فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / قیمت فروش اینترنتی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت فروش اینترنتی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در مراکز اینترنتی که مناسب بوده، عامل اصلی ازدیاد حجم معاملاتشان در این جور منسوجات بحساب می آید.
زمانی که تصمیم می گیریید که خرید انواع پارچه بیمارستانی را انجام دهید، بهتر است قبل از این کار کمی در زمینه منسوجات مصرفی در این اماکن اطلاعات کسب کرده و آن را افزایش دهید.
این که پارچه بیمارستانی مورد نظر شما چه کیفیتی دارد؟
این که مناسب ترین مکان ها که به عرضه می پردازند کدام فروشگاه ها هستند؟
این که قیمت اصلی پارچه انتخابی در چه محدوده ای است؟
این که نوع مرغوب و باکیفیت این پارچه ها چه شاخصه اصلی را دارند؟
تولید چه کارخانه هایی در ایران هستند؟
و هزاران سوال دیگر که برایتان مهم است و با دانستن پاسخ این سوالات می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

کارخانه هایی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا تولید انواع پارچه بیمارستانی را انجام می دهند، الیاف متفاوتی را به ماشین آلات و دستگاه های خود تزریق می نمایند.

در واقع برحسب نوع پارچه، الیاف در نظر گرفته برای تولید متفاوت است و این طور نمی باشد که همه را با یک نوع لیف بخصوص بتوان تولید نمود. مثال واضحی از این مورد، پارچه اسپان باند بیمارستانی و پارچه ترگال بیمارستانی است.
الیافی که در زمان تولید پارچه های ترگال استفاده می شود بصورت غالب، پلی استر و ویسکوز می باشد.
نه تنها در زمان تولید پارچه های اسپان باند، الیاف بکار نمی رود بلکه از فراورده های نفتی ای به نام گرانول استفاده خواهد شد که ماده اولیه تولید نخ نبوده و اسمش، گرانول است.
این قضیه هم در مورد پارچه های بیمارستانی دیگر نیز صدق می کند.

فروش پارچه فلامنت پنبه

کارخانه تولید کننده عمده پارچه بیمارستانی

هر کدام از کارخانه های تولید کننده پارچه در شهرهای مختلف ایران قرار دارند و برخلاف گذشته، تماما پارچه های بیمارستانی را در کشور تولید می کنند و ضرورت واردات این پارچه های مصرفی به ایران، کاملا برطرف شده.
چند شهر از ایران هستند که نقش مهمی در تولید انواع پارچه بیمارستانی داشته و اغلب هم کلیه خریداران بر این موضوع ژرف دارند:
ابتدا اصفهان و سپس شهرهای دیگر در این رده بندی جای دارند، نظیر کاشان، یزد، تهران و مشهد.

در اصل، اصفهان و تهران از تولید کننده های اصلی پارچه های بیمارستانی در ایران هستند که حجم گسترده ای از این پارچه ها را تولید و به فروشگاه ها عرضه و در برخی موارد هم به کشورهای متقاضی، صادر می کنند.

قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه

قیمت انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

انواع پارچه فلامنت که بطور گسترده در بیمارستان ها استفاده می گردد، به ۲ نوع پارچه فلامنت خالی و پارچه فلامنت پنبه مجزا و تقسیم بندی می گردد.

الیاف فلامنت، ارزان ترین ماده اولیه تولید پارچه های بیمارستانی بجز گرانول است، به همین دلیل هم هست که قیمت انواع فلامنت از سایر پارچه ها، ارزان تر خواهد بود.

در تولید یک نوع پارچه های فلامنت بیمارستانی فقط از فلامنت استفاده می گردد و در تولید دیگری، الیاف پنبه ای نیز همراهی می کنند و بکار می رود.
چون پنبه گرانتر از فلامنت است می توان به وضوح دریافت که قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بالاتر از قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی خواهد بود.

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی رنگی

حالا که متوجه تفاوت قیمت پارچه های فلامنت شدیم، بد نیست اشاره ای هم بر پارامترهایی داشت که موثر بر روی این شاخصه مهم در خرید هستند.

عوامل تعیین کننده قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه

عوامل تعیین کننده قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه

کیفیت که بر روی قیمت همه پارچه های بیمارستانی تاثیر گذار می باشد، این بار هم بر روی قیمت فلامنت پنبه هم موثر است، این در حالی می باشد که میزان خرید، رنگ و وزن هم، قیمت را دستخوش تغییرات می نماید و باعث بالا و پایین شدنش می گردد.
حتما می دانید که در مراکز درمانی، پارچه های با رنگ روشن استقاده خواهد شد، رنگ هایی که زیبا بوده و حس خوب و دلنشینی را به افراد منتقل می کند.
بالاخص در مورد بیماران بستری شده این مسئله حائز اهمیت می باشد و اهمیت بالاتری دارد.
صورتی، سفید و آبی از رنگ های پراستفاده پارچه های فلامنت پنبه است.
امروزه برخی از بیمارستان ها، تمایل به خرید پارچه فلامنت بغیر از ۳ رنگ بالا دارند، همانند:

  • یاسی
  • بنفش
  • کاهویی

قیمت پارچه فلامنت پنبه

تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی اصفهان

کارخانه های اصفهان اقدام به تولید فلامنت پنبه کرده و به نمایندگی ها برای فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را عرضه می دارند.

تولید پارچه فلامنت پنبه با گرماژِی صورت می پذیرد که رنج بین ۱۶۰ الی ۱۷۰ را دارد، در مقابل رنج وزنی پارچه فلامنت بیمارستانی خالص، عددی بین ۱۴۰ گرم الی ۱۵۰ خواهد بود و غالبا در این محدوده، نوسان می کند.
پس از تولید با هر مشخصاتی که مدنظر خریداران است، این پارچه در طاقه های ۵۰ یا ۱۰۰ متری رول می شود.
طاقه هایی که عموما کتابی بوده و کمتر بصورت رولی، پیچیده می گردد.

طاقه های کتابی نه تنها در مورد پارچه فلامنت پنبه بلکه در مورد پارچه های دیگر به زبان نساجان ۲ لا عرض هستند، اما طاقه های رولی این گونه نبوده و یک لا عرض آماده می شوند.

همیشه هم کارخانه ها، عرض پارچه فلامنت پنبه را ثابت نگه می دارند و نمی گذارند از عدد ۱۵۰، بالاتر یا پایین تر رود.
در زمان خرید از مراکز فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی که عرضه پارچه های بیمارستانی مختلف را انجام می دهد، می بینید که ۲ پارچه از این منسوجات از عرض ۱۶۰ پیروی نکرده و تخدی می کنند:

  1. پارچه تترون
  2. پارچه اسپان باند

قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه

سایت فروش مستقیم پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

اگر بخواهند یک روش مستقیم و بی واسطه را برای فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی معرفی نمود، سایت ها کارآمدترین و بهترین گزینه هستند.
پارچه فلامنت پنبه می تواند انتخاب درستی برای تهیه و دوخت لباس و البسه های بیمارستانی باشد و این که قصد خرید عمده را دارید می توانید بصورت مستقیم از طریق سایت های و نمایندگی های فروش اینترنتی، این کار را انجام دهید.
قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی و سایر پارچه های مورد فروش مراکز اینترنتی و سایت ها، بدلیل عرضه مستقیم و بی واسطه، پایین ترین و کمترین رنج را دارد.

این که می خواهید پارچه فلامنت پنبه را بصورت مستقیم سفارش دهید، امری است که در حال حاضر شدنی بوده و با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه مقدور به راحتی می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟