فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین قیمت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

بهترین قیمت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را می توانید از مراکز خرید این پارچه استعلام بگیرید. بهترین پارچه های اسپان باند با قیمت فوق العاده توسط مجموعه پارادا ارائه می شود.
مدتی است که تکنولوژی تولید پارچه پیشرفت کرده و پارچه هایی با عنوان پارچه های بی بافت روانه بازار فروش شده اند. این پارچه ها بر خلاف منسوجاتی همچون ترگال، تترون و …، دارای تار و پود نبوده و پروسه تولید کاملاً متفاوتی دارند.
کاربردی بودن این پارچه ها و همچنین مشخصات منحصر به فردی که دارند، سبب شده تا روز به روز بازار فروش آن ها رونق پیدا کرده و نیاز بازار به آن ها بیشتر شود.
در این مطلب قرار است این پارچه ها را با جزئیات بیشتری به شما معرفی کرده و اطلاعات جامع و کاملی در خصوص روش خرید آن ها ارائه دهیم.
پس اگر مدتی است به دنبال خرید پارچه اسپان باند باکیفیت و مرغوبی هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با روش تولید پارچه اسپان باند

در ابتدای این مطلب لازم دانستیم تا شما را با روش تولید پارچه های اسپان باند آشنا کنیم.
آشنایی با روش تولید این پارچه ها باعث می شود تا شما ساختار آن ها را بهتر شناخته و در زمان خرید، دچار مشکل یا سردرگمی نشوید.
با معرفی مواد اولیه مورد نیاز تولید پارچه های اسپان باند شروع می کنیم. این پارچه ها از مواد اولیه ای به نام پلی پروپلین ساخته می شوند که در زمره مواد اولیه مصنوعی و ساخت دست بشر است.
این مواد زمانی که وارد کارخانه های تولید پارچه اسپان باند می شوند، درون دستگاهی با نام اکسترودر قرار می گیرند. اکسترودر وظیفه ذوب کردن این مواد اولیه را بر عهده داشته و آن ها را تحت حرارت بالایی به مواد مذاب تبدیل می کند.
در دستگاه اکسترودر سوزنی تعبیه شده است که مواد مذاب از آن با فشار خارج شده و سبب به وجود آمدن الیاف فیلامنت مانندی می شود.
این الیاف روی نوار نقاله دستگاه به حرکت درآمده و تحت کشش قرار می گیرند تا خنک شوند. زمانی که این رشته های پلی پروپلین خنک شدند، توسط دستگاه های پرس مانندی به ورقه هایی تبدیل می شوند که این ورقه ها همان پارچه های اسپان باند هستند.
در مرحله نهایی تولید پارچه های اسپان باند، تکمیل و رنگرزی آن ها انجام می گیرد. اما گاهی دیده شده در برخی از کارخانه های تولیدی، پارچه های اسپان باند از همان ابتدا با مواد اولیه رنگی تولید شده و در آخر، رول پیچی می شوند.
حال که با پروسه تولید این پارچه ها آشنا شدید، به سراغ کارخانه های تولیدی آن در ایران می رویم.

قیمت پارچه اسپان باند

کدام کارخانجات تأمین کننده اصلی پارچه اسپان باند هستند؟

خوشبختانه آنقدر دسترسی کارخانه های تولیدی ایران به تکنولوژی پیشرفته پارچه های اسپان باند زیاد شده است که روز به روز به تعداد کارخانه های تامین کننده پارچه اسپان باند اضافه می شود.
کارخانه هایی که این روزها در کشور به تولید پارچه اسپان باند مشغول هستند، کارخانه هایی با تکنولوژی روز دنیا بوده که دستگاه های کاربردی همه آن ها یا دستگاه های وارداتی است یا دستگاه هایی که مطابق با استانداردهای جهانی مونتاژ شده.
بیشتر کارخانه های تامین کننده پارچه اسپان باند مورد نیاز بازار، در استان اصفهان و شهرک صنعتی این استان مشغول به فعالیت هستند.
این کارخانه ها جدای از تکنولوژی فوق پیشرفته ای که برای تولید پارچه اسپان باند در اختیار دارند، از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کرده تا بتوانند با بهترین پارچه اسپان باند تولیدی شان، هم پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشند و هم صادرات پارچه اسپان باند به کشورهای دور و نزدیک را انجام دهند.
اگر بخواهیم کارخانه های تولیدی را نام ببریم، بایستی فهرستی بلند بالا از برندها را به شما معرفی کنیم. پس بهتر است با مشاورین مجموعه پارچه های اسپان باند پارادا در ارتباط بوده تا بهتر و بیشتر کارخانه های تولیدی را بشناسید.

مصارف ویژه پارچه یکبار مصرف در ارگان های بیمارستانی

چیزی که لازم است درباره پارچه های اسپان باند بدانید این است که این پارچه ها از نظر ساختار و موارد مصرفشان به دو دسته مجزا تقسیم بندی می شوند.
یکی پارچه های یکبار مصرف و اسپان باندی هستند که در ارگان های بیمارستانی به کار گرفته می شوند و دیگری پارچه های اسپان باندی که دارای مصارف صنعتی اند.
پارچه های مصرفی در مراکز درمانی، پارچه های اسپان باند بیمارستانی نام گرفته اند و در تمامی بخش های بیمارستان نقش پررنگی را ایفا می کنند.
این پارچه ها یکبار مصرف بوده و دیگر نیازی نیست بعد از یکبار استفاده، شسته شده، ضد عفونی شوند و دوباره مورد استفاده قرار گیرند.
چون بیمارستان ها دارای محیط به شدت آلوده ای هستند، تجهیزات پارچه ای بیمارستان باید مدام شسته، ضدعفونی و اتو شوند که استفاده از پارچه های اسپان باند در ارگان های بیمارستانی، نیاز به چنین کارهای اضافی را به حداقل رسانده است.
اگر بخواهیم کلیاتی از مصارف پارچه اسپان باند را در اختیار شما قرار دهیم، باید چنین بیان کنیم که:

  1. بیشتر این پارچه ها صرف دوخت لباس های بیمارستانی می شود. لباس بیماران، پرستاران، پزشکان و خدمه، لباس های دوخته شده از پارچه های اسپان باند یکبار مصرف هستند.
  2. مصرف ویژه بعدی این پارچه ها به شان و گان بیمارستانی اختصاص پیدا می کند. این پارچه ها در رنگ های سبز و آبی، بیشترین استفاده را در دوخت شان و گانی دارند که در اتاق عمل ها به کار گرفته می شود یا بر روی تجهیزات اتاق عمل قرار می گیرد.
  3. مصارف دیگر پارچه های اسپان باند بیمارستانی بر می گردد به کالای خواب از قبیل رو تختی، رو بالشتی، زیر انداز و رو اندازی که بیماران و همراهان آن ها استفاده می کنند که بیشتر رنگ سفید یا آبی روشن دارد.
  4. دستمال های تنظیف، پرده بخش های مختلف بیمارستان و مواردی از این قبیل، همه و همه جزو مصارف پارچه های اسپان باند یکبار مصرف در ارگان های بیمارستانی و مراکز درمانی هستند.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند چه تغییراتی داشته است؟

قیمت پارچه اسپان باند همانند دیگر محصولات در بازار ایران، تغییرات زیادی داشته و درگیر نوسان های شدیدی شده است. این روزها که به خاطر ویروس کرونا، تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشتر و بیشتر می شود، مسلماً تقاضا برای پارچه های اسپان باند هم افزایش پیدا کرده است.
همین افزایش تقاضا و ثابت بودن میزان تولید باعث شد تا حدی قیمت فروش پارچه اسپان باند بالا رود و سیر صعودی داشته باشد.
اما این تنها عامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه اسپان نیست و عوامل زیادی وجود دارد که نوسان های قیمت را سبب می شود. از جمله:

  1. نوسان قیمت ارز که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خرید مواد اولیه دارد. همچنین بالا یا پایین رفتن قیمت ارز باعث می شود تا قیمت تجهیزات تولیدی، دستگاه ها و مواردی از این قبیل هم دچار تغییراتی شود.
  2. هزینه های تولید که شامل نگهداری و تعمیر دستگاه ها می شود، همگی می توانند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پارچه اسپان باند بگذارند.
  3. هزینه مربوط به انرژی های مصرفی در کارخانه های تولیدی که مربوط به مصرف آب، گاز، برق، گازوئیل و … هستند، در صورتی که افزایش داشته باشند، قیمت پارچه را بالا برده و در صورتی که کاهش داشته باشند، سبب افت قیمت فروش پارچه می شوند.
  4. کارخانه های تولیدی موظف هستند تا اطلاعات کامل و دقیقی را راجع به لیست قیمت ها به شما خریداران عزیز ارائه دهند. مشاهده و مقایسه همین لیست قیمت هاست که کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

در نظر داشته باشید که قیمت نشان دهنده سطح کیفیت محصول است. اما توجیهی برای قیمت های بسیار بالا و بسیار پایین وجود ندارد. سعی کنید از مراکزی پارچه اسپان باند بخرید که رنج قیمت پارچه های آن تقریباً هم رنج قیمت پارچه های موجود در بازار باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

چرا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند؟

راه و روش های بسیاری برای خرید پارچه اسپان باند با قیمت مناسب وجود دارد. اما این روزها تاکید بیشتری بر روی خرید اینترنتی این پارچه هاست. آیا دلیل این موضوع را می دانید؟
این روزها که شیوع کرونا شدت گرفته و مراجعه حضوری به مراکز فروش می تواند خطراتی برای سلامتی شما به دنبال داشته باشد، بهتر است خرید خود را به صورت غیر حضوری حال از طریق تلفن یا از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید.
خوشبختانه آنقدر روش های اینچنینی برای خرید پارچه اسپان باند مورد توجه قرار گرفته است که کارخانه های تولیدی یکی پس از دیگری تصمیم دارند تا فعالیت غیر حضوری و اینترنتی خود را در فضای مجازی آغاز کنند.
در پروسه خرید اینترنتی، نیاز نیست شما زمان زیادی را در ترافیک های سنگین شهری صرف کرده و هزینه گزافی را بابت استفاده از وسایل نقلیه عمومی، بنزین و … پرداخت کنید.
زمانی که در این روش خرید صرف می شود، تنها مختص مراجعه به سایت های فروشنده است و تنها هزینه ای که باید برای خرید اینترنتی مد نظر قرار گیرد، هزینه حجم اینترنت می باشد.
با توجه به ویژگی های مثبتی که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند دارد، کمتر کسی دیگر با صرف زمان و هزینه زیاد به سراغ روش های خرید حضوری می رود.
اگر تمایل دارید خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی یا صنعتی مورد نظر خود را همین حالا انجام دهید، تنها کافی است سری به بخش فروش سایت زده و بعد از مشاهده لیست محصولات، پارچه مورد نظرتان را در متراژ مورد نیاز انتخاب کنید.
خوشبختانه خرید اینترنتی آنقدر در کشور ما پیشرفت کرده است که پرداخت ها به صورت غیر حضوری انجام شده و شما از طریق درگاه بانکی معتبر می توانید هزینه خرید پارچه اسپان باند را پرداخت نمایید.

فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

مقدار خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. به خاطر همین است که همیشه قیمت پارچه اسپان باند خرید و فروش شده به صورت عمده، ارزان تر از قیمت خرید فروش جزئی و خرد این نوع از پارچه ها می باشد.
برای اینکه بتوانید عمده پارچه یکبار مصرف را با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار تهیه کنید، تنها انتخاب مراکز عمده فروشی می تواند کار شما را راه بیندازد.
البته که خود کارخانه های تولیدی و مراکز فروش زیر نظر تولید کنندگان هم گزینه خوبی برای خرید پارچه با قیمت ارزان هستند.
خبر خوب این است که در حال حاضر عمده فروشی ها هم به فروش پارچه های اسپان باند مرغوب در بازار مجازی مشغول شده اند و دسترسی به آن ها آسان تر از همیشه شده است.

قیمت پارچه اسپان باند

سفارش آسان رنگبندی پارچه اسپان باند از پارادا پارچه

مجموعه ارائه پارچه اسپان باند پارادا، یکی از بزرگترین مجموعه های داخل ایران است که تمامی رنگبندی پارچه های اسپان باند را داراست و به شیوه های مختلف حضوری و غیر حضوری سفارش می پذیرد.
اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به آسان ترین روش موجود، رنگبندی های مختلف پارچه اسپان باند را سفارش دهید، همین حالا از طریق سایت مجموعه اقدام کنید.
در خصوص چگونگی ثبت سفارش ها در مجموعه پارچه پارادا، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی و شماره های تماس مشاوران ما در اختیار شما قرار گرفته تا در صورت بروز هر گونه مشکل و به وجود آمدن سوال پیرامون محصولات، نحوه خرید و …، سریعاً بتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.
استفاده از مشاوره های فروشی که مشاوران مجموعه ارائه پارچه پارادا در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند، به دو شیوه امکان پذیر است:

  1. تلفنی
  2. چت باکس

مشاوره ها معمولا رایگان بوده و هزینه ای بابتشان از مشتریان دریافت نمی شود. در نظر داشته باشید که مجموعه عرضه انواع پارچه های اسپان باند پارادا در ایران، بهترین مشاوران را داراست که همگی مراجعه کنندگان را به بهترین شیوه راهنمایی می کنند.
آیا با بیان این جزئیات از مجموعه پارادا و خدماتی که ارائه می دهند، ترغیب به خرید از آن ها نشدید؟

آیا می دانید در صورتی که سفارش خود را از طریق این مجموعه ثبت کنید، می توانید بخش زیادی از هزینه ها و زمانی که برای پروسه خرید در نظر گرفته بودید را ذخیره نمایید؟ پس فرصت را از دست نداده و همین حالا برای سفارش دهی رنگ پارچه اسپان باند مورد نظرتان در متراژ مشخص اقدام نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟