فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی فلامنت / فروشگاه آنلاین انواع پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی | قیمت فلامنت پنبه چاپی و طرح دار

فروشگاه آنلاین انواع پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی | قیمت فلامنت پنبه چاپی و طرح دار

خرید و فروش پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی با قیمت متری، ۲۳۰۰۰ تومان و طرح دارش متری ۲۵۰۰۰٫ پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی متری ۲۵۰۰۰ و چاپی اش متری ۲۷۵۰۰ از درب کارخانه انجام می شود.
انواع پارچه های بیمارستانی و پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی را قادر خواهید بود از فروشگاه ها و نمایندگی های آنلاین و اینترنتی نیز در کنار مراکز سنتی، خریداری کنید.
پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی را که همگان به اختصار پارچه فلامنت بیمارستانی می خوانند، نوع ارزان پارچه های بیمارستانی به حساب می آید
اگر در تولید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی از الیاف فلامنتی خالص استفاده گردد، محصول خروجی پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی است.
اگر هم در زمان تولید انواع پارچه فلامنت بیمارستانی از الیاف پنبه ای استفاده گردد، پارچه بدست آمده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی است.
می توانید بگویید که میزان مرغوبیت و کیفیت کدام نوع از پارچه های فلامنت بیمارستانی بالا، از دیگری بیش تر می باشد؟
به دلیل استفاده از الیاف پنبه ای در زمان تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی، کیفیت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بیش تر از پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی است نسبت به زمانی که فقط در زمان تولیدش از الیاف فلامنتی استفاده می گردد.
البته این مطلب را نادیده نگیرید که قیمت ارزان تر پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی باعث استفاده بیش تر این پارچه در مراکز درمانی نسبت به پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی شده است.
هر ۲ نوع از انواع پارچه فلامنت بیمارستانی، چه پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی و چه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را بیش تر برای دوخت لباس بیماران استفاده می کنند.
البته اغلب لباس های دوخته شده از انواع پارچه فلامنت بیمارستانی را بیماران بستری شده در بیمارستان های دولتی برتن می کنند با رنگ های متفاوت.

بهترین کارخانه تولید کننده پارچه فلامنت بیمارستانی

هنگامی که صحبت از پارچه فلامنت می شود، اولین سوال این خواهد بود که کدام نوع این پارچه مورد نظر است؟
همان طور که می دانید چیزری که به عنوان پارچه فلامنت، امروزه شناخته شده است خود نیز به پارچه های متفاوتی با کیفیت های متغیر تقسیم بندی می گردد:

  • پارچه فلامنت نوع ورزشی
  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی که تولید شده از الیاف خالص فلامنت است
  • پارچه فلامنت پنبه که باز هم مصرف بیمارستانی دارد
  • پارچه فلامنتی که به عنوان پشت پرده ای استفاده می گرذذ و به عنوان فلامنت پشت پرده ای شناخته می شود

 

کارخانه ها باید چه پارامترهایی را رعایت کنند که بشود نام بهترین را بهشان اطلاق کرد؟

کارخانه ها باید چه پارامترهایی را رعایت کنند که بشود نام بهترین را بهشان اطلاق کرد؟

مهم ترین و اساسی ترین ویژگی، مواد اولیه خوب و باکیفیت در زمان تولید است که حتما می بایسست درجه یک بوده و به اختصار رده کیفی a داشته باشد. متخصصان باتجربه که با استفاده از توانایی و علم حود بتوانند کیفیت را قبل تولید ارزیابی کرده و در صورت داشتن کم و کاستی ای هم آن را رفع کرده و یا مدیریت کنند. سومین ویژگی نیز، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مجهز بوده که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده باشد. با داشتن این سه خصوصیات می توان با قاطعیت گفت که انواع پارچه و پارچه فلامنت هم با بهترین کیفیت ممکنه، تولید و در نهایت روانه بازارها برای عرضه، خواهد شد.
در کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فلامنت،ؤ بدیهی است که حتما الیاف فلامنت می بایست به عنوان ساختمان اصلی در نظر گرفته گردد که در این جا همان معنای تار و پود را می دهد.
در کنارش هم، الیاف دیگری مانند پنبه یا پلی استر یا نایلون نیز به کار می رود تا پروسه تولید تکمیل و انتظارات از محصول برآورده شود.
هستند افرادی که در بخش های مختلف برای تولید انواع پارچه فلامنت به کار می روند، هم چون بخش رنگرزی، تکمیل، حتی لیبل زنی و طاقه پیچی یا بارگیری و انباردار.

پارچه فلامنت بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بصورت عمده از کارخانه

هر چه قدر کیفیت انواع پارچه ها و پارچه فلامنت پنبه بالاتر در کنار قیمت پایین باشد، امیدواری فروش در تیراژ خوب بیشتر گشته و نگرانی بابت فروش، رفع می گردد و سیل زیادی از مشتریان به سوی محصولات آن کارخانه که حتما دارای برند تجاری منحصربه فرد خودش هست، روانه خواهد شد.
صنایعی که به عنوان کارخانه های نساجی، تولید کننده پارچه فلامنت پنبه هستند به موضوع کلیدی بالا واقف بوده و هوای مشتریان خود را بابت کیفیت و قیمت داشته و به صورت عمده، هر روز این پارچه استراژدی مراکز درمانی را تولید و به دست مشتریان مورد نظر می رسانند.

انواع پارچه فلامنت همانند هر پارچه دیگری در زمان فروش و البته ارسال، بسته بندی و به اصطلاح عدل بندی می گردد که البته اهمیت این موضوع در سفارشات عمده بیشتر و در معاملات خرد و محدود کمتر احساس می شود. عدل واژه پرکاربردی است که به کیسه یا نایلون که عمدتا از جنس گونی است اطلاق شده و اصولا هر ۸ یا ۱۰ طاقه را کارخانه ها، در یک عدل قرار داده و تعبیه می کنند تا برای خریدارانشان، تر و تمیز ارسال گشته و تحوبلشان بدون هیچ گونه آسیب و کثیفی باشد.

اگر کارخانه ها فروش پارچه فلامنت پنبه را بصورت عمده انجام دهند، سعی می کنند نوع طاقه پیچی، رولی باشد و اگر فروش را با متراژ کم و یکی دو طاقه انجام دهند، هم آن ها را به صورت کتابی و هم به صورت رولی، اماده می کنند که باز هم در این جا، شانس بیشتر از آن، نوع رولی اش برای آسانی کار خیاطان و دوزنده هاست که منجر به صرفه جویی و پایین آوردن زمان دوخت و دوز می گردد.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی اعلا

مانند سایر محصولات، زمانی می توان واژه اعلا و باکیفیت را در کنار انواع پارچه فلامنت بیمارستانی، آورد که ویژگی های منحصر به فرد ذیل را داشته باشد:

  • زیر دست خوبی داشته که این موضوع حکایت از نرمی پارچه دارد
  • رنگی را که در زمان تولید بر روی این پارچه مصرف کرده اند، مرغوب بوده و ثبات رنگی اش بالا باشد و به اصطلاح، رنگ خود را در زمان شست و شو حفظ کند و رنگ پس ندهد
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب بوده تا زمانی که تبدیل به البسه و محصولات شد، ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی برای مصرف کننده گان، نداشته باشد
  • گرماژ مناسبی را داشته باشد که رنجش برای فلامنت پنبه، وزن ۱۷۰ گرم و برای نوع فلامنت فلامنت بیمارستانی، ۱۶۰ گرم است
  • بدن نما نبوده، به گونه ای که بیمارانی که البسه های دوخته شده از این پارچه را می پوشند، معذب نشوند.
  • پارچه فلامنت فلامنت چون قابلیت کشسانی ضعیفی دارد، انتظار پاره شدن در زمان دوخت بعد از کشش می رود، در حالی که پارچه فلامنت پنبه با قدرت کشسانی مناسب، در زمان دوخت خیاطان را اذیت نکرده و حتی اگر مورد کشش قرار بگیرد، پاره نمی شود
  • برخوردار از تکمیل قوی باشد و کاهش عرض و نوسان وزن در طول طاقه دیده نشود.

خربد پارچه فلامنت اعلا و گرم مناسب با ظهور پدیده ای به نام اینترنت، در سال های اخیر به صورت غیر حضوری و بیشتر در متراژهای بالا که عمدتا بالای ۱۰۰۰ متر در رنگ ها و طرح های مورد نظر، انجام می گیرد، می باشد.
سنجش کیفیت را می توان با خرید طاقه ای انحام داد که اگر تمایلی به این کار نبود، درخواست و ارسال نمونه انجام می پذیرد.
با مشورت و پرسش از کارشناسان فروش و اطلاع از ویژگی های پارچه فلامنت، خرید عمده را می شود به سهولت انجام داد، آن ها در صورت زبده بودن و داشتن تجربه و مهارت کافی، به خوبی خیال خریداران را راحت کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می دهند.

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی طرج دار

آگاهی از لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی، اگر چه امری ضروری برای خریداران می باشد، اما آن ها نباید فقط توجه خود را معطوف این موضوع کرده و اهمیتی به کیفیت ندهند و از مبجث کیفیت، غافل شوند آن هم در مورد پارچه های مهمی که در بیمارستان ها، استفاده شده و باید بالاترین کیفیت ممکنه را داشته باشند تا سر سوزنی، سلامتی بیماران را تحت شعاع قرار نداده و آن ها را تهدید نکند.
باید انتظارش را داشت که قیمت پارچه چه برای تولیدی ها و چه برای بیمارستان ها، مهم بوده و هر دو طرف می خواهند با اطلاع از این پارامتر، برآیند هزینه خود را به درستی انجام داده و کارهایشان را با برنامه ریزی صحیح و حساب شده پیش ببرند.
در این میان تولیدی هایی هستند که به دلیل داشتن سود بالاتر، کیفیت را فدای قیمت کرده و اجناس نامرغوب و بی کیفیت می دهند که البته با این کار، فاتحه و دوره کارکردشان با بیمارستان ها، به پایان رسیده و در نهایت مجبور به اعلام پایان قراردهایشان و پذیرفتن این موضوع هستند.

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی و پارچه فلامنت فلامنت به چه عواملی بستگی دارد؟

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی و پارچه فلامنت فلامنت به چه عواملی بستگی دارد؟

لیست قیمت انواع پارچه های بیمارستانی و هم چنین پارچه های فلامنت را میتوان مدیون کیفیت مواد اولیه و میزان سفارشات که چه تعداد باشد و نحوه خرید دانست که البته این عوامل هم قیمت پارچه های طرح دار و چاپی را تحت شعاع قرار می دهد و هم نوع ساده و بدون طرحش را.

قیمت پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی طرج دار متری ۲۵۰۰۰ و فلامنت پنبه بیمارستانی چاپی متری ۲۷۵۰۰۰ تومان می باشد که اگر این طرح چهارخانه باشد به متری ۳۲۰۰۰ تومان، افزایش قیمت پیدا می کند که علتش را می توان، داشتن ضایعات زیاد دانست.

امکان چاپ طرح های دیگر بسته به سفارش مشتری بر روی پارچه های فلامنت وجود داشته که البته نیاز به طراحی شابلون های خاصی داشته که مختص همان طرح بوده و به کار تولید طرح های دیگر نمی خورد که همین امر، سبب افزایش قیمت می گردد.
ناگفته نماند تنها یکبار نیاز به طراحی شابلون بوده و بعد آن از روی همان، تولید صورت می پذیرد، بنابراین فقط یکبار این هزینه را متقاضی پرداخت کرده و دفعات بعدی، هزینه خرید آن چاپ خاص، کاهش پیدا می کند.
بیمارستان های زیادی هستند که دوست دارند خاص بوده یا به دلیل پرستیژ خود می خواهند، همه البسه های مورد مصرفشان تک باشد و با بقیه مراکز، فرق داشته باشند که آن ها، با پرداخت پول بیشتر نیز مشکلی نداشته و با خشنودی تن به این کار می دهند.

رنگ پرمصرف انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

 

پارچه فلامنت بیمارستانی
رنگ های استفاده شده از انواع پارچه فلامنت بیمارستانی، کاملا به دلخواه مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد.
یک عرف رایج و متداولی که چندین سال است بر روی بیمارستان ها حاکم بوده، این است که از رنگ صورتی پارچه فلامنت بیمارستانی مورد عرضه در فروشگاه ها در دوخت لباس بیماران زن و از رنگ آبی این پارچه در دوخت لباس بیماران مرد استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه کجراه بیمارستانی

فروشگاه عرضه پارچه کجراه بیمارستانی اصفهان

فروش پارچه کجراه بیمارستانی کارخانجات نساجی اصفهان در نمایندگی ها با قیمت های متفاوت عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟