایدار و باثبات است که اصلا به نوعی انگار تولید شده برای آنکه از آن بتوان استفاده های خوب بیمارستانی قابل شست و شو نمود.
اگر چه خیلی ها گلایه از قیمت گران تر پارچه ترگال نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار پارچه بیمارستانی می کنند؛ اما انصافا از حق نگذریم، کیفیت پارچه ترگال نیز این تفاوت قیمت را پوشس داده است.
کیفیت قابل قبول در مقابل قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سبب شده تا کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی، در تولیدات ذیل از این پارچه به خوبی هر چه تمام تر استفاده نمایند:

  1. البسه پرسنل اتاق عمل مانند گان جراحی، شان مخصوص بیماران، البسه متخصصین بیهوشی و غیره
  2. لباس فرم بیماران
  3. روپوش فرم پزشکان
  4. انواع ملحفه بیمارستانی

شایان ذکر است که در این میان، پارچه ترگال در حوزه مصارف اتاق جراحی و انواع روپوش فرم برای پزشکان، از بیشترین مورد مصرفی برخوردار می باشد.
رنگ سفید پارچه بیمارستانی ترگال، مناسب ترین گزینه برای دوخت روپوش پزشکان می باشد. این پارچه مایعات را جذب نمی کند و می تواند بهترین پارچه برای همین کار لقب بگیرد.

در طرف مقابل پارچه ترگال سبز بیمارستانی مشهور به پارچه سبز اتاق عملی بوده که به طور ویژه تری تولید شده و مخصوص دوخت البسه اتاق عمل بیمارستان ها، مورد استفاده قرار می گیرد.
اما همانطور که گفته شد، در کالیته رنگبندی پارچه ترگال بیمارستانی، رنگ آبی هم دیده می شود.
امروزه کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی، برای برخی از ارگان های خصوصی بیمارستان ها، از رنگ آبی پارچه بیمارستانی ترگال، برای دوخت البسه فرم بیماران نیز استفاده می کنند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال رنگ ضد آبژاول چیست؟

یکی از فاکتورهای مهمی که در تولید پارچه بیمارستانی ترگال حائز اهمیت بوده، خصوصیت ضد آبژاول بودن این پارچه هست.
پارچه ترگال رنگ ضد آبژاول یعنی اینکه این پارچه از ثبات در رنگ و کیفیت بافت بالایی برخوردار بوده و با شست و شوی مداوم با آب و مواد ضد عفونی کننده، به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
پارچه ترگال ضد آبژاول، برای تولیدات البسه پرسنل اتاق عمل اهمیت جدی تر داشته است.
در واقع موضوع استریل و ضد عفونی بودن اتاق های جراحی، این امر را ایجاب می کند تا پارچه هایی که در تولیدات این بخش استفاده می شوند، ضد آبژاول باشند.
البسه و منسوجاتی که از انواع پارچه ترگال بیمارستانی آبژاول تولید شده اند، علاوه بر ضد عفونی با آبژاول، می توانند با استفاده از دستگاه های اتوکلاو نیز استریل گردند.
پس برای کارگاه ها یا واحدهای دوزندگی البسه بیمارستانی، مهم است که پارچه ترگالی را خریداری کنند که حتما با خصوصیت ضد آبژاول عرضه شده باشد.
این موضوع وقتی تبدیل به نگرانی برای خریداران می گردد که قرار است تا به صورت عمده، نیاز پارچه ای خود را برطرف نموده باشند.
آیا می دانید که در بازار عمده فروشی پارچه ترگال بیمارستانی، به کدام مراکز فروش پارچه بیمارستانی می توان اطمینان کرد و خریدی مطمئن را انجام داد؟

بازار عمده فروشی پارچه ترگال بیمارستانی

گفتنی است که یکی از راهکارهایی که تولیدی های لباس بیمارستانی بتوانند تولیدات بیشتر و مقرون به صرفه تر انجام بدهند، این است که خرید نیاز پارچه ای خود را به شکل عمده به ثبت رسانیده باشد.
امروزه هستند مراکز فروش گوناگونی در بازار که انواع پارچه بیمارستانی را به شکل عمده عرضه می کنند.
اما آیا این مراکز فروش، دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه های بیمارستانی مانند پارچه بیمارستانی ترگال را متناسب با هم به فروش می رسانند؟
حتما شما هم دیده اید که برخی از این مراکز فروش، تک بعدی هستند. یعنی یا کیفیت خوب و یا قیمت خوب و ارزانی از پارچه های بیمارستانی موجود را عرضه می نمایند.
این موضوع می تواند بیش از پیش اهمیت مراکز و نمایندگی های فروشی را که دو اصل قیمت و کیفیت را جدای از هم نمی دانند، آشکار نموده باشد.
در بازار عمده فروشی پارچه ترگال بیمارستانی؛ شما خریداران تنها دو راهکار برای خرید دارید:

  1. خرید حضوری
  2. خرید غیر حضوری

با خرید حضوری در بازار، ممکن است با واسطه های گوناگون و کیفیت های متفاوتی از پارچه مورد نظر خود مواجه شده باشید.
اما امروزه با خرید غیر حضوری، آن هم از مراکز فروش یا نمایندگی هایی که فروش مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی را انجام می دهند، می توانید متفاوت ترین شیوه خرید را تجربه نمایید.
آیا تاکنون خرید پارچه ترگال بیمارستانی زیر قیمت بازار انجام داده اید؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی زیر قیمت بازار

خرید پارچه ترگال بیمارستانی در این روزهای بازار پارچه بیمارستانی، می تواند از طریق فروشگاه های در دسترس در بازارهای حقیقی و حتی مجازی صورت گرفته باشد.
اما آنچه که مهم و ارزشمند بوده، سفارش خرید پارچه ترگال بیمارستانی با زیر قیمت بازار همراه با کیفیتی درجه یک و عالی است.
هم اکنون کیفیتی از یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب و درجه یک است که دارای درخشندگی رنگ، زنده بودن رنگ، وزن استاندارد، عدل بندی محکم و از همه مهم تر بسته بندی عالی بوده باشد.
در کنار کیفیت، چه خوب است که خرید پارچه بیمارستانی ترگال با قیمت زیر بازار هم صورت بگیرد.
مقصود از قیمت زیر بازار برای خرید پارچه ترگال جهت مصارف بیمارستانی آن است که خریداران بتوانند این پارچه را با قیمت درب کارخانه تهیه کنند.
بی تردید اگر امکان خرید با قیمت زیر بازار در ایران، در اغلب فروشگاه های حضوری وجود نداشته، این موضوع می تواند در نمایندگی های فروش اینترنتی، قابل دسترس تر باشد.
هم اکنون این مجموعه در نظر دارد تا با امکان خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی؛ خریدی راحت، اقتصادی و مقرون به صرفه را برای مشتریان خود رقم زده باشد.

ارسال پارچه ترگال بیمارستانی به سراسر کشور

در حال حاضر ارسال پارچه ترگال بیمارستانی به سراسر کشور با قیمت دست اول کارخانه و بدون واسطه، از طریق مجموعه سایت های این گروه بازرگانی به انجام می رسد.
نحوه فروش پارچه ترگال بیمارستانی به دو صورت عدلی و طاقه ای بوده و کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی پارچه نیز به جای جای کشور، به طور رایگان ارسال می گردد.

اگر می خواهید کیفیت درجه یک از انواع پارچه ترگال ساده و کجراه بیمارستانی با گرماژ استاندارد، بسته بندی عالی و قیمت زیر بازار را خرید کنید، می توانید برای یکبار هم که شده خرید خود را از طریق این مجموعه به انجام برسانید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

خرید پارچه ترگال سبز بیمارستانی با بهترین قیمت

پارچه ترگال سبز بیمارستانی با بهترین قیمت ممکن جهت تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟