فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | شرکت پخش پارچه های لباس بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | شرکت پخش پارچه های لباس بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی با قیمت رقابتی و منصفانه مستقیما از نمایندگی و شرکت پخش مستقیم انواع بهترین پارچه های لباس بیمارستانی به آسانی امکان پذیر گردیده است.
امروزه در کارگاه های تولیدی لباس های بیمارستانی و سایر منسوجات بهداشتی که مورد استفاده ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها قرار می گیرد، پارچه های گوناگونی استفاده شده است.
به طور کلی پارچه هایی که در بیمارستان ها استفاده می گردند، یا یکبار مصرف هستند و یا اینکه به شکل آبژاول تولید شده و قابلیت شست و شوی چندین باره و استفاده مجدد را دارا می باشند.
پارچه تترون یکی از پارچه های قابل شست و شو است که به جرئت می توان گفت علاوه بر تولیدات بیمارستانی، یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک لقب دارد.
محبوبیت پارچه تترون به طور حتم به سبب خصوصیات و ویژگی هایی بوده که این پارچه داشته اما این محبوبیت سبب شده تا سیل دلالان به سمت بازارهای فروش پارچه تترون، بیشتر و بیشتر شده باشد.

در اینجا قصد داریم تا ضمن معرفی انواع پارچه تترون تولیدی و موجود در بازار، شما را با چگونگی خرید بهترین جنس، کیفیت و قیمت پارچه تترون بیمارستانی مخصوص تولید البسه و منسوجات بیمارستانی آشنا کرده باشیم.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

معرفی انواع پارچه تترون

همانطور که متوجه شدید یکی از پارچه های مصرفی و محبوب در صنعت نساجی ایران و به خصوص اصفهان، پارچه تترون است که البته در شهری مانند بروجرد هم با بهترین کیفیت تولید و به عرضه رسیده است.
این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز در سالن های ریسندگی و بافندگی، تهیه و تکمیل شده و پس از ارسال به واحدهای رنگرزی، با متنوع ترین طیف رنگی در کالیته رنگی خود، در طاقه های گوناگون روانه بازارهای فروش پارچه می گردد.
در کشور ما شهری مانند اصفهان توانسته بیشترین فعالیت را در تولید بهترین کیفیت پارچه تترون داشته باشد که از برندهای معتبر تترون اصفهان می توان به پارچه تترون درنا، پارچه تترون عمید و پارچه تترون کاشان اشاره کرد.
تترون تولید اصفهان دارای مشخصاتی منحصربفرد و مرغوب بوده و به همین سبب اغلب کارگاه های تولید و خیاطی هایی که نیاز پارچه تترون دارند، به دنبال پارچه تترون اصفهان می باشند.
در حال حاضر به جرئت می توان ادعا کرد در صنعت نساجی پارچه، پارچه تترون با متنوع ترین عرض ها و گرماژها تولید شده که تمامی این عرض ها و گرماژها از مصارف بسیار خوبی برخوردار بوده اند.
عرض ها و گرماژهای پارچه تترون عبارتند از:

  • پارچه تترون عرض ۹۰ سانتی متر با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۶۰ گرم
  • پارچه تترون عرض ۱۵۰ سانتی متر با گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم
  • پارچه تترون عرض ۱۸۰ سانتی متر با گرماژ ۲۰۰ الی ۲۶۰ گرم
  • پارچه تترون عرض ۲ متر با گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم
  • پارچه تترون عرض ۳ متر با گرماژ ۳۰۰ الی ۳۸۰ گرم

انواع پارچه تترون تولیدی در کارخانجات نساجی پارچه تترون در دسته بندی های ذیل عرضه می شوند:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه تترون پیراهنی
  3. پارچه تترون مقنعه ای
  4. پارچه تترون ملحفه ای
  5. پارچه تترون برای ماسک

یعنی در واقع خط تولید پارچه تترون می تواند با توجه به نیاز مشتریان، تغییراتی را داشته باشد.
به عنوان مثال تترون بیمارستانی تنها در طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها که شامل رنگ های آبی، صورتی، سبز و سفید بوده، در خط تولید کارخانجات، بیشترین میزان و تناژ تولیدی را دارا بوده است.
در این میان پارچه تترون عرض ۱۵۰ سانتی متر غالبا با نام پارچه تترون پیراهنی، پارچه تترون عرض ۹۰ سانتی متر را با نام پارچه تترون مقنعه ای و پارچه تترون عرض ۲ و ۳ متر را با نام پارچه تترون ملافه ای یا تترون ملحفه ای در بازارهای فروش می شناسند.
پارچه تترون های تولیدی یا ساده اند و یا طرح دار که اغلب در طرح های راه راه، چهارخانه، گلدار و عروسکی تولید شده و به عرضه می رسند.
البته توسط برخی از صنایع نساجی پارچه تترون، شاهد تولید انواع پارچه تترون کش دار و انواع پارچه تترون چاپی هستیم که خصوصا در تولید انواع پیراهن های مردانه و زنانه بیشترین کاربرد را دارا بوده اند.
اما به هیچ وجه نمی توان از مصارف گسترده پارچه تترون در مصارف بیمارستانی چشم پوشی کرد.
آیا می دانید که در کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی، این پارچه با چه ویژگی هایی تولید و سپس روانه بازارهای فروش می گردد؟

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی

باید بدانید که پارچه تترون بیمارستانی همان پارچه تترون معمولی است که تنها در خط تولید کارخانجات پارچه تترون، با طیف رنگی مخصوص سیاست های بیمارستانی تولید و به عرضه می رسد.
پارچه های تترون بیمارستانی رنگ تیره تری نسبت به تترون های معمولی دارند و در برخی از رنگ ها که میزان تقاضای زیاد داشته، قیمت بیشتری را هم دارا هستند.

در کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی هم این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده و یکی از مهم ترین ویژگی های آن، آبژاول بودن این پارچه می باشد.
در حقیقیت کارخانجات معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی این پارچه را با خصوصیات خوب ذیل تولید و به بازار ارائه می دهند:

  • نرمی زیر دست فوق العاده
  • ظرافت و لطافت عالی
  • قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره
  • خنک و سبک وزن
  • عدم بدن نما بودن
  • بدون ایجاد حساسیت پوستی
  • تراکم بافت استاندارد
  • عرض دقیق
  • طاقه بندی خوب
  • ثبات در رنگ و کیفیت بافت
  • قیمت قابل قبول در برابر کیفیت خوب

این ویژگی ها سبب می گردد تا پارچه تترون بیمارستانی مصارف خیلی خوب و جدی را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشد.
این مصارف می توانند در عرض ها و گرماژهای گوناگون تولید شده باشند که عبارتند از:

  1. انواع مقنعه مخصوص پرستاران خانم و بیماران خانم
  2. لباس بیماران خردسال در طرح عروسکی
  3. لباس بیماران زن و مرد بزرگسال در رنگبندی آبی و صورتی
  4. روپوش پرسنل و پرستاران
  5. رو تختی و رو بالشتی
  6. ملحفه بیمارستانی

این موارد را می توان جزو مهم ترین موارد استفاده انواع پارچه تترون بیمارستانی به شمار آورد که کارگاه های تولیدی سعی در استفاده بهترین جنس و کیفیت این پارچه را داشته اند.

پارچه تترون مخصوص لباس بیمار

یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه البسه بیماران که هم قیمت خوب و هم کیفیت قابل قبول و درجه یک داشته، پارچه تترون می باشد.

پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۹۰ سانتی متر و گرماژ سبک ۱۰۰ الی ۱۶۰ گرم و در طرح ساده یا به خصوص طرح عروسکی، می تواند گزینه مناسبی برای لباس بیماران خردسال در بیمارستان ها بوده باشد.
از طرفی دو عرض ۱۵۰ سانتی متری و ۳ متری پارچه تترون بیمارستانی می توانند در تهیه البسه فرم بیماران بزرگسال زن و مرد در دو رنگ آبی و صورتی مورد استفاده قرار گرفته باشند.
در این میان استفاده از تترون عرض سه متر می تواند در کاهش هزینه های کارگاه های تولید کننده البسه بیماران، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
اگر بخواهیم از جمله دلایلی که پارچه تترون مناسب لباس بیماران بوده را بیان کنیم، می توانیم به نرمی، لطافت، خنکی، عدم ایجاد حساسیت پوستی در اثر تماس مستقیم با پوست افراد و عدم بدن نما بودن این پارچه اشاره کرده باشیم.
بیمارانی که مورد بستری قرار گرفته اند، بایستی در کمال آسایش و راحتی بوده تا روند درمانی آن ها در روزهای طاقت فرسای بیمارستان ها به خوبی انجام شده باشد.
پارچه تترون مخصوص لباس بیمار قابل شست و شو و آبژاول است و می تواند با کیفیت خوبی که داشته بیشترین استفاده را در میان سایر پارچه های لباس بیمارستانی دارا باشد.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون برای ماسک

شاید برایتان جالب باشد بدانید که امروزه علاوه بر پارچه یکبار مصرف برای ماسک، از انواع پارچه تترون نیز برای تولید ماسک استفاده می کنند.
پارچه تترون برای ماسک در عرض ها و گرماژهای گوناگون با رنگبندی های متنوع می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مهم ترین مزیت ماسک هایی که با پارچه تترون تولید می گردند این است که قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن و استفاده مجدد را داشته اند.
شاید در مواقع ضروری و بحرانی که یک کشور با آن مواجه می گردد؛ مانند شیوع یک بیماری یا ویروس واگیردار، نیاز بازار به تولید انبوه انواع ماسک های بهداشتی، موضوعی غیر قابل انکار باشد.
در اینجاست که تولید کنندگان انواع پارچه برای ماسک در درجه اول بایستی توانایی پاسخگویی به نیاز کارخانجات تولید کننده انواع ماسک های بهداشتی را دارا باشند.
پارچه تترون برای ماسک می تواند با کیفیتی خوب و قیمتی کاملا مناسب، در شرایط بحرانی، از طریق معتبرترین نمایندگی های فروش که با کارخانجات معتبر در ارتباط بوده، خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرند.
اما آیا پارچه تترون ایرانی بهتر است یا پارچه تترون های خارجی موجود در بازار، مانند پارچه تترون ژاپنی که گاها توسط برخی از عرضه کنندگان در بازار به فروش می رسد؟

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون ایرانی بخرم یا ژاپنی؟

امروزه در بازارهای خرید و فروش پارچه تترون، شاهد آن هستیم که علاوه بر انواع پارچه تترون ایرانی؛ پارچه های تترون خارجی به خصوص انواع پارچه تترون ژاپنی نیز عرضه می گردند.
متأسفانه برخی از خریداران، فریب اسم پارچه تترون خارجی را خورده و فکر می کنند که این پارچه ها کیفیت بهتری را نسبت به تترون ایرانی دارند.
اما آیا می دانید که پارچه تترون ایرانی تولید کارخانجاتی مانند نساجی های اصفهان، کاشان و بروجرد، یکی از بهترین و خارق العاده ترین کیفیت ها را داشته و نسبت به نمونه های مشابه خارجی می تواند با قیمت مناسب تر و ارزان تری خریداری شده باشد؟
پس توصیه اغلب مشاورین فروش پارچه تترون این است که خیاطی ها، دوزندگان و کارگاه های تولیدی انواع لباس و پوشاک، البسه بیمارستانی، ملحفه و انواع ماسک بهداشتی، پارچه تترون ایرانی را به جای پارچه تترون ژاپنی خریداری نمایند.
پارچه تترون ایرانی بسیار باکیفیت، نرم و لطیف است و می تواند بهترین تولیدات را برای کارگاه های تولید کننده لباس و پوشاک رقم زده باشد به طوری که قدرت فروش را برای آنان بالاتر ببرد.
اما آیا خرید پارچه تترون ایرانی با کیفیت و قیمت واقعی آن هم در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات ناسالم امروزی، امکان پذیر است؟
بهترین راهکار خرید پارچه تترون بیمارستانی تولید ایران چیست؟

چرا خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی؟

تمامی متقاضیان خرید پارچه تترون بیمارستانی به طور کلی دو راهکار عمده برای خرید نیاز پارچه ای خود جهت مصارف بیمارستانی دارند که هر یک از این دو راهکار می تواند برای خرید همراه با مزایا و معایبی باشد.
این ذو راهکار عبارتند از:

  1. خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی
  2. خرید پارچه تترون بیمارستانی با مراجعه به بازارهای حضوری

یکی از یهترین راهکارهایی که می تواند خریداران را به سمت و سوی خریدی اقتصادی تر و بی واسطه هدایت کند، خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می باشد.
از مزایای خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی همین بس که شما خریداران می توانید مستقیما از درب کارخانجات تولیدی، قیمت و کیفیت واقعی پارچه های تترون بیمارستانی را سفارش خرید داده و با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود، آن را هر کجایی که هستید تحویل بگیرید.
نبود هیچ گونه واسطه ای هنگام خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می تواند یکی از امن ترین و مطمئن ترین شیوه های خرید را برای تمامی خریداران رقم زده باشد.

کافیست این نمایندگی فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی را برای خرید پارچه تترون بیمارستانی انتخاب کرده تا کیفیت و قیمتی متناسب با هم را از تمامی عرض ها و گزماژهای این پارچه خریداری نمایید.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

پخش مستقیم بهترین پارچه های لباس بیمارستانی

در آخر باید گفت که توسط این نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، پخش مستقیم بهترین پارچه های لباس بیمارستانی بجز پارچه های تترون بیمارستانی هم انجام می گیرد.
پارچه های لباس بیمارستانی عرضه شده در این نمایندگی فروش عبارتنذ از:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی در رنگبندی متنوع
  2. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و در دو مدل ساده و طرح دار (چهارخانه)
  3. پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم

پارچه ترگال بیمارستانی مناسب روپوش پرستاران و پزشکان و گاها البسه بیماران بوده که البته بعضی اوقات در تولید ملحفه های ضخیم بیمارستانی هم کاربرد داشته است.
پارچه های اسپان باند و فلامنت بیمارستانی پارچه هایی با مصارف یکبار مصرف بوده که می توانند در تولید البسه فرم بیماران، گان و شان بیمارستانی، انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف و … مورد استفاده قرار گرفته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟