فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی پخش عمده انواع بهترین پارچه های اسپان باند، قیمت فروش مستقیمی است که خریدی مقرون به صرفه را برایتان رقم می زند.
همیشه در بازار فروش هر محصولی به خصوص پارچه، دو اصل مهم وجود داشته که موضوع اصلی رقابت تمامی عرضه کنندگان به شمار می آید. این دو اصل همان کیفیت و قیمت هستند که اگر متناسب با هم ارائه شوند، قطعا می توانند خریدی مطمئن را برای خریداران به ارمغان آورده باشند.
در بیمارستان های دولتی و خصوصی هم این مهم برقرار بوده و مدیران بیمارستان ها می خواهند که البسه و منسوجات مورد نیازشان را با بهترین کیفیت، در عین اقتصادی ترین شیوه، تأمین نمایند.
به خصوص در همین سال ها که شاهد گسترش ویروس کرونا بوده ایم و بیمارستان ها، از همیشه، شلوغ و شلوغ تر شده اند، نیاز به این البسه و منسوجات، بیش از پیش شده است. در اینجا علاوه بر موضوع کیفیت؛ بحث اقتصادی بیمارستان ها نیز مطرح می باشد.
در این میان کارگاه های تولید کننده البسه و مسوجات بیمارستانی که طرف قرارداد با این بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی هستند، دغدغه این را داشته که چگونه می توانند هم کیفیت خوبی از منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها را ارائه دهند هم اینکه چگونه می توانند با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تری این کار به سر انجام برسانند.

آیا می دانید که کدام یک از پارچه های بیمارستانی، ارزان قیمت ترند و در شرایط امروزی، بیشترین نرخ تقاضا و خرید را دارند؟ چگونه می توانند بدون هیچ واسطه ای، بهترین کیفیت و قیمت از این پارچه ها را به شکل تناژ بالا، سفارش خرید داد؟

ضرورت تولید پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت

تولید پارچه اسپان باند

با توجه به اینکه تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها، تقریبا در تمامی ایام سال به انواع البسه گوناگون در بخش های خود نیاز دارند، نرخ و تیراژ تولید پارچه های بیمارستانی باید بسیار زیاد و بالا باشد.
از طرفی شیوع ویروس کرونا سبب شده تا شاهد این موضوع باشیم که بیمارستان ها، بیش از پیش به بستری بیماران می پردازند و تمامی بیماران، کادر درمان و پرسنل، نیاز مبرم به انواع البسه و منسوجات بیمارستانی دارند.
در این میان حتما می دانید که در کارخانجات نساجی، شاهد تولید دو دسته از پارچه های بیمارستانی هستیم. دسته اول پارچه های بیمارستانی قابل شستشو و ضد آبژاول هستند. البسه و منسوجات تولیدی از این پارچه ها، قابلیت چندین و چند بار استفاده را دارند.
دسته دوم اما پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هستند که البسه و منسوجات تولید شده از این پارچه ها، یکبار مصرف بوده و برای هر فردی به شکل مجزا مورد استفاده قرار می گیرند.
بنظر شما با توجه به حجم بالای نیاز بیمارستان ها به انواع البسه و منسوجات گوناگون، خرید پارچه های گران قیمت قابل شستشو و ضد آبژاول، توجیه اقتصادی خواهد داشت؟ چرا که علاوه بر قیمت بالای پارچه های بیمارستانی قابل شستشو، بیمارستان ها بایستی هزینه های مصرف آب و خرید مواد شوینده یا ضد عفونی کننده را نیز متقبل شوند!
در اینجاست که اهمیت تولید پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت موسوم به پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، نقش ویژه تری به خود می گیرد. در حال حاضر بسیاری از کارخانجات نساجی پارچه، شروع به تولید انواع پارچه های بی بافت ارزان قیمت با نام پارچه های اسپان باند نموده اند.

پارچه های اسپان باند از الیاف پلی پروپیلن تولید شده و هیچگونه تار و پودی در الیاف خود ندارند. به سبب اینکه مواد اولیه در تهیه و تکمیل پارچه های بی بافت اسپان باند، کاملا ارزان و مقرون به صرفه بوده، این پارچه ها با قیمت کاملا ارزانتری روانه بازارهای فروش پارچه بیمارستانی شده اند.

تولید انواع پارچه اسپان باند با ضخامت گوناگون

ضخامت پارچه اسپان باند

تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان تر، از نظر بحث اقتصادی به بیمارستان ها، کمک شایانی را نموده است. علاوه بر مسائل اقتصادی بیمارستان ها، این مسئله رعایت پروتکل های بهداشتی است که با استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف، به طور کامل رعایت می گردد.
پس پارچه های اسپان باند بیمارستانی، نقش مهمی در پیشگیری از شیوع آلودگی ها و ویروس یا میکروب از فردی به فرد دیگر در محیط های بیمارستانی و درمانی، برخوردار می باشند. از طرفی دغدغه ی اقتصادی مدیران را هم کاهش داده اند.
در حال حاضر تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی، با گرانولی به انام پلی پروپیلن و با استفاده از دستگاه های مجهزی به نام اکسترودر انجام می گردد. این پارچه ها دارای عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری بوده و با گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرم، بیشترین کاربرد در مصارف بیمارستانی را داشته اند.
انواع پارچه های اسپان باند در ضخامت های گوناگونی هم تولید می شوند. به پارچه های اسپان باند تک لایه، پارچه اسپان باند s، اسپان باند دولایه، ۲s و اسپان باندهای چند لایه همراه با لایه ملت بلون با نا پارچه اسپان باند sms در بازار شهرت داشته اند.
این پارچه ها به سبب آنکه هیچگونه الیافی در تار و پود خود نداشته، به پارچه های نبافته، پارچه سوزنی و پارچه بی بافت اسپان نیز مشهور هستند. از جمله مشخصات و ویژگی های پارچه های یکبار مصرف اسپان باند؛ می توان به این موارد اشاره داشت:

  • این پارچه ها می توانند به شکل آبدوست یا آبگریز یا همان ضد آب تولید شوند.
  • پارچه های اسپان باند بیمارستانی، به شکل آنتی باکتریال و کاملا استریل تولید می گردند.
  • از قابلیت کشسانی خوبی برخوردار هستند.
  • نرمی زیر دست و لطافت خوبی دارند.
  • به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردند.

با توجه به این مشخصات و ویژگی های نام برده شده از پارچه های اسپان باند، این پارچه ها امکان استفاده خوبی در بسیاری از مصارف بیمارستانی و حتی دیگر صنایع امروزی داشته اند.

مصارف مهم پارچه اسپان باند در بیمارستان ها

پارچه اسپان باند گان و شان

بیمارستان ها یکی از اصلی ترین مراکزی هستند که نیاز مبرم به انواع البسه و منسوجاتی دارند که از پارچه های اسپان باند تولید شده اند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و تولید بهترین کیفیت از انواع پارچه های بی بافت، بنظر می رسد که این پارچه ها، به خوبی جایگزین دیگر پارچه های بیمارستانی شده و از فروش بالایی برخوردار هستند.
در زمان های دورتر، اغلب بیمارستان های خصوصی که میزان بودجه بالایی نسبت به بیمارستان های دولتی داشتند، ترجیح می دادند که از انواع پارچه های باکیفیت و گران قیمت چون پارچه تترون و پارچه ترگال بیمارستانی، استفاده نمایند. اما در حال حاضر که شاهد تولید انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت و قیمت مناسب تری هستیم، بنظر می رسد که البسه و منسوجات یکبار مصرف، هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ بهداشتی، مناسب ترین گزینه برای بیمارستان های خصوصی و دولتی به شمار می آیند.
اگر چه پارچه های اسپان باند را در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و با گرماژهای ۸ الی ۳۸۰ گرمی تولید و عرضه می کنند، اما در خصوص مصارف بیمارستانی، پارچه های اسپان باند با عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهایی چون ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۶۰ و حتی پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی، بیشترین نرخ فروش را داشته اند.
از جمله مهم ترین مصارف پارچه های اسپان باند در تولیدات بیمارستانی، می توان به این موارد اشاره داشت:

تولید انواع لباس فرم مناسب بیماران بزرگسال

پارچه های اسپان باند با عرض ۱۲۰ یا ۱۶۰ سانتی متری و با گرماژ ۴۰، ۵۰ و ۶۰ گرمی، به نوعی که بدن نما نباشند، جهت دوخت لباس فرم بیماران کاربرد دارند. رنگ آبی مخصوص لباس بیماران مرد و رنگ صورتی مناسب لباس بیماران خانم مورد استفاده بیمارستان ها قرار می گیرد. البته ذکر این نکته هم ضروری است که عمدتا پارچه های اسپان باند جهت لباس بیمارانی کاربرد دارند که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند. در واقع در صورت طولانی شدن مدت زمان بستری، لباس های یکبار مصرف باید تعویض گردند.

تولید انواع گان جراحی

یکی از اصلی ترین موارد مصرف پارچه های اسپان باند بیمارستانی، در تولید انواع گان جراحی می باشد. این پارچه ها عمدتا در رنگبندی های آبی و سبز مورد استفاده قرار گرفته و با گرماژ ۴۰ یا ۴۸ گرمی، بیشتری استفاده را در این حوزه داشته اند.

البسه مناسب اتاق عمل

علاوه بر گان جراحی، تولید انواع شان، یا همان روپوش یا لباس مورد نیاز برای فردی که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد نیز با پارچه های اسپان باند سبز انجام می گیرد. همچنین انواع ماسک جراحی، کلاه یکبار مصرف مخصوص جراحان و پزشکان همراه و کاورهای کفش نیز با پارچه های یکبار مصرف به تولید می رسند.

روتختی، روبالشی و ملحفه بیمارستانی

با توجه به اینکه در بخش های بستری، به شکل مدام شاهد بستری شدن افراد و بیماران گوناگون هستیم، استفاده از روتختی، رو بالشی و ملحفه یکبار مصرف، مختص هر بیمار، می تواند از نظر مسائل بهداشتی، اهمیت بالایی داشته باشد. به همین سبب عمدتا پارچه اسپان باند سفید مناسب این حوزه، مورد استفاده کارگاه های تولید کننده، قرار می گیرد.

تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی به این نکته دقت داشته باشند که پارچه اسپان باند بیمارستانی را اگر در تناژ بالا و با متراژ زیاد خریداری کنند؛ هم نگرانی از بابت برش عرض پارچه نداشته و هم اینکه قطعا صرفه اقتصادی تری برای آنها خواهد داشت.
اما با توجه به اینکه ممکن است مراکز و نمایندگی های فروش گوناگونی در بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی حضور داشته باشند، گاها پیش می آید که خریداران نمی توانند به این مراکز اطمینان کرده و خرید در تناژ بالا را امتحان کنند! بنظر شما راه چاره کجاست؟

جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

اگر چه برای شما به عنوان تولید کننده منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها، مهم است که چه کیفیتی از نیاز پارچه ای خود را خریداری می کنید، اما به هیچ وجه نمی توانید منکر اهمیت نداشتن قیمت پارچه های مورد نیاز خود شوید.
شاید بپرسید که قیمت پارچه اسپان باند که به خودی خود ارزان است، پس چرا باید نگران قیمت این پارچه شد؟ اگر این سوال را می پرسید پس حتما از حضور واسطه ها و دلالان پارچه، در بازار پرفروش پارچه های اسپان باند، خبری ندارید.
جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در واقع همان قیمت واقعی این پارچه است که از درب کارخانه عرضه می گردد. اما با حضور واسطه ها در هنگام عرضه پارچه اسپان باند بیمارستانی به بازار مصرف کننده، دیگر ممکن است این قیمت، قیمت مناسب و منصفانه ای نباشد.
این موضوع بیشتر هنگامی بغرنج می گردد که شما تولید کنندگان لباس و منسوجات بیمارستانی، می خواهید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را در تناژ بالایی خریداری کنید. پس اگه قیمت این پارچه همان قیمت ارزان درب کارخانه نباشد، قطعا حاشیه سود کمتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
بنظر می رسد که تنها راه دریافت جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروزی، ارتباط داشتن با نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیمی است که با کارخانجات معتبر تولید کننده ارتباطی بی واسطه دارند.
این مراکز بدون هیچگونه افزایش قیمتی، پارچه های اسپان باند را به شکل رولی یا طاقه ای، با همان عرض و گرماژ سفارش شده، از درب کارخانه به دست مصرف کنندگان می رسانند. یکی از بزرگترین مراکز فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی، شرکت بازرگانی پارچه پاراداست که توانسته خریدی مطمئن را برای خریداران خود رقم بزند.

مرکز فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی اگر با قیمت درب کارخانه عرضه گردد، می تواند خریدی ارزان و کاملا اقتصادی را برای تمامی تولیدی های لباس و منسوجات بیمارستانی رقم بزند.
خوشبختانه این مجموعه با هدف دسترسی آسان مشتریان به جدیدترین قیمت لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی، امکان خرید اینترنتی این پارچه را از درب کارخانجات معتبر فراهم آورده است.

شما خریداران می توانید پس از دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید، ضمن انتخاب عرض و گرماژ و رنگ مورد نظر خود، سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند در انواع گرماژها | خرید و قیمت پارچه اسپان باند

فیمت پارچه های اسپان باند در رنگ سفید، طوسی، مشکی و کرم کیلویی ۷۴۰۰۰ تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟