فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی فلامنت / کارخانه تولیدکننده پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

کارخانه تولیدکننده پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

آیا کارخانه های تولیدکننده پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه را می شناسید؟ می دانید برای دیدن نمونه کار این مراکز و همچنین خرید باید چه اقداماتی انجام داد؟
پارچه های بیمارستانی فلامنت به دو بخش تقسیم می شوند که در ابتدای متن به آنها اشاره ای خواهیم داشت که در دو طرح ساده و چهارخانه تولید می شوند. البته ممکن است در آینده طرح های دیگری نیز برای چاپ بر روی فلامنت جزو محصولات کارخانه های تولیدکننده پارچه قرار بگیرد. اما فعلا مدل چهارخانه پارچه فلامنت را نیز از نخ رنگی و بافت به صورت چهارخانه در مرحله خام انجام می دهند.

  • پارچه فلامنت – فلامنت
  • پارچه فلامنت – پنبه

در خرید پارچه فلامنت فلامنت شما عملا پارچه کاملا با الیاف مصنوعی و مواد را خریداری می کنید، که کمی زبر تر از حالت پنبه ای و ویسکوز دار است و ارزان ترین پارچه بازار بیمارستان ها و مراکز درمانی است.
البته از این مدل پارچه بیمارستانی برای زیرپرده و زیرشلواری یا کار های آستر نیز در رنگبندی متنوع از بیمارستانی استفاده خواهند کرد.
پارچه فلامنت پنبه درصدی از ویسکوز یا همان الیاف پنبه مصنوعی را به همراه خود داشته و جزو پارچه هایی با کیفیت به مراتب بهتر از فلامنت فلامنت است. در بیمارستان های خصوصی قابل استفاده است. گرچه امروزه اکثر بیمارستان های داخلی برای خرید پارچه فلامنت چهارخانه یا ساده جنس فلامنت فلامنت آن را ترجیح می دهند و شاید بتوان بزرگ ترین علتش را نرخ ارزان فروش این پارچه بیمارستانی دانست.

پارچه فلامنت چهارخانه بیمارستانی

امروزه در بیشتر بیمارستان های کشور باب شده تا برای بخش های مختلف رنگ مخصوصی از پارچه فلامنت چهارخانه را انتخاب کرده و سفارش تولید البسه آن را به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی دهند.
لازم است تا به عنوان یک خریدار عمده از پارچه های بیمارستانی مراکزی را به عنوان تامین کننده انواع پارچه بیمارستانی بشناسید که بتوانند در کمترین تیراژ ممکن برای تولید پارچه چهارخانه را در هر رنگی که شما نیاز دارید تحویل دهند و البته کیفیت بار هایشان بدون تغییر و مشکل باشد.
اجازه دهید همکاری شما با تامین کنندگان و فروشندگان متفاوت پارچه فلامنت بیمارستانی در روند همکاری و کار شما را معایب و مزایای شرکت و مجموعه آنها آشنا کرده و تجربیات باعث جدا کردن بهترین کارخانه تولیدکننده پارچه بیمارستانی از سمت شما برای ادامه همکاری گردد.

پارچه فلامنت بیمارستانی

منبع: پوشاک ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی

کارخانه تولید کننده پارچه فلامنت بیمارستانی اصفهان

کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی که تولید کننده انواع پارچه های بیمارستانی نیز می باشد در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟