فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند چیست + فروش عمده و ارزان

پارچه اسپان باند چیست + فروش عمده و ارزان

پارچه اسپان باند چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ کدام یک از مراکز فروش عمده پارچه در کشور، بهترین کیفیت و قیمت ارزان از پارچه اسپان باند به خصوص نوع پزشکی آن را ارائه می دهند؟
در صنعت نساجی کشور، شاهد تولید انواع گوناگونی از پارچه هستیم که هر یک دارای مشخصات منحصربفردی هستند. اغلب پارچه ها دارای تار و پود بوده و از الیاف نخی تولید شده اند. اما نوعی از پارچه وجود داشته که هیچگونه تار و پودی ندارد و تنها از الیاف پرس تشکیل می گردد. نام این پارچه اسپان باند بوده که در دسته منسوجات بی بافت قرار دارد.
قیمت تمام شده تولیدی کاملا ارزان و اقتصادی، تنوع رنگی و بسیاری دیگر از خصوصیات این پارچه، سبب شده تا مصارف متعددی در صنایع گوناگون دارا باشد. به طوری که امروزه تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، بیشترین میزان تقاضا از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژ خاصی را داشته اند.
از آنجایی که بازار فروش پارچه، به خود واسطه ها و دلال هایی را می بیند که اجازه فروش پارچه با قیمت و کیفیت متناسب با هم را نمی دهند، باید دنبال چاره ای برای خریدی مطمئن و اقتصادی بود.
خوشبختانه گروه پارچه پارادا با هدف دسترسی تمامی کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات مختلف بی بافت، امکان خرید پارچه اسپان باند عمده و ارزان را فراهم آورده است. اما آیا می دانید چگونه؟

پارچه اسپان باند چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در درجه اول قبل از اینکه به سراغ بازار فروش پارچه اسپان باند جهت خرید بروید، باید بدانید که پارچه اسپان باند چیست و چه مشخصاتی دارد؟ همچنین از کاربرد این پارچه در صنایع گوناگون مطلع شده تا بتوانید خریدی آگاهانه را انجام دهید.
پارچه اسپان باند پارچه ای تولید شده از گرانولی با نام پلی پروپیلن یا به اختصار pp است که از الیاف پرس تشکیل می گردد. در واقع این پارچه تار و پودی ندارد و به همین سبب در دسته منسوجات بی بافت قرار داشته است. امروزه در بازارهای خرید و فروش پارچه های اسپان باند؛ این پارچه را با نام های ذیل می شناسند:

  1. پارچه بی بافت
  2. پارچه لایه سورنی
  3. پارچه اسپان باند نبافته

این پارچه با مشخصات و خصوصیات منحصربفردی تولید و به عرضه می رسد. در کارخانجات نساجی ایران، پارچه های اسپان باند دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری به شکل برش نخورده بوده و با گرماژهای ۸ الی ۳۸۰ گرمی روانه بازارهای فروش شده اند. در این میان پارچه های یکبار مصرف برش خورده با عرض های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ سانتی متری هم تولید شده که عمدتا جهت دوخت انواع ماسک به کار می روند.
در کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند ایران، با توجه به نوع و کیفیت مواد اولیه مصرفی و ماشین آلات مجهزی که در خط تولید دارند، کیفیت پارچه می تواند متفاوت باشد. از طرفی با توجه به نوع کاربردی که قرار است از پارچه یکبار مصرف صورت بگیرد، این پارچه را با مشخصات گوناگونی به تولید می رسانند. گاها تولید پارچه اسپان باند با مشخصات و حتی رنگبندی ویژه، به شکل سفارشی از سوی مشتریان تحقق می یابد.
اما به طور کلی پارچه های اسپان باند بی بافت می توانند دارای هر یک از مشخصات ذیل باشند:

  • پارچه های اسپان باند می توانند هم به صورت ضد آب یا واتر پروف و هم به صورت آبدوست یا هیدروفیل تولید شوند.
  • این پارچه ها به شکل کاملا آنتی باکتریال تولید می گردند.
  • دارای قابلیت چاپ بر روی پارچه بوده که این موضوع خیلی زیاد در صنعت تبلیغات، از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
  • پارچه اسپان باند آنتی یو وی است و مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارد.
  • از قابلیت کشسانی خوبی هم بهره مند است.
  • تنوع رنگی بالایی داشته که مورد استقبال بسیاری از متقاضیان و تولید کنندگان صنایع گوناگون قرار می گیرد.

با توجه به نکات مهمی که پیرامون مشخصات پارچه اسپان باند بیان شد، می توان مصارف فوق العاده ای برای این پارچه در نظر گرفت. از جمله صنایعی که مصرف کننده پارچه های یکبار مصرف یا اسپان باند بوده اند، می توان به این صنایع اشاره داشت:

  • صنعت تولید البسه و منسوجات پزشکی و بیمارستانی
  • صنعت تولید انواع ساک های تبلیغاتی
  • صنعت راه و عمران یا ساختمان سازی
  • صنعت تولید انواع فیلترهای صنعتی
  • صنعت تولید انواع چرم مصنوعی
  • صنعت کشاورزی
  • و سایر صنایع متفرقه
بدون شک می توان ادعا کرد که در صنعت پزشکی و بهداشتی، یکی از پرفروش ترین پارچه ها؛ پارچه اسپان باند است. این پارچه دارای خصوصیات منحصربفردی بوده و با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی یا اسپان باند پزشکی، شناخته می گردد. اما به راستی چرا پرفروش ترین پارچه بیمارستانی، همین پارچه های یکبار مصرف هستند؟

۲ دلیل مهم استفاده از پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی

با توجه به خصوصیاتی که از پارچه اسپان باند بیان شد، این پارچه در صنایع گوناگون کاربرد جدی دارد. اما به هیچ وجه نمی توان از بازار فروش پرتقاضای این پارچه در میان کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی و پزشکی، چشم پوشی کرد. این کارگاه ها که طرف قرارداد با بیمارستان ها یا مراکز درمانی دولتی و خصوصی بوده، باید بتوانند با کمترین میزان هزینه، تولیدات باکیفیت و ارزان قیمتی را تحویل این مراکز دهند. اما چگونه؟
یکی از راهکارهایی که می تواند به این کارگاه های تولید کننده، کمک شایانی کرده باشد، خرید پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت است. اما آیا مقصود از پارچه های ارزان قیمت، پارچه های با سطح کیفی پایین است؟ قطعا خیر!
حتما می دانید که مواد اولیه ارزان قیمت در خط تولید پارچه های اسپان باند، سبب شده تا این پارچه با قیمت تمام شده کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای تولید گردد. از آنجا که کاهش هزینه های بیمارستان ها، یکی از اولویت های کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی بوده، بنظر می رسد که انتخاب پارچه اسپان باند بیمارستانی، در بسیاری از مصارف، انتخاب درستی باشد.
از طرفی، این را هم بدانید که البسه و منسوجات تولید شده از انواع پارچه اسپان باند، به شکل یکبار مصرف بوده و این موضوع از منظر پروتکل های بهداشتی هم، موضوع قابل تأملی تلقی می گردد.
پس اگر بخواهیم ۲ دلیل مهم استفاده از پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی را بگوییم، عبارتند از:

  1. کاهش هزینه های بیمارستان ها
  2. رعایت پروتکل های بهداشتی (خصوصا در زمانی که شاهد گسترش و شیوع ویروس کرونا در سال های اخیر هستیم)

این دو موضوع سبب شده تا تقریبا در تمامی ایام سال، میزان نرخ فروش عمده پارچه اسپان باند نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی، بالاتر باشد. کارخانجات تولید کننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم خط تولید شلوغ تری داشته و باید بتوانند نیاز بازار را تأمین کنند.
شایان ذکر است که در بازارهای رقابتی امروزه، هر تولید کننده ای که بتواند اصل کیفیت و اصل قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را متناسب با هم ارائه دهد، قطعا نرخ فروش خوبی در بازار را تجربه خواهد کرد. چرا که واقعا مخاطبین و مشتریان، با توجه به منابعی که در اختیار دارند، کاملا باهوش و آگاه بوده و می دانند که کدام مراکز را برای خرید انتخاب نمایند.
اما با تمامی این تفاسیر ممکن است هنوز هم خریدارانی وجود داشته باشند که ترس از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در تناژ بالا دارند. در واقع دغدغه این افراد، خرید عمده پارچه با کیفیت پایین است که می تواند خساراتی را هم برایشان به همراه داشته باشد. البته این موضوع عمدتا برای آن دسته از کارگاه های تازه تأسیس پیش می آید که هنوز تجربه کافی در انتخاب و خرید نیاز پارچه ای خود با بهترین کیفیت و قیمت را ندارند.

راهنمای خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

اگر شما هم به عنوان یک تازه کار در زمینه تولید البسه و منسوجات بیمارستانی فعالیت دارید؛ حتما دغدغه چگونگی خرید پارچه اسپان باند با قیمت و کیفیت متناسب با هم را در گوشه ذهن خود پرورش داده اید. یا حتی ممکن است شما به عنوان فردی باتجربه در حوزه تولید این منسوجات، در این وانفسای واسطه ها و دلالان بازار پارچه، به شک و تردید افتاده و نمی دانید که کدام مراکز فروش را برای تأمین نیاز پارچه ای خود انتخاب نمایید!
در اینجاست که وجود یک مشاور یا راهنمای باتجربه در حوزه خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، می تواند کمک شایانی به شما کرده باشد. مشاورین گروه بازرگانی پارچه پارادا با دارا بودن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه بهترین پارچه های بیمارستانی در کشور، امکان خریدی مطمئن را برای شما رقم می زنند.
در اینجا به چند نکته مهم قبل از خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی اشاره می کنیم که می تواند برای شما خریداران، مهم باشد:

  • اول از همه باید بدانید که پارچه های اسپان باند جهت مصارف بیمارستانی، عمدتا با عرض ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرمی عرضه می گردند. همچنین پرفروش ترین طیف رنگی پارچه های اسپان باند بیمارستانی، آبی، سفید، سبز و صورتی هستند.
  • مشخصه اصلی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، آنتی باکتریال بودن این پارچه هاست. به هیچ وجه پارچه اسپان باندی که این خصوصیت را ندارد، خریداری نکنید.
  • یک پارچه اسپان باند خوب که از مواد اولیه خوب تولید شده، به هیچ وجه منجر به حساسیت های پوستی نمی گردد. همچنین به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.
  • پارچه های اسپان باند درجه یک، قابلیت کشسانی خوبی داشته و در برابر پارگی هم مقاوم هستند.
  • حتما اگر نگران کم آوردن عرض پارچه هنگام برش هستید، این پارچه را در تناژ بالاتری خریداری کنید.
  • حتما مراکز فروشی را برای خرید انتخاب کنید که مستقیما با کارخانجات معتبر در ارتباط بوده و خریدی بی واسطه را برایتان رقم می زنند.
  • یادتان باشد که قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی، به عواملی چون کیفیت، عرض پارچه، گرماژ و میزان تناژ یا حتی نحوه خرید شما بستگی دارد. اما بهترین قیمت این پارچه همان قیمتی است که متناسب با کیفیت آن عرضه گردد.

استعلام لیست قیمت پارچه بیمارستانی اسپان باند در بازار

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

بدون شک جدای از کیفیت پارچه های اسپان باند، قیمت این پارچه ها هم برای تولیدی های لباس بیمارستانی، مهم تلقی می گردد. چرا که این مراکز می خواهند تولیدات با قیمت تمام شده اقتصادی تری داشته تا از حاشیه سود خوبی هم بهره مند شوند.
شاید بپرسید که مگر قیمت پارچه بیمارستانی اسپان باند، به خودی خود نسبت به سایر پارچه های صنعت نساجی، ارزان نیست؟ پس چرا باید نگران قیمت این پارچه هنگام خرید باشیم؟
متأسفانه هر زمان که پارچه ای در بازار کشور ما، پرفروش و پرتقاضا می گردد، سیل عظیمی از واسطه ها و دلالان به سمت این پارچه، روانه می گردند. این موضوع پیرامون پارچه اسپان باند بیمارستانی خصوصا در دوران کرونا، بیشتر صدق می کند.
از آنجا که از سال ۹۸ به بعد، شاهد افزایش قیمت تمامی محصولات و حتی مواد اولیه در تولیدات صنعت نساجی بوده ایم، قطعا قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم با درصدی افزایش همراه بوده است. اما حتما هستند مراکزی که همواره قیمت عادلانه و منصفانه ای از پارچه های اسپان باند را عرضه می نمایند.
این مراکز، مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی پارچه یکبار مصرف در ارتباط بوده و با حذف واسطه ها، قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند. گروه بازرگانی پارچه پارادا، با دارا بودن مشاورینی باتجربه در این حوزه، ضمن ارائه بهترین کیفیت پارچه، قیمت درب کارخانه را به شما خریداران ارائه می دهد.

فروش عمده پارچه یکبار مصرف درجه ۱

پارچه اسپان باند درجه 1

حال که با این سوال مشخصات پارچه اسپان باند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ آشنا شدید، نوبت به خرید عمده این پارچه می رسد. خریدی که چون قرار است در حجم بالا صورت بگیرد، قطعا بایستی با وسواس و دقت کافی همراه باشد. چرا که اگر کیفیت پارچه آن چیزی نباشد که شما می خواهید، قطعا خساراتی را هم متوجه شما می کند!
در حال حاضر هوشمندانه ترین شیوه خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، خرید اینترنتی این محصول به شمار می رود. اما خرید اینترنتی پارچه اسپان باند باید از مراکزی صورت پذیرد که با این ویژگی ها شناخته می شوند:

  1. این مراکز با بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور، ارتباط مستقیم دارند. در واقع این مراکز، نیاز پارچه ای شما را مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی تأمین می نمایند.
  2. بنا به درخواست مشتریان، این مراکز، کالیته رنگی پارچه و گاها نمونه های عدلی را به شکل رایگان ارسال می کنند.
  3. ارائه مشاوره رایگان به مشتریان قبل از خرید، رسالتی است که این مراکز به خوبی از عهده آن برمی آیند.
  4. و در آخر اینکه تناژ و طیف رنگی درخواستی مشتریان، با قیمت دست اول کارخانه، در کمترین زمان ممکن برای آنان ارسال می گردد.
خوشبختانه هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا مفتخر است که توانسته، تأمین کننده نیاز پارچه ای بسیاری از کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی باشد. این مجموعه با دارا بودن تمامی ویژگی های فوق، می تواند خریدی مطمئن را برای شما در سراسر کشور، رقم بزند.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

کارخانه پارچه اسپان باند با قیمت سال جدید

کارخانه پارچه اسپان باند با هدف ارائه بهترین کیفیت پارچه های یکبار مصرف، ضمن ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟