فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی فلامنت / قیمت پارچه های بیمارستانی فلامنت

قیمت پارچه های بیمارستانی فلامنت

از وضعیت نوسانات قیمت پارچه های بیمارستانی از جمله جنس فلامنت اطلاع دارید و می دانید نرخ نخ می تواند تا چه اندازه بر قیمت نهایی پارچه های بیمارستانی موثر باشد؟
پارچه های بیمارستانی قبلا حول محور مرغوبیت و کیفیت پارچه می گشتند و تمامی مراکز لباس هایی را تائید می کردند که جنس و کیفیت بسیار بالایی داشته باشند اما امروزه متاسفانه شاهد کاهش نرخ ها و جذب بیشتر مراکز درمانی خصوصا در بخش دولتی به ارزان خرید کردن است که تولیدی های لباس و تجهیزات پزشکی را به سمت خرید پارچه های ارزان تر و قطعا با کیفیت نامطلوب یا پایین تر سوق می دهد.

پارچه بیمارستانی فلامنت

یکی از پارچه های بیمارستانی که توجه تمامی تولیدکنندگان لباس بیمار را به خود جلب نموده است پارچه فلامنت است، حال اینکه بافت پارچه را فلامنت فلامنت انجام داده باشند یا فلامنت پنبه بحث جدایی دارد که بر کیفیت آن تاثیر خواهد گذاشت.
برای خرید این مدل پارچه باید به دنبال تولیدکنندگان و یا واحد های تکمیل برویم، زیرا به شدت تحت تاثیر نرخ نخ است و متاسفانه قیمت نخ در ایران تبدیل به فرآیندی شبیه استعلام قیمت دلار یا نفت و طلا شده است و قیمت ثابتی را برایش شاهد نیستیم.
البته پیش بینی شده که این نوسانات در اواخر تابستان به حداکثر رسیده و هم اکنون تعداد زیادی از واحد های تولید پارچه هایی که به نخ پنبه نیاز دارند مشغول دپو کردن مقدار مورد نیازشان برای فصل های آتی نیز هستند.

قیمت پارچه بیمارستانی

برای تولید پارچه های فلامنت نیز باید از نخ رنگی استفاده کرد و سپس یک مرحله رنگرزی یا آهار دهی نیاز دارد تا پارچه به همانی تبدیل شود که شما هنگام خرید لمس می کنید.
از نوسانات قیمت پارچه های بیمارستانی مطلع شوید و سعی در همکاری با واحد هایی داشته باشید که کمتر تحت تاثیر نوسانات بازار قرار می گیرند و قدرت ثابت نگه داشتن قیمت پارچه های خود را داشته باشند.

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟