فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه سوزنی اصفهان | فروش ویژه اسپان باند درجه ۱

پارچه سوزنی اصفهان | فروش ویژه اسپان باند درجه ۱

پارچه سوزنی اصفهان از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است؛ چرا که این پارچه با شرایط رقابتی در کارخانجات اصفهان تولید می‌ گردد. فروش ویژه اسپان باند درجه ۱ توسط این مرکز خرید که با کارخانه پارچه اسپان باند ارتباط مستقیم دارد، صورت می‌ گیرد.
در روند تولید پارچه یکبار مصرف از هیچگونه الیاف نخ به صورت سنتی استفاده نمی شود و الیاف مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها، الیاف فیلامنتی است که توسط دستگاه اکسترودر تولید شده است.
معمولاً در کارخانجات به جای استفاده از نخ به شکل سنتی در تار و پود پارچه از الیاف فیلامنتی که توسط دستگاه اکسترودر تولید شده، به کار می برند. الیاف فیلامنت با سرعت بالا و کیفیت مناسب، توسط دستگاه اکسترودر با ذوب پلیمرها به دست می آید.
الیاف فیلامنت را که پس از خنک شدن تحت کشش و قرار می دهند، کاملا یکدست و نازک شده و با کنار هم قرار گرفتن این الیاف نازک به شیوه‌ های مختلف حرارتی، باندینگ و شیمیایی با کمک دستگاه کلندر به یکدیگر اتصال می دهند.
شیوه های اتصال متنوع و وجود پلیمرهای مختلف سبب شده تا انواع پارچه سوزنی اصفهان با کیفیت خوب در کارخانجات تولید گردد. برای ارتباط با معتبرترین مرکز خرید پارچه اسپان باند در اصفهان بهتر است از روش های حضوری و غیرحضوری در کنار یکدیگر استفاده کنید، تا بتوانید به مناسب ترین قیمت پارچه سوزنی با حذف کامل واسطه ها دست پیدا نمایید.

شناخت بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان

تولید پارچه اسپان باند

در صنعت نساجی و تولید پارچه ها هر روز دستگاه ها و تکنولوژی های به روزی ارائه می گردند که قادرند پارچه های متفاوت و با کیفیت بالاتر تولید کند.
در حال حاضر دستگاه ها و تکنولوژی های خاصی مطابق استانداردهای بین المللی در کارخانجات نساجی ایران وجود داشته که توانایی تولید انواع منسوجات نبافته را دارند.
در کارخانجات با استفاده از پلیمرهای مختلف انواع پارچه سوزنی که از هرکدام پارچه ها با ویژگی های خاص برای صنایع گوناگون استفاده می شود. به کار بردن پارچه های سوزنی به حدی در صنایع لازم و ضروری بوده که تاکنون هیچ پارچه دیگری جایگزین این پارچه ها معرفی نشده است.
استقبال بالا از پارچه های یکبار مصرف موجب شده تا صنایع مختلفی به دنبال تهیه این پارچه ها باشند. به همین سبب شناخت بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان کمک می کند تا پارچه های مناسب تری از لحاظ کیفیت و تنوع تهیه شود.
در بین کارخانجات متعدد برای شناخت بهترین کارخانه پارچه سوزنی اصفهان، بهتر است برخی از مشخصات و ویژگی ‌های کارخانه ها را مورد بررسی قرار دهید که مهمترین آنها عبارتند از:

تأمین مواد اولیه

کارخانجاتی که می توانند مواد اولیه مورد نیاز خود را به شکل مستقیم از پالایشگاه های پتروشیمی تهیه کنند، ضمن دسترسی به مواد درجه یک و با کیفیت، هزینه مناسب تری هم برای آنها پرداخت می کنند.

دستگاه های پیشرفته و به روز

برخورداری از دستگاه های پیشرفته و به روز موجب شده تا این پارچه ها با کیفیت بالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

نیروهای متخصص حرفه ای

در کارخانجات نساجی نیروهای زیادی ازجمله مهندسین نساجی، کارگران دستگاه و نیروهای تخصصی برای کار با دستگاه های بافت پارچه حضور دارند که داشتن تخصص و مهارت کافی در هر زمینه کاری موجب شده تا ترکیبات اولیه و روند تولید به شکل استاندارد طی شود.

آزمایشگاه کنترل کیفی

کارخانجاتی که به شکل ویژه بر روند تولیدات خود نظارت دارند، در تمامی مراحل تولید پارچه ها و مواد اولیه آنها را مورد آزمایش کنترل کیفی قرار می دهند. مهم ترین مرحله آزمایش این پارچه ها در آخرین مرحله بوده که از همه لحاظ ها مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید نهایی برای ارائه به بازار منتقل می گردد.

امکان تولید تنوع بالا

پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی از لحاظ گرماژ، عرض و همچنین رنگ بندی تولید می ‌شوند که در یک کارخانه امکان تولید همه این موارد در کنار یکدیگر وجود ندارد. معمولاً کارخانجات تمرکز خود را بر روی تعداد محدودی از پارچه می گذارند، هرچقدر که تعداد لیست تولیدات هر کارخانه بیشتر باشد، در نتیجه کار خریدار را راحت تر می کند.

اهمیت چاپ پذیری پارچه های یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف از مشخصات و ویژگی های بسیار زیادی برخوردارند که بررسی هر کدام از این موارد موجب می ‌شود تا به گستردگی کاربردهای این پارچه بیشتر پی ببرید.
اما به طور کلی این پارچه ها را می توانند به صورت پارچه های رنگی و پارچه های بدون رنگ طراحی و تولید کنند که برای هر شرایط و فضایی از مناسب ترین نوع پارچه استفاده می شود.
پلیمرهای خاصی که در روند تولید پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می‌ گیرند به گونه ‌ای بوده که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند. با کمک دو دستگاه چاپ سیلک و چاپ فلز فلسکو عمل چاپ بر روی این پارچه ها با کیفیت مناسب صورت می گیرد.
استفاده کردن از دستگاه چاپ فلسکو به نسبت چاپ سیلک سریع تر و اقتصادی تر است. اما برای متراژهای پایین که کیفیت چاپ اهمیت بیشتری پیدا می کند، باید از دستگاه سیلک استفاده شود.
اهمیت چاپ پذیری پارچه های یکبار مصرف با توجه به موارد استفاده و کاربردهای گسترده آن بسیار زیاد بوده و به راحتی می توان هر نوع مطلب و المانی را بر روی این پارچه ها چاپ کرد.
برخی از مهمترین دلایل چاپ پذیری پارچه های سوزنی اسپان باند شامل موارد ذیل می گردد:

  1. استفاده کردن از این پارچه ها در مصارف بیمارستانی و امکان درج لوگو و آرم بیمارستان در روی آن جزء نکات بسیار مهم است.
  2. به دلیل استفاده از این پارچه در صنعت بسته بندی لازم است برخی از مشخصات ویژگی های محصولات درون بسته بندی، بر روی آن درج شود.
  3. استفاده از این پارچه برای دوخت انواع کاور و ساک های تبلیغاتی آنها را به یک بنر تبلیغاتی متحرک تبدیل کرده است که چاپ شعار تبلیغاتی یا برند مورد نظر بر روی ساک ها موجب می ‌شود تا در اقصی نقاط کشور و شهرها بدون هزینه تبلیغات گسترده صورت بگیرد.

مواردی که در اینجا ذکر شد، تنها بخشی از دلایل اهمیت چاپ پذیری این پارچه ها است که به دلایل استفاده گسترده تر از این پارچه ها لازم و ضروری است.

۴ فاکتور مهم در انتخاب مرکز خرید پارچه اسپان باند در اصفهان

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

اصفهان به عنوان قطب صنعت نساجی ایران شناخته می شود، به همین سبب مراکز عرضه و فروش پارچه به شکل کاملا حرفه ‌ای در این شهر خدمات خود را ارائه می کنند.
پارچه های اسپان باند به دلیل داشتن تنوع بالا در نوع مواد اولیه، کیفیت، ویژگی و همچنین تنوع رنگ بندی و مشخصات فنی نیاز است تا به نکات مهمی در هنگام انتخاب آن ها توجه گردد که نتیجه نهایی کار پارچه های با کیفیت و مناسب برای شرایط استفاده باشد.
زمانی که قصد انتخاب مراکز خرید پارچه اسپان باند در اصفهان را دارید، باید که به ۴ فاکتور مهم توجه کنید تا یک خرید مطمئن و مقرون‌ به‌صرفه انجام دهید:

ارتباط مستقیم با کارخانجات تولیدی

انتخاب مراکز خریدی که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده همکاری دارند، موجب می ‌شود تا به تنوع بالایی از پارچه در کنار قیمت مقرون به صرفه دست پیدا کنید.

امکان فروش حضوری و غیر حضوری

انتخاب مراکز خریدی که پارچه های خود را به هر دو شیوه حضوری و غیر حضوری ارائه می دهند، موجب می شود تا از هر کجای کشور و در هر ساعت از شبانه روز که به این پارچه نیاز دارید، در کمترین زمان ممکن آن را سفارش دهید. البته امکان مراجعه حضوری، خیال خریدار را از وجود پارچه های مرغوب و باکیفیت راحت‌ تر می‌ کند.

امکان ارائه مشاوره

حضور کارشناسان مجرب و آگاه در این مراکز از مهمترین نکات است؛ چرا که این پارچه ها در تنوع بالایی وجود داشته و شناخت همه آنها برای خریداران میسر نمی باشد. پس نیاز است که حتماً در مورد گرماژ، نوع الیاف و رنگ بندی آنها اطلاعات لازم را از افراد حرفه ای و متخصص به دست آورید.

امکان ارسال پارچه اقصا نقاط کشور

ثبت سفارش و خرید پارچه اسپان باند و فراهم آوردن شرایط ارسال پارچه به اقصی نقاط کشور از مهم ترین نکاتی که باید مد نظر قرار بگیرد. چرا که بدون نگرانی از هماهنگی‌های لازم برای ارسال پارچه با خیال راحت می توانید پس از خرید منتظر رسیدن سفار‌ش خود بمانید.

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه اسپان باند اصفهان

در بین کارخانجات متعدد تولید کننده پارچه یکبار مصرف کارخانجات حاضر در اصفهان با پارچه های مرغوب و با کیفیت بالایی را تولید می‌ کند. چرا که به دلیل وجود رقابت گسترده در بین کارخانجات سعی دارند تا بخش بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.
اغلب مراکز تولیدی که به پارچه اسپان باند به عنوان ماده اولیه برای راه اندازی کار و ادامه آن نیاز دارند، به دنبال یافتن راهی بوده تا بتوانند مناسب ترین نرخ موجود در بازار را به دست آورند.
در روند تولید پارچه های اسپان باند در کارخانه برخی از مسائل فنی طی می شود که هر کدام از این موارد می تواند بر مشخص شدن نرخ پارچه در بازار تأثیر بگذارد. همچنین در پروسه توزیع پارچه از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی نیز موارد خاصی وجود دارد.
در این بخش به بررسی مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه سوزنی می پردازیم، تا خریداران عمده با بررسی تمامی این فاکتورها هزینه های مقرون به صرفه تری را بپردازند:

  • ضخامت پارچه های اسپان باند از موارد بسیار مهم بوده و باید متناسب با نوع نیاز خود این پارچه ها را از گرماژ ۱۰ گرم، تا ۴۰۰ گرم انتخاب کنید.
  • عرض پارچه های اسپان باند نیز از عرض ۱۰۰ سانتی متر تا عرض ۳ متر و گاهی اوقات بیشتر هم تولید می شود. در این میان عرض ۱۶۰ سانتیمتر جزء پراستفاده ترین ها بوده و باید با قیمت مناسب تری به بازار ارائه گردد.
  • پارچه های یکبار مصرف در تنوع بالای رنگبندی رائه می شود که کیفیت رنگ به کار برده شده و ثبات آن در حین استفاده از جمله موارد بسیار مهم است.
  • شیوه تولید پارچه های یکبار مصرف بسیار متنوع بوده و هر کدام از شیوه های تولید مدت زمان خاصی را طی می کند.
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون حضور واسطه یک راه حل کلی برای دسترسی به ارزانترین نرخ پارچه یکبار مصرف در بازار است. به همه خریداران توصیه می شود تا در صورت نیاز به حجم عمده از این پارچه ها به شکل مستقیم با نمایندگی های عرضه و پخش یا کارخانجات تولید کننده ارتباط بگیرند.

عرضه مستقیم پارچه سوزنی اصفهان از درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف به عنوان بهترین و پرطرفدارترین پارچه در صنعت نساجی شناخته می شود که به دلیل شیوه تولید سریع و ارزان تر در صنایع گوناگون از آن استفاده می کنند.
برای ارائه این پارچه به بازار شیوه های متعددی وجود دارد که توجه کردن به هر کدام از این روش های عرضه کمک می کند، تا خریدار متناسب با نیاز خود بهترین پارچه را تهیه نماید.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز عرضه مستقیم پارچه سوزنی اصفهان از درب کارخانه معرفی می شود. با انتخاب آن می توانید بدون نیاز به صرف وقت و گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش بهترین نوع پارچه را متناسب با شرایط خود تهیه کنید.
انتخاب این مرکز برای خرید پارچه یکبار مصرف تمامی دغدغه های شما را برای خرید پارچه های مرغوب و باکیفیت از بین می برد. زیرا با کارخانجات برند و مطرح همکاری داشته و با فراهم آوردن شرایط ارسال از درب کارخانه تولید کننده، می تواند تا حد زیادی هزینه های مربوط به پارچه ها را کاهش دهد.
در صورتی که به حجم عمده از این پارچه نیاز باشد، در ابتدا کالیته مناسب برای این پارچه ها ارسال شده تا مشتری به طور دقیق و کامل پارچه را از لحاظ کیفیت و تراکم رنگبندی و موارد مختلف دیگر مورد بررسی قرار داده و متناسب با نیاز خود بهترین پارچه ها را سفارش دهد.

ویژگی خاص این مجموعه ارائه مشاوره به صورت رایگان است که می توانید از طریق تماس تلفنی، پشتیبانی سایت و مراجعات حضوری هر نوع اطلاعات لازم و کاربردی را دریافت نمایید. خرید آگاهانه و به دست آوردن اطلاعات کامل سبب خرید راحت، اقتصادی و کاربردی می گردد.
به این مطللب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده باید از شرکتی انجام شود که این پارچه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟