فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت فروش پارچه لباس بیمارستان

قیمت فروش پارچه لباس بیمارستان

تمامی مدل پارچه های لباس بیمارستان را می توان با شرایط ویژه تحویل و جشنواره های ارسال رایگان تهیه کرد، اما باید ابتدا قیمت فروش پارچه لباس بیمارستان را استعلام بگیریم.
پارچه های بیمارستانی که مناسب لباس بیمار باشند، از جنس فلامنت، پنبه، ویسکوز یا اسپان باند هستند که بسته به قسمتی از مراکز درمانی و بیمارستان یکی از این مدل ها را برای دوخت البسه بیماران انتخاب خواهند کرد.
معمولا در بخش های مختلف نیز از رنگبندی های متفاوت استفاده می کنند، مثلا بخش زنان صورتی، بخش مردان آبی، کودکان یک رنگ شاد، جراحی رنگ نارنجی یا یاسی و برای روتختی ها از رنگ سفید یا کرمی و شیری خرید خواهند داشت.
برای دوخت لباس بیمار اگر قصد تهیه کیفیت بالایی از کار را داشته باشیم، بهتر است از پارچه بیمارستانی تترون استفاده کنیم که عرض ۳ متری داشته باشد، زیرا پرتی کمتری در برش پیدا کرده و هدر رفت مالی و پولی حداقل را در این فرآیند داریم.

قیمت انواع پارچه بیمارستانی

اما برای استعلام قیمت انواع پارچه بیمارستانی از جمله تترون می توان به تمامی افراد در بازار و کسانی که خود را معرفی می کنند اعتماد کرده و با آنها کار کنیم؟ خصوصا امروزه که اکثر تبلیغات را در دنیای مجازی و کانال های تلگرامی یا سایت های مختلف در رابطه با پارچه بیمارستانی خواهیم داشت.

پارچه لباس بیمارستان

بهتر نیست یک روش برای خرید پارچه لباس بیمارستان پیش بگیرید و همیشه از همین راه حل استفاده کنید؟ کافیست بعد از برقراری ارتباط تلفنی و استعلام قیمت ها، هر کدام که نرخ ارزان تری برای فروش پارچه تترون به شما معرفی کردند، را تامین کننده اولیه خود در نظر گرفته و از او نمونه کالیته یا حداقل یک تکه از پارچه را به عنوان نمونه کار بخواهید تا کیفیت پارچه را از نزدیک لمس کرده و در رابطه با اختلاف قیمت و کیفیت قضاوت کنید. پس از اینکه متوجه شدید دقیقا همان جایی است که می خواهید خرید خود را انجام دهید، ترس را کنار گذاشته و پس از تحقیقی کلی سعی کنید خریدتان را انجام دهید.
سایت های پارچه لباس بیمارستان که معتبر هستند و گوگل به آنها جایگاه بالایی می دهد، در کمتر مواقعی ممکن است متعلق به شرکت های متخلف و کلاهبردار باشد زیرا برای چنین شرایطی نیاز به سرمایه گذاری بالا هست که کلاهبرداران این سرمایه را ندارند.

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه پارچه اسپان باند بیمارستانی

عرضه پارچه اسپان باند بیمارستانی لباس جراحان

به نظر کارشناسان، انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی که مورد عرضه قرار می گیرد برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟