فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبارمصرف بیمارستانی / پارچه یکبار مصرف برای ماسک | خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک | خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک به عنوان پرفروش ترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با نازلترین قیمت ممکن همین حالا از طریق مجموعه فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی خرید کنید.
رعایت نکات بهداشتی در صورت مبتلا شدن به بیماری های واگیردار مانند انواع ویروس ها و آنفونزاها این موضوع را ایجاب می کند تا افراد از یک ماسک بهداشتی استفاده کنند.
در واقع استفاده از یک ماسک بهداشتی می تواند جلوی شیوع و گسترش بیماری ها واگیردار را در جوامع گوناگون گرفته باشد، خصوصا اگر فرد بیمار یا حتی سالم قرار است در یک اجتماع حاضر گردد.
آیا می دانید که امروزه از چه پارچه هایی جهت تولید انواع ماسک های بهداشتی مخصوص استفاده می شود؟
چگونه امکان آن هست تا بهترین پارچه برای ماسک را با بهترین و کمترین قیمت ممکن در شرایطی که میزان تقاضا زیاد است خریداری نمود؟
حتما می دانید که در شرایطی که یک ویروس پاندمی می شود و افراد زیادی را در خطر مبتلا شدن قرار می دهد، توصیه سازمان جهانی بهداشت رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از دستکش و ماسک جهت حضور در اجتماعات است.
این شرایط بحرانی سبب می گردد تا منسوجاتی از قبیل ماسک های بهداشتی با کمبود مواجه شده و یا اینکه قیمت خیلی گرانی داشته باشند.
متأسفانه در جامعه امروزی هستند افراد سودجویی که از این شرایط سوء استفاده کرده و انواع ماسک و یا پارچه هایی که جهت تولید ماسک استفاده می شوند را احتکار کرده و یا با قیمت گران تر به فروش می رسانند.

در اینجا قصد داریم تا ضمن معرفی انواع پارچه های مناسب جهت تولید انواع ماسک، خریدی مطمئن، اقتصادی و به دور از تمامی واسطه ها و دلالان اقتصادی را برای شما رقم بزنیم.
پس کافیست تا پایان همراه ما بوده تا خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را تجربه نمایید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

انواع پارچه برای تولید ماسک کدام اند؟

همانطور که متوجه شدید در شرایط بحرانی شیوع انواع ویروس و آنفلونزا در جوامع گوناگون، نیاز به انواع ماسک، دستکش، لباس ایزوله بیمارستانی و غیره، بیشتر و بیشتر می گردد.
شاید در این میان ماسک از اهمیت بیشتری برخوردار بوده چرا که علاوه بر پرسنل بیمارستان ها، مردم عادی هم از ماسک استفاده خواهند کرد.
پس مهم است تا کارخانجات تولیدی انواع ماسک توانسته باشند به موقع تولیدات خود را افزایش داده و پاسخگوی نیاز بازارهای کشور بوده باشند.
پاسخگویی سریع و تولیدات بیشتر این کارخانجات در گرو تهیه مواد اولیه مرغوب و درجه یک و یک پارچه ی مناسب برای تولید ماسک های بهداشتی خوب و مرغوب می باشد تا بتواند سلامت افراد جامعه را حفظ نماید.
انتخاب پارچه مناسب تولید ماسک اهمیت جدی برای تولید کنندگان داشته، چرا که آنها بایستی توانسته باشند تا با کمترین قیمت خرید، تولیدات بیشتر و بهتری را به انجام برسانند.
در حال حاضر کارخانجات تولیدی ماسک های بهداشتی، می توانند از انواع پارچه های ذیل جهت تولیدات خود استفاده کرده باشند:

اگر چه هر یک از پارچه های فوق در نوبه ی خود می توانند گزینه مناسبی باشند، اما باید گفت که پارچه یکبار مصرف برای ماسک یکی از مصرفی ترین و پرفروش ترین هاست.
در طرف مقابل پارچه تترون و ترگال یا کجراه هم می توانند در تولید کیفیت مرغوب و حتی قابل شست و شوی انواع ماسک مناسب باشند، اما خیلی جنبه بهداشتی نداشته اند.
در ادامه کمی بیشتر با بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک آشنا شده و این نوید را به شما می دهیم که اولین نفری باشید که راز خرید این پارچه را در شرایط بحرانی بدانید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک

همانطور که متوجه شدید کارخانجات تولیدی ماسک از انواع پارچه های گوناگونی جهت تولیدات خود می توانند استفاده کنند.
اما یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای تولید ماسک های بهداشتی تر، انواع پارچه یکبار مصرف بوده است.
پارچه یکبار مصرف برای ماسک که با نام پارچه اسپان باند نیز شناخته شده است، می تواند با گرماژهای ۳۰ الی ۴۰ گرم مناسب ترین باشد.
این پارچه در انواع دو لایه و سه لایه با نام های ۲S و ۳S وجود داشته و می تواند در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با متراژهای بالاتر از ۱۰۰۰ متر به شکل رولی خریداری گردد.
در کالیته رنگی پارچه های یکبار مصرف، رنگبندی های سفید، آبی و سبز را می تواند پرفروش ترین رنگ جهت تولید انواع ماسک از این پارچه ها معرفی نمود.
ماسک های تولید شده از پارچه یکبار مصرف کاملا بهداشتی بوده و می تواند چیزی در حدود ۳ الی ۴ ساعت مورد استفاده قرار گرفته و فرد را از مبتلا شدن به بیماری های واگیردار و ویروسی محافظت نمایند.
این پارچه ها نرم و لطیف بوده، سبک وزن اند و در کارخانجات تولیدی با ویژگی های ذیل به تولید می رسد:

  1. آب دوست یا آب گریز بودن
  2. آنتی باکتریال بودن
  3. یو وی بودن

اما آیا می دانید که چه راهکارهایی برای خرید بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک در بازارهای امروزی وجود داشته و کدام راهکار، بهترین است؟

راهکارهای خرید پارچه ماسک در بازار امروزی

در شرایطی که نیاز جامعه به تولید انواع ماسک بالا می رود، نگرانی تولید کنندگان ماسک برای تأمین انواع پارچه مورد نیاز نیز بیشتر و بیشتر می گردد.
چرا که متأسفانه هستند عرضه کنندگان ناشناخته و سودجویی که انواع پارچه یکبار مصرف برای ماسک را با قیمت گران تری در این شرایط می فروشند تا در اصطلاح سود خوبی را به جیب زده باشند.
شما به عنوان تولید کننده ماسک در بازارهای امروزی دو راهکار برای خرید پارچه یکبار مصرف برای ماسک دارید:

  1. اول اینکه خودتان به شکل حضوری به بازارهای فروش پارچه ماسک مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.
  2. دوم اینکه می توانید از طریق نمایندگی های فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی خرید پارچه یکبار مصرف برای ماسک را انجام داده باشید.

راهکار اول اگر چه مزیت این را داشته که شما می توانید پارچه مورد نظر را لمس کرده و کیفیت را بسنجید، اما ممکن است دارای معایبی هم باشد.
به عنوان مثال اصلا امکان ندارد که در این بازارها واسطه ها اجازه داده باشند که قیمت درب کارخانه به دست مشتریان برسد.
دوم اینکه ممکن است اصطلاح دست شدن پارچه سبب پایین آمدن کیفیت آن شده باشد که این موضوع اصلا برای کارخانجات تولیدی ماسک، موضوع جالبی نیست.
اما آیا می دانید که اگر شما خریداران پارچه یکبار مصرف برای ماسک بتوانید از طریق یک مرکز فروش اینترنتی پارچه که مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط بوده خرید خود را انجام دهید، خریدی تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت خواهید داشت؟
در حال حاضر تجارت اینترنتی در زمینه پارچه یکبار مصرف برای ماسک آن هم در شرایطی که با بحران شیوع بیماری ها و ویروس های کشنده ای مواجه هستیم و اصلا گشتن در بازارهای حضوری توصیه نمی گردد، بهترین شیوه برای فروشندگان و برای خرید خریداران بوده است.
کافیست با انجام کمی تحقیقات بیشتر، نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی پارچه های یکبار مصرف برای ماسک را شناخته و خرید عمده خود را از آن طریق به انجام برسانید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

تولید انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی برای بیمارستان ها

اما باید گفت که تولید پارچه های یکبار مصرف تنها جهت تولید انواع ماسک های بهداشتی انجام نمی شود.
امروزه در بسیاری از مصارف بیمارستانی برای مراکز درمانی و بهداشتی، جهت رعایت نکات و مسائل بهداشتی و جلوگیری از ورود انواع میکروب ها و آلودگی ها به این مراکز، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی نقش فزاینده ای داشته اند.
انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به شکل کاملا استریل با استفاده از مواد اولیه مرغوب و الیاف پرس، با دستگاه های مخصوصی تولید شده و در کالیته رنگی بیمارستانی عرضه می شوند.
این پارچه ها دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم می باشند و دارای مصارف ذیل در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها هستند:

  • تهیه البسه بیمارانی که کمتر از دو روز بستری می باشند
  • انواع گان و شان بیمارستانی مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه
  • ماسک و کلاه یکبار مصرف برای جراحان
  • رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  • ساک وسایل

ناگفته نماند که این پارچه ها با توجه به قیمت ارزان تری که نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی داشته، می توانند از توجیه اقتصادی خوبی برای مصارف فوق برخوردار بوده باشند.

پارچه یکبار مصرف ملحفه ای برای بیمارستان

شایان ذکر است که امروزه برای تولید انواع ملحفه بیمارستانی، علاوه بر انواع پارچه تترون بیمارستانی می توان از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هم استفاده کرد.
پارچه های یکبار مصرف ملحفه ای بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متر و به شکل رولی غالبا در رنگ سفید عرضه می شوند.
یکبار مصرف بودن ملحفه های بیمارستانی می تواند رعایت بهداشت در بخش های بیمارستانی را جلوه بهتر و بیشتری بخشیده باشد.
این پارچه ها کاملا نرم و لطیف تولید می گردند و به هیچ وجه حساسیت پوستی را برای بیماران به ارمغان نمی آورند.
در ضمن یکبار مصرف بودن پارچه های ملحفه ای بیمارستانی سبب شده تا نیاز به شست و شو از این پارچه ها سلب شده و با کاهش هزینه های بیمارستانی در راستای مصرف آب و مواد شوینده و ضد عفونی کننده اضافی، مواجه خواهیم شد.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

درست است که در درجه اول این کیفیت پارچه های مصرفی جهت تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی است که بایستی مد نظر قرار بگیرد، اما قیمت آن ها هم برای کارگاه های تولیدی مهم می باشد.
متأسفانه همانطور که بیان شد در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، واسطه زیاد است و این موضوع اجازه نداده تا اکثر خریداران به قیمت واقعی پارچه دست پیدا کنند.
در حقیقت ایده آل ترین شیوه خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی آن است که خریداران توانسته باشند قیمت و کیفیت این پارچه متناسب با هم خریداری نمایند.
خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت یعنی اینکه شما بتوانید بهترین کیفیت این پارچه را مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی، بدون هیچ واسطه ای خرید کرده باشید.
وجود نمایندگی های فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی می توانید کمک شایانی را برای خریدارانی نموده باشد که قصد خرید ارزان و اقتصادی تر دارند.
برای خرید پارچه یکبار مصرف برای ماسک و سایر مصارف بیمارستانی آن هم با قیمت درب کارخانه می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کرده و همین حالا خرید عمده خود را انجام دهید.

فروش پارچه های لباس بیمارستانی از درب کارخانه

ناگفته نماند که هم اکنون در این نمایندگی معتبر فروش امکان آن وجود داشته تا کارگاه های تولیدی لباس و منسوجات بیمارستانی بتوانند علاوه بر خرید پارچه یکبار مصرف، سایر پارچه های بیمارستانی را هم خریداری کرده باشند.
فروش پارچه های لباس بیمارستانی ذیل با قیمت درب کارخانه از طریق این مجموعه به شکل عمده با تضمین در کیفیت صورت می پذیرد:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند و یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های تترون و ترگال بیمارستانی جزو پارچه های لباس بیمارستانی قابل شست و شو هستند و می تواند در تهیه انواع البسه فرم بیماران، روپوش پزشکان و پرستاران و البسه اتاق عمل مورد استفاده قرار گرفته باشند.
در این میان پارچه های تترون بیمارستانی دارای ویژگی هایی نظیر نرمی زیر دست، ظرافت و لطافت بالا و عدم بدن نما بودن هستند و می توانند مناسب ترین گزینه برای تهیه انواع لباس بیماران باشند.
عرض یک و نیم متری و سه متری پارچه تترون بیمارستانی جزو پرفروش ترین ها بوده اند که در کالیته رنگی زیر به عرضه می رسند:

  • آبی
  • صورتی
  • سفید

پارچه تترون بیمارستانی آبی مناسب لباس بیماران مرد و پارچه تترون بیمارستانی صورتی مناسب لباس بیماران زن از بیشترین نرخ فروش برخوردار هستند.
خوشبختانه این گروه بازرگانی در نظر داشته تا با ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه خرید پارچه های بیمارستانی مناسب از نظر عرض؛ گرماژ و طیف رنگی، کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی را با بالاترین میزان نرخ تولیدی و قدرت فروش مواجه کرده باشد.

شما متقاضیانی که قصد خرید عمده بهترین پارچه های بیمارستانی را دارید می تواند در کسری از زمان سفارش خرید خود را از طریق این سایت ثبت کرده و متفاوت ترین خرید را در بازارهای امروزی که پر است از واسطه و دلالان اقتصادی تجربه نمایید.
پس کافیست پس از دریافت کالیته رنگی مناسب قدام به خرید کرده و خریدی بی چون و چرا را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟