فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه پارچه اسپان باند با قیمت سال جدید

کارخانه پارچه اسپان باند با قیمت سال جدید

کارخانه پارچه اسپان باند با هدف ارائه بهترین کیفیت پارچه های یکبار مصرف، ضمن ارائه این پارچه ها با قیمت سال جدید، امکان خرید اینترنتی و بدون هیچ واسطه ای را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده است.
امروزه صنایع نساجی، یکی از پرتقاضاترین پارچه ها، یعنی پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف را، تولید و روانه بازارهای فروش نموده اند. شاید ویروس کرونا و رونق تولید انواع منسوجات بهداشتی از قبیل ماسک، روپوش پزشکی و غیره، سبب شده تا پارچه های اسپان باند، بیش از پیش مورد توجه باشند.
اما اگر چه شاهد گسترش تناژ تولیدی از انواع پارچه اسپان باند در کارخانجات مختلف کشور بوده ایم، نمی توان از نقش حضور واسطه ها و افراد دلال که فقط به فکر جیب خود هستند نیز چشم پوشی کنیم.
متأسفانه در بازارهای خرید و فروش پارچه اسپان باند یکبار مصرف، گاها به سبب تقاضای بالا، این واسطه ها حضور پیدا کرده و قیمت یا کیفیت واقعی را به دست مشتریان نمی رسانند. مشتریانی که خود تولید کننده انواع منسوجات یکبار مصرف هستند و می خواهند با خرید نیاز پارچه ای خود با اقتصادی ترین شکل ممکن، تولیداتی با قیمت تمام شده ارزانتر داشته باشند.
آیا می دانید که بهترین راهکار خرید پارچه یکبار مصرف در این بازار، با شرایط اینچنینی چیست؟ آیا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می تواند کمک کننده باشد؟ گروه بازرگانی پارچه پارادا پیشنهادات ویژه ای برای شما خواهد داشت.

کارخانه پارچه اسپان باند ایران

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقداماتی که قبل از خرید پارچه یکبار مصرف می تواند انجام گردد، شناخت کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور می باشد. این موضوع می تواند با یک سرچ ساده در گوگل نیز انجام شود.
شما می توانید در این بین؛ نظرات مشتریان هر یک از این کارخانجات را هم ببینید و کارخانه پارچه اسپان باند خوب و معتبر را شناسایی کنید. این موضوع حداقل شما را از بحث کیفیت این پارچه ها، آسوده خاطر می نماید.
در کشور ما بجز شهر بزرگ تهران، در شهرهای همدان، یزد، اصفهان و حتی رشت، شاهد تولیدات ویژه ای از پارچه اسپان باند و کارخانجات مشغول در این صنعت، بوده ایم. این کارخانجات توانسته اند پارچه های یکبار مصرف را با عرض و گرماژ گوناگون، روانه بازارهای فروش نموده باشند.
بنظر می رسد که بکار بردن مواد اولیه درجه یک، می تواند نقش فزاینده ای در تولید هر چه بهتر و باکیفیت تر پارچه های اسپان باند داشته باشد.
تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات ایران، از گرماژ ۸ الی ۳۰۰ گرم و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری به انجام می رسد. هر یک از گرماژ و عرض های این پارچه، با کالیته رنگی متنوعی عرضه شده و می توانند مصارف مختلفی را هم دارا باشند.
اگر چه شناخت معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند ایران، قبل از خرید از اهمیت بالایی برخوردار بوده، اما پیدا کردن مراکز فروشی که مستقیما از این کارخانجات، خرید را برای مشتریان آسان تر می کنند، کار آسانی نیست، چرا که در بازار پارچه، مراکز و نمایندگی های گوناگونی وجود دارند که انواع پارچه اسپان باند را تولید و به فروش می رسانند.
گام بعدی در خرید پارچه اسپان باند؛ شناخت مشخصات و ویژگی های خوب این پارچه و سپس مصارف آن می باشد تا در انتخاب خریداران، شک و تردیدی باقی نماند.

کارخانه پارچه اسپان باند

همه چیز درباره یک پارچه اسپان باند خوب

پارچه اسپان باند از ماده ای به نام پلی پروپیلن بدون هیچ گونه تار و پودی تشکیل شده است. این موضوع سبب شده تا پارچه های اسپان باند با نام پارچه های بدون بافت نیز شناخته شده باشند.
در واقع اصلی ترین تفاوت پارچه های یکبار مصرف با سایر پارچه های در صنعت نساجی، همین بی بافت بودن و بدون تار و پود بودن این پارچه هاست.
پارچه اسپان باند خوب، از نرمی و لطافت خاص خود برخوردار بوده و در متنوع ترین رنگبندی ها عرضه می گردد. این پارچه ها آنتی باکتریال هم هستند و جالب است بدانید که به راحتی قابلیت بازیافت نیز داشته اند.
با توجه به نوع کاربرد پارچه اسپان باند، کارخانجات تولید کننده این پارچه، می توانند آن را به صورت آب گریز یا آب دوست، تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.
یکی دیگر از قابلیت های پارچه یکبار مصرف که سبب شده در صنعت تبلیغات هم کاربرد ویژه ای داشته باشند، قابلیت چاپ روی این پارچه است که توسط دستگاه های مخصوصی به انجام می رسد.
و در آخر اینکه پارچه های اسپان باند بی بافت را می توانند به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و چندین لایه ضخیم نیز تولید کنند. پارچه اسپان باند تک لایه به نام s، پارچه اسپان باند دو لایه با نام ss یا ۲s و پارچه اسپان باند سه لایه با نام ۳s مشهور بوده است. البته در برخی از مصارف مانند تولید ماسک، شاهد استفاده از لایه ای به نام ملت بلون همراه با دو لایه از پارچه اسپان باند نیز هستیم که به پارچه اسپان باند sms نیز معروف می باشد.
اگر شما به عنوان تولید کننده انواع منسوجات یکبار مصرف، نگران هزینه های تولیدی خود هستید، باید بدانید که پارچه های اسپان باند با هزینه کمی تولید شده و در بازار فروش پارچه، قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان دارند. اما گاها وجود واسطه ها سبب می گردد تا خریداران نتوانند این پارچه را با کف قیمت بازار خریداری نمایند. که این موضوع عمدتا برای تولیدی های تازه تأسیس از اهمیت ویژه تری برخوردار می باشد.

مهم ترین موارد کاربرد پارچه های یکبار مصرف چیست؟

اگر شما هم اولین باری است که نام پارچه های اسپان باند بی بافت یا همان پارچه های یکبار مصرف به گوشتان خورده، حتما باید برایتان جالب باشد که بدانید مصارف این پارچه ها کدام اند؟
یا اینکه شاید شما تجربه خرید پارچه اسپان باند جهت تأمین نیاز خود را دارید اما با دیگر کاربردها و مصارف این پارچه، چندان آشنا نیستید.
از جمله مهم ترین موارد کاربرد پارچه های یکبار مصرف بی بافت، می توان به این موارد اشاره ویژه ای داشت:

استفاده در مصارف پزشکی و بیمارستانی

به جرئت می توان ادعا کرد که امروزه، حجم زیادی از تولیدات پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ گوناگون، صرف مصارف پزشکی و بیمارستانی می گردد. به خصوص از زمانی که شاهد شیوع بیماری کرونا در کل جامعه و جهان بوده ایم. در حال حاضر پارچه های اسپان باند در گرماژ ۲۵ الی ۹۰ گرم و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری، بیشترین استفاده را در تولیدات پزشکی و بیمارستانی دارند. تولید انواع ماسک پزشکی، روپوش پزشکان، گان و شان بیمارستانی، کلاه یکبار مصرف، گان بیمار، روکش کفش یکبار مصرف، انواع دستمال خیس و مرطوب، رو تختی، رو بالشی و غیره، همه و همه با پارچه های اسپان باند که ارزانتر هستند، انجام می پذیرد.

استفاده در بسته بندی و کاور

یکی دیگر از پراستفاده ترین صنایعی که از پارچه های اسپان باند بهره خوبی می برند، صنعت بسته بندی و کاور انواع محصولات، می باشند. تولید روکش لوازم خانگی، روکش مبل، کاور ماشین، کاور کت و شلوار، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن، بسته بندی میوه، بسته بندی چای، بسته بندی لباس، بسته بندی کفش و بسیاری دیگر از انواع بسته بندی ها و روکش ها، با پارچه های اسپان باند انجام می گیرد. تنوع رنگی، قابلیت چاپ روی پارچه اسپان باند و از همه مهم تر قیمت ارزان تمام شده تولید این کاورها و بسته بندی ها، از مهم ترین دلایل استفاده این پارچه در صنعت مذکور، می باشند.

صنعت اتومبیل سازی

امروزه حتی در صنعت اتومبیل سازی هم از انواع پارچه های اسپان باند، استفاده ویژه ای می نمایند. این موارد مصرفی شامل تزئینات داخل خودرو، صداگیری و تولید چادر و کاور خودرو می باشند.

این صنایع جزو مهم ترین صنایعی بودند که از پارچه یکبار مصرف، در تنوع رنگی گوناگون و با وزن و عرض های مختلف، استفاده ویژه ای نموده اند. از دیگر صنایع مصرف کننده پارچه های اسپان باند نیز می توان به صنعت کشاورزی، صنعت فیلتراسیون و دیگر صنایع متفرقه مانند ماکت سازی، تولید مبل، انواع کف پوش های صنعتی؛ لباس های کار صنعتی، کیسه های چای و غیره، اشاره داشت.
اگر چه در تمامی مصارفی که از پارچه های اسپان باند بیان شد، کیفیت این پارچه حرف اول را می زند؛ اما نمی توان از مبحث قیمت پارچه اسپان باند به راحتی گذشت. چرا که اغلب تولیدی های مصرف کننده پارچه اسپان باند، برایشان مهم است که با چه نرخ قیمتی این پارچه را خریداری می کنند تا تولیدات آنها، با اقتصادی ترین شیوه ممکن به انجام برسد.
در این میان هستند خریدارانی که کیفیت را فدای قیمت ارزان ارائه شده توسط برخی از مراکز فروش می نمایند، اما هنوز هم درصد افرادی که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم می خواهند، خیلی بیشتر است.
آیا می دانید که اولا چه عوامل در تعیین قیمت پارچه یکبار مصرف دخیل بوده اند؟ ثانیا چگونه می توان، پارچه اسپان باند را با همان کیفیت و قیمت دست اول کارخانه، خرید مطمئن نمود؟

کارخانه پارچه اسپان باند

چه عواملی در تعیین قیمت پارچه اسپان باند موثرند؟

همانطور که می دانید بحث قیمت، در بازار خرید و فروش هر محصولی، همیشه بحث جذاب و داغی بوده است. چه معامله هایی که بر سر قیمت به توافق نرسیده و چه انتخاب های نادرستی که منجر به خسارات مالی زیادی برای تولیدی های مصرف کننده از یک محصول، نشده اند!
بله اگر شما در انتخاب مراکز فروشی که به عرضه پارچه های اسپان باند مشغول هستند، دقت کافی نکنید، ممکن است خریدی گرانتر یا حتی بی کیفیت تر را انجام دهید و در هر دو صورت، زیان کننده شما هستید.
در درجه اول بهتر است با عواملی که بر قیمت پارچه اسپان باند موثر هستند، آشنا شوید. اولین فاکتور که کاملا بر شما مبرهن است، کیفیت پارچه های اسپان باند می باشد. در واقع هر چه کیفیت پارچه اسپان باند بالاتر باشد، طبیعتا شاهد قیمت بالاتری برای این پارچه خواهیم بود.
موضوع کیفیت، مستقیما برمی گردد به کارخانه پارچه اسپان باند که آیا تمامی فاکتورهای لازم جهت بالاتر بردن کیفیت این پارچه را رعایت کرده یا خیر!
فاکتور بعدی، گرماژ پارچه یکبار مصرف است. این پارچه در گرماژهای ۴ الی ۳۸۰ گرمی، فروش ویژه ای داشته و هر چه گرماژ پارچه بیشتر شود؛ قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در مورد عرض پارچه اسپان باند هم همین قضیه صادق بوده و پارچه اسپان باند ۱۶۰ سانتی متری، قیمت بیشتری نسبت به اسپان باند ۱۱۰ یا ۱۲۰ سانتی متری دارد.
موضوع رنگ پارچه اسپان باند هم می تواند در تعیین قیمت این پارچه، نقش داشته باشد و معمولا طیف رنگی پرفروشی همچون آبی، سفید، صورتی و سبز که عمدتا در تولیدات بیمارستانی کاربرد دارند، می توانند قیمت بیشتری را نسبت به سایر رنگ هایی که استفاده آنچنانی ندارند؛ دارا باشند.
جدای از تمامی این فاکتورها، نحوه خرید پارچه اسپان باند از دیگر مواردی است که می تواند در تعیین قیمت پارچه های اسپان باند، نقش فزاینده ای را داشته باشد.
موضوع نحوه خرید را می توان از دو منظر نگاه کرد. منظر اول اینکه مقصود خرید پارچه اسپان باند به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی است. طبیعی است که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند اگر از مراکز معتبر که با تولید کنندگان و معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند در ارتباط هستند، انجام گیرد، خریدی کاملا اقتصادی را به ارمغان می آورد.
منظر دوم مربوط به حجم خرید پارچه اسپان باند است. ما به اغلب تولیدی های انواع منسوجات یکبار مصرف و خصوصا تولید کنندگان مصارف بیمارستانی، توصیه می کنیم که تناژ بالایی از پارچه اسپان باند را خریداری کنند. در اینصورت قطعا خریدی مقرون به صرفه تر خواهند داشت.

پارچه پارادا

چگونه پارچه اسپان باند ارزان در سال جدید بخریم؟

در سال ۱۴۰۰ و قطعا پس از آن، شاهد افزایش قیمت در بازار هر محصولی بوده ایم. این موضوع در مورد پارچه های اسپان باند نیز صدق کرده و همواره شاهد افزایش یا نوسانات قیمت عمده پارچه اسپان باند هستیم.
بنظر می رسد که شناخت برترین کارخانه پارچه اسپان باند در ایران، در وهله اول و سپس شناخت مراکز فروش مستقیمی که ارتباط ویژه با این کارخانجات دارند، می تواند در همین وانفسای نوسانات قیمتی، خریدی اقتصادی تر را شامل حال خریداران نماید.

گروه بازرگانی پارچه پارادا با هدف دسترسی آسان و ارزان تمامی خریداران انواع پارچه اسپان باند، ضمن حذف واسطه ها، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهد. با این وجود دیگر نگران چگونگی خرید پارچه اسپان باند ارزان در سال جدید، نخواهید بود.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟