فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی فروش پارچه اسپان باند با کمترین قیمت بازار امروز

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند با کمترین قیمت بازار امروز

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در شهرهای مختلف وجود دارد. این نمایندگی فروش پارچه اسپان باند با کمترین قیمت بازار امروز پارچه های اسپان باند را با کیفیت بالا عرضه می کند.

کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند در ایران

کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند در ایران در تعداد زیادی وجود دارند که مشغول تولید این پارچه ها می باشند.
در حال حاضر با توجه به میزان تقاضای بالای پارچه اسپان باند کارخانجات تولید کننده دغدغه تولید این پارچه ها در حجم های بیشتر را دارند تا بتوانند به خوبی نیاز روز بازار را تامین کنند.
می ‌دانید که پارچه های اسپان باند بدون استفاده از الیاف نخ و الیاف طبیعی تولید می شود بلکه این پارچه ها از رشته های فیلامنت که از پلیمرهای شیمیایی به دست می‌ آید تولید می شوند.
کارخانجات تولید کننده با تهیه یک خط تولید مناسب می توانند پارچه های اسپان باند را در بالاترین سطح کیفیتی قابل رقابت با پارچه ‌های وارداتی تولید کنند.
زیرا مواد اولیه برای تولید این پارچه ها به دلیل منابع زیاد نفتی در کشور به راحتی در بالاترین سطح کیفیت در دسترس است.
با استفاده از خطوط تولید استاندارد و مطابق تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استفاده از مهندسین متخصص و مجرب موجب تولید پارچه های اسپان باند در بالاترین سطح کیفیتی می شود.
پارچه های اسپان باند در کارخانجات به شکل های مختلفی تولید می شود که برخی از آنها برای بخش‌ های صنعتی کاربرد دارند و برخی از این تولیدات مناسب برای استفاده در صنعت پزشکی می باشند.
در حال حاضر به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا که در تمامی جهان فراگیر شده است بیشتر از گذشته شاهد استفاده پارچه های اسپان باند پزشکی هستیم.
در چنین شرایطی کارخانجات تولیدی تلاش می کنند تا ظرفیت‌ های تولید خود را افزایش داده تا بتوانند به خوبی نیاز کشور را فراهم کرده و البته سود قابل ملاحظه‌ای را نیز بدست می آورند.
پارچه های اسپان باند تولید شده در کارخانجات داخلی موارد مصرف متعددی دارند که در اینجا به برخی از این موارد مصرف به اختصار اشاره می‌کنیم از جمله:
بیشترین موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها در حال حاضر در صنعت پزشکی برای کلیه بخش های بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشد.
در صنعت ساختمان سازی برای تولید انواع قالب های پیش ساخته و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.
در صنعت تولید فیلتر برای ساخت انواع فیلترهای دستگاه های بزرگ و یا دستگاه های کوچک خانگی از آنها استفاده می شود.
در صنعت تولید کاور و بسته بندی نیز در کلیه بخش های بسته بندی لوازم الکترونیک، لوازم خانگی، پوشاک و همچنین تولید کاور های لباس های مجلسی و یا کاور لوازم برقی از این پارچه ها می توان استفاده کرد.
در صنعت اتومبیل سازی برای عایق بندی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.
در صنعت کشاورزی در تولید گلخانه ها همچنین کشت قارچ و یا بسته بندی مواد غذایی و کودهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به تنوع موارد استفاده از پارچه های اسپان باند شاید این سوال برای شما به وجود آمده است که این پارچه ها چه مشخصات و ویژگی هایی دارند؟

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

در پاسخ به این سوال باید گفت که این پارچه ها تقریباً تمامی مشخصات منحصر به فردی که اغلب پارچه ‌ها دارند را در خود به صورت یکجا عرضه می کنند که برخی از آنها عبارتند از:

  • تولید این پارچه ها به دو شکل هیدروفیل و واترپروف است که هر کدام از این دو ویژگی موارد استفاده خاصی دارد.
  • این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند در دسته پارچه های سبک قرار می گیرند.
  • از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است.
  • در برابر کشش ضربه و فشارهای ناگهانی مقاومت بالایی دارد.
  • از چاپ پذیری فوق العاده خوبی برخوردار است.
  • امکان تولید این پارچه ها در رنگ بندی های متنوع وجود دارد.

خوب است بدانید که در کارخانه های تولیدی این پارچه ها را به صورت چند لایه نیز تولید می‌ کنند که پارچه ‌هایی با تعداد لایه های بیشتر از مقاومت بالاتری در برابر نفوذ ویروس میکروب و باکتری برخوردار هستند.
بیشترین موارد استفاده از پارچه های چند لایه در صنعت پزشکی و برای تولید لوازم خاص مانند شان و گان جراحی و یا لباس های مخصوص ایزوله و همچنین تولید ماسک جراحی می باشد.
تعداد هر لایه از پارچه های اسپان را با علامت s در کنار آن مشخص می‌ کنند که امکان تولید پارچه های اسپان باند به شکل چند لایه و ترکیبی با پارچه های ملت بلون نیز وجود دارد که در این صورت نامگذاری این پارچه ها به شکل ‌sms می باشد.

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ مختلف

کارخانجات تولید کننده با تهیه دستگاه های پیشرفته و به روز امکان تولید پارچه های اسپان باند را در عرض و گرماژهای مختلف به وجود آورده‌ اند.
پارچه های اسپان باند از گرماژ ۱۰ گرم شروع شده و تا گرماژ ۳۸۰ گرم امکان تولید این پارچه ها می باشد و تغییرات گرماژ ها به شکل کاملاً منظم صورت می گیرد.
همچنین پارچه های اسپان باند تولید شده در کارخانجات داخل در عرض های مختلفی از عرض ۶۰ سانتی متر شروع شده و تا عرض ۴۰۰ سانتی متر نیز امکان تولید این پارچه ها وجود دارد.
در بین تنوع بالای عرض پارچه های اسپان باند عرض های ۶۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر و ۱۶۰ سانتی متر جزء پرکاربردترین این پارچه ها می باشد.

پرفروش ترین گرماژهای پارچه اسپان باند و مصارف آنها

همانطور که می‌دانید تنوع گرماژ پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است اما تمامی این گرماژها موارد مصرف برابری ندارند و برخی از آنها کاربردهای بیشتری دارد.
نکته مهم در خرید و فروش پارچه های اسپان باند گرماژ آنها می باشد که هر چه این گرماژ بالاتر باشد دلیل بر بالاتر بودن کیفیت این محصول نمی باشد بلکه باید مطابق با کارکرد و نیاز به خود این گرماژها را مشخص و انتخاب کنید.
در اینجا به برخی از پرفروش ترین گرماژ های پارچه اسپان باند و موارد استفاده آن اشاره می‌ کنیم تا با مهم ترین آنها آشنا شوید.
پارچه‌ هایی با گرماژ بین ۲۰ تا ۳۰ گرم مناسب ترین گرماژ برای استفاده به عنوان ملحفه و زیرانداز می باشد که در بخش‌ های مختلف بیمارستانی از آنها استفاده می کنند.
پارچه هایی با گرماژ بین ۳۸ و ۴۰ گرم مناسب ترین نوع پارچه ها برای تولید ماسک، گان و شان جراحی می باشد که البته این نکته مهم است که این پارچه ها به صورت چند لایه تولید می شوند.
پارچه های با گرماژ بین ۴۰ تا ۵۰ گرم مناسب ترین نوع برای تولید انواع لباس بیمار در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می باشد انتخاب این گرماژها برای جلوگیری از بدن نما بودن این پارچه ها اهمیت زیادی دارد.
گرماژ های بین ۸۰ تا ۹۰ نیز موارد استفاده برای روکش و کاور دستگاه های خاص در بیمارستان ها می باشد که این گرماژ نیز طرفداران خاصی دارد.

پارچه اسپان باند آبی و صورتی برای بیمارستان ها

پارچه های اسپان باند در تنوع رنگی بالایی قرار دارند که استفاده از هر رنگ برای کاربرد خاصی موجب آسان تر شدن استفاده از این محصولات می باشد.
معمولاً برای تولید لباس بیمار از رنگهای آبی و صورتی در بیمارستان ‌های دولتی استفاده می‌ شود که به راحتی قابل تشخیص می باشند.
رنگ آبی برای تولید لباس بیماران مرد و از رنگ صورتی برای تولید لباس بیماران خانم استفاده می کنند.
علاوه بر انتخاب رنگ، گرماژ پارچه برای تولید لباس بیمارستان مخصوص بیماران خانوم اهمیت زیادی دارد که این لباس ها بدن نما نباشد.
معمولاً پارچه ها به صورت آنتی باکتریال تولید می‌ شوند و مناسب برای بیماران بستری با کمتر از ۴۸ ساعت می باشد و یا از لباس بیمار در بخش‌ های ام ار آی، ارتوپدی و از این دست استفاده می شود.
لازم است بدانید که بیشتر از ۴۸ ساعت امکان استفاده از این لباس ها وجود ندارد و خاصیت آنتی باکتریال بودن خود را از دست می‌ دهد.

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

راهنمای خرید بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

در حال حاضر در بین منسوجات مختلف پارچه های اسپان باند بیمارستانی در دسته پرکاربردترین آنها قرار می گیرد.
برای تولیدی ها و همچنین مدیران بیمارستانها تهیه پارچه های اسپان باند با بهترین کیفیت ممکن اهمیت بالایی دارد.
فاکتور های خاصی وجود دارد که با رعایت آنها می توان پارچه های اسپان باند را به شکل مناسبی تهیه کرد.
دقت و توجه به این فاکتورهای مهم به عنوان راهنمای خرید بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی محسوب می‌شود که با استفاده از آنها می توان انتخابی مناسب را انجام داد.
برخی از این موارد مهم در هنگام خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی که توجه کردن به آنها اهمیت دارد عبارتند از:
مشخص کردن نوع پارچه که آبدوست و آبگریز بودن آن برای استفاده در بخش های مختلف اهمیت زیادی دارد.
مشخص کردن تعداد لایه های پارچه اسپان باند نیز جزء عوامل مهمی است که باید به آن دقت شود زیرا استفاده از پارچه های اسپان باند تک لایه در همه بخش ‌های بیمارستانی مجاز نمی باشد.
نکته مهم آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند بیمارستانی است که حتماً باید این گزینه را دارا باشد.
قابلیت چاپ پذیر بودن پارچه های اسپان باند برای چاپ آرم و لوگوی بیمارستان ها مورد اهمیت می باشد.
رنگ در پارچه های بیمارستانی خیلی مورد اهمیت است زیرا استفاده از رنگ های خاص نشان دهنده موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها می باشد.
گرماژ و ضخامت پارچه اسپان باند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بدن نما نبودن پارچه های اسپان باند در موارد پوششی جزء نکات مهم می باشد.
خوب است با بررسی تمامی این موارد گفته شده و کاربردی که پارچه ها در بخشهای مختلف پزشکی دارند اقدام به تهیه این محصولات نمایید.

استعلام لیست قیمت پارچه های اسپان باند پزشکی

در حال حاضر استفاده از پارچه های اسپان باند پزشکی گسترش زیادی پیدا کرده است و در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به راحتی می توان رد پای این پارچه ها را پیدا کرد.
دریافت لیست قیمت پارچه های اسپان باند پزشکی برای افرادی که به این محصولات به شکل عمده نیاز دارند اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
بهترین راه به دست آوردن این سطح قیمت ‌ها استعلام آن از طریق نمایندگی فروش پارچه اسپان باند می باشد.
اما قبل از استعلام از نمایندگیها خوب است بدانیم که عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر تعیین لیست قیمت این محصولات تأثیرگذار باشد که در اینجا برخی از آنها را به اختصار بررسی می کنیم از جمله:

  • پارچه های اسپان باند مورد استفاده در بیمارستانها در چندین گرماژ پرمصرف می‌ باشد که تغییرات گرماژ ممکن است بر قیمت آن تاثیر بگذارد.
  • عرض پارچه های اسپان باند که هر چه عرض پارچه بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر می‌ رود.
  • تنوع در رنگ بندی و همچنین استفاده از برخی رنگ های پر کاربرد نیز ممکن است تاثیری بر تغییرات قیمتی این محصول ایجاد کند.
  • آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز نقش موثری در تغییرات قیمت این محصول را دارد.
  • حجم سفارش برای تهیه پارچه های اسپان باند هرچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت این محصول مناسب تر می شود.
  • انتخاب مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه موجب تهیه این پارچه با قیمت کمتر است.
  • هر چه میزان تقاضا در بازار بیشتر باشد در نتیجه ممکن است که این پارچه ها دچار افزایش قیمت های بی دلیل شود.

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در بازار آنلاین

بهترین راه برای دسترسی به پارچه های اسپان باند در بازار مراجعه به کارخانجات تولیدی به شکل مستقیم می باشد.
اما برای همه افراد دسترسی به کارخانجات و طی کردن مسیر های طولانی امکان پذیر نیست.
کارخانجات تولیدی با ایجاد نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در بازار آنلاین دسترسی به محصولات خود را برای همه افراد آسان تر کرده اند.
انتخاب نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در بازار آنلاین مزایای زیادی برای خریداران به دنبال دارد که برخی از آن را به اختصار بیان می کنیم:

  • امکان ثبت سفارش در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • دسترسی به پارچه های اسپان باند به قیمت درب کارخانه
  • امکان ثبت سفارش از اقصی نقاط کشور به راحتی
  • وجود مشاوران و کارشناسان حاضر در سایت برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم
  • ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر

سفارش آسان پارچه اسپان باند در تناژ بالا

برای تولید کنندگان و همچنین مراکز درمانی تهیه پارچه های اسپان باند با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد.
البته امکان سفارش آسان پارچه اسپان باند در تناژ بالا نیز برای تولید کنندگان مورد اهمیت می باشد.
با انتخاب این مرکز فروش می توانند به پارچه های اسپان باند با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن به همراه سفارش آسان این محصولات دسترسی پیدا کنند.
این مرکز فروش با عرضه محصولات خود به دو شکل حضوری و آنلاین امکان سفارش آسان برای خرید این پارچه ها را در تناژهای بالا به وجود آورده است.
همچنین با داشتن ارتباطات گسترده با کارخانجات تولیدی امکان عرضه این پارچه به قیمت درب کارخانه را نیز فراهم کرده است و همین جهت با یکبار خرید از این مرکز به مشتری دائم آن تبدیل می شوید.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟