فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبارمصرف بیمارستانی / قیمت پارچه یکبار مصرف لباس بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف لباس بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف که برای مصارف بیمارستانی معمولا مورد توجه تولیدکنندگان لباس اتاق عمل قرار می گیرند جزو پارچه های ارزان قیمت در حوزه بیمارستانی هستند.
پارچه اسپان باند همان مدل پارچه یکبار مصرف است که عموم استفاده از آن برای بخش های مختلف بیمارستانی به علاوه کادر اتاق عمل است که البته نباید مصرف آن را در تولید ماسک، دستکش و همچنین رویه کفش در بخش مراقبت های ویژه نادیده گرفت.

مشخصات پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی که جز یکی از بهترین پارچه های تولید شده در ایران است در جنس ها و انواع مختلفی توسط کارزخانجات صنعتی مختلف در اکثر شهرهای صنعتی و نیمه صنعتی تولید خواهد شد.
این پارچه که دارای نام اسپان باند نیز می باشد، طرز تولید و ساخت جداگانه ای داشته که کاملا با سایر پارچه های موجود در بازار تفاوت دارد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی زیادی در بازار وجود دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تترون
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ترگال
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کجراه فلامنت
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اس ام اس SMS
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی فلامنت پنبه
  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ویسکوز

در اینجا بحث در مورد پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند و ذکر خصوصیات و ویژگی های آن است. پارچه اسپان باند یا نبافته نوعی پارچه بدون تار و پود بوده که معمولا توسط دستگاه ها و تجهیزات مختلف کارخانه ای به صورت سوزنی نیز تولید خواهد شد.
این پارچه دارای لایه های نازکی است که به صورت الیاف یا رشته در آمده است. این الیاف و رشته ها را روی هم قرار می دهند تا در نهایت یک تاقه از آن تولید شده و روانه بازار مصرف گردد.
وزن هر طاقه از این پارچه حدوداً ۴۰ کیلوگرم است و در عرض های مختلف یک تا ۱۰ متری طاقه بندی خواهد شد.
مشخصات پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند:

  • سبکی و وزن کم
  • دوام و ماندگاری بالا
  • راحتی زیاد
  • سازگاری با تمامی پوست ها و عدم ایجاد مشکلات پوستی مانند خارش و کهیر
  • رنگ بندی های متنوع
  • تعرق کمتر مخصوصا در فصل گرما برای بیماران و پرسنل اتاق عمل و پرستاران
  • ضد ویروس
  • ضد باکتری و ضد عوامل بیماری زا مانند میکروب های فعال بیمارستانی
  • دسترسی سریع و آسان برای خرید
  • قیمت مناسب
  • آب دوست بودن مانند پوشک های کودکان و پوشک های بزرگسالانی که توانایی کنترل ادرار و یا مدفوع خویش را ندارند
  • آب گریز بودن مانند پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در بخش های بستری و پذیرش بیماران و حتی در اتاق عمل
  • آنتی یو وی یودن
  • داشتن رنگ ثابت در برابر نور خورشید
  • جنس عالی و عدم پس دادن کرک و پرز از پارچه
  • کاملا بهداشتی و تمیز
  • گشادی دوخت و داشتن آزادی عمل بیشتر برای کسانی که آن ها را می پوشند
  • برش آسان و دوخت راحت

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تمام این خصوصیات و مشخصات سبب شده است که امروزه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از نوع اسپان باند به یکی از پارچه های پرفروش تولید شود و بیمارستان ها و مراکز درمانی متنوع و مختلف دولتی و خصوصی تمایل داشته باشند، که همواره از این پارچه استفاده نمایند.
چرا که این پارچه ها خیلی یکبارمصرف و بهداشتی هستند و تفاوت قیمت فاحشی با سایر پارچه های بیمارستانی مانند تترون ترگال دارند،، از این رو ترجیح می دهند که آن ها را مورد استفاده بیماران خود قرار دهند و هزینه های آن ها را بعدا به صورت حساب تسویه بیمارستان اضافه نمایند.

علاوه بر آن عدم نیاز به مواد شوینده و ضد عفونی کننده های قوی برای شستن لباس های بیمارستانی باعث شده است، که به مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی گردد.

نمایندگی فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند برای مشتریان و مصرف کنندگان خود بهترین و با کیفیت ترین پارچه های بیمارستانی را تهیه کرده و در صورت لزوم به بازار مصرف انتقال دهد.
در این نمایندگی می توان شاهد فروش زیاد پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بود، که دلیل آن قیمت مناسب خرید در این مرکز و کیفیت بالای محصولات است، به گونه ای که افراد با یکبار خرید مشتری دائمی این نمایندگی شده و حتی می توانند افراد دیگری را هم به عنوان خریدار به این مرکز معرفی نمایند.
وجود متنوع ترین و باکیفیت ترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، با رنگ بندی های جذاب و گسترده، کاری کرده است که اکثر کارخانجات صنعتی تولید کننده پارچه یکبار مصرف و شرکت های پخش و توزیع آن به همکاری با این مرکز گرایش پیدا کرده و بخواهند که تولیدات خود را از این طریق به فروش برسانند.
یکی از مزیت های مهم خرید از نمایندگی از بین رفتن واسطه ها و میانه های زیاد در این چرخه تزویع کالا است، به عبارت دیگر خرید از نمایندگی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی برابر است با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی آن هم با مناسب ترین قیمت ممکن.
وجود نمایندگی پخش و عرضه انواع محصولات صنعتی و کارخانه ای در ایران سبب شده است، که افراد زیادی به کار توزیع کالا علاقمند شده و از این راه کسب سود نمایند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در شهرهای ایران

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند در کنار سایر پارچه های بیمارستانی، در تعداد زیادی از شهرهای داخلی ایران از جمله تهران، تبریز، اصفهان، یزد و کاشان انجام خواهد شد.
فرآیند تولید این پارچه به گونه ای است که ابتدا ماده اولیه خام یا همان پلی پروپیلن PP وارد اکسترودرهای مخصوصی برای ذوب شدن قرار خواهند گرفت. سپس این دستگاه با اعمال فشار زیاد به دهانه اکسترودر و محفظه سوزنی، آن ها را به شکل الیاف های کاملا باریک در آورده که باید خنک شده و سپس بسته بندی شوند. این الیاف های باریک که مانند یک لایه نازک فشرده و در هم تنیده هستند، تشکیل لایه های پارچه اسپان باند را خواهند داد.
اسپان باندهای خنک شده را باید به تاقه های مخصوص خود پیچید، تا فرآیند تولید به اتمام برسد و محصولات آماده عرضه به بازارهای داخلی گردند.
ایران در میان تولیدکنندگان جهانی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و مخصوصا پارچه اسپان باند از برترین ها بوده که حجم عظیمی از تولیدات خود را برای صادرات به دیگر کشورها در نظر گرفته است.
حتی جالب است بدانید که ایران به کشوری مانند ترکیه که خود تولیدکننده برتر جهانی این نوع پارچه است، صادرات دارد.
از دیگر کشورهای مقصد صادرات ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  1. عراق
  2. گرجستان
  3. کشورهای حاشیه دریای خلیج فارس و دریای عمان مانند کویت، امارات
  4. و بعضی از کشورهای اروپایی

فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان از سری تولیدات باکیفیت و درجه یک ایرانی بوده، که به خوبی توانسته است تمامی نیازهای داخلی بازار مصرف را برطرف نموده و از این نظر دارای حسن شهرت باشد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان به وسیله فروش اینترنتی میزان تقاضای بالایی دارد، از این رو باید ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان بود، تا بتوانند اجناس مورد نظر خود را به خوبی سفارش داده و به موقع تحویل بگیرند.
یکی از مزیت های فروش اینترنتی هم برای خریدار و هم برای فروشنده اختصاص دادن تایم کاری زیادی برای خرید و فروش محصول می باشد، در حالی که اگر شما برای خرید جنس مورنظظر خود به بازار بروید، ممکن است به ساعات ظهر و یا تاریکی هوا برخورد کرده و نتوانتد جنس مورد نظر خود را بیابید.
فروش اینترنتی که امروزه یکی از روش های توزیع کالا به صورت مدرن است، باعث شده است که شما حق انتخاب زیادی در مورد خرید کالای خود داشته باشید و هر کدام را که مناسب می بینید سفارش دهید.
هم چنین فروش کالاها به این روش باعث خواهد شد که شما دیگر هزینه های زیادی برای اجاره محل مانند مغازه یا فروشگاه های بزرگ ندهید و از شر سایر هزینه های اضافی مانند هزینه های دکوراسیون و قفسه چینی و هزینه های ثابت و ماهیانه مصرفی مانند آب، برق، گاز و … رهایی یابید.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت های مناسب باید به دنبال تامین کنندگان معتبر در امر فروش پارچه بیمارستانی و فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی باشیم، زیرا هر چقدر دست واسطه در معامله بیشتر شود قطعا حاشیه سود بالاتر رفته و به ضرر مشتری و مصرف کننده نهایی تمام می شود که موجب نارضایتی آنها از خرید شده و دیگر خرید مجدد مشتری در زمینه انواع پارچه بیمارستانی رخ نخواهد داد.
اما وقتی مرکزی را یافتید که از نظر قیمت به صورت متعارف، منصفانه و عادلانه انجام داده و از نظر برخوردی و همکاری یا خدماتی که ارائه می کند اعتبار قابل قبولی داشته باشد قطعا برای چندین سال پیاپی با او کار می کنید.
تمامی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی به دنبال کاهش هزینه های خود هستند، تا بتوانند با کمترین هزینه بهترین مرغوبیت و جنس را به بیمارستان ها ارائه دهند که عمر قرارداد هایشان بیشتر شده و بر تعداد آنها بیفزایند.
از همین رو قیمت تمامی جنس های پارچه بیمارستانی مهم است که با کمترین حاشیه سود در نظر گرفته شود. پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نیز جزو یکی از مدل های پارچه بیمارستانی است که از نظر قیمت ارزان ترین می باشد که یکی از علت هایش هزینه های کمتر برای تولید به علاوه وزن پایین پارچه است.
این قیمت بر اساس کیفیت مواد اولیه بکار رفته شده در تولید پارچه، استفاده از تجهیزات پیشرفته صنعتی، استفاده از نیروهای متخصص و کاربلد، عدم بکارگیری مواد شیمیایی و رنگ دهنده های مصنوعی مضر تعیین خواهد شد، بازار ه عبارت دیگر هر چقدر این فرآیند تولید دقیق تر و منظم نر پیش برود،  قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی دارای نرخ بالاتری بوده و ارزش نهایی آن زیاد خواهد شد.

مصارف پارچه یکبار مصرف در بخش پزشکی و بیمارستانی

حتما تاکنون درباره مصارف پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیزهایی شنیده اید و می دانید که لباس بیماران و جراحان از این پارچه است.
ولی این پایان ماجرا نیست، چرا که از این پارچه مصارف دیگری خواهد شد که آن ها عبارتند از:

  1. ملحفه
  2. روبالشی
  3. پرده های بیمارستانی
  4. پارچه های بکار رفته شده در اتاق عمل بیمارستان هنگام جراحی
  5. روانداز
  6. زیرانداز
  7. کلاه
  8. ماسک
  9. دستکش یکبار مصرف پارچه ای
  10. گان و شان جراحی

و خیلی از موارد دیگر که در اینجا به اختصار بیان شد.
رنگ صورتی، آبی و سبز پزشکی معمولا بیشتر مورد درخواست مشتریان قرار می گیرد و از نظر قیمت نیز یکسان هستند.
رنگ صورتی رنگ مناسب خانم ها در بیمارستان بوده که از آن معمولا می توان لباس هایی مانند مانتو و شلوار را دوخت.
و با رنگ آبی برای بیماران آقا پیراهن و شلوار آزاد درست خواهند کرد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان را چگونه تهیه کنیم؟

جالب است بدانید که امروزه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به محل فروش و روش عرضه و توزیعی که به بازار دارد، دارای قیمت های متفاوتی است که شما می توانید پس از مقایسه، بفهمید کدام محل به عرضه پارچه ارزان نسبت به سایر مراکز خواهد پرداخت.
سایت زیر به عنوان یکی از مراکز فروش موفق پخش و عرضه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، می تواند بهترین پارچه ها را با قیمت مناسب به شما عرضه نماید تا شما از این نظر احساس خوبی داشته باشید و احساس کنید که پارچه مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کرده اید.
شما هم چنین می توانید با گرفتن مشاوره های تخصصی لازم در مورد کالا یا محصول بر دامنه اطلاعات خود اضافه نموده و آن ها را در حوزه کاری خود در زمان های که لازم می شود، مورد استفاده قرار دهید.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

مزایای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از سایت پارچه پارادا

امروزه اهمیت خرید به صورت مجازی بر کسی پوشیده نبست، شما می توانید با یک گشت و گذار ساده در اینترنت، سریعا جنس مورد نظر خود را یافته و پس از مطرح نمودن سوالات خود و مشاهده قیمت می توانید برای خرید آنی تصمیم گیری کنید.
این خرید که معمولاً به صورت عمده انجام خواهد شد، مشتریان و مصرف کنندگان خاصی دارد که خود در کار دوخت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی و سایر متعلقات مرتبط با آن مانند ساک و کلاه فعالیت دارند.
بنابراین این روش برای کارگاه ها و تولیدی های دوخت لباس بیمارستانی بهترین روش خرید می باشد چرا که به مقدار زیادی در هزینه های آن ها صرفه جویی می نمایند و با داشتن زمان آزاد بیشتر، می توانند تیراژ کار خود را بالا ببرند و آن ها هم مشتریان بیشتری جذب نمایند.
خرید در این سایت مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد.
خرید راحتتر و عدم پرسه زدن در خیابان و بازار برای پیدا کردن جنس مورد نظر، امروزه اکثر افراد به علت خستگی های ناشی از سرکار، تمایلی برای بیرون رفتن مجدد ندارند و دوست دارند وقت آزاد باقی مانده خود را در منزل گذرانده و استراحت کنند.
قیمت مناسب تر و ارائه نخفیفات بیشتر برای مشتری و در نهایت جذب مشتریان بیشتر، همانطور که می دانید امروزه یک شرکت یا کسب و کار تولیدی اگر بتواند محصول خود را در بستر اینترنت و فضای مجازی به فروش برسانذ، دیگر نیازی به هزینه های جانبی مرتبط با فروش کالا مانند بازاریابی و هزینه های ثابت ندارد، از این رو راحت تر می تواند تخفیفات خود را اعمال کند، تا هم مشتری راضی باشد و هم فروشنده سود خود را از این فروش به دست آورد.
تنوع بیشتر و کسب اطلاعات کافی برای پارچه اسپان باند. خرید کردن به روش سنتی و مراجعه به بازار، مقدار زیادی از انرژی و وقت انسان را می گیرد و برای آنکه بتوان مدل های بیشتری از یک کالا را دید باید دائماً در حال گشت زنی در بازار باشید و از هر مغازه چندین مدل را فقط ببینید، ولی اگر به صورت مجازی خرید کنید، شمایید و یک مانیتور و دنیایی متنوع از اجناس مورد نظر که تمام خصوصیات، مشخصات و قیمت آن ها در کنارشان ذکر شده، که تصمیم گیرنده نهایی برای خرید شمایید.
خرید اجباری کمتر، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی به بعضی از مغازه ها مراجعه می کنید، در دام فروشندگانی قرار می گیرید که به راحتی می توانند با بیان مناسب و تبلیغ زیاد جنس را به شما بفروشند، و شما بدون آنکه واقعا به آن نیاز داشته باشید، آن جنس را خریداری کنید. خرید به صورت مجازی چنین اتفاقی را برای شما پیش نخواهد آورد و شما می توانید پس از مقایسه کالاها و تعیین قیمت، تصمیم به خرید یگیرید.

ما را با دادن امتیاز خشنود سازید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.2 (10 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟