فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبارمصرف بیمارستانی / خرید عمده پارچه یکبارمصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه یکبارمصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه یکبارمصرف بیمارستانی را معمولا مراکزی که به عنوان تجهیزات پزشکی در بازار فعالیت دارند نیاز خواهند داشت که البته به تازگی در بین تولیدکنندگان حوزه صنعت نیز دیده می شود که پارچه یکبارمصرف خریداری شده است.
هنگامی که صحبت از پارچه های یکبارمصرف می شود شاید نام های ” پارچه بی بافت، پارچه سوزنی و پارچه اسپان باند ” برایتان تداعی گردد که هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند. منتهی در مصارفی که به پزشکی و مراکز درمانی مربوط است بیشتر نام آن را با پارچه یکبارمصرف می شناسند.

پارچه یکبارمصرف بیمارستانی

هنگام خرید پارچه یکبارمصرف بیمارستانی بهتر است به سراغ عمده فروشان یا عاملان فروش کارخانه و در بهترین حالت دفتر فروش کارخانه هایی برویم که پارچه های اسپان باند تولید می کنند. زیرا معمولا برای این کارخانه ها تفاوتی نمی کند یک طاقه بار ارسال کنند یا صد طاقه در هر مدل از خرید مشتری آنها بار را درب کارخانه تحویل یکی از باربری های بازار خواهند داد. البته از نظر هزینه مالی برای مشتریان خصوصا آنهایی که شهرستان هستند خرید چندین طاقه و رول پارچه یکبارمصرف بهینه تر است.

خرید پارچه یکبارمصرف

مشخص کنید چند متر پارچه یکبارمصرف برای دوخت لباس بیمارستانی نیاز دارید و سپس به تامین کنندگانی که در فضای اینترنت خود را معرفی کرده اند زنگ بزنید و از آنها لیست قیمتشان را بخواهید. نرخ های متفاوت را مقایسه کرده و سعی در انتخاب بهترین مرکز فروش پارچه بیمارستانی داشته باشید تا بتوانید با حداقل هزینه بحث تولید خود را به سر و سامان برسانید.
نکته مهم دیگر شناخت گرماژ پارچه های یکبارمصرف و انتخاب درست آنها نسبت به درخواست مشتری های شما خواهد بود که در زیر به شرح مفصل آن خواهیم پرداخت.

گرماژ پارچه یکبارمصرف

هنگامی که قرار است لباس بیمار بدوزید باید گرماژی را انتخاب کنید که نازک و بدن نما نباشد و از نظر هزینه نیز نسبت به گرماژ های نزدیک به خود ارزان ترین باشد. در بین رنج ۳۵ تا ۵۰ گرمی انتخاب فوق العاده اکثر مشتریان برای دوخت لباس بیمار در ایران ۳۸ و ۴۰ گرمی است که کمتر دیده شده بیمارستان های داخلی به آن خرده گرفته باشند.
قبل از خرید متراژ بالای پارچه بیمارستانی با مرکز درمانی که قرارداد بسته اید صحبتی داشته باشید و نمونه لباس هایتان را به تائید آنها برسانید تا با خیال راحت در این زمینه به خرید پارچه ادامه دهید.
می توانید بهترین مراکز فروش پارچه یکبارمصرف را نیز با جستجوی ساده ای در دنیای اینترنت به دست بیاورید.

خرید پارچه یکبارمصرف

همانطور که در عکس بالا می بینیم، گرماژ های مختلف عرض و حتی متراژ رول متفاوتی نیز دارند. پس لازم است قبل از خرید حتما به متراژ طاقه ها، رنگبندی و همچنین عرض پارچه اسپان باند توجه کنیم تا اشتباها خرید نکنیم.

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه بیمارستانی یکبار مصرف

قیمت روز پارچه بیمارستانی یکبار مصرف

قیمت روز پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف غالبا ثابت است و مانند پارچه های دیگر، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟