فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش مستقیم از درب معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند

فروش مستقیم از درب معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند برای خیلی از خریداران این پارچه مهم بوده و به همین سبب این مجموعه فروش مستقیم از درب معتبرترین کارخانه تولیدی اسپان باند را در دستور کار خود قرار داده است.
این روزها که اهمیت رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی، بیش از پیش حائز اهمیت قرار گرفته، شما بیشتر و بیشتر نام پارچه های اسپان باند به گوشتان رسیده است.
پارچه اسپان باند پارچه ای یکبار مصرف و بی بافت است که به سبب همین یکبار مصرف بودن منسوجاتی که از آن تولید می گردد، کاربرد بسیار زیادی در تولیدات بیمارستانی دارد.
اما متأسفانه در بازار ایران، هنگامی که پارچه ای پرفروش می گردد، دلالان و واسطه های زیادی به سبب خرید و فروش این پارچه روی می آورند.
این موضوع می تواند هم منجر به افزایش قیمت پارچه گردد و از طرفی می تواند به سبب دست شدن پارچه، کیفیت پارچه را نیز پایین تر بیاورد.
بنظر می رسد که دغدغه ی خرید پارچه اسپان باند بصورت عمده، برای کارگاه ها و مراکز تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، در این شرایط، بیشتر گردیده است.
آنها نمی دانند که کدام عرضه کننده پارچه اسپان باند در بازار، کیفیت و قیمت خوبی را ارائه می کند؟
در درجه اول این شناخت کارخانجات معتبر تولیدی است که می تواند به شناخت جنس و کیفیت خوب پارچه اسپان باند کمک شایانی کرده باشد.
بعد از شناخت معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند حال نوبت به شناسایی مراکز فروشی می رسد که با این کارخانجات، ارتباط مستقیم و بدون هیچ واسطه ای داشته اند.
در اینجاست که وجود یک مشاور خوب و باتجربه در کنار شما خریداران پارچه اسپان باند، می تواند نقش فزاینده ای در خرید مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه مد نظر شما داشته باشد.
آیا تاکنون از گروه بازرگانی پارچه پارادا، نیاز پارچه ای خود را تهیه نموده اید؟
آیا می دانید که مزایای خرید مستقیم پارچه اسپان باند از این مجموعه چیست؟

بی شک در این سایت شما می توانید خریدی آگاهانه از انواع بهترین کیفیت و قیمت پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را در کمترین زمان ممکن تجربه نموده باشید. پس پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

کارخانه پارچه اسپان باند

معرفی برترین کارخانه پارچه اسپان باند در ایران

همانطور که در ابتدا بیان شد، این روزها گل سر سبد بازار پارچه، پارچه اسپان باند است که بیشترین حجم معاملات پارچه در صنعت نساجی را به خود اختصاص داده و بازار پرحرارتی دارد.
همزمان با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن، بیمارستان ها و حتی جامعه، نیاز مبرم به پروتکل های بهداشتی پیدا کردند که ماسک به عنوان اصلی ترین راهکار مقابله با این ویروس، از همین پارچه اسپان باند تولید می گردد.
نیاز پارچه ای کارگاه ها و واحدهای تولید کننده ماسک و دیگر منسوجات و البسه یکبار مصرف بیمارستانی، به اندازه ای بوده که کارخانه پارچه اسپان باند در کشور باید دغدغه ی تأمین نیاز بازار را داشته باشد.
در این میان هستند کارخانجاتی که به تولید انواع پارچه اسپان باند و ملت بلون مشغول بوده، اما آیا در این شرایط، می شود به هر کارخانه تولید کننده ای اطمینان کرد؟
برترین کارخانه پارچه اسپان باند آن کارخانه ای است که خط تولیدش، مجهز به دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته بوده، کادری مجرب و باتجربه در این حوزه داشته و از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در تولید پارچه اسپان باند استفاده می نماید.
در کشور عزیزمان ایران، هستند کارخانجات معتبری که توانسته انواع پارچه یکبار مصرف خوب و درجه یک را تولید و حتی با قیمت مناسب تری روانه بازارهای فروش نموده اند.
در حال حاضر شهرهایی همچون تهران، اصفهان، یزد، جلفا، مشهد، رشت و غیره، از جمله مهم ترین شهرهای کشور بوده که در آنها فعال ترین کارخانه پارچه اسپان باند وجود داشته است.
در این کارخانجات پارچه های اسپان باند در متنوع ترین طیف رنگی تولید شده و دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری بوده و در گرماژهای ۸ الی ۳۸۰ گرمی به تولید و عرضه می رسند.
این پارچه ها به سبب دارا بودن عرض و گرماژ متنوع، در صنایع گوناگونی همچون بسته بندی و کاور، صنعت روکش خودرو، چرم مصنوعی، کشاورزی، عمران و راهسازی و به خصوص صنعت پزشکی و بهداشتی، کاربرد خیلی زیادی دارند.
پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، از گرانولی با نام پلی پروپیلن تولید شده و دارای الیاف پرس هستند. این پارچه ها در بازار با نام پارچه لایه سوزنی و پارچه نبافته نیز شهرت داشته اند.
جدای از برخی مشخصاتی که پارچه های اسپان باند تولید اغلب کارخانجات داشته، یکسری تفاوت ها در تولیدات این کارخانجات وجود دارد که می تواند برای خریداران، حائز اهمیت باشد.
در واقع همین مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند است که می تواند مصارف متعددی را برای این پارچه رقم بزند.

چه تفاوتی میان پارچه های اسپان باند تولیدی وجود دارد؟

در اغلب کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند، این پارچه با هم مشخصاتی که در خطوط فوق ذکر شد، از نظر گرماژ و عرض، تولید شده و به بازارهای فروش عرضه می گردند.
اما پارچه های اسپان باند تولیدی در برخی از خصوصیات و ویژگی ها با هم تفاوت هایی را دارا بوده اند.
فاکتور اول، فاکتور کیفیت پارچه اسپان باند است. این فاکتور رابطه مستقیمی با نوع مواد اولیه و ماشین آلات استفاده شده در خط تولید پارچه اسپان باند دارد.
به همین سبب است که امروزه شاهد حضور پارچه اسپان باند درجه ۱ و ۲ در بازار هستیم که از نظر کیفیت رنگ نیز با هم تفاوت دارند.
فاکتور بعدی، ضد آب بودن یا نبودن پارچه اسپان باند می باشد. پارچه اسپان باند ضد آب یا آب گریز، با نام واتر پروف و پارچه اسپان باند آب دوست با نام هیدروفیل در بازار، مورد خرید و فروش قرار می گیرد.
ضخامت پارچه اسپان باند از دیگر فاکتورهاست که می تواند در میان کارخانجات تولیدی، متفاوت باشد.
امروزه پارچه های اسپان باند را در انواع تک لایه، دو لایه و سه یا چند لایه تولید می کنند و نام های پارچه اسپان باند S، پارچه اسپان باند ۲S و پارچه اسپان باند ۳S یا SMS در بازار، می شناسند.
بجز این موارد، با توجه به اینکه در صنعت تبلیغات امروزی می توان از انواع ساک های تبلیغاتی و واتر مارک لوگو یا برند بر روی انواع وسایل و غیره استفاده کرد، قابلیت چاپ نیز برای پارچه های اسپان باند در نظر گرفته می شود.
جدای از این موارد، امروزه از مهم ترین مصارف پارچه های اسپان باند، صنعت پزشکی و بیمارستانی است.
این صنعت در حال حاضر که ویروس کرونا همچنان باماست، همچنان به تهیه انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف نیاز دارد.
در ادامه کمی بیشتر با پارچه اسپان باندی که در بیمارستان ها کاربرد داشته صحبت می کنیم و امکان خرید عمده و در تناز بالای این پارچه را برای شما فراهم می آوریم.

کارخانه پارچه اسپان باند

مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ مختلف

شایان ذکر است که از مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند، بی شک استفاده از این پارچه در صنعت بهداشتی و بیمارستانی می باشد.
پارچه اسپان باند پزشکی و بیمارستانی هم از الیاف پرس تشکیل شده و عمدتا در طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها، کاربرد دارد.
از جمله پرفروش ترین طیف رنگی پارچه های اسپان باند، می توان به این طیف رنگی اشاره داشت:

  • آبی
  • سفید
  • صورتی
  • سبز

این طیف های رنگی به صورت عمده و طاقه ای یا رولی در بازار حضور داشته و دارای عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم هستند.
پس در واقع اگر چه پارچه های اسپان باند از گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می گردند، اما گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی از این پارچه، بیشترین استفاده را در حوزه صنعت پزشکی و بهداشتی دارد.
در این میان پارچه اسپان باند ۳۸، ۶۰ و ۹۰ گرمی نیر به خودی خود، بیشترین نرخ فروش را داشته اند. از جمله مهم ترین مصارف این عرض و گرماژها نیز می توان این موارد را نام برد:

  1. تهیه البسه برای بیمارانی که کمتر از دو روز یا ۴۸ ساعت بستری هستند.
  2. تهیه انواع گان و کلاه یکبار مصرف مناسب بخش های ام آر آی و رادیولوژی
  3. انواع گان و شان و کلاه مخصوص اتاق عمل
  4. ماسک های جراحی
  5. کاور کفش مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه
  6. انواع دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی برای بخش های بستری بیماران و بخش های رادیولوژی

با توجه به اینکه البسه و منسوجات تولید شده از پارچه اسپان باند، یکبار مصرف بوده، می توان تضمین کرد که بخش های گوناگون بیمارستانی، کاملا استریل و ضد عفونی شده می باشند.
به خصوص در دوران کرونا که مهم است هر بیمار یا مراجعه کننده به بخش های بیمارستانی، البسه و منسوجات مربوط به خود را داشته و پس از یک مرتبه استفاده، آن را به دور بریزد.

جز مسائل بهداشتی، باید گفت که از نظر بحث اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف، خیلی زیاد حائز اهمیت بوده و در کاهش هزینه ها، نقش فزاینده ای را ایفا می نماید.
به همین خاطر است که غالبا ارگان های بیمارستانی، با یک واحد یا کارگاه تولید کننده البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی قرار داد می بندد تا حداقل دغدغه ی تهیه پارچه را نداشته باشند.
پس بازار هدف اصلی خرید و فروش پارچه های اسپان باند بیمارستانی در بازار، همین کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی هستند که بایستی پارچه اسپان باند را در حجم و تناژ بالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
بررسی چند نکته مهم قبل از خرید عمده پارچه های اسپان باند پزشکی، می تواند برای این تولیدی ها، اهمیت واقفی داشته باشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

چند نکته مهم قبل از خرید عمده پارچه های یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف به سبب مسائل بهداشتی و اقتصادی، این روزها جز اصلی ترین پارچه های مصرفی در محیط های درمانی و بیمارستانی هستند.
تولید کنندگان البسه و منسوجات یکبار مصرف، جهت تولیدات ارزان تر و مقرون به صرفه تر خود، نیاز به خرید عمده و در حجم بالا از انواع پارچه اسپان باند دارند.
اما متأسفانه با وجود واسطه ها و دلالان فراوان در بازار پارچه اسپان باند، به نوعی دغدغه ی خرید عمده پارچه اسپان باند با قیمت و کیفیت متناسب با هم، همچنان وجود دارد.
در واقع برای این تولیدی ها، از نظر اقتصادی به صرفه تر است که نیاز پارچه ای خود را در تناژ بالا بخرند، اما آیا می دانید که اگر از کیفیت پارچه اسپان باند مطلع نباشند، با خرید عمده و در حجم بالا ممکن است دچار خسارات سنگین هم گردند؟
پس در درجه اول خیلی مهم است که شما خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را از چه طریق و از دست کدام نمایندگی یا مرکز فروش موجود در بازار انجام می دهید.
در درجه بعدی، این انتخاب طیف رنگی و عرض و گرماژ پارچه اسپان باند است که می تواند به برش های نابجا و غلط شما پایان داده و شما همان عرض و گرماژی که نیاز دارید را خریداری کنید و از طیف رنگی مناسب به تولید هر محصولی، استفاده نمایید.
پس وجود یک مشاور باتجربه در زمینه انتخاب رنگ، عرض و گرماژ پارچه اسپان باند نیز می تواند در خرید عمده این پارچه، کمک شایانی نموده باشد.
در ارگان های دولتی بیمارستانی که شاید مسائل مالی و اقتصادی مهم تر است، پارچه های اسپان باند مصرف بیشتری داشته اند.
به عنوان مثال عمدتا در تهیه البسه اتاق عمل مانند گان و شان بیمارستانی، از پارچه های اسپان باند استریل سبز و یا پارچه های کجراه سبز بیمارستانی آبژاول نیز استفاده می نمایند.
در این میان چون استفاده از پارچه اسپان باند سبز پزشکی، مقرون به صرفه تر است؛ لزوما ارگان های دولتی از این پارچه استفاده می نمایند.
اما ارگان های خصوصی که میزان بودجه بیشتری دارند، در برخی اوقات استفاده از پارچه کجراه سبز اتاق عملی نیز برایشان منعی نداشته است.
در آخر ذکر این نکته ضروری است که بی شک خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی زمانی موفقیت آمیزتر است که شما خرید خود را مستقیما از درب معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند انجام دهید.

کارخانه پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروز

استعلام لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروز، ممکن است با چالش هایی به سبب نوسانات قیمتی پارچه، مواجه باشد.
در واقع دوران کرونا، این موضوع را خیلی پر رنگ تر کرده و هر روزه شاهد تغییرات نرخ قیمت اجناس مختلف، خصوصا پارچه های اسپان باند بوده ایم.
اگر چه قیمت پارچه اسپان باند به فاکتورهایی چون عرض، گرماژ و کیفیت پارچه بستگی داشته، اما گاها این دلالان و واسطه ها و شرایط بازار است که قیمت پارچه را تعیین می کنند.
اگر می خواهید قیمت واقعی و منصفانه از انواع پارچه اسپان باند را استعلام کنید، یکی از مطمئن ترین راهکارها، تماس با مشاورین این مجموعه، یعنی بازرگانی پارچه پارادا می باشد.

مزایای فروش مستقیم پارچه اسپان باند

در این مجموعه، تمامی واسطه ها میان خریداران و تولید کنندگان پارچه اسپان باند حذف شده و این خود یعنی اینکه خریداران، خرید پارچه اسپان باند را مستقیم و با قیمت درب کارخانه تجربه می نمایند.
با امکان ایجاد ثبت سفارش خرید آنلاین پارچه اسپان باند، دیگر نیازی به هزینه های رفت و آمد برای مشتریان وجود نداشته است.

پس اگر شما هم قصد خریدی مطمئن و مستقیم از بهترین کارخانه پارچه اسپان باند را دارید، همین حالا از طریق این مجموعه اقدام به خرید نمایید تا از کیفیت نیز راضی باشید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟