فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / جدول نرخ قیمت پارچه تترون بیمارستانی

جدول نرخ قیمت پارچه تترون بیمارستانی


قیمت پارچه تترون لباس بیمارستانی اعلا گرم بالا را می توانید در رنگ آبی، صورتی، سفید، سبز و یاسی در عرض ۱۵۰ سانتی متر و متری ۳۵۵۰۰ تومان بصورت مستقیم از کارخانه استعلام نمود.خرید و قیمت پارچه تترون بیمارستانی که عموما از جنس فلامنت است برای تولیدی ها حائز اهمیت بوده و آن ها تمایل به داشتن آن بصورت آپدیت و آسان دارند. پارچه تترون در کارخانجات با دستگاه ها به روش پاتیل در طیف رنگبندی های روشن رنگرزی و سپس تکمیل می شود و به آن افزودنی هایی مانند نرم کننده ها و تثبیت شونده ها و مواد دیگر اضافه می گردد تا مناسب دوخت لباس گردد، این درحالیست که اعلاء گرم بالا از ۱۶۵ شروع شده و الی ۱۸۰ گرم تولید میشود اما آن چیزی که حائز اهمیت بوده پوشش دهیش است.
قیمت پارچه تترون بیمارستانی را می توانید براساس وزن و گرماژ این پارچه، آماده و طبقه بندی کنید و بصورت جدول نرخ قیمتی که در بالا گردهمایی شده، منتشر نمود.

باید گفت که یکی از مصرفی ترین پارچه هایی که امروزه در میان کارگاه های دوزندگی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی و حتی سایر البسه و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه تترون است.
پارچه تترون در انواع گوناگون با متنوع ترین عرض ها و گرماژها و همچنین با کالیته رنگی بیش از ۸۵ رنگ، تولید و از سوی کارخانجات معتبری، روانه بازارهای خرید و فروش انواع پارچه گردیده است.
یکی از مسائل کلیدی و مهم در مورد پارچه های تترون، استفاده ی آنها در مصارف بیمارستانی و قیمت این پارچه هاست.
عوامل زیادی در تعیین قیمت پارچه تترون بیمارستانی نقش داشته که می توان به عرض و وزن پارچه و … اشاره کرد.
البته در تعیین نرخ قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی، رنگ هم دخیل می باشد، البته نه به اندازه وزن پارچه تترون بیمارستانی.
اما آیا می دانید که پارچه های مصرفی تترون در مصارف بیمارستانی، بایستی چه مشخصاتی داشته باشند و غالبا با چه نرخ قیمتی در بازار خرید و فروش می گردند؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

مشخصات پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

شایان ذکر است که پارچه تترون بیمارستانی نوعی پارچه تخت بافت است که همانند پارچه ترگال بیمارستانی، از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل می گردد. پس از رنگرزی، پارچه های تترون بیمارستانی طاقه بندی شده و به بازار عرضه می گردند.
پارچه تترون بیمارستانی در حقیقت همان جنس و کیفیت یک پارچه تترون معمولی بوده اما با توجه به رنگ مورد علاقه مراکز درمانی، با طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها عرضه می گردد.
پس اگر بخواهیم رنگ پارچه تترون بیمارستانی را به عنوان اولین مشخصه این پارچه معرفی کنیم، باید بگوییم که طیف رنگی پرفروش پارچه تترون بیمارستانی عبارتند از:

  • آبی
  • صورتی
  • سفید
  • سبز
  • یاسی
  • نارنجی
  • بنفش

باید گفت که در پارچه تترون بیمارستانی مرغوب و درجه یک، رنگ پارچه در تمامی پارچه، یکدست است و چون پارچه به صورت ضد آبژاول تولید می گردد، در اثر شست و شو و ضد عفونی شدن، کیفیت رنگ به زودی از دست نمی رود.
از دیگر مشخصات خوب یک پارچه تترون بیمارستانی که با توجه به مواد اولیه، نخ، نوع رنگرزی و … این پارچه در کارخانجات گوناگون می تواند متفاوت باشد، عبارتند از:

  1. نرمی زیر دست
  2. لطافت و ظرافت عالی
  3. تراکم بافت استاندارد
  4. عدم بدن نما بودن
  5. عدم ایجاد حساسیت پوستی
  6. سبک وزن و خنک
  7. دارای عرض دقیق و طاقه بندی خوب

بجز این موارد می توان به عرض و گرماژهای این پارچه نیز به عنوان دیگر مشخصات پارچه های تترون بیمارستانی اشاره داشت:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متری با گرماژ ۱۲۰ الی ۱۴۰ گرم
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژ ۱۵۰ الی ۱۹۰ گرم
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متری با گرماژ ۲۰۰ الی ۲۳۰ گرم
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر با گرماژ ۲۳۰ الی ۲۶۰ گرم
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ ۲۸۰ الی ۳۰۰ و ۳۸۰ گرم
از دیگر مشخصات پارچه تترون بیمارستانی می توان به مدل و طرح آن اشاره کرد. پارچه تترون بیمارستانی در انواع ساده و طرح دار با طرح هایی مانند طرح عروسکی، راه راه و … به عرضه می رسد
.
چگونگی عرضه پارچه تترون بیمارستانی به بازارهای فروش پارچه هم به دو صورت طاقه ای و عدلی بوده هست.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

چرا پارچه تترون در تولید لباس بیماران بیشتر کاربرد دارد؟

در ابتدا بد نیست تا بدانید که پارچه تترون بیمارستانی به دلیل دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفردی که ذکر شد، از مصارف گوناگونی در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها برخوردار می باشد.
از مصارف عمده پارچه های تترون بیمارستانی می توان این موارد را نام برد:

  • البسه بیماران خردسال و بزرگسال
  • تهیه انواع مقنعه بیمارستانی برای پرستاران و پزشکان
  • انواع رو تختی و رو بالشی
  • ملحفه بیمارستانی

به جرئت می توان گفت که پارچه تترون بیمارستانی یکی از مصرفی ترین پارچه ها برای دوخت البسه بیماران می باشد.

گفتنی است که پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰، در تولید البسه بیماران خردسال و پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر هم در تولید البسه بیماران بزرگسال و کهنسال، بیشترین استفاده را دارند.
هر چند که در برخی از کارگاه های تولیدی از عرض ۱۸۰ سانتی متری پارچه بیمارستانی تترون بجای عرض ۹۰ سانتی متری آن استفاده کرده اند.
البته نمی توان این نکته را یادآور نشد که اقتصادی ترین عرض پارچه تترون بیمارستانی برای تمامی مصارف این پارچه، عرض سه متری آن بوده است.
بدون شک یکی از مهم ترین منسوجاتی که برای بیمارستان ها تولید می گردد، البسه بیماران بوده است.
بیماران بایستی کاملا راحت و با آسایش کامل، استراحت کرده و هیچ موضوعی برای آنان، اذیت آور نباشد.
به همین سبب مهم بوده که از چه جنس و کیفیتی از یک پارچه برای تولید البسه بیماران استفاده به عمل می آید، چرا که پارچه لباس، مستقیما با پوست بیماران در ارتباط بوده و اگر مرغوب نباشد می تواند منجر به حساسیت های پوستی نیز گردد.
پارچه تترون بیمارستانی به سبب نرمی زیر دست، لطافت بالا و از همه مهم تر خنکی و عدم ایجاد حساسیت های پوستی، مناسب ترین گزینه برای دوخت انواع لباس فرم بیماران بوده است.
کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی، غالبا از پارچه تترون عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژهای ۱۷۵ الی ۱۸۵ گرمی استفاده می کنند تا در عین سبکی، به هیچ وجه بدن نما نیز نباشد.
پارچه تترون بیمارستانی مخصوص دوخت لباس، در طیف رنگی آبی و صورتی به فروش می رسد. رنگ آبی مناسب دوخت لباس بیماران مرد و رنگ صورتی مناسب دوخت البسه بیماران خانم مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به محبوبیتی که پارچه تترون در بازار خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی داشته، آگاهی از لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی اهمیت زیادی برای مشتریان دارد.
چرا که متأسفانه حضور برخی از واسطه ها در بازارهای خرید و فروش پارچه سبب می گردد تا قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرضه شده، قیمت واقعی نبوده و حتی گاها کیفیت این پارچه نیز کیفیت درجه یک نباشد.
بنظر شما بهترین راهکار خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی با پایین ترین لیست قیمت در بازارهای امروزی چیست؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار آنلاین

پارچه تترون بیمارستانی با وزن و گرماژ بالار در این جدول تعیین نرخ قیمت، جایگاه و مقام اول را خواهد داشت، هم چنین رنگ های سفارشی مانند کاهویی و مغزپسته ای نیز همین وضعیت را دارد و با قیمت بیشتری از سایر رنگ های پارچه تترون بیمارستانی، عرضه می شود.
جدای از رنگ پارچه تترون بیمارستانی که در تعیین جدول قیمت پارچه نقش فزاینده ای داشته، می توان به این موارد هم اشاره کرد:

  1. عرض پارچه تترون بیمارستانی
  2. گرماژ پارچه تترون بیمارستانی
  3. کیفیت پارچه تترون بیمارستانی
  4. خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی

در این میان مشخص است که هر چه عرض و گرماژ یا حتی کیفیت پارچه تترون بیمارستانی بالاتر و بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.
اما یک راهکار که همواره مشاورین فروش پارچه های بیمارستانی به خریداران این پارچه توصیه می کنند این است که جهت خرید ارزان پارچه تترون بیمارستانی، این پارچه را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری کنند.
باید گفت که هم اکنون تمامی کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، دو راهکار کلی برای خرید نیاز پارچه ای خود داشته اند:

  1. مراجعه حضوری به مراکز فروش پارچه های بیمارستانی
  2. مراجعه به نمایندگی های فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی

مراجعه حضوری به بازار عرضه پارچه، می تواند مشتریان را با واسطه های گوناگونی مواجه کرده و این موضوع سبب می گردد تا قیمت و کیفیت واقعی دست مشتریان نرسیده باشد.
در اینجاست که نقش وجود یک نمایندگی معتبر فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی، بیشتر به چشم می آید.
چرا که اغلب نمایندگی های فروش اینترنتی، فروش مستقیم از درب کارخانه را در دستور کار خود قرار داده و همان قیمت دست اول را به مشتریان خود ارائه می دهند.
بی ترید کارگاه های تازه تأسیس در که در زمینه تولید البسه و منسوجات بیمارستانی فعالیت می کنند، از مخاطبین اصلی این مراکز فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی هستند.
آن ها می دانند که اگر با درصدی پایین تر از قیمت بازار بتوانند پارچه تترون بیمارستانی را به شکل آنلاین خریداری کنند، چقدر در تولیدات آنها و قیمت تمام شده تولیدیشان، نقش فزاینده ای را خواهد داشت.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

فروشنده مستقیم انواع پارچه تترون بیمارستانی

در ابتدا باید گفت که انواع پارچه تترون بیمارستانی در سه رنگ صورتی، آبی و سفید جزو پرفروش ترین پارچه های این حیطه به حساب می آید.
با توجه به پرفروش بودن این طیف رنگی، همیشه این دغدغه میان خریداران وجود داشته که چگونه می توانند با کمترین قیمت ممکن، این رنگبندی ها را به صورت عمده سفارش داده باشند.
خریداران، امروزه بسیار تمایل دارند انواع کالاها و محصولات مورد نیاز خود از جمله انواع پارچه تترون بیمارستانی را از نمایندگی های عرضه مستقیم خریداری کنند.
در واقع متقاضیان به دنبال نمایندگی هایی می گردند که فروش مستقیم پارچه تترون بیمارستانی را انجام می دهند.
از جمله مزایای خرید پارچه تترون بیمارستانی به صورت مستقیم از درب کارخانجات تولیدی توسط نمایندگی های فروش این کارخانجات، عبارتند از:

  • خرید پارچه با قیمت واقعی و زیر قیمت بازار
  • کیفیت واقعی و تضمین شده پارچه خریداری شده
  • خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمدی
  • امکان دریافت مشاوره های رایگان آنلاین قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  • دریافت سفارشات در کمترین روز کاری

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی از طریق مراکز مورد اشاره در بالا یعنی نمایندگی های عرضه مستقیم، یکی از فرصت های بسیار مناسب است.
خرید پارچه تترون بیمارستانی اگر به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می گردد، غالبا باید به صورت مستقیم باشد و این یعنی آنکه خریداران می توانند خرید نیاز پارچه ای خود را کاملا اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر انجام بدهند.
هستند افراد و متقاضیانی هم که هنوز تمایل دارند خرید پارچه تترون بیمارستانی را به صورت سنتی انجام دهند.
اما در واقع برخی از این افراد اسیر دست واسطه ها و دلالان پارچه شده و گاها یا پارچه را گران قیمت می خرند یا پارچه به قدری دست شده که مجبورند کیفیت پایین آن پارچه را خریداری نمایند.
اگر خریداران پارچه تترون بیمارستانی به عنوان یک تولید کننده ای که قرارداد با ارگان های بیمارستانی دارند، می خواهند پایین ترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی را سفارش بدهند، خرید عمده و آنلاین را تجربه کنند، می تواند یک مدینه فاضله برای آن ها باشد.
قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی، وابسته به پارامترهای زیادی است، همان طور که در ابتدای این خبر گفته شد. بیشترین تاثیر و در واقع موثرترین عامل را که بر روی قیمت پارچه تترون بیمارستانی تترون دخالت دارد، به شرح ذیل می توان دانست:

  • عرض
  • رنگ
  • گرماژ
  • کیفیت

با تغییر هر یک از این پارامترها، قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی هم تغییر می کند و کم و زیاد می شود.
البته همیشه یک سری از شاخصه ها هستند که باید ثابت نگه داشته شوند، همانند کیفیت بالا و خوب.
عرض و رنگ انواع پارچه تترون بیمارستانی را می توان براحتی تغییر داد.
در مورد گرماژ نیز باید گفت، رنج متعادل و مناسب وزن انواع پارچه بیمارستانی تترون، عددی بین ۱۶۰ الی ۱۸۰ می باشد.
برخی بیمارستان های خصوصی هم خواهان این هستند که از اوزان بالاتر از ۱۸۰ این پارچه استفاده کنند، نظیر ۱۹۰ گرم.
خوشبختانه توسط گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا این فرصت برای تمامی خریداران پارچه های تترون بیمارستانی فراهم شده تا بهترین کیفیت و قیمت از این پارچه را همین حالا سفارش خرید عمده دهند.
قطعا مشورت با کارشناسان و مشاورین خبره در حوزه فروش پارچه های بیمارستانی می تواند این کمک را به خریداران پارچه تترون بیمارستانی کرده باشد که خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را انجام داده باشند.

در حقیقت با مقایسه بازار آنلاین و بازارهای حقیقی در فروش پارچه بیمارستانی، معین می گردد که جدول نرخ قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی، کاملا قیمتی رقابتی تر بوده و به همین سبب مشتریان بیشتری برای خرید اینترنتی، به سایت های موجود روی می آورند.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

برای خرید انواع پارچه بیمارستانی که پارچه تترون یکی از ارکان مهم این گروه هست و روزانه، مشتریان زیادی قصد خرید این نوع از پارچه ها را دارند، کیفیت اولین پارامتری است که برای ماندگاری به آن توجه می دارند.

یکی از تواناترین کارخانه پارچه تترون بیمارستانی در شهر اصفهان با سوله های متعدد و برندهای گوناگون قرار دارد که این پارچه را در زمان چله بافی از الیاف فلامنت تولید می کنند و تار و پودش را باز هم از فلامنت و هم چنین لیف های پلی استر و ویسکوز. متد رنگرزی پارچه های تترون بیمارستانی با دستگاهی به نام ژیگر و در حمام های رنگرزی به صورت عمده در طیف رنگی ملایم و روشن و البته بنا به سفارشات در هر رنگی می تواند باشد.

با توجه به توانمند بودن کارخانه های اصفهان در تولید، از عهده تامین بازارهای داخلی نه تنها به خوبی برآمده بلکه صادرات این محصول را با قدرت هرچه تمام تر به کشورهای همسایه انحام می دهد تا علاوه بر خارج نسدن ارز، سود بالایی هم به کشور تزریق گردد.

لطفا با دادن امتیاز ما را خشنود سازید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (18 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

8 دیدگاه

  1. قیمت پارچه تترون فلامنت بیمارستانی صورتی و آبی الان چقدره؟
    باچه گرماژی

    • سلام بزرکوار برای اطلاع از قیمت روز پارچه تترون بیمارستانی با ۰۹۱۲۵۸۱۴۲۱۶ تماس بگیرید
      متاسفانه شاهد نوسانات قیمت هستیم
      ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرم

  2. خسته نباشید.پارچه تترون بیمارستانی با جه گرماژی بدن نما نیس؟رنج ثابتی داره؟

    • سلام دوست عزیز از گرماژ ۱۶۵ به بالا مشکل بدن نما بودن حل میشه
      برای راهنمایی بیشتر با ۰۹۱۲۵۸۱۴۲۱۶ تماس بگیرید

  3. سلام
    قیمت پارچه تترون بیمارستانی ۱۶۵ گرمی رو‌ میفرمایید؟

    • سلام بزرکوار برای اطلاع از قیمت روز پارچه تترون بیمارستانی با ۰۹۱۲۵۸۱۴۲۱۶ تماس بگیرید
      متاسفانه شاهد نوسانات قیمت هستیم

  4. سلام برای خرید پارچه تترون بیمارستانی چظوری باید اقدام کنم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟