فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند بازار تهران با قیمت کارخانه

پارچه اسپان باند بازار تهران با قیمت کارخانه

پارچه اسپان باند بازار تهران با قیمت کارخانه ارائه می گردد چرا که این بازار به نسبت سایر بازارهای دیگر شلوغ تر بوده و نیاز است که حتماً قیمت های مناسب ارائه شود، تا همه خریداران با هر سطح توان و بودجه شرایط خرید پارچه اسپان باند را به دست آورند.
در داخل کشور روز به روز برای پارچه اسپان باند متقاضی بیشتر می گردد؛ به همین جهت کارخانجات برای پاسخگویی بهتر به نیاز مصرف کنندگان داخلی لازم است که حجم تولید خود را افزایش دهند، تا نیازی به تهیه پارچه های وارداتی نباشد.
پارچه اسپان باند بازار تهران در قیمت های مناسب و کیفیت های بالا ارائه می گردد؛ چرا که این بازار به نسبت سایر بازارهای دیگر شلوغ تر بوده و نیاز است که حتماً پارچه های باکیفیت بالا به دست مصرف کننده های عمده برسد، تا اعتماد مصرف کننده از این بازار از بین نرود.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند یکی از راه حل هایی بوده که در حال حاضر برای دسترسی آسانتر به پارچه های اسپان باند از اقصی نقاط کشور میسر است. زیرا سایت های معتبری در این حوزه فعال بوده که در کمترین زمان ممکن پارچه ‌های مورد درخواست مشتریان را برای آنها به دورترین نقاط ارسال می ‌کنند.
در صورتی که به لیست قیمت پارچه اسپان باند نیاز پیدا کردید، می توانید از طریق سایت های آنلاین یا از طریق مراجعات حضوری به نمایندگی های عرضه و پخش کامل ترین لیست قیمت را به دست آورید. سپس مطابق با شرایط و هزینه های در نظر گرفته شده، اقدام به ثبت سفارش و خرید پارچه اسپان باند نمایید.

هرآنچه در مورد پارچه های اسپان باند باید بدانید

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

پارچه اسپان باند جزء پرطرفدارترین منسوجات حال حاضر بازار است که در تنوع بالایی از لحاظ عرض، گرماژ و رنگ بندی تولید می ‌شود. به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد در همه صنایع مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد.
در مورد نحوه تولید پارچه های اسپان باند باید بدانید که در روند تولید این پارچه ها به هیچ عنوان از الیاف نخ به شکل سنتی استفاده نمی کنند؛ چرا که این پارچه با استفاده از الیاف تار و پود بافته نمی شود؛ بلکه شیوه بافت این پارچه ها کاملاً متفاوت و مدرن است.
در روند تولید پارچه های اسپان باند به هیچ عنوان از دستگاه‌ های ریسندگی و بافندگی استفاده نمی گردد؛ بلکه توسط دستگاه اکسترودر الیاف فیلامنت مورد نیاز برای تولید آماده می شود. این الیاف توسط دستگاه های مخصوص کلندر در کنار یکدیگر قرار گرفته و با شیوه ‌های متفاوتی از جمله شیوه های شیمیایی، حرارتی و پرس به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.
در روند تولید این پارچه ها به هیچ عنوان از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه به کار نمی رود؛ بلکه تمامی الیاف بکار رفته شده از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ‌های نفتی است که پراستفاده ترین پلیمرها شامل پلی پروپیلن، پلی اتیلن، پلی استر و پلی آمید می ‌گردد.
از لحاظ اقتصادی می ‌توان گفت که جزء پارچه های مقرون به صرفه قرار می گیرند؛ چرا که با حجم کمی از پلیمر در مدت زمان بسیار کوتاه متراژ زیادی از پارچه اسپان باند تولید می گردد. قابلیت رنگرزی پلیمرها به حدی بالا است که به آسانی می ‌توان این پارچه را در کالیته رنگی متنوع تولید نمود.
با توجه به نوع مواد اولیه شیوه تولید و دستگاه های مورد استفاده می توان این پارچه ها را با دو ویژگی مهم هیدروفیل و واترپروف تولید کرد که هر کدام از این پارچه ها در صنایع مختلفی کاربردهای گسترده ای دارند.

بررسی پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی

همانطور که گفتیم پارچه های اسپان باند در چندین گرماژ مختلف تولید می‌ شود که هر گرماژ برای مصارف خاصی بیشتر کاربرد دارد. برای درک بیشتر مفهوم گرماژ، خوب است بدانید که به میزان وزن پارچه در یک مترمربع گرماژ آن پارچه گفته می شود.
هر چه وزن پارچه اسپان باند بالاتر باشد، در نتیجه استحکام و انسجام بیشتری دارد. از آنجا که روند تولید پارچه های اسپان باند با پارچه ‌های سنتی و ساختار هندسی منظم آنها کاملاً متفاوت است و هر چقدر که انسجام الیاف در این پارچه بیشتر باشد، در نتیجه مقاومت این پارچه ها نیز در برابر کشش و سایش بیشتر می گردد.
داشتن استحکام و انسجام بالا موجب شده تا موارد استفاده و کاربردهای پارچه اسپان باند ۹۰ گرم به نسبت گرماژهای پایینتر بیشتر شود. در واقع این پارچه به پرکاربردترین پارچه در حوزه تولید انواع کاور به خصوص برای دستگاه های خاص پزشکی تبدیل شده است. چرا که به خوبی می توانند از دستگاه های حساس در برابر گرد و غبار و رطوبت و سایر آلودگی های دیگر محافظت نمایند.
به دلیل قابلیت تنفسی که پارچه های اسپان باند دارند به آسانی می ‌توان از پارچه ۹۰ گرمی برای دوخت لباس های مخصوص ایزوله به جهت ورود به بخش های عفونی مراکز درمانی استفاده نمود.
یکی از کاربردهای خاص این پارچه جایگزین شدن آن به جای کیسه های پلاستیکی است که با دوخت ساک های تبلیغاتی در رنگ بندی های مختلف هم می توان از آن در زمینه تبلیغات برند و محصولات خاص استفاده کرد و هم به جای کیسه های خرید آنها را مورد استفاده قرار داد.

مناسبترین لیست قیمت پارچه اسپان باند کجا عرضه می شود؟

موارد استفاده و کاربرد اسپان باند بسیار زیاد است؛ به همین دلیل حجم خرید و فروش آن در بازار بالا است. اغلب مراکز تولید کننده که به پارچه اسپان باند به عنوان ماده اولیه نیاز دارند، به دنبال یافتن مناسب ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند هستند.
با توجه به تنوع بالای پارچه اسپان باند این پارچه ها در بازارهای عرضه و فروش با قیمت های متفاوتی ارائه می گردد. این تفاوت در پارچه ها و قیمت‌ ها موجب سردرگمی هرچه بیشتر خریداران عمده می شود.
گاهی اوقات هم این سردرگمی ها و چالش ها موجب شده تا افراد ضمن پرداخت هزینه‌ های بالاتر پارچه بی کیفیت یا کاملاً نامناسب با نوع نیاز خود را تهیه می‌ کنند. برای رفع چنین مشکلاتی نیاز است که ابتدا بهترین مرکز عرضه و فروش این پارچه ها را شناسایی نمایید.
در واقع پیدا کردن مراکزی که مناسب ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند را ارائه می ‌دهند به خریداران عمده کمک می ‌کند تا با دریافت مشاوره از این مراکز پارچه‌ مناسب کارکرد خود را تهیه نمایند.
پارچه اسپان باند بازار تهران در مراکز خاصی ارائه می گردد که شرایط خرید را برای همه خریداران عمده راحت تر می کند. بهترین راه دسترسی به این مراکز شامل موارد ذیل است:
انتخاب کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم در صورت نیاز به حجم های عمده از پارچه اسپان باند تأثیر بیشتری بر قیمت های ارائه آن در بازار دارد.
نمایندگی های عرضه و پخش که در شهرهای مختلف مشغول فعالیت هستند، یک راه حل مناسب برای دسترسی به پارچه های خوب در کنار قیمت ارزان است.
انتخاب عمده فروشی‌ ها و بنکداری های بزرگ در بازار تهران می تواند یک راه حل خوب باشد؛ چرا که این مراکز به دلیل حفظ اعتبار خود به هیچ عنوان پارچه های بی کیفیت و قیمت های پرت ارائه نمی دهند.
سایت های معتبر آنلاین هم برای افرادی که به مراکز خرید حضوری معتبر دسترسی ندارند، یک انتخاب مقرون به صرفه است که بدون حضور واسطه می توانند سفارشات خود را تهیه کنند.

پارامترهای موثر در هنگام خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند

تا اینجای مطالب دریافتیم که پارچه های اسپان باند از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار بوده که سبب شده تا از این پارچه در صنایع مختلف به ‌آسانی استفاده شود.
در واقع پارچه های اسپان باند بسیار متنوع بوده و نیاز است که در هنگام خرید پارچه اسپان باند پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید، تا نتیجه نهایی خرید شما قابل قبول گردد و بتوانید از این پارچه ها بهترین استفاده ممکن را ببرید.

گرماژ

گرماژ به معنای وزن یک متر مربع از پارچه اسپان باند است که این پارچه ها در وزن بندی های متنوع در کارخانجات تولید می گردد. هر کدام از محدوده های وزنی برای مصارف خاصی کاربرد دارند که صاحبان کسب و کارها با شناخت گروه‌ های مناسب می ‌توانند خرید مقرون به صرفه تر انجام دهند.

رنگی یا غیر رنگی بودن

پارچه های اسپان باند را که از ذوب کردن پلیمرهای مختلف تولید می ‌کنند، به صورت رنگی و هم بدون رنگ به بازار ارائه می‌ دهند. اگر در مرحله ذوب پلیمرها دانه های رنگی اضافه شود، پارچه های اسپان باند رنگی و در غیر این صورت پارچه های اسپان باند بدون رنگ و مات تولید می گردد. هر شرکت بنا بر امکانات خود از رنگدانه های متنوعی استفاده می کند که توجه کردن به رنگ‌ های مد نظر در هنگام خرید اهمیت دارد.

عرض پارچه

پارچه های اسپان باند همانند سایر پارچه های دیگر در عرض های مختلف تولید می شود که می توان آنها را به صورت رول یا به صورت کتابی به بازار ارائه داد که در هر صورت انتخاب عرض مناسب با توجه به نوع نیاز اهمیت دارد.

طرح پارچه

پیشرفتی که در تکنولوژی به وجود آمده موجب شده تا امکان چاپ بر روی پارچه های اسپان باند هم فراهم گردد. برای برخی از نیازها مانند دوخت کیسه های خرید، ماسک های کودکان و مصارف پزشکی نیاز است که طرح های مناسب بر روی این پارچه ها چاپ شود.

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بازار تهران در تنوع بالایی ارائه می گردد و خریداران برای هر نوع نیازی می توانند با کمی گشت و گذار در این بازار بزرگ محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. اما گاهی اوقات برای افراد آمدن به این بازار کاری بسیار سخت و زمان بر و پر هزینه است. به همین جهت برخی از این مراکز با راه اندازی سایت آنلاین شرایط خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را مهیا کرده‌ اند.
وجود سایت های معتبر برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند موجب شده، تا خریداران با اطمینان کافی از تنوع بالای پارچه های اسپان باند محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند و برای این خرید تنها نیاز به اینترنت و سرچ کردن آدرس سایت های معتبر دارند.
به طور کلی خرید اینترنتی پارچه اسپان باند مزایای زیادی به دنبال دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند بدون نیاز به گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش
  • امکان دریافت مشاوره به صورت کاملاً رایگان برای انتخاب پارچه اسپان باند مناسب از لحاظ گرماژ و رنگ بندی
  • امکان تهیه برندهای مطرح پارچه اسپان باند بدون نیاز به رفتن به درب کارخانجات
  • ارسال پارچه های خریداری شده از درب کارخانه تولید کننده
  • دسترسی به مناسب ترین قیمت های ممکن در بازار

اما برای بهره بردن از تمامی مزایای ذکر شده و بسیاری از مزایای دیگر نیاز است که حتماً سایت های با اعتبار بالا را برای خرید انتخاب کنید. در چنین شرایطی با خیال راحت می توانید در حجم مورد نظر پارچه های اسپان باند را سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

معتبرترین مرکز فروش پارچه اسپان باند بازار تهران

پارچه اسپان باند بازار تهران

پارچه های اسپان باند بسیار متنوع بوده و از لحاظ ویژگی ‌های پارچه مانند آبگریز بودن، یا آب دوست بودن، آنتی باکتریال بودن و بسیاری از موارد دیگر می توان این پارچه ها را در چندین دسته و گروه پیدا کرد.
پارچه اسپان باند بازار تهران در تنوع بالایی ارائه می گردد؛ اما در هنگام تهیه پارچه در این بازار ممکن است با چالش های زیادی روبرو شوید. در بازارهای بزرگ افراد سودجو و دلال زیادی حضور دارند که ممکن است در حین جابجایی پارچه ‌ها افزایش قیمت های بی دلیل را به وجود بیاورند.
این مجموعه فروش جزء معتبرترین مراکز فروش پارچه اسپان باند بازار تهران محسوب می شود. چرا که به دلیل پرتقاضا بودن پارچه اسپان باند در تمام طول سال می‌ تواند نیاز بازار را به طور کامل تأمین نماید.
یکی از مهمترین دلایلی که در هر موقع سال می توانید پارچه مد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید. داشتن ارتباطات گسترده با کارخانجات تولید کننده برند و مطرح است. به همین دلیل امکان دسترسی به تنوع بالای پارچه اسپان باند از لحاظ عرض، گرماژ و همچنین رنگ بندی مهیا می گردد.

در صورتی که به پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی یا گرماژهای متنوع دیگر برای مصارف خاصی نیاز دارید، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا ضمن دریافت ارزان ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند سفارشات خود را در کمترین زمان ثبت کنید.
به این مطلب، امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟