فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی ترگال / پارچه ترگال سبز بیمارستانی | مرجع فروش بهترین پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی | مرجع فروش بهترین پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول و درجه یک را از بزرگترین مرجع رسمی فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی، سفارش خرید به صورت طاقه ای و عدلی به شکل تضمین شده دهید.
بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تقریبا در تمامی ایام سال، به انواع البسه و منسوجاتی احتیاج دارند که نقش جدی در جلوگیری از ورود آلودگی ها و میکروب به این محیط ها داشته است.
این البسه و منسوجات بیمارستانی هم با انواع پارچه تولید می شوند و در نتیجه می توان گفت که بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی همیشه داغ است.
پارچه های بیمارستانی بایستی کاملا بهداشتی و استریل تولید شده باشند و از مشخصات و ویژگی های منحصربفردتری نسبت به سایر پارچه های تولید در صنعت لباس و پوشاک برخوردار هستند.
این موضوع که در واقع به نوعی پای سلامت انسان ها در میان است، سبب شده تا کارخانجات نساجی پارچه، در خط تولید خود با بکارگیری نیروهایی کارآمد و مواد اولیه درجه یک و مرغوب، انواع پارچه های بیمارستانی درجه یک را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
پارچه ترگال از آن دسته پارچه های مصرفی در مصارف و تولیدات بیمارستانی هست که دارای مشخصات و ویژگی های بسیار خوبی بوده است.
آیا می دانید که چگونه می توان کیفیت مرغوب و درجه یک از پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی را خریداری کرد؟
در خط تولید پارچه ترگال، چه مواردی رعایت می گردد تا یک پارچه ترگال بیمارستانی درجه یک و مرغوب روانه بازارهای فروش شده باشد؟
آیا می دانید که اصلا کدام کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال توانسته بهترین و مرغوب ترین جنس و کیفیت بافت پارچه های ترگال بیمارستانی را به مشتریان خود عرضه داشته باشند؟
از کجا می توان پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب آن هم به صورت عمده و در هر گرماژی که مورد نیاز است را در بازارهای پر از تبلیغات و واسطه گری امروزی خریداری نمود؟
اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید، قطعا پاسخی خوب برای هر یک از سوالات فوق پیدا خواهید کرد.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

خظ تولید پارچه ترگال

شایان ذکر است که در خط تولید پارچه ترگال، اغلب کارخانجات از الیاف پلی استر ویسکوز و گاها به همراه درصدی از الیاف طبیعی یا پنبه، بهره می برند.
اما به طور کلی باید گفت که پارچه ترگال نوعی پارچه تخت بافت است که در صنعت تولید پوشاک از کاربردهای خوب به واسطه مشخصاتش برخوردار می باشد.
پارچه ترگال در دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای به ترتیب ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی تکمیل شده و پس از مرحله ریسندگی و بافندگی وارد سالن های رنگرزی می گردد.
تنها تفاوت این دو آلبوم از پارچه ترگال، در گرماژ این پارچه ها بوده که می تواند دوام و استحکام بیشتری را برای پارچه ترگال کجراه رقم زده باشد.
این پارچه ها کاملا دوام خوبی در برابر پارگی، کشش و سایش داشته و می توانند مصارفی در طیف گسترده تری را داشته باشند.
اگر چه خریداران پارچه ترگال خودشان دارای کارگاه های تولیدی البسه و پوشاک در زمینه های گوناگون بوده و جنس پارچه ترگال و مصارف آن را می شناسند، اما بد نیست کمی بیشتر راجع به مصارف این پارچه بدانید.

مصارف پارچه ترگال

پارچه ترگال یکی از مصرفی ترین ها و پرفروش ترین ها در صنعت نساجی ایران و به خصوص در شهر اصفهان است که غالبا در کارخانجات نساجی با تناژ بالا تولید می گردد.
این پارچه همانطور که متوجه شدید در عرض یک و نیم متر تولید می شود و با توجه به گرماژ یا همان وزنی که داشته، می تواند مصارف گوناگونی هم داشته باشد.
به عنوان مثال از پارچه ترگال ساده که دارای گرماژ ۲۴۰ گرم است، می توان مصارف ذیل را بهره مند شد:

  • تهیه البسه اداری خانم ها و آقایان
  • تولید لباس ویژه مدارس دخترانه و پسرانه در تهیه روپوش و شلوار مدرسه ای
  • تهیه البسه کار مخصوص کارکنان فروشگاه ها و رستوران ها
  • تولید انواع مانتوهای مجلسی شیک و بادوام برای خانم ها و …
  • تولید انواع روپوش پزشکی، البسه فرم بیماران، ملحفه و غیره در بیمارستان ها

در طرف مقابل با توجه به اینکه پارچه ترگال کجراه دارای وزن ۲۸۰ گرمی با دوام و استحکام بیشتری هست، به پارچه لباس کاری مشهور است.
این پارچه در انواع پارچه کجراه ۳۰-۷۰ و پارچه کجراه ۷۰-۳۰ یعنی به صورت ۳۰ درصد پلی استر کجراه و ۳۰ درصد پنبه یا برعکس تولید می گردد و می تواند جهت تولید البسه کاری در حوزه های کارگاهی، جوشکاری، جایگاه های نفتی و … بیشترین کاربرد را داشته باشد.
اما از حق نگذریم امروزه کارخانجات نساجی پارچه ترگال خصوصا در اصفهان توانسته اند با بکارگیری نیروی کاری مجرب و مواد اولیه درجه یک، انواع پارچه ترگال بیمارستانی را در هر یک از دو گرماژ فوق تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
آیا با ویژگی ها و مشخصات پارچه های ترگال بیمارستانی آشنایی دارید؟
چگونه می توان دو موضوع قیمت و کیفیت متناسب با هم از این پارچه را در بازارهایی که در آن واسطه ها زیاد است، خریداری کرد؟
پیشنهاد می کنیم هنوز هم تأمل کرده و تا پایان با ما همراه باشید.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی با چه مشخصاتی تولید می شود؟

شایان ذکر است که در کارخانجات نساجی پارچه ترگال، خط تولید ویژه پارچه ترگال بیمارستانی در کارخانجات معتبر و نام آشنای نساجی های اصفهان و بروجرد وجود داشته است.
پارچه ترگال بیمارستانی هم از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و پس از آن وارد سالن های رنگرزی می گردد.
گفتنی است که پارچه های ترگال بیمارستانی را به صورت آبژاول تولید می کنند تا قابلیت شست و شو و دوام این پارچه ها را بالاتر برده باشند.
با توجه به این ویژگی و قابلیت چندین بار شست و شو و استفاده، می توان کاهش هزینه های بیمارستان ها را هم شاهد بود.
از دیگر مشخصات پارچه ترگال بیمارستانی می توان به نوع رنگرزی آن اشاره کرد که غالبا به شکل خمی یا راکتیو بوده که البته در انواع رنگرزی ساده هم تولید می گردد و قیمت متفاوت تری نسبت به نوع راکتیو دارد.
به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی ها و مشخصات یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب را بیان کنیم می توانید موارد ذیل را عنوان کرده باشیم:

این پارچه از ثبات در رنگ برخوردار است و به هیچ وجه کیفیت رنگ خود را به زودی در اثر شست و شو از دست نمی دهد.

  1. تل و گوله نمی گردد.
  2. دارای آهار مناسب بوده و این بعنی اینکه دوام خوبی در برابر پارگی دارد.
  3. ثبات سایشی و کششی داشته است.
  4. در عین ضخامت و محکمی بافت، دارای نرمی خاصی بوده تا در صورت مصارف گوناگون منجر به ایجاد آسیب های پوستی نگردد.
  5. با توجه به کیفیت قابل قبولی که داشته، از نرخ قیمت کاملا مناسب تری هم برخوردار می باشد.

با توجه به این مشخصات، امروزه توسط کارخانجات تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، در طیف های رنگی گوناگون این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.
در حقیقت این مربوط به سیاست هر یک از ارگان های خصوصی و دولتی بیمارستان ها می شود که از چه طیف یا رنگبندی برای مصارف خاص استفاده کنند.
اما به طور کلی می توان رنگبندی ذیل را در کالیته متنوع پارچه ترگال، جزو پرفروش ترین ها جهت مصارف بیمارستانی نام برد:

  1. پارچه ترگال سبز بیمارستانی
  2. پارچه ترگال سفید بیمارستانی
  3. پارچه ترگال آبی و آبی کاربنی بیمارستانی

این پارچه ها می توانند ساده یا کجراه باشند که نرخ قیمت متفاوتی داشته و به نوعی می توانند در کاربردهای خاص تری مورد استفاده قرار گیرند.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی و مصارف آن

پارچه ترگال سبز بیمارستانی که نام پارچه سبز اتاق عملی را به خود اختصاص داده به همراه پارچه ترگال سفید بیمارستانی، بیشترین استفاده را داشته اند.
از آنجا که البسه اتاق عمل بایستی کاملا استریل و بهداشتی باشند، تولید پارچه ترگال سبز بیمارستانی بایستی صد در صد به شکل آبژاول و با رنگرزی راکتیو انجام شده باشد.
این پارچه می تواند در تهیه گان مخصوص جراحان، انواع کلاه و ماسک جراحی مورد استفاده قرار گرفته باشد.
بیمارستان ها می توانند به راحتی این پارچه را پس از استفاده، شست و شو داده و چندین بار دیگر هم البسه جراحان را مورد استفاده قرار دهند.
در اینجا بد نیست که بگوییم کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی؛ رنگ سفید پارچه ترگال را غالبا برای دوخت انواع روپوش فرم پرستاران و پزشکان و حتی گاها برای تولید انواع ملحفه بیمارستانی برای ارگان های خصوصی، بکار می برند.
نکته دیگر این که پارچه ترگال با رنگ آبی می تواند برای دوخت البسه فرم بیماران هم مناسب باشد که البته با توجه به قیمت پارچه ترگال، چندان به صرفه نیست که از این پارچه جهت این کار استفاده شود که البته برای بیمارستان های خصوصی که بودجه بیشتری دارند می تواند مانعی نداشته باشد.
برای تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی مهم است که چه جنس و کیفیتی از یک پارچه را برای تولیدات خود خریداری می کنند.
چرا که می دانند مرغوبیت پارچه رابطه مستقیمی با مرغوبیت منسوجات تولیدی آن ها داشته است و اگر به اشتباه پارچه ای بی کیفیت را خریداری کنند، قطعا متحمل خسارات و ضرر و زیان زیادی می گردند.
از بزرگترین چالش های پیش روی خریداران پارچه ترگال بیمارستانی این است که چگونه می توانند به دور از واسطه ها و دلالان اقتصادی، پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب را خریداری کنند؟

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

از کجا پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب بخرم؟

این تقریبا سوال درصد بالایی از متقاضیان خرید پارچه ترگال بیمارستانی هست که چگونه می توانند کیفیت مرغوب و درجه یک از این پارچه را با توجه به شرایط کنونی بازارهای کشور خریداری کرده باشند.
آیا شما به عنوان یک خریدار پارچه ترگال بیمارستانی می دانید که بهترین راهکار برای خرید این پارچه چیست؟
مدینه فاضله در خرید پارچه ترگال این است که شما توانسته باشید دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم از این پارچه خریداری نمایید.
اما در واقع حضور واسطه ها و در واقع دست شدن پارچه ترگال سبب شده تا خریداران نتوانسته باشند کیفیتی که در کارخانجات تولید می شود را خریداری کرده باشند.
امروزه برای آنکه مشتریان بتوانند راحت تر انواع پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب را تهیه کنند، راهکار خرید اینترنتی به آن ها توصیه می شود.
خریدی که مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی به انجام می رسد و خریداران خواهند توانست تا هم قیمت واقعی و هم کیفیت خوب را متناسب با هم دریافت کرده باشند.
در حال حاضر از دیگر مزایای خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی از طریق این مجموعه می توانیم موارد ذیل را متذکر شویم:

  1. امکان دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  2. دریافت رایگان کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی در سراسر کشور
  3. امکان ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی
  4. خرید مستقیم از درب کارخانه به شکل تضمین شده از نظر کیفیت

شما می توانید برای اولین و آخرین بار به مجموعه فروش عمده پارچه بیمارستانی پارادا اطمینان کرده و در اسرع زمان، بهترین کیفیت ها را برای خود خریداری کرده باشید.

خرید تمامی گرماژهای پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانه

در آخر باید گفت که در حال حاضر توسط برخی از کارخانجات تولیدی پارچه ترگال بیمارستانی، انواع گرماژهای ذیل از این پارچه تولید و به عرضه می رسند:

  • ۲۴۰ گرم
  • ۲۶۰ گرم
  • ۲۷۰ گرم
  • ۲۸۰ گرم
در این میان گرماژ سبک ۲۴۰ گرمی از پارچه ترگال بیمارستانی، غالبا به واسطه قیمت کمتر و کارایی بیشتر، نرخ فروش به مراتب بالاتری را نسبت به سایر گرماژهای این پارچه داشته است.

مریت خرید مستقیم پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانجات معتبر این است که شما می توانید بدون نگرانی از بابت قیمت و کیفیت این پارچه ها، به تولیدات خود پرداخته باشید.
عمده فروشی پارچه ترگال سبز بیمارستانی هم در این مجموعه به شکل تضمین شده انجام می پدیرد و این موضوع می تواند در خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه تر کمک شایانی را به شما متقاضیان خریدف بنماید.
کافیست همین حالا پس از آنکه با مشاورین ما ارتباط گرفتید، در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین روز کاری آن را هر کجای ایران که هستید تحویل گرفته باشید.

راز خرید بهترین پارچه ترگال بیمارستانی در دست این مجموعه است، پس با اطمینان کامل از آن خرید خود را انجام داده و مشتری ثابت ما شوید تا شما هم جزو درصد بالای خریداران این مجموعه قرار بگیرید که از خرید خود راضی هستند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به نرخ تولید

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه را در بزرگترین سایت پارچه با بهترین جنس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟