فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی کجراه / پارچه کجراه سبز بیمارستانی | خرید پارچه مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه کجراه سبز بیمارستانی | خرید پارچه مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه کجراه سبز بیمارستانی ضد آبژاول و قابل شست و شو و استریل با استفاده از دستگاه اتوکلاو، مخصوص تولید انواع البسه اتاق عمل به صورت طاقه ای و عدلی امکان خرید از طریق این مجموعه را دارد.
در کارگاه های تولیدی لباس و منسوجات مورد نیاز مراکز درمانی و ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستانی، از انواع پارچه منسوب به پارچه بیمارستانی استفاده می شود که هر یک مشخصات منحصربفردی داشته اند.
با توجه به نیاز همیشگی این کارگاه ها به انواع پارچه بیمارستانی، تجارت پارچه های بیمارستانی در بازار فروش پارچه، تجارتی پررونق و پرمخاطب بوده است.
در همین راستا منابع تأمین کننده پارچه بیمارستانی و کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی بایستی توانسته تا پاسخگوی نیاز بازارهای موجود بوده باشند.
یکی از پارچه هایی که در تولیدات بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته، پارچه ترگال است.
پارچه ترگال بیمارستانی در دو آلبوم ذیل به عرضه رسیده که هر یک دارای گرماژ متفاوتی از هم هستند:

  1. پارچه ترگال ساده بیمارستانی با گرماژ ۲۴۰ گرم
  2. پارچه ترگال کجراه بیمارستانی با گرماژ ۲۸۰ گرم
در این مطلب می خواهیم تا کمی بیشتر با انواع پارچه کجراه و مصارف خاص آن در بیمارستان ها آشنا شده و در نهایت خریدی مطمئن از این پارچه را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

معرفی پارچه کجراه

همانطور که متوجه شدید پارچه کجراه یکی از انواع پارچه های ترگال موجود در بازار است که برخلاف ترگال ساده، دارای بافتی کج راه می باشد و از گرماژ بیشتری هم برخوردار هست.
پارچه کجراه دارای ضخامت و تراکم بافت بالایی بوده و از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل می گردد و مانند هر نوع پارچه پس از مرحله ریسندگی و بافندگی، برای رنگرزی به کارگاه های رنگرزی ارسال می گردد.
در حال حاضر اصفهان یکی از شهرهای رکورد دار در تولید انواع پارچه ترگال به خصوص پارچه کجراه است که توانسته کیفیت خوبی از این پارچه را با برندهای گوناگونی به بازارهای شهرهای دیگر روانه ساخته باشد.
از برترین کارخانجات تولیدی پارچه کجراه می توان به این برندها اشاره داشت:

  • پارچه کجراه تک
  • پارچه کجراه مهنام
  • پارچه کجراه فدک

در این کارخانجات تولیدی پارچه کجراه، از مواد اولیه مرغوب با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، پارچه هایی باکیفیت و درجه یک تولید شده که از آن مصارف گوناگونی به عمل آمده است.
این پارچه ها دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرمی بوده و با کالیته رنگی متنوعی روانه بازارهای فروش پارچه می گردند.
اما با توجه به اینکه مرغوبیت و کیفیت خوب پارچه کجراه در تولیدات باکیفیت تر از این پارچه نقش فزاینده ای داشته، آیا می دانید که یک پارچه کجراه خوب چه مشخصاتی دارد؟
مصارفی که از پارچه کجراه شده کدام است و امروزه در بازارهای پر از تبلیغات، چگونه و از کجا می توان بهترین پارچه کجراه تولیدی و موجود در بازار را سفارش خرید داد؟
آیا از مصارف بیمارستانی پارچه کجراه چیزی می دانید؟

پارچه کجراه خوب چه مشخصاتی دارد؟

در درجه اول برای هر تولیدی البسه و سایر منسوجات، شناخت مشخصات خوب از پارچه مورد نیازی که قرار است خریداری کند، اهمیت بسزایی دارد.

چرا که اگر انتخاب اشتباه در پارچه مصرفی صورت گیرد، ممکن است همان کارگاه تولیدی، خسارات سنگین مالی را متحمل شده باشد و در فروش خود اصلا سودی هم نکند.
شایان ذکر است که پارچه کجراه با توجه به خصوصیات فنی تولیدی که داشته، امروزه در تولید انواع لباس و پوشاک بکار رفته و بی شک آگاهی از مشخصات کیفیت خوب این پارچه برای تولیدی های مصرفی از آن، مهم است.
پارچه کجراه خوب و درجه یک، مشخصات ذیل را دارا می باشد:

  1. از تراکم بافت و ضخامت خوب و بالایی برخوردار است.
  2. ثبات سایشی و کششی منحصربفردی دارد.
  3. ثبات در رنگ دارد و به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  4. ضد آبژاول است.
  5. تل یا گوله نمی گردد.
  6. در عین ضخامت، دارای ظرافت خاصی نیز بوده است.
  7. از آهار مناسب برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد.
  8. مایعات را جذب نمی کند.

این مشخصاتی که از پارچه کجراه نام برده اند، سبب شده تا شاهد مصارف گوناگونی از این پارچه در صنایع گوناگون تولید لباس و پوشاک بوده باشیم.
از طرفی جدای از مشخصات خوب پارچه کجراه؛ می توان به قیمت مناسب این پارچه با توجه به کیفیتش اشاره کرد که قیمتی کاملا قابل قبول برای استفاده در تولیدات گوناگون بوده است.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مصارف گوناگون پارچه کجراه چیست؟

آگاهی از مصارف گوناگونی که از یک پارچه می شود، مرحله ای است که بایستی قبل از خرید پارچه نیز برای خریداران به خصوص تازه کاران، روشن شده باشد.
پارچه کجراه با دارا بودن خصوصیاتی که در خطوط فوق ذکر شد، یک پارچه محکم؛ بادوام و پایدار است و از این حیث می تواند مزایای بسیار زیادی را برای حوزه های گوناگون داشته باشد.
جالب است بدانید که در برخی از مراکز فروش پارچه، پارچه کجراه به پارچه لباس کاری هم شهرت داشته و با این نام نیز خرید و فروش می گردد و در گرماژهای ۲۶۰، ۲۷۰ و ۲۸۰ گرمی عرضه می شود.
به طور کلی از جمله مضارف مهم انواع پارچه های کجراه می توان این موارد را برشمرد:

  1. تهیه انواع لباس مدارسی، شلوار، مانتو و روپوش مدارس دخترانه و پسرانه
  2. انواع مانتوهای اذاری مخصوص خانم ها
  3. انواع شلوار اداری مخصوص آقایان
  4. تولید انواع لباس کار در حوزه های گوناگون مانند کارگاه های جوشکاری، پالایشگاه های نفت و گاز، کارکنان شرکت های تولیدی، رستوران ها، فروشگاه ها، شهرداری ها و غیره
  5. تهیه انواع لباس بیمارستانی

نکته مهمی که پیرامون تولید پارچه کجراه برای مصارف مختلف خصوصا لباس کار وجود داشته این است که توسط کارخانجات تولیدی این پارچه همراه با الیاف پنبه نیز تولید می گردد.
در بازارهای فروش پارچه کجراه، شاهد عرضه انواع پارچه کجراه با ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر و یا ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه هستیم که البته هر چقدر میران الیاف طبیعی پنبه در آن بیشتر باشد؛ مرغوبیت آن نیز بالاتر است.
جدای از تولید انواع لباس کار که از پارچه کجراه استفاده های خوب و مناسبی شده، تولیدات بیمارستانی هم یکی دیگر از موارد مصرفی مهم از پارچه های کجراه بوده است.
نیاز همیشگی کارگاه های تولید کننده لباس بیمارستانی سبب شده تا کارخانجات تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی نیز در تمامی روزهای سال با مشتری خرید این پارچه مواجه باشند.
در نظر گرفتن خصوصیات خاص در تولید پارچه کجراه بیمارستانی با توجه به مصارفی که این پارچه داشته، از نکات مهمی بوده که کارخانجات نساجی پارچه بایستی آن را در نظر بگیرند.

پارچه کجراه بیمارستانی در رنگ های آبی، سبز و سفید، از بیشترین نرخ تولید و فروش برخوردار بوده و می تواند از مصارف خوب و بجا، به عنوان یک پارچه قابل شست و شو و استریل با استفاده از دستگاه های اتوکلاو، شامل باشد.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

در میان رنگبندی های گوناگون پارچه کجراه بیمارستانی، پارچه کجراه سبز بیمارستانی مشهور به پارچه سبز اتاق عملی است و برای تولیدات البسه مخصوص اتاق عمل کاربرد جدی دارد.
کارخانجات تولیدی پارچه کجراه سبز بیمارستانی این پارچه را به شکل ضد آبژاول (وایتکس) تولید می کنند تا قابل شست و شو با مواد ضد عفونی کننده و دستگاه اتوکلاو باشد؛ بدون آنکه از کیفیت بافت و رنگ آن کاسته گردد.
در اتاق های جراحی، انواع گان و شان بیمارستانی استفاده می شوند که می توانند از پارچه های یکبار مصرف تولید شده و یا پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول.
پارچه کجراه آبژاول با گرماژ ۲۸۰ گرم می تواند برای گان پزشکان، پرستاران، دستیاران، متخصصین بیهوشی و … بکار گرفته شده و پس از هر بار استفاده، استریل و ضد عفونی گردد.
این پارچه در کارخانجاتی مانند فدک، مهنام و تک در شهر اصفهان، کیفیت ناب و درجه یکی داشته که علاوه بر ضد آبژاول بودن، دو مشخصه ی کلیدی دیگری را هم دارا بوده هست:

  1. عدم جذب مایعات
  2. دارا بودن آهار مناسب و مقاومت در برابر ساییدگی، کشش و پارگی

ناگفته نماند که پارچه کجراه سفید بیمارستانی نیز می تواند در تهیه انواع روپوش فرم پزشکان کاربرد داشته و پارچه کجراه با رنگ آبی نیز می تواند مناسب روپوش پرسنل و پرستاران بکار گرفته شود.
البته در برخی از بیمارستان های خصوصی که غالبا میزان بودجه بالاست، دیده شده که از انواع پارچه کجراه بیمارستانی در تهیه انواع لباس فرم بیمار و حتی انواع ملحفه بیمارستانی هم استفاده شده است.
جدای از کیفیت پارچه کجراه بیمارستانی که برای خریداران و کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی مهم است، مسئله قیمت این پارچه نیز هم برای خرید، اهمیت دارد.
اغلب مشتریان به دنبال نمایندگی های فروشی هستند که دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه های کجراه را متناسب با هم به عرضه رسانیده باشند.
اگر چه وجود داشته مراکز فروشی که ممکن است کیفیت خوبی از پارچه های بیمارستانی مانند پارچه کجراه را عرضه کنند، اما آیا مراکزی را می شناسید که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت ارزان و واقعی را ارائه نمایند؟

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازار

همانطور که گفته شد، دو اصل کیفیت و قیمت پارچه، دو اصل جدای ناپذیر از یکدیگر بوده و در بازارهای رقابتی پارچه در کشور، تولید کننده ای که کیفیت و قیمت پارچه بیمارستانی را متناسب با هم ارائه دهد، از نرخ فروش بیشتری برخوردار می باشد.
در واقع کارگاه های تولید کننده ای که نیاز پارچه ای خود را با کیفیت و قیمت عالی تهیه می کنند، تولیدات باکیفیت تر و کاملا ارزان تر با قیمت تمام شده تولیدی اقتصادی تر داشته و می توانند قدرت فروش خوبی را هم شامل گردند.
پس قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازار همانقدر برای مشتریان مهم بوده که کیفیت این پارچه نیز باید مهم تلقی گردیده باشد.
قیمت پارچه کجراه بیمارستانی می تواند به فاکتورهای گوناگونی بستگی داشته باشد که عبارتند از:

  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان حجم سفارشی از پارچه

به عنوان مثال پارچه کجراه بیمارستانی با رنگ سفید و سبز به دلیل دارا بودن میزان تقاضای بیشتر در میان مشتریان، از نرخ قیمتی بیبشتری هم برخوردار بوده اند.
البته که در برخی از شرکت های تولید و عرضه انواع پارچه کجراه بیمارستانی و سایر پارچه های بیمارستانی، نرخ قیمت ثابت و بدون تغییر از این پارچه ارائه شده که می تواند برای بعضی از خریداران، ضررهایی را هم به دنبال داشته باشد.
ناگفته نماند که بجز موارد فوق، فاکتورهایی مانند قیمت نخ و قیمت مواد اولیه نیز در قیمت تمام شده تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی و در نهایت در قیمت عرضه شده آن به بازارهای فروش نیز، نقش داشته اند.
اما همواره مشتریان و متقاضیان خرید پارچه های بیمارستانی می خواهند تا این پارچه ها را با قیمت واقعی و کیفیتی درجه یک و مرغوب خریداری کرده باشند.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

ارسال پارچه کجراه بیمارستانی به سراسر کشور

در حال حاضر یکی از امن ترین و اقتصادی ترین شیوه هایی که می توان با استفاده از آن پارچه کجراه بیمارستانی خوب و ارزان قیمت را خرید کرد، خرید به شکل آنلاین و اینترنتی بوده است.
در واقع از جمله مزایای خرید اینترنتی پارچه کجراه یا هر نوع پارچه بیمارستانی دیگر، می توان این موارد را نام برد:

  • خرید مستقیم از درب معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی
  • خرید با قیمت دست اول کارخانه
  • ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن
  • تحویل سفارشات در کمترین روز کاری
  • کاهش هزینه های رفت و آمدی برای مراجعه به بازارهای فروش پارچه
  • دریافت مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  • خرید عمده پارچه با کیفیت بالا و با ریر قیمت بازار
  • دریافت نمونه های عدلی واقعی پارچه و کالیته رنگی رایگان

تمامی این مزایا سبب شده تا امروزه درصد بالایی از خریداران پارچه بیمارستانی، اشتیاق خرید اینترنتی از این پارچه ها را داشته باشند.
چرا که خوشبختانه وجود نمایندگی های فروش اینترنتی معتبر مانند گروه بازرگانی پارچه پارادا، سبب شده تا خریداران در بستری امن و مطمئن، خرید خود را از بهترین کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی به انجام رسانیده باشند.
اگر شما هم قصد خریدی بدون نگرانی از کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه کجراه بیمارستانی داشته اید، می توانید برای یکبار هم که شده این نمایندگی را برای خرید انتخاب نموده باشید.

ارسال انواع پارچه کجراه بیمارستانی با کالیته رنگی متنوع به دو صورت طاقه ای و عدلی به تمامی بازارهای کشور، فقط در چند روز کاری توسط این مجموعه صورت می پذیرد.
پس فرصت را غنیمت شمرده و در هر کجا که هستید پس از مشاوره با متخصصان در حوزه فروش پارچه های بیمارستانی، خریدی تضمین شده را برای خود رقم بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟