فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند اصفهان مستقیم از درب کارخانه

فروش پارچه اسپان باند اصفهان مستقیم از درب کارخانه

فروش پارچه اسپان باند اصفهان با توجه به کیفیت خوبی که داشته، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. همین حالا می توانید با ثبت سفارش خود در این مرکز فروش پارچه اسپان باند را بصورت مستقیم از درب کارخانه با قیمت خوب تحویل بگیرید.

تولید بهترین پارچه اسپان باند بی بافت در اصفهان

انواع مختلف پارچه اسپان باند چگونه تولید می شود؟ کاربردهای گوناگون پارچه اسپان باند کدامند؟
مشخصات و ویژگی‌های پارچه های اسپان باند چیست؟ آیا پارچه های اسپان باند قابلیت چاپ پذیری دارد؟
با پیشرفت در صنعت نساجی انواع مختلفی از پارچه های گوناگون تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی است و در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
به دلیل نیاز به پارچه های یکبار مصرف با قیمت ارزانتر دستگاه های جدیدی تولید شده اند که توسط آنها انواع مختلف پارچه اسپان باند تولید می شود.
در روند تولید پارچه اسپان باند از الیاف طبیعی استفاده نمی ‌کنند و این پارچه ها بدون تار و پود می باشند به همین جهت این پارچه ها را جز پارچه های ارزان قیمت دسته بندی می کنند.
در حال حاضر کارخانجات زیادی در صنعت نساجی فعالیت می ‌کنند که کارخانجات موجود در اصفهان جز پیشروترین آنها محسوب می شوند.
کارخانجات نساجی موجود در اصفهان از جمله تولید کنندگان منسوجات بی بافت هستند که این منسوجات را در تنوع بالا و کیفیت بسیار خوب تولید می کنند در روند تولید پارچه اسپان باند از پلیمرهای مختلف استفاده می ‌شود که هر کدام ممکن است مشخصات و ویژگیهای خاصی را دارا باشد.
تجهیزات مختلفی در کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان وجود دارد که این پارچه ها را با کیفیت بالا تهیه می کنند از جمله: یونیت اسپان باند، فیدر، اکسترودر، پمپ ریسندگی، گیربکس و هیتر، دستگاه تهویه مرکزی، کلندر و سایر تجهیزات دیگر که قرار گرفتن تمامی این تجهیزات در کنار یکدیگر موجب تولید پارچه های اسپان باند نبافته می شود.
پلیمر های مختلفی از جمله پلی اتیلن، پلی استر، پلی اورتان و غیره در روند تولید این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.
که هر کدام از این پلیمرها را درون دستگاه مخصوص ریخته که توسط هیتر برقی ذوب می شود و با کمک پمپ هوا به درون سوزنهای سرنگ شکل وارد می ‌شود.
پس از آن توسط اکسترودر به این سوزنها فشار وارد شده تا مواد مذاب به شکل الیاف رشته‌ ای خارج شود و الیاف رشته های خارج شده از سرنگ ها فیلامنت گفته می شود.
رشته های فیلامنت را پس از سرد شدن بر روی نوار نقاله می‌ کشند تا الیاف اسپان تولید شود.
این کشیدگی ها موجب می ‌شود تا شبکه‌ هایی از الیاف منظم یا غیر منظم به وسیله ایجاد اصطحکاک و اتصال و پیوستگی به وجود بیاید.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

پارچه های بدون بافت را از الیاف کوتاه و بلند تولید می کنند و لزوماً نباید الیاف بلند یا کوتاه باشد می تواند هر کدام به طور جداگانه استفاده شود یا ترکیبی از این دو در کنار یکدیگر قرار بگیرد.
در تولید منسوجات بدون بافت می توان از دامنه صنعت نساجی نیز پا را فراتر گذاشته و الیافی از فویل یا پلاستیک نیز تولید کرد.
پارچه های تولید شده در کارخانجات اصفهان به صورت لایه ای نیز وجود دارند که هر لایه را با علامت s در کنار آن مشخص می کنند.
به طور معمول این پارچه از یک تا سه لایه تولید می ‌شود که به پارچه های یک لایه اسپان باندS به پارچه های دو لایه اسپان باندSS و به پارچه سه لایه اسپان باند SSS می گویند.
این نکته قابل ذکر است که پارچه اسپان باند SSS به دلیل ضخامت بیشتر توانایی محافظت بیشتر در برابر میکروبها، باکتریها و همچنین گرد و غبار را دارد.
در برخی از موارد اسپانهای چهار لایه نیز تولید می‌ شود که به این محصولات sms گفته می‌ شود و این پارچه ها از نفوذ باکتری و انواع میکروبها به طور قوی تری جلوگیری می ‌کند و مورد استفاده در تولید ماسک، گان جراحی و موارد بهداشتی دیگر را دارد.
اغلب پارچه های اسپان باند قابلیت چاپ و رنگ‌پذیری خوبی دارند که به راحتی می توان طرح دلخواه را بر روی آنها چاپ کرد.
چاپ بر روی این پارچه ها به دو صورت سیلک و فلکسو انجام می ‌شود که چاپ فلکسو سریع تر و ارزانتر است اما چاپ سیلک کیفیت بالاتری دارد.

خریداران پارچه های اسپان باند چه کسانی هستند؟

پارچه های اسپان باند از منسوجات جدیدی هستند که موارد کاربرد زیادی دارند و همین موارد استفاده زیاد موجب محبوبیت این محصولات در بین مصرف کنندگان شده است.
آیا برای شما هم این سوال به وجود آمده که خریداران پارچه های اسپان باند چه کسانی هستند؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت که اغلب خریداران پارچه های اسپان باند صاحبان مشاغل مختلفی که از این پارچه استفاده می کنند جزء خریداران اصلی این محصولات محسوب می‌ شوند.
با توجه به این پاسخ باید گفت که خریداران پارچه های اسپان باند افراد زیادی هستند زیرا این پارچه ها موارد مصرف فراوانی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
برخی از موارد مصرف و کاربرد پارچه های اسپان باند عبارتند از:

  • مورد استفاده در صنعت پزشکی و بهداشتی قرار می گیرند و بیشتر مدیران این مراکز به دنبال تهیه انواع مختلف این پارچه با ویژگی های خاص هستند تا تمامی نیازهای مراکز درمانی خود را برآورده کنند.
  • مورد استفاده در صنعت کشاورزی قرار می‌ گیرد که کشاورزانی که به صورت عمده محصولات خود را برداشت می کنند بیشتر به سمت تهیه این پارچه ها روی می‌ آورند و همچنین در پرورش کشتهای گلخانه ای نیز از این محصولات بیشتر استفاده می کنند.
  • استفاده در صنعت اتومبیل سازی نیز بسیار زیاد می باشد و صاحبان این مشاغل و کارخانه ها اقدام به خرید این محصولات به صورت عمده می نمایند.
  • در صنعت راه و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که سازندگان ساختمان و پیمانکاران ساخت راه اقدام به خرید این محصول می کنند.
  • همچنین در صنعت تولید فیلتر و صافیهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که صاحبان این مشاغل نیز از این پارچه با کیفیتهای مختلف خریداری می کنند.
  • در صنعت بسته بندی و کاور کاربرد فراوان دارد که طیف وسیعی از افراد مختلف در این حوزه ها فعالیت می کنند و برای کاور و بسته بندی انواع مواد غذایی و خوراکی، پوشاک، کیف و کفش و همچنین لوازم برقی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

مصارف پزشکی پارچه های یکبار مصرف کدام اند؟

در محیط های پزشکی به دلیل وجود خون، میکروب و عفونت های مختلف و همچنین انواع باکتری و ویروس لازم است تا از محصولات یکبار مصرف استفاده شود تا از انتقال برخی از این بیماریها به افراد دیگر جلوگیری شود.
یکی از بهترین مواد مورد استفاده در مصارف پزشکی پارچه های اسپان باند نبافته و یا پارچه‌ های یکبار مصرف می باشد.
در موارد مختلفی از بیمارستانها از پارچه‌ های یکبار مصرف استفاده می‌ شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • برای تولید انواع دستمال های بهداشتی مصرف می شود.
  • دوخت انواع گان،شان و لباسهای مخصوص اتاق عمل که بیماران می پوشند کاربرد دارد.
  • برای دوخت کلاه و روکشهای کفش برای ورود به بخشهای عفونی و بستری ویژه استفاده می شود.
  • تولید لباس بیمار برای اتاق عمل و بخش های بستری کوتاه مدت از این پارچه مصرف می کنند.
  • برای تولید انواع زیر انداز و رو انداز بیماران بخشهای عفونی و کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در بخشهای رادیولوژی و ارتوپدی که نیاز است لباس های بهداشتی استفاده شود تا برای استفاده های بعدی محیط و فضای این مراکز آلوده نشود کاربرد زیادی دارد.
  • در تولید انواع ماسک جراحی و ماسک بیمار و سایر پرسنل خدماتی از انواع مختلف این پارچه ها استفاده می شود.

به طور کلی از این پارچه ها به دلیل یکبار مصرف بودن آنها استفاده زیادی می شود زیرا پس از مصرف افراد این محصول را دور می‌ اندازند و نیازی به شستن دوباره ندارد.

۴ نکته شگفت انگیز در خرید مطمئن پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند دارای تنوع زیادی هستند که با رعایت برخی از نکات میتوانید محصول با کیفیت تهیه کنید.
به طور کلی با رعایت چهار نکته شگفت انگیز در هنگام خرید پارچه اسپان باند می‌توانید از محصول خریداری شده مطمئن بوده و با خیال راحت از آن استفاده کنید.
۴ نکته شگفت انگیز عبارتند از:

  1. دقت کافی به کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در حین تولید این محصولات مهم است.
  2. استفاده از تجهیزات پیشرفته صنعتی و دستگاه های به روز در کارخانجات برای تولید این پارچه ها که موجب تولید محصولات با کیفیت بالا می شود.
  3. انتخاب مرکز خرید مطمئن و معتبر که انواع مختلف پارچه های اسپان باند را عرضه کند.
  4. قیمت این پارچه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و با دقت به قیمت و کیفیت آن به طور همزمان می توان محصول مناسب تهیه کرد.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان جزء موارد پرکاربرد تولید شده در این کارخانه جات می باشد.
اگر جزء افرادی هستید که قصد تهیه پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان را دارید بهتر است تا قبل از تهیه پارچه مورد نظر خود لیست قیمتی این محصولات را به دست آورید.
با تهیه لیست قیمتی پارچه اسپان باند به راحتی می توانید این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.
قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارتند از:
نوع پلیمر به کار برده شده در روند تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی موجب به وجود آمدن مشخصات خاصی در پارچه ها می شود.
نوع پارچه های تولید شده که جز پارچه های آب گریز یا واتر پروف هستند و یا از دسته پارچه های آب دوست یا هیدروفیل می باشند هر کدام مشخصات خاصی دارد
گرماژ و ضخامت این پارچه ها نیز بسیار متنوع است و مناسبترین ضخامت برای منسوجات بیمارستانی در گرماژهای بین ۳۰ تا ۹۰ می باشد که هرچه ضخامت این محصولات بیشتر باشد در نتیجه از مواد اولیه بیشتری در روند تولید استفاده شده است.
این پارچه در عرض های مختلف تولید می شود که مناسب ترین عرضهای مورد استفاده در مصارف بیمارستانی عرض های ۱۰۰ سانتی متر تا ۱۶۰ سانتی متر است که انتخاب عرض مناسب با کارکرد آن موجب بهره وری بهتر می شود.
وجود تنوع رنگ بندی در تهیه این منسوجات موجب می شود تا هر فرد بنا به سلیقه و مطابق نیاز خود از این محصول تهیه کند.

 

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

فروش پارچه اسپان باند اصفهان از درب کارخانه

روشهای زیاد برای فروش پارچه اسپان باند اصفهان وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.
فروش پارچه اسپان باند اصفهان از درب کارخانه یکی از روشهای فروش بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد.
زیرا در این نوع فروش دست واسطه از این معاملات کوتاه شده و جلوی افزایش قیمتهای بی رویه در عرضه این محصولات گرفته می‌ شود.
اما در فروش از درب کارخانه یک عیب وجود دارد که همه افراد توانایی دسترسی به کارخانجات را ندارند و به راحتی نمی توانند از این مراکز خرید کنند.
اما با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و دنیای مجازی صاحبان و مدیران فروش کارخانجات اقدام به ایجاد سایتهای معتبر برای فروش محصولات خود از درب کارخانه با قیمت مناسب کرده‌اند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از این سایتهای معتبر موجب می شود تا بدون صرف هزینه زیاد برای رفتن به درب کارخانه سفارش خود را ثبت کرده و با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

مشاوره تخصصی فروش انواع پارچه یکبار مصرف برای تولیدات بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای تولیدات بیمارستانی در انواع مختلف از لحاظ ضخامت تنوع رنگی و مواد به کار برده شده در روند تولید آن می باشند.
پس لازم است تا قبل از خرید و انتخاب این محصولات از افراد آگاه و زبده در این زمینه راهنمایی های لازم را کسب کنید تا خریدی مناسب انجام دهید.
این مرکز با ایجاد مشاوره تخصصی فروش انواع پارچه یکبار مصرف برای تولیدات بیمارستانی بهترین خدمات را به خریداران ارائه می دهد.
مشاوره تخصصی فروش به خریداران موجب می شود تا این افراد در هنگام انتخاب به همه نکات مورد نظر در حین خرید دقت داشته باشند و خریدی عالی و مقرون بصرفه انجام دهند.
مهمتر از همه اینکه این موضوع موجب جذب بیشتر مشتریان به این مرکز فروش می‌ شود و افراد زیادی تمایل به تهیه محصولات خود از این مجموعه پیدا می کنند.

پارچه پارادا یکی از تخصصی ترین مراکز فروش عمده پارچه های اسپان باند است که هم اکنون خریدی مطمئن را برای شما مشتریان امکان پذیر می نماید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند چیست

پارچه اسپان باند چیست + فروش عمده و ارزان

پارچه اسپان باند چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ کدام یک از مراکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟