فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / مرکز پخش عمده پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

مرکز پخش عمده پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی در اصفهان و سایر شهرهای کشور امکان همکاری و پخش عمده انواع منسوجات و پارچه های خود را از طریق مرکز فروش مستقیم پارچه بیمارستانی پادارا داشته اند.
پارچه تترون به عنوان یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک در حوزه های گوناگون از مهم ترین پارچه ها در صنعت نساجی به شمار می رود.
کارخانه پارچه تترون در اصفهان و شهرهایی مانند بروجرد، تهران، کاشان و … وجود داشته و توانسته با عرض ها و گرماژهای گوناگونی پارچه های خود را روانه بازارهای فروش پارچه نماید.
آیا می دانید که با وجود مرکز پخش عمده پارچه تترون به شکل مستقیم از درب این کارخانجات تولیدی معتبر، چقدر می تواند در خریدی مطمئن و کاملا اقتصادی نقش چشمگیری داشته باشد؟
در ادامه ضمن معرفی انواع پارچه های تترون موجود در بازار، شما را با خرید عمده انواع پارچه تترون از درب کارخانه با قیمت واقعی آشنا خواهیم کرد.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

تولید انواع پارچه تترون

شایان ذکر است که امروزه در صنایع نساجی کشور ما، شهرهایی مانند اصفهان، بروجرد، کاشان، تهران و … نقش فزاینده ای را در تأمین بازارهای گوناگون پارچه تترون داشته اند.
پارچه تترون در کارخانجات تولیدی، از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و پس از آن روانه سالن های رنگرزی می گردد.
در سالن های رنگرزی کالیته رنگی پارچه های تترون مشخص شده و این پارچه ها را به شکل عدلی و طاقه ای با متراژ ۴۰ متر و عرض و گرماژ خاصی دسته بندی می کنند.
از کالیته رنگی پرفروش پارچه تترون می توان به این رنگبندی ها اشاره کرد:

  • آبی
  • سفید
  • سبز
  • لیمویی
  • یاسی

به طور کلی می توان پارچه های تترون را در سه دسته ذیل جای داد:

  1. پارچه تترون ساده
  2. پارچه تترون طرح دار
  3. پارچه تترون کشی

در این میان پارچه های تترون ساده به سبب اینکه به همین زودی ها از مد جامعه خارج نمی گردند، خواهان بیشتری داشته و از مصارف گوناگونی در صنعت پوشاک و لباس برخوردار هستند.
پارچه های تترون ساده نیز با توجه به عرض و گرماژی که داشته و البته مصارفی که دارند، می توانند در انواع زیر خرید و فروش شوند:

  • پارچه تترون ساده پیراهنی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهایی که بدن نما نباشند مانند ۱۷۰ الی ۱۹۰ گرم، که در عین سبکی، خنک بوده و بدن نما نیست.
  • پارچه تترون ساده مقنعه ای با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر و گرماژ سبک، مناسب انواع مقنعه اداری، مدارس با رنگبندی مختلف و طول های کوتاه و بلند که هرچه عرض پارچه کمتر باشد، طول آن بیشتر است. مثلا پارچه تترون مقنعه ای ۹۰ سانتی متری مناسب مقنعه های اداری و مدارس با طول بلند می باشد.
  • پازچه تترون بیمارستانی ساده که غالبا در تمامی عرض ها و گرماژها (عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، ۲ و ۳ متر با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرم) جهت مصارفی چون البسه فرم بیماران، البسه پرستاران، انواع ملحفه بیمارستانی و … کاربرد خیلی زیادی دارد.

در طرف مقابل در هر یک از مصارف فوق دیده شده که می توان از انواع طرح های پارچه تترون طرح دار هم استفاده کرد.
پارچه تترون پیراهنی چهارخانه، راه راه یا شطرنجی، مناسب تولید و دوخت انواع پیراهن های مردانه و پسرانه مدارسی، غالبا با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ سبکی به فروش می رسد.

پارچه تترون بیمارستانی طرح دار هم شامل طرح های چهارخانه، گلدار و عروسکی بوده که به عنوان مثال پارچه تترون بیمارستانی عروسکی می تواند گزینه مناسبی برای اتاق بیماران خردسال باشد.
به عنوان مثال پارچه تترون عروسکی می تواند برای تهیه البسه بیماران خردسال و یا ملحفه و رو تختی اتاق آنان مورد استفاده قرار گیرد.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون ایرانی بخرم یا ژاپنی؟

گفتنی است که علاوه بر انواع پارچه تترون تولید داخل، در بازارهای کشورمان شاهد واردات انواع پارچه تترون خارجی خصوصا انواع پارچه تترون ژاپنی هستیم.
متأسفانه برخی از مشتریان فریب نام خارجی بودن پارچه تترون را خورده و نمی دانند که با خرید یک پارچه تترون ایرانی می توانند کیفیت مشابه همان پارچه را این بار با قیمتی کاملا مقرون به صرفه تر خرید کنند.
جدای از این با خرید انواع پارچه تترون ایرانی، می توان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، گام مهمی را برداشت و با این حساب تولید کنندگان هم تمامی تلاش خود را در بهبود کیفیت منسوجات تولیدی خود انجام خواهند داد.
با توجه به اهمیت دو اصل کیفیت و قیمت در زمینه خرید پارچه های مصرفی در بخش مصارف بیمارستانی، مهم است که خریداران از چه کارخانه یا مرکز پخش عمده ای خرید خود را انجام می دهند.
آیا کارخانه پارچه تترون بیمارستانی معتبر در ایران را می شناسید؟
چگونه می توان از این کارخانه بهترین قیمت و کیفیت انواع پارچه تترون بیمارستانی را سفارش خرید عمده داد؟

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی در ایران

همانطوز که متوجه شدید امروزه با وجود انواع پارچه تترون خارجی موجود در بازار ایران، بهتر است تا خریداران با معتبرترین کارخانه پارچه تترون بیمارستانی در ایران آشنا شده تا بتوانند با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهند.
آشنایی با یک کارخانه پارچه تترون بیمارستانی معتبر در ایران، در حال حاضر ممکن است کمی برای شما خریداران سخت باشد.
اما گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا این افتخار را داشته تا به شکل مستقیم با این کارخانه ها در ارتباط بوده و خرید مستقیم از درب کارخانه را برای مشتریان خود رقم می زند.
در این کارخانه ها با استفاده از کادری مجرب، مواد اولیه مرغوب و دستگاه های پیشرفته، کیفیت بالایی از بافت و رنگ پارچه های تترون بیمارستانی به شکل تضمین شده به دست مشتریان خواهد رسید.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

پخش عمده و آنلاین پارچه های تترون بیمارستانی

در سایت پخش عمده و آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی، پارچه های تترون بیمارستانی در صدر پرفروش ترین پارچه ها قرار داشته و به دو شکل طاقه ای و عدلی امکان خرید عمده دارند.
خریدارانی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن بدون هیچ واسطه ای در متراژهای طاقه ای ۴۰ متری با عرض ها و گرماژهای گوناگون خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی را مستقیما از درب کارخانه پارچه تترون بیمارستانی انجام دهند، طبق مراحل ذیل می توانند خرید خود را ثبت کنند:

  • دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید
  • دریافت کالیته رنگی رایگان
  • دریافت نمونه های عدلی واقعی در صورت نیاز
  • ثبت سفارش و تحویل در کمترین روز کاری در جای جای ایران
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی ارزان

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت ارزان از طریق مراکز و فروشگاه هایی انجام می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟