فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید شرکت های نساجی در عرض های مختلفی صورت می پذیرد، ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر از ۲ عرض متداول در این حوضه بحساب خواهد آمد.
در دنیایی زندگی می کنیم که از کالاهای مختلف انسان ها برای برطرف کردن نیازهای خود استفاده می کنند.
آن ها سعی می دارند ابتدا نیازهای ضروری خود را برطرف نمایند تا برای ادامه حیات دچار مشکل نگردند و بعد از این که این رفع و رجوع ها انجام گشت، نوبت برآورده کردن نیازهای غیرضروری نیز می رسد.
پارچه در دنیای امروزی نقش بسیار مهم و حیاتی را بازی می کند.
بسته به این که پارچه ها را برای چه مصارفی بکار ببرند، دایره جنس و رنگ هم تغییر می کند.
یکی از پارامترهایی که در این زمینه متغیر می باشد، عرض پارچه مورد استفاده است.
عرض های مختلف از انواع پارچه ها را برای مصارف متنوع بکار می برند.
نباز به وجود عرض های متفاوت از انواع پارچه ها، صنایع و شرکت های نساجی که فعال هستند را ترغیب و بعضا مجبور کرده زمانی که تولید صورت می پذیرد، فلورانسی بابت عرض داشته باشند.
هیئت مدیره و کارخانه دارها باتوجه به نیاز مشتری، تولید عرض های متفاوت از پارچه ها را انجام می دهند که رضایت مراجعه کنندگانشان را جلب نمایند.

موضوع تغییر عرض برای همه پارچه های مورد فروش در مراکز عرضه کننده اجرایی نبوده و قابل انجام نمی باشد، برخی از پارچه ها از بدو مصرف جایگاه تولیدش را در یک عرض بخصوص و مشخص حفظ کرده و برخی دیگر نه، بنابر نیاز خریداران و سفارشات ارسالی به صنایع، تولید آن پارچه ویژه با عرض پیشنهادی صورت می پذیرد.
مثال ملموس از گفته های بالا، پارچه تترون و پارچه ترگال یا کجراه است.
تترون به اندازه ای دایره استفاده اش پهناور و گسترده می باشد که شاهد تولیدش از سوی واحدهای نساجی در عرض های متفاوت و حجم های مورد نیاز خواهید بود.

  • ۱۵۰ سانتی متر
  • ۲ متر
  • ۹۰ سانتی متر
  • ۲٫۲۰ متر
  • ۳ متر و…..

اما پارچه ترگال یا همین کجراه خیلی سال است که تولیدش در شرکت های ایران و جهان با عرض ثابت ۱۵۰ سانتی متر صورت پذیرفته، حتی پارچه هایی که محدوده استفاده شان از زمین تا آسمان با هم فرق کند.
همان طور که می دانید انواع پارچه های ترگال را بافت ساده و کجراه اگر برای دوخت لباس کار استفاده کنند یا دوخت لباس فرم مدارس یا لباس مصرفی کارمندان ادارات مختلف و در کل با هر محدوده مصرفی، می بایست از عرض ۱۵۰ سانتی متریش مورد خرید قرار داد که اگر این عرض از این پارچه برای کار شما پرتی و دور ریز دارد، چاره ای نبوده و دستتان در اصطلاح باز نیست.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون رنگی

کالیته رنگی پارچه های تنوع بسیار وسعت دارد و در بیش از ۱۰۰ ها رنگ در این مجموعه به چشم می خورد.
برخی از شرکت های نساجی که تولید خود را محدود به این پارچه کرده اند، در کالیته های مربوط به خود رنگ های متفاوت با سایر شرکت ها را گذاشته اند، پس بهتر است در زمان خرید حتما نمونه رنگ های آن ها را مشاهده و سپس خریدش را انجام دهید.
فروش پارچه تترون بیمارستانی و برای استفاده در مراکز درمانی، جال برای دوخت لباس مصرفی بیماران یا پزشکان و پرستاران، در کالیته رنگبندی برندهای مطرح نبوده و سعی گشته به دلیل مصرف رنگ های روشن از این پارچه در بیمارستان ها، فقط تترون با طیف رنگی روشن عرضه شود.

انواع پارچه های تترون بیمارستانی در چه رنگ هایی مورد فروش نمایندگی ها است؟

انواع پارچه های تترون بیمارستانی در چه رنگ هایی مورد فروش نمایندگی ها است؟

صورتی، آبی، سفید، سبز مغزپسته ای، یاسی، گلبهی، زرد، کرم، استخوانی و هر رنگی که در محدوده طیف روشن بحساب آید، چنانچه فروش عمده را ۳ رنگ ابتدایی و گفته شده دارد و بیشتر مشتریانی که برای خرید این پارچه به فروشگاه ها مراجعه می نمایند، خواهان تهیه این ۳ رنگ هستند.

انواع پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

بنابر این که پارچه تترون چه کاربردی داشته و برای دوخت چه وسیله ای استفاده گردد، در نساجی ها با وزن های مختلف مورد تولید قرار می گیرد.
اصفهان، خود به تنهایی چندین واحد نساجی فعال دارد که فقط تولید کننده انواع پارچه تترون و نه پارچه های دیگر هستند.
در واقع در اصفهان در صنایع نساجی اش، تولید عمده پارچه تترون صورت می گیرد و کارخانه های هیچ شهر دیگری به این تعداد، فعال در حوضه این پارچه ها ندارد.
فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید اصفهان و سایر شرکت های واقع در شهرهای دیگر و دور و نزدیک در این شهر همانند یزد، کاشان و تهران با گرماژی بین ۱۵۰ الی ۱۹۰ است.

متداول است که پارچه های تترون بیمارستانی را کارخانجات برای این محدوده مصرف در گرماژهای بالاتر از ۱۶۰ و کمتر از ۱۸۰ گرم تولید کنند، چنانچه تترون قرار گرفته در این بازه وزن، بدن نما نبوده و وزن بالایی هم ندارد که منجر گردد البسه دوخته شده، سنگین باشد و مصرف کنندگان را دچار مشکل کند.

پارچه های تترون برای مصارف دیگر بجز کادر درمانی و بیمارستان ها، تولید نساجی ها با گرماژ ۱۸۰ الی ۲۰۰ خواهد بود.
درنا، بروجرد، پارس، سهند، پلوتون، عمید و الغدیر نمونه ای از برندهای مطرح در حیطه پارچه های تترون بجساب می آیند و تولید خود را از سال ها پیش آغاز کرده و هنوز هم که هست با صلابت و قدرت هر چه تمام تر، به تولید این پارچه مشغول هستند که اکثرا همان طور که مستحضر هستید در اصفهان واقع گشته اند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون ملحفه ای بیمارستانی

تولیدی ها و آن شرکت هایی که برنده مزایده برگزار شده از سوی بیمارستان ها هستند، پارچه تترون را برای دوخت وسایل متنوع بکار می برند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی در فروشگاه ها برای مراجعه کنندگانی که قصد خرید این پارچه را برای دوخت ملحفه دارند، بسته به اندازه تخت ها و ابعاد، در عرض های متفاوت انجام می گردد.

پارچه تترون ملحفه ای از نظر گرماژ می تواند در محدوده هر وزنی انتخاب گردد، چرا که دیگر مسئله بدن نما بودن یا نبودن مطرح نبوده و تولیدی ها با توجه به سفارش باید وزن مشخصی از این پارچه را مدنظر قرار داده و خریداری کنند.

با کاهش وزن و عرض و تمایل شدن بسمت رنگ های روشن، قیمت تترون هم مناسب تر تمام می شود و می توان در حجم بالاتری این خرید را انجام داد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت ارزان

شاهد فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت های متفاوت در نمایندگی ها خواهید بود.
برخی از این مراکز، عرضه اش را با قیمت پایین و ارزان انجام می دهند و برخی با قیمت بالاتر.

همیشه خرید با قیمت بیشتر به معنای کیفیت بالاتر نیست، آن چیزی مناسب است که خرید را با قیمت و کیفیت مناسب انجام دهد.

نمایندگی های رسمی کارخانجات تولید کننده، پارچه تترون را با قیمت خود به فروش می دارند و چنانچه تغییری در این بازه ایجاد کنند، از سوی شرکت جریمه شده و برایشان عواقب خطرناکی پیش می آید که یکی از آن ها ممکن است قطع همکاری باشد.
در هر شهر و استانی که هستید قادر خواهید بود خرید را انجام دهید.
در نهایت با باربری به سوی مقاصد خریداران، پارچه ها ارسال می گردد.
اگر هم نگران هزینه های باربری هستید این نگرانیتان سندیت ندارد.
کارخانجات تولید کننده، تعداد مشخصی از طاقه ها را در عدل قرار داده و به باربری های می فرستند.
این تعداد اغلب، ۱۰ طاقه می باشد.
توجه داشته باشید که عدل های خریداری شده نباید از نظر کیفیت، رنگ و ورن متمایز باشند، حتی یک تناژ بالا و پایین شدن رنگ نیز اصلا نباید موضوع قابل قبولی برای خریداران باشند و آن را بپذیرند.

پارچه تترون بیمارستانی

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی | مرجع فروش بهترین پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول و درجه یک را از بزرگترین مرجع رسمی فروش آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟