فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده باید از شرکتی انجام شود که این پارچه را به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های نساجی تامین کرده و با قیمتی ارزان به فروش می رساند. از آنجا که پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی از کارایی بسیاری برخوردار است، تقاضای زیادی در بازار داشته و انواع تولید کنندگان لباس و تاجرین به دنبال خرید عمده این پارچه در بهترین کیفیت هستند. از این رو، در این محتوا از سایت پارادا، می خواهیم در مورد این پارچه و مشخصات آن، توضیحاتی را ارائه دهیم و در آخر، مرکزی مطمئن را به منظور خرید عمده پارچه پنبه کجراه طرح دار را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

مشخصات و موارد مصرف پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی

از آنجا که پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی برای دوخت انواع لباس، روتختی و روبالشتی بیمارستانی استفاده می شود، بنابراین، کارخانجات نساجی به صورت تمام وقتی به تولید این نوع پارچه پرداخته و آن را با قیمت و کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می نمایند. الیاف این پارچه از ترکیب فلامنت و پنبه بوده و از بافتی لطیف و نرم و در عین حال مقاومت برخوردار است. گرماژ پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی طرح دار، انواع گوناگونی داشته و عمدتا در عرض ۱٫۵ متر عرضه می شود. همچنین، این نوع پارچه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و موجب بروز حساسیت های پوستی نیز نخواهد شد. این نوع پارچه فلامنت بیمارستانی، طرح دار بوده و در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود. در ادامه به برخی از مهمترین موارد مصرف پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی اشاره خواهیم کرد:

  • دوخت انواع البسه بیمارستانی مخصوص بیماران
  • دوخت روتختی، روبالشتی و ملحفه های بیمارستانی
  • دوخت روپوش مخصوص پزشکان و جراحان
  • دوخت لباس های بیمارستانی نوزادان

مشخصات و موارد مصرف پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی

چرا پارچه فلامنت پنبه طرح دار مناسب لباس بیمار است؟

پارچه ای که برای دوخت البسه بیماران استفاده می شود، باید دارای یک سری ویژگی و مشخصات خاصی باشد تا هیچ گونه آسیبی را به بیمار وارد نکند. پارچه فلامنت پنبه طرح دار به دلیل ویژگی هایی که دارد، بهترین انتخاب برای دوخت لباس بیماران است. این پارچه از الیاف پنبه و فلامنت تشکیل شده و ابدا موجب حساسیت پوستی بیماران، حتی کودکان و افرادی که دارای اگزمای شدید هستند نیز نخواهد شد. از طرفی دیگر، این پارچه در رنگ های مختلفی من جمله آبی، سبز، صورتی و سفید موجود بوده و کاملا مناسب دوخت البسه بیماران زنانه، مردانه و کودکانه می باشد. عرض این پارچه استاندارد بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. به همین جهت، انتخابی به صرفه برای تولید کنندگان خواهد بود.

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار

در خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار، مهمترین مسئله، کیفیت و مقاومت این پارچه می باشد. اما قیمت نیز یکی از اصل های مهمی است که رابطه مستقیمی با کیفیت محصولات به ویژه پارچه دارد. مخصوصا اگر به عنوان تولید کننده و صادر کننده، قصد خرید این پارچه را دارید، حتما باید به قیمت آن نیز دقت داشته باشید تا با صرف هزینه ای کم، بهترین پارچه را خریداری کنید. به طور کلی، قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار، وابسته به برخی عوامل و مقادیر است که در ادامه خواهید خواند.

  • کیفیت این پارچه هر چقدر بالاتر باشد، موجب افزایش قیمت پارچه خواهد شد.
  • حجم و مقدار خرید این پارچه می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.
  • الیاف به کار رفته در پارچه و درصد آن از دیگر عوامل موثر بر قیمت هستند.
  • مرکز خرید و نحوه خرید پارچه، نقش مهمی در کاهش یا افزایش هر دو اصل (کیفیت و قیمت) پارچه فلامنت پنبه طرح دار دارند.
  • و بسیاری از عوامل دیگر.

نحوه سفارش اینترنتی پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

امروزه به دلیل افزایش مشغله های زندگی و همچنین گسترش کسب و کارهای اینترنتی، اکثر افراد به ویژه تولید کنندگان، ترجیح می دهند که برای تهیه عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، به صورت اینترنتی اقدام کنند و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. درست است که خرید اینترنتی از مزایای بسیاری برخوردار خواهد بود، اما توجه داشته باشید که برای این کار باید دقت فراوانی داشته باشید و از مرکزی مطمئنی خرید خود را انجام دهید تا دچار ضرر و زیان نشوید. پس اگر می خواهید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده را به صورت اینترنتی خریداری کنید، باید سایتی را انتخاب نمایید که توانایی های زیر را داشته باشد.

  • پارچه های با کیفت و مرغوب را به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی تامین نماید.
  • توانایی ارائه راهنمایی و مشاوره های لازم را به متقاضیان خود داشته باشد.
  • محصولات خود را با قیمتی مناسب ارائه دهد.
  • امکان مرجوعی در صورت نارضایتی را داشته باشد.
  • امکان خرید بدون واسطه را برای متقاضیان خود فراهم سازد.
  • جدیدترین لیست قیمت را ارائه دهد.
  • توانایی عرضه انواع پارچه در تعداد بالا را داشته باشد.
  • ارسال سفارشات در کمترین زمان و پاسخگویی سریع و به موقع.

نحوه سفارش اینترنتی پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار با ارزانترین قیمت و بدون واسطه از پارادا

اگر شما هم به عنوان تولید کننده البسه های بیمارستانی و یا تجار و صادر کننده این پارچه، قصد خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را دارید، و می خواهید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید، شرکت پارادا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مرکز، با کارخانجات و نساجی های معتبری در ارتباط است و انواع پارچه ها را با بهترین کیفیت به طور مستقیمی از این تولیدی ها تامین می نماید. از این رو، تمامی واسطه ها را حذف نموده و شما می توانید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده را بدون هیچگونه واسطه ای با قیمتی رقابتی و ارزان، تهیه نمایید. مشاورین بخش فروش ما آماده خدمت رسانی و راهنمایی شما عزیزان هستند. پس فرصت را از دست ندهید و ما با تماس بگیرید.

 

سفارش دوخت البسه بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه بیمارستانی تترون + نکات مهم خرید

قیمت پارچه بیمارستانی تترون ۱۶۵ گرمی اعلا در سال ۱۴۰۳ متری ۳۸۵۰۰ در عرض ۱۵۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟