فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید کننده آن مشخص می گردد. این مجموعه با ارائه بهترین طاقه پارچه اسپان باند شرایط دسترسی به تنوع بالای این محصولات را فراهم کرده است.
پارچه اسپان باند در کارخانجات پس از قرار گرفتن الیاف فیلامنت در کنار یکدیگر تولید شده و به صورت طاقه های رولی آماده و به بازار ارائه می گردد. هر طاقه پارچه اسپان باند را بر اساس گرماژ در متراژهای مختلف آماده سازی می کنند.
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی به دلیل موارد استفاده و کاربردهای گسترده این پارچه، بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد؛ زیرا جزء پراستفاده ترین پارچه ها در صنعت پزشکی است. به همین سبب کارخانجات زیادی برای تأمین نیاز بازار بر روی تولید این گرماژ از پارچه اسپان باند تمرکز کرده ‌اند.
برای اینکه به بهترین قیمت روز اسپان باند دسترسی پیدا کنید و این پارچه ها را برای محیط های بیمارستانی و درمانی با کیفیت خوب بخرید، بهتر است به سراغ مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه بروید.

پارچه اسپان باند چیست؟

پارچه اسپان باند بازار تهران
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی

پارچه ها از به هم تنیده شدن الیاف تار و پود در یکدیگر تولید می شوند که بنا بر ویژگی‌ های مختلف این الیاف و نحوه بافت آنها پارچه های متفاوت پدید می آید. در حال حاضر دستگاه های بافندگی، پیشرفت های زیادی پیدا کرده و پارچه هایی با استحکام بالا و سرعت بافت سریع تولید می شود.
پارچه اسپان باند جزء پارچه های عصر جدید است که در گروه منسوجات غیر بافته با انعطاف پذیری بالا و تشکیل شده از یک سطح متخلخل قرار می گیرد. در واقع روند تولید پارچه اسپان باند از چند لایه فیبر تشکیل می شود که با کمک دستگاه های مخصوص در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
الیاف فیلامنت و فیبر به دست آمده از پلیمرهای مختلف را به صورت کاملاً تصادفی توسط کامپیوتر یا با برنامه مشخص شده در کنار یکدیگر قرار می دهند. برای پیوند دادن این الیاف به یکدیگر نیاز است از فرایندهای شیمیایی، فرایند حرارتی و فرایند مکانیکی در کنار دستگاه های پرس استفاده شود، تا این الیاف به یکدیگر پیوند بخورد.
الیاف پیوند خورده به یکدیگر ساختاری کاملا مسطح و یکدست را به وجود می ‌آورد که این ساختار با سرعت بالایی تولید شده و به کار بردن آن در صنایع گوناگون تأثیر زیادی در کم کردن هزینه های نهایی دارد.
پارچه های غیر بافته حال حاضر با گذراندن مراحل آزمایشی توانسته اند بخش زیادی از صنعت پزشکی و سایر صنایع دیگر را پوشش دهند. به همین سبب کارخانجات متعددی در حوزه تولید این پارچه ها فعالیت می کنند تا تمام نیاز بازار را پاسخ دهند.
به طور کلی پارچه اسپان باند را می توان در زیر گروه کالاهای یکبار مصرف قرار داد. چرا که این پارچه ها در صنعت پزشکی پس از یکبار استفاده نیازی به شستشو نداشته و کاملاً دور انداخته می‌ شوند. به همین سبب امکان حفظ بهداشت و سلامتی در محیط های درمانی با استفاده این پارچه ها، بیشتر فراهم می گردد.

بررسی متراژهای پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند که جزء پارچه های نبافته است، در صنایع مختلف کاربرد دارد. اما یکی از صنایع بسیار مهم که بدون حضور این پارچه ها ممکن است دچار مشکل شود، صنعت پزشکی می باشد. در این صنعت از گرماژها و عرض های متفاوت استفاده می‌ کنند تا بتوانند نیاز همه بخش های بیمارستان را به خوبی تأمین نمایند.
معمولاً پارچه اسپان باند در کارخانجات تولید کننده از گرماژ ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می شود که بر حسب قوانین و مقررات موجود در کارخانجات، چند گرماژ در برنامه کاری آنها قرار گرفته و تولید می گردد.
از پراستفاده ترین گرماژهایی که در حال حاضر به بازار ارائه می گردد و در محیط های مختلف هم بیشتر از آن استفاده می‌ کنند، می ‌توان به گرماژ ۱۷ گرم، گرماژ ۲۵ گرم، گرماژ ۳۰ گرم، گرماژ ۳۸ گرم، گرماژ ۴۰ گرم، گرماژ ۵۰ گرم، گرماژ ۶۰ گرم و گرماژ ۹۰ گرم اشاره کرد.
پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض نیز در تنوع بالایی تولید می شوند و برای هر فضایی می توان عرض مناسب آن را انتخاب کرد. این مسئله سبب صرفه جویی در مصرف پارچه های اسپان باند شده و برای هر نوع طرح و الگویی می توان از عرض مناسب به کار برد.
از پراستفاده ترین عرض های پارچه اسپان باند که در بازار هم به راحتی قابل دسترسی است. می توان به عرض ۶۰ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر، عرض ۱۰۰ سانتی متر، عرض ۱۲۰ سانتیمتر و عرض ۱۶۰ سانتیمتر اشاره نمود. البته در مواقعی این پارچه ها تا عرض ۳ متر و ۴ متر هم تولید می شود که به صورت کاملا سفارشی این کار انجام می گردد.

بیشترین کاربرد پارچه اسپان باند ۳۰ گرم

خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند که در گرماژهای مختلف تولید می شوند مصارف متعددی دارند که بر حسب ویژگی این پارچه ها، در شرایط گوناگون آنها را به کار می برند. پارچه اسپان باند ۳۰ گرم یکی از پراستفاده ترین گرماژها است که در صنعت پزشکی کاربردهای زیادی دارد.
درگذشته برای جلوگیری از ورود باکتری به زخم های باز از تجهیزات استریل مختلفی استفاده می کردند. لازم بود قبل از استفاده از طریق جوشاندن یا با کمک دستگاه اتوکلاو آنها را ضدعفونی کنند.
اما در سال‌ های اخیر که پارچه های اسپان باند به صورت آنتی باکتریال تولید می ‌شوند، تا حد زیادی توانسته اند جلوی هزینه های اضافی در زمینه دستگاه اتوکلاو و برق مصرفی آن را بگیرند. با کمک گرفتن از پارچه های اسپان باند ،عمل استیل زخم های مختلف آسان تر شده است.
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کاربردها و جایگاه ویژه ای که در صنعت پزشکی دارد، مناسب ارائه می گردد تا همه مراکز درمانی و بهداشتی بتوانند این پارچه مهم را تهیه کنند. زیرا استفاده نکردن از این پارچه ها در برخی از مواقع خطرات زیادی برای بیماران به وجود می آورد.
در این بخش به بررسی بیشترین کاربرد پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی می پردازیم:

در کلینیک های زیبایی

در زمینه تزریق ژل لب و به طور کلی تزریق ژل در بخش های مختلف صورت و بدن این پارچه ها کاربرد زیادی دارند و برای استریل کردن مورد استفاده قرار می گیرند.

در اورژانس ها

در اورژانس های سرپایی برای ضدعفونی زخم های بیماران که در اثر حوادث مختلف به وجود آمده، به عنوان بهترین متریال مورد استفاده قرار می گیرد.

در روند تولید ماسک

از پارچه های اسپان باند ۳۰ گرمی به دلیل داشتن ضخامت مناسب، به صورت دو لایه و سه لایه در روند تولید انواع ماسک پرستاری، ماسک پزشکی و ماسک های جراحی استفاده می ‌کنند و با توجه به شرایط، تعداد لایه های پارچه ماسک را افزایش می دهند.

برای دوخت کاورهای پزشکی

برای دوخت کاورهای پزشکی که در اتاق های عمل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، مانند کاور آستین یا کاور کفش از این گرماژ به کار می برند.

متراژ هر طاقه پارچه اسپان باند چگونه مشخص می شود؟

پارچه ها را پس از تولید در کارخانجات به دو شکل کتابی و رولی طاقه بندی می کنند تا حمل و نقل و جابجایی آنها در بازار به راحتی صورت بگیرد. پارچه های اسپان باند را به دلیل داشتن ویژگی ‌های خاص و جلوگیری از ایجاد خطوط بر روی آن، به صورت رولی طاق بندی می نماید.
متراژ هر طاقه پارچه اسپان باند چگونه مشخص می شود؟ برای دادن پاسخ این سوال باید بگوییم که هر کارخانه قوانین خاص خود را در نظر گرفته و هر طاقه پارچه را بر حسب همین قوانین آماده ارائه به بازار می کند.
اما متراژ هر طاقه پارچه اسپان باند ارتباط مستقیم به گرماژ آن دارد، هر چقدر که گرماژ افزایش پیدا کند، از متراژ طاقه کم می کنند، تا حمل و نقل و جابجایی رول های پارچه به راحتی صورت بگیرد.
در این بخش به نحوه رول کردن پارچه های اسپان باند در کارخانه اشاره می کنیم:

  • پارچه های اسپان باند با گرماژ ۱۷ گرم و ۲۰ گرم با متراژ ۲۰۰۰ متر
  • پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ گرم با متراژ ۱۵۰۰ متر
  • پارچه های اسپان باند با گرماژ ۳۰ گرم با متراژ ۱۰۰۰ متر
  • پارچه های اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم و ۴۵ گرم با متراژ ۵۰۰ متر
  • پارچه های اسپان باندبا گرماژ ۵۰ گرم با متراژ ۲۵۰ متر
  • پارچه های اسپان باند با گرماژ ۶۰ گرم با متراژ ۲۰۰ متر

با توجه به این دسته بندی در می یابیم که هر چقدر گرماژ افزایش پیدا کند، در نتیجه متراژ پارچه کاهش دارد. مسئله مهم در این زمینه مشخص شدن قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی است که به دو عامل متراژ و گرماژ ارتباط پیدا می کند. چرا که در مراکز بیمارستانی نرخ پارچه ها جزء موارد بسیار مهم برای تعیین هزینه های نهایی این مرکز است.

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار چگونه است؟

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی

قیمت روز پارچه اسپان باند جزء مواردی است که برای همه خریداران عمده پارچه های یکبار مصرف اهمیت پیدا می‌ کند. زیرا برای تعیین هزینه های نهایی مراکز کارگاهی نیاز است که آن را به صورت روزانه دریافت کنند.
معمولاً پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی جزء پارچه های پرطرفداری است که در مراکز مختلف درمانی و حتی در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. پیدا کردن یک نرخ مناسب برای این پارچه، تأثیر زیادی در کاهش هزینه های نهایی مراکز تولیدی می گذارد.
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار به عوامل مختلفی ارتباط پیدا می ‌کند که شناخت این عامل ها موجب شده تا هنگام تهیه آن در بازار کمتر دچار دغدغه و چالش شوید. در ادامه به برخی از این عوامل می پردازیم:

نوع مواد اولیه

مواد اولیه که در کارخانه برای تولید این پارچه مورد استفاده قرار گرفته، از عامل های بسیار مهم و تأثیرگذار در ویژگی و مشخصات آن است.

تعداد لایه های پارچه

پارچه های اسپان باند به صورت تک لایه یا چند لایه تولید و به بازار ارائه می گردد که هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد، در نتیجه زمان بیشتری برای تولید آن صرف شده است.

رنگ بندی پارچه

برای تولید برخی از رنگبندی ها زمان بیشتری صرف می شود و البته هزینه های بالاتری هم برای به دست آوردن برخی از کالیته های رنگی به وجود می آید.

مراکز عرضه و فروش

مراکز عرضه و فروش که این پارچه ها را با کیفیت بالا و به شکل مستقیم از درب کارخانجات ارائه می دهند، بهترین راه حل برای خرید به حساب می آیند.

برندهای تولید کننده

برندهای تولید کننده هر چقدر که از اعتبار بالاتری برخوردار باشند، در نتیجه پارچه ‌های آنها ارزش بیشتری در بازار پیدا می کند. به عنوان مثال قیمت پارچه اسپان باند بافتینه به نسبت برندهای متفرقه در بازار بالاتر است. اما خیال خریدار از کیفیت آن راحت می باشد و بدون نگرانی می ‌تواند از این پارچه ها در صنعت پزشکی هم استفاده کند.

ارائه ارزانترین پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت

تولید پارچه اسپان باند
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی

پارچه اسپان باند جزء مهمترین منسوجاتی است که در مراکز درمانی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در سال ‌های اخیر توانسته تا حد زیادی جایگزین پارچه های سنتی گردد.
به همین سبب پیدا کردن مراکزی که ارزانترین نرخ را برای پارچه های خود در نظر می ‌گیرند، کمک می ‌کند تا هزینه ‌های بیمارستان تا حد زیادی کاهش یابد. ارائه قیمت روز پارچه اسپان باند در مراکز معتبر موجب می شود، تا خریدار با خیال راحت و بدون نگرانی از افزایش قیمت های بی جهت دست به خرید عمده بزند.
این مجموعه یکی از بزرگترین نمایندگی های ارائه انواع پارچه اسپان باند در ایران است که توانسته، نیاز قشر عظیمی از مصرف ‌کنندگان پارچه های نبافته را تأمین کند. چرا که با کارخانجات برند و مطرح متعددی در سرتاسر کشور همکاری کرده و بهترین محصولات آنها را ارائه می کند.
این مجموعه برای ارائه ارزانترین پارچه یکبار مصرف سعی کرده، تمامی واسطه ها و دلالان را از معاملات خود چه در زمینه خرید و چه در زمینه فروش حذف کند، تا حد زیادی هم در این زمینه موفق شده است.

برای دریافت بهترین قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی بدون صرف وقت و هزینه های اضافه می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت مستقیم تماس برقرار کنید. این افراد با داشتن اطلاعات کافی در زمینه خرید و ثبت سفارش راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 90 گرمی

پارچه اسپان باند بازار تهران با قیمت کارخانه

پارچه اسپان باند بازار تهران با قیمت کارخانه ارائه می گردد چرا که این بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟