فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی کجراه / خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول

خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول

خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد این نوع پارچه بیشتر توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی انجام می گیرد. بطور کلی پارچه ضد آب ژاول برای دوخت لباس های بیمارستانی و مراکز درمانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و علت این امر مقاومت بالای این نوع پارچه در برابر شست و شو مکرر و همچنین دوام بالای آن در برابر مواد ضدعفونی کننده می باشد.
امروزه با پیشرفت علم و صنعت و همچنین به روز شدن تکنولوژی دستگاه های صنعتی، پیشرفت فوق العاده ای داشته و کارخانجات زیادی اقدام به تولید ابن نوع محصول می نمایند و از طرفی با توجه به ویژگی ها و خواص پارچه کجراه ضد آب ژاول، این نوع پارچه از محبوبیت و خواهان زیادی در بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی برخوردار می باشد به همین دلیل اغلب تولید کنندگان به تولید پارچه کجراه ضد آب ژاول روی آورده اند اما متاسفانه از آنجایی که تقاضا زیاد می شود یک سری افراد سود جو اقدام به عرضه آن محصول با کیفیت پایین و تقلبی می نمایند که برای خریدار از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و متحمل ضررهای بسیار خواهد شد پس برای جلوگیری از این گونه موارد باید راه حلی اندیشید و بهترین گزینه آن است که خود شخص با مشخصات و ویژگی های پارچه موردنظر آشنا باشد و همینطور نکات لازم جهت خریدن این نوع پارچه را بداند و یا برای خرید مطمئن و قابل اعتماد با نمایندگی های فرش این نوع محصول تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره درباره محصول و کالای موردنظر خود اقدام به ثبت سفارش نماید.
در این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها و نکات لازم را در خصوص پارچه کجراه ضد آب ژاول و همینطور مواردی که در هنگام خرید این نوع پارچه باید رعایت نمود را بیان نماییم پس اگر شما عزیزان نیز قصد خرید این نوع کالا را دارید پس حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پارچه ترگال بیمارستانی

در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی اکثرا از پارچه هایی استفاده می کنند که دارای یک سری ویژگی ها و خصوصیات منحصربفردی هستند. پارچه ترگال یکی از انواع پارچه های استفاده شده در بیمارستان ها است که به دلیل خصوصیات ویژه ای که دارد در حجم های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه دارای واریته رنگی بالایی است که پر مصرف ترین رنگ های آن در بیمارستان ها رنگ سرمه ای، سفید، سبز و کاربنی است.
از مصارف پارچه ترگال در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی می توان به لباس پزشکان، روپوش پرستاران، لباس فرم ماموران حراست و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. پارچه ترگال سفید رنگ علاوه بر استفاده در روپوش پزشکان و پرستاران جهت دوخت البسه کارمندان و پرسنل بخش های دیگر بیمارستان نیز استفاده می گردد همچنین از این نوع پارچه برای روتختی و ملحفه به کار می رود. رنگ سبز این نوع پارچه ترگال برای لباس جراحان و اتاق عمل بسیار استفاده می شود و در بازار با عرض ۱۵۰ سانتی متر و وزن ۲۴۰ گرم عرضه می گردد.
پارچه ترگال بیمارستانی از الیاف پلی استر و ویسکوز با ترکیب تار یا چله فلامنت که در بازار با نام پلاستیک نیز شناخته می شود، تولید می گردد. پارچه ترگال مناسب برای استفاده در بیمارستان ها باید سبک بوده و همچنین این پارچه نباید خیلی ضخیم باشد که موجب گرم شدن شود و همینطور نباید خیلی نازک باشد که به ترکیب پارچه آسیب برساند پس باید در تولید این نوع پارچه توازن و تعادل را رعایت نمود.
از ویژگی های مهم پارچه ترگال بیمارستانی که این نوع پارچه را به عنوان پرکاربرد ترین پارچه در بیمارستان و مراکز درمانی تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از ویژگی های مهم این نوع پارچه مقاومت بالای آن در طول دوران مصرف می باشد.
  • عدم تغییر رنگ و حفظ تار و پود پارچه در برابر شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده از جمله وایتکس
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن استفاده از این نوع پارچه
  • مقاومت بالای سایشی و چروک نشدن در کارها و فعالیت ها پر تحرک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد یکی از ویژگی های پارچه ترگال بیمارستانی عدم تغییر رنگ این پارچه در برابر مواد ضد عفونی کننده می باشد. آب ژاول یکی از پر مصرف ترین مایع ضد عفونی کننده در بیمارستان ها و مراکز درمانی است که برای گند زدایی و ضد عفونی کردن سطوح و پارچه ها استفاده می شود.

 

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

 

 

انواع پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی به دو دسته پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه دسته بندی می شود که در اینجا به بررسی هر دو نوع خواهیم پرداخت:

  • پارچه ترگال ساده: این نوع از پارچه در بازار با همان نام ترگال شناخته می شود. پارچه ترگال ساده با استفاده از الیاف پلی استر و ویسکوز و فلامنت تهیه می گردد و معمولا در عرض های ۱۵۰ سانتی متر و وزن های ۲۴۰ گرم در بازار عرضه می شود و همینطور از لحاظ ظاهر بافت، پارچه ترگال ساده دارای بافت مربعی می باشد.
  • پارچه ترگال کجراه: این نوع از پارچه به نسبت نوع ساده آن دارای وزن و گرماژ متفاوتی دارد و همینطور ضخامت بیشتری نسبت به نوع ترگال ساده دارا می باشد وزن این پارچه در حدود ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم است. پارچه ترگال کجراه از پارچه هایی است که تنوع رنگی بسیار وسیعی دارد و همینطور از نظر ظاهر بافت نیز ترگال کجراه دارای بافت کج راه می باشد.

کاربرد پارچه ترگال بیمارستانی

همانطور که دربالا نیز به آن اشاره کردیم پارچه ترگال به دلیل مشخصات و ویژگی های خاصی که دارد در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی در بخش ها و قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای پارچه ترگال بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لباس پرسنل بیمارستان: پارچه ترگال عمدتا برای لباس پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد مانند روپوش پزشکان و پرستاران، کمک پرستاران و بهیاران و همینطور لباس فرم حراست و افراد خدماتی
  • لباس اتاق عمل: پارچه های سبز رنگی که در اتاق عمل و جراحی وجود دارند اکثرا از نوع همین پارچه های ترگال است.
  • لباس بیمار: در اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی برای دوخت لباس بیماران از پارچه ترگال استفاده نمی شود چون از لحاظ هزینه مقرون به صرفه نیست مگر اینکه در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی که از نظر اقتصادی با مشکلی مواجه نیستند، به کار رود.
  • ملحفه بیمارستانی: این مورد هم همانند مورد قبل در اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی به خصوص مراکز دولتی چون از نظر اقتصادی به صرفه نبوده، برای دوخت و تولید ملحفه بیمارستانی استفاده نمی شود مگر در مراکزی که از لحاظ مالی با مشکلی روبه رو نیستند.

این موارد تنها برخی از مصارف و کاربرد پارچه ترگال می باشد و همینطور این پارچه علاوه بر کاربرد بیمارستانی در لباس کار، لباس مدارس و بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه کجراه ضد آب ژاول

به طور کلی پارچه های ضد آب ژاول به دلیل خاصیت ضد آب بودن آن و همچنین مقاومت بالای این گونه از پارچه ها در برابر شست و شو و مواد ضد عفونی کننده در حجم ها بالایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. آب ژاول در بیان عامه همان وایتکس و یا مایع سفید کننده می باشد از این محلول برای گند زدایی سطوح و پارچه ها استفاده می شود و پارچه ضد آب ژاول به این معنا است که مواد شویند قوی باعث آسیب رسیدن به پارچه نمی شود و رنگ و کیفیت خود را در برابر این گونه مواد حفظ می نماید به همین دلیل از این گونه پارچه بیشتر در بیمارستان ها استفاده می گردد.
از کاربرد های پارچه ضد آب ژاول در بیمارستان ها می توان به موارد زیادی اشاره نمود که از آن جمله می توان لباس شان، لباس گان، لباس های اتاق عمل و جراحی، لباس فرم پزشکان و پرستاران و همینطور لباس پرسنل و به طور کلی لباس کادر درمان را نام برد. پارچه های ضد آب ژاول با سه نوع کیفیت معمولا تولید می گردند:

  • پارچه کجراه بیمارستانی ضد آب ژاول
  • پارچه تترون بیمارستانی ضد آب ژاول
  • پارچه ترگال بیمارستانی ضد آب ژاول

به طور کلی به دلایل و مشخصاتی که در بالا در خصوص پارچه های ترگال ساده و کجراه به آن اشاره کردیم، پارچه ترگال بیمارستانی ضد آب ژاول و همینطور پارچه کجراه بیمارستانی ضد آب ژاول بیشتر از پارچه تترون بیمارستانی ضد آب ژاول در بازار از طرفداران و خریداران برخوردار است. از قابلیت های مهم و خاصی که این پارچه را محبوب کرده است می توان به مقاومت زیاد آن، سبک بودن این نوع پارچه، تنوع رنگی بندی، قابلیت داشتن چاپ بر روی آن، از بین نرفتن کیفیت این نوع پارچه در برابر شست و شو مکرر آن، ضد چروک و ثبات رنگی آن اشاره کرد.
علاوه بر کاربردهایی که این نوع پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی دارد، به دلیل ویژگی وزن سبکی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای لباس فرم دانش آموزان باشد و حتی در شغل هایی که دارای خطر آسیب دیدگی مانند: خطر آتش سوزی، خطر پرتاب اسید و همچنین در مشاغلی همچون صنایع پتروشیمی و نفت و گاز مورد استفاده قرار گیرد.
پارچه کجراه ضد آب ژاول بیمارستانی در کارخانجات طی مراحلی مانند تزریق مواد اولیه، بافت، رنگرزی، طاقه پیچی و انبار کردن تولید و روانه بازار می شود. امروزه کارخانه ها و شرکت های نساجی در تولید این گونه پارچه با هم رقابت دارند و هر کدام سعی در این دارند تا بهترین کیفیت را عرضه نمایند به همین خاطر اغلب افراد سودجو سعی در این دارند که در این میان سودی ببرند و همین موضوع سبب می شود تا حجم زیادی از کالا ها و محصولات تقلبی و فیک روانه بازار گردد پس برای جلوگیری از خرید تقلبی و فیک باید در خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول بیمارستانی یک سری نکات را رعایت کرد که عبارتند از:

  1. نداشتن پرز
  2. تراکم بالا
  3. ثبات رنگی
  4. لطافت و نرم بودن

 

 

خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول

 

خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول

تا به اینجا درباره پارچه کجراه ضد آب ژاول موضوعاتی را بیان نمودیم و مشخصات و ویژگی های این نوع پارچه را مورد بررسی قرار دادیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید و در هنگام خرید این گونه مسائل را در نظر بگیرید. اما در بازار این نوع از پارچه ها دارای قیمت های مختلفی است که باعث شده تا خریداران دچار تردید در اصل و یا تقلبی بودن این پارچه ها شوند ولی به طور کلی یک سری عوامل مختلف وجود دارند که در قیمت این نوع پارچه بسیار موثر بوده که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • الیاف به کار رفته و تشکیل دهنده تار و پود
  • طول عمر مفید پارچه
  • درجه کیفی بالا و مرغوبیت الیاف به کار رفته در پارچه
  • کارخانه سازنده الیاف
  • ایرانی و یا خارجی بودن پارچه
  • نوع برند و کارخانه تولید کننده پارچه
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • میزان اثرگذاری روی پوست یا همان ایجاد حساسیت
  • میزان مقاومت و دوام این نوع پارچه در برابر شست و شو و مواد ضد عفونی کننده
  • حفظ و ثبات کیفیت و رنگ پارچه پس از هر بار شست و شو

علاوه بر عوامل و فاکتورهایی که در بالا به آن اشاره شد عوامل دیگری نیز وجود دارند که در قیمت نهایی این نوع پارچه موثر است پس برای خرید پارچه کجراه ضد آب ژاول باید تمامی این موارد را در نظر گرفت تا بتوان خریدی با کیفیت و مناسب داشته باشید علاوه براین اگر همچنان در خصوص این نوع از پارچه ها سوالاتی دارید و می خواهید خریدی با اطمینان و مناسبی داشته باشید می توانید با نمایندگی فروش پارچه کجراه ضد آب ژاول  یعنی پارچه پارادا که در تمامی نقاط کشور فعالیت دارد تماس گرفنه و ضمن دریافت مشاوره رایگان در این باره نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه بیمارستانی تترون + نکات مهم خرید

قیمت پارچه بیمارستانی تترون ۱۶۵ گرمی اعلا در سال ۱۴۰۳ متری ۳۸۵۰۰ در عرض ۱۵۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟