فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / تشخیص بهترین جنس انواع پارچه های بیمارستانی

تشخیص بهترین جنس انواع پارچه های بیمارستانی

آیا راه تشخیص بهترین جنس انواع پارچه های بیمارستانی را می دانید؟ تا به حال سعی در تست کردن روش های تشخیص بهترین جنس پارچه را انجام داده اید؟
به عنوان یک فعال در امر خرید و فروش پارچه بیمارستانی لازم است تا راه های تشخیص جنس اصل را از نمونه های نامرغوب و بی کیفیت بازار یاد بگیرید تا هنگام خرید بتوانید نسبت به قیمتی که اعلام گردیده است قضاوت بهتری داشته و از خرید خود راضی باشید.

راه های تشخیص جنس پارچه بیمارستانی

  • اولین راه برای تشخیص چروک کردن پارچه در دستان شماست تا بدانید پارچه تا چه حد می تواند توان تحمل چروک شدن را داشته باشد. همچنین با اینکار نحوه کیفیت آهاردهی پارچه را نیز تشخیص خواهید دید. اگر پارچه بسیار خشک بوده و خیلی سخت چروک شود به این معنی است که آهار زیادی داشته و عملا مواد بالایی در بافت به کار رفته است. البته نرم بودن پارچه در رضایت خاطر بیمارستان از لباس های ارائه شده شما تاثیر مثبت خواهد داشت.
  • پارچه را اگر فلامنت یا پنبه و تترون است در یک لیوان آب قرار دهید و رنگ آن را مورد تست قرار دهید. به این شکل که اگر آب لیوان به رنگ پارچه شما درآمد. مواظب باشید که این چنین پارچه ای در مرحله تکمیل رنگرزی خوبی نداشته است.
  • پارچه ها را بین دستان خود به طرفین بکشید. البته این کار را به زور انجام نداده و سعی نکنید به این مرحله برسید که پارچه را پاره کنید و نتیجه گیری خراب بودن آن به دست بیاید بلکه فقط تراکم بافت را از نظر بگذرانید.
  • پارچه های اسپان باند قرار نیست رنگ پس بدهند، بلکه برای چاپ بر روی آنها اقدام کنید و مطمئن شوید برای چاپ بر روی آن ها مناسب هستند.
انواع پارچه بیمارستانی

البته دقت کنید که برای پارچه هایی که بر روی آنها چاپ خورده است حتما به یاد داشته باشید که چاپ را چک کنید که خیلی سریع از سطح پارچه جدا نشود.
انواع پارچه بیمارستانی را با روش های بسیار ساده بالا می توانید ارزیابی کرده و سپس خرید های متراژ بالای خود را انجام دهید. با کسانی در زمینه پارچه بیمارستانی همکاری کنید که نسبت به ارسال بار ها و پارچه های خود مسئولیت پذیر بوده و بعد از ارسال آن نیز پاسخگوی مشکلات شما باشند.

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع پارچه های بیمارستانی

عمده فروشی انواع پارچه های بیمارستانی

امروزه عمده فروشی های عرضه کننده انواع پارچه های بیمارستانی، در اغلب شهرهای ایران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟