فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبارمصرف بیمارستانی / خرید عمده پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی معمولا برای گرماژ های ۳۵ الی ۵۰ گرمی انجام می شود که به تائید تمامی مراکز درمانی و بهداشتی کشور رسیده است.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با نام تجاری ” اسپان باند ” در بازار شناخته می شوند که در گرماژ های بسیار متفاوت در کشور تولید می شوند. شاید عرض های مختلف را برای تولید و سپس پخش این پارچه ها شنیده باشید و خیال کنید که در گرماژ های متفاوت عرضه می شود. این در حالی است که پارچه اسپان باند به صورت عرف در عرض های ۱۶۰ و ۱۲۰ تولید شده و ارائه می گردد و سایر عرض ها را معمولا به وسیله دستگاه برش برای مشتری انجام می دهند.
به این شکل که وقتی شما درخواست پارچه یکبار مصرف عرض ۸۰ یا ۱۰۰ سانتی دارید، فروشنده به وسیله دستگاه برش آن را برش داده و به شما تحویل خواهد داد و سایر رول پارچه را ممکن است بنا به درخواست یک مشتری دیگر به او ارائه کند یا اینکه برای خود شما ارسال نماید.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

هنگامی که قرار است پارچه یکبار مصرف بیمارستانی جهت دوخت لباس یا روتختی و سایر مصارفی که از این پارچه جهت تولید آنها نیاز است، خریداری کنیم باید متوجه باشیم که کدام گرماژ را تهیه کنیم.
امروز در زمینه پارچه هایی که جهت دوخت لباس به کار می روند توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

عکس بالا گرماژ ۳۰، ۳۵، ۴۰ و ۵۰ گرمی پارچه اسپان باند بیمارستانی را به مخاطب نمایش می دهد. بیمارستان های دولتی معمولا ۳۵، ۳۸ و ۴۰ گرمی را تائید خواهند کرد که البته سعی بر این نکته داشته باشید که برای لباس بخش زنان از ۵ گرم اضافه تر همیشه خرید داشته باشید تا خیلی لباس های نازکی از کار در نیاید.
البته بیمارستان های بخش خصوصی از گرماژ ۴۵ و ۵۰ استقبال بهتری خواهند داشت زیرا همیشه به دنبال این هستند تا کیفیت کار خود را نسبت به مراکز دولتی بالا برده و اولین تفاوت را البسه و وسایلی می گذارند که در دسترس بیماران و مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت.
با کسی که طرف قرارداد شما از سوی بیمارستان است صحبت کنید، از او بخواهید تا در زمینه گرماژی که مورد تائید آنهاست توضیحاتی ارائه داده و یا نمونه کارهایتان را بررسی نماید و سپس با خیال راحت پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف را تهیه کنید

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده باید از شرکتی انجام شود که این پارچه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟