فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند در ایران

مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند در ایران

قیمت پارچه اسپان باند در حال حاضر با توجه به استفاده ی فراوانی که از آن می شود دچار نوساناتی شده است. مناسب ترین قیمت در ایران را می توان به راحتی از درب کارخانه تهیه کرد.
اگر بخواهیم توضیحاتی در رابطه با پارچه های اسپان باند بدهیم آن را این گونه توصیف می کنیم:
پارچه های اسپان باند از جمله منسوجات بی بافت هستند و جنس آن ها از پلی پروپلین می باشد. نام هایی که می توانیم برای پارچه های اسپان باند به کار ببریم به نام های یک بار مصرف، نبافته، بی بافت، لایه ی سوزنی، نبافته ی سوزنی و نبافته ی اسپان است.
پارچه های اسپان باند از الیاف پرس تشکیل شده اند و مانند پارچه های معمولی تارو پودی از انواع الیاف نخ نیستند.
اگر بافت نمد و موکت را در نظر بگیرید، به طور کامل متوجه خواهید شد که منسوجات بی بافت به چه نوع منسوجاتی گفته می شود.
سوالاتی وجود دارند که افراد تازه کار در حوزه ی پارچه های اسپان باند امکان دارد در ذهنشان در جست و جوی پاسخی مناسب برایشان باشند.
این که افراد تازه کار و تازه وارد در این صنعت لازم است تا اطلاعات کافی در زمینه ی کاری خودش داشته باشد موضوع مهمی است زیرا به اینده ی شغلی وی و امثال او بستگی دارد.
هرچه اطلاعات زمینه ای بیشتری داشته باشد، خرید مناسب تر و باکیفیت تری خواهد داشت و از سود بالایی برخوردار خواهد شد در حالی که اگر بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی، فعالیت خودش را آغاز کند، امکان ضرر زیادی برایش وجود دارد و یا حتی این امکان نیز هست که به طور کلی فرد از دایره ی این حیطه ی کاری خارج شود.

اطلاعات مورد نیاز در زمینه های مختلف پارچه مخصوصا پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند را می توان به صورت حضوری و یا تلفنی از مشاوران و کارشناسان فروش کارخانه ها به دست آورد.
مورد دیگری که با کمک آن می توان اطلاعات مورد نیاز را کسب کرد این است که فرد با جست و جو در زمینه ی مورد نظر در سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی نسبت به کسب اطلاعات لازم اقدام نماید و از آن موارد بهره ببرد.
هرچه فرد اطلاعات بیشتری در زمینه های مختلف کاری اش داشته باشد، فرد موفق تری خواهد بود و به راحتی می تواند فعالیت خودش را به یک برند معتبر و معروف تبدیل نماید.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند خوب در کدام کارخانه تولید می شود؟

پارچه های اسپان باند را می توان در کارخانه های شهرهایی مانند ملایر، همدان، تبریز، تهران، اصفهان، یزد، مشهد و کلاردشت پیدا کرد.
در این شهرها کارخانه ها و تولیدی های زیادی در جهت تولید پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند فعالیت دارند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند از معروف ترین و معتبرترین کارخانه ها می باشند.
البته در شهرهای دیگر نیز کارخانه ی تولید اسپان باند وجود دارد اما توانایی رقابت با این کارخانه ها را در این شهرها ندارند.
در بین کارخانه های نام برده شده، کارخانه های کلاردشت از معروفیت بیشتری برخوردارند.
از جمله فرآیند تولید اسپان باند می توان گفت: ابتدا مواد اولیه وارد دستگاه اکسترودر می شوند. پس از این که این ذوب شدند، پلی پروپلین وارد یک مجموعه از سوزن هایی که به شکل سرنگ هستند می شود و در نهایت با فشار وارده از طرف اکسترودر مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریکی شکل رشته های فیلامنت خارج می شود.
این فیلامنت ها بعد از اینکه خشک شدند، بر روی نقاله های خط تولید به شکل آیرودینامیک، کش داده می شوند و لایه های اسپان نیز تشکیل می گردند.
کارخانه های زیادی هستند که پارچه های اسپان باند باکیفیت و مرغوب تولید می کنند ولی نتوانسته اند خودشان را تحت عنوان یک برند معرفی کنند. اما تولیدی های خوبی دارند و فروش بالایی نسبت به اینکه معروف هم نیستند دارند. مهم ترین چیز در فروش پارچه ها نوع کیفیت و قیمت مناسب آن هاست. این کارخانه ها پارچه های تولیدی خودشان را به بازار عرضه می کنند و افراد و تولیدی ها آن ها را برای دوخت و آماده سازی وسایل مصرفی مورد استفاده شان خریداری کرده و بازار هدف تحویل می دهند.

کارخانه هایی که امروزه در صنعت تولید اسپان باند و پارچه های یک بار مصرف فعالیت می کنند با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته اند از پیشرفته ترین دستگاه ها و متخصص ترین پرسنل در زمینه ی تولید اسپان باند استفاده کرده و پارچه های باکیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه نمایند.

انواع پارچه اسپان باند یک و چند لایه

پارچه های اسپان باند دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشد که روش های تولیدشان با هم متفاوت است و از هر نوع برای مورد خاصی استفاده می شود و کاربری خاصی نیز دارند.
پارچه های اسپان باند به شکل چند لایه نیز تولید می شوند. معمولا این پارچه ها را بین یک تا سه لایه تولید می نمایند.
در اسپان باند لایه ای، لایه ها همراه با نماد s نشان داده می شوند.
نمونه ای که می توانیم بیان کنیم تا به خوبی موضوع فوق درک شود این است که مثلا اسپان باند سه لایه را با ۳s و یا sss بیان می کنند و لایه ی وسطی آن را ملت بلون تشکیل می دهد.
ملت بلون خود نیز یکی از انواع منسوجات بی بافت می باشد که ظرافتی که الیاف پارچه دارد و قدرت نفوذناپذیری بالای آن در برابر مایعات، آن را به یکی از پرمصرف ترین منسوجات بدون بافت کرده است.
همانند پارچه های اسپان باند که مواد اولیه ی تشکیل دهنده شان، پلی پروپلین است، ملت بلون نیز از پلی پروپلین ساخته می شود.
اسپان باندهای با لایه های بیشتر نیز وجود دارد. مثلا اسپان باند چهار لایه که اصطلاحا آن را ssssو یا sms می نامند.
پارچه های اسپان باند چهار لایه از نفوذ انواع باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کنند و مهم ترین موارد مصرفش را می توان به تولید ماسک، گان جراحی و سایر موارد بهداشتی اختصاص داد.
قیمت پارچه اسپان باند چند لایه بیشتر از اسپان باندهای یک لایه است.

قیمت پارچه اسپان باند

چاپ بر روی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

همان طور که می دانید و در بازار قابل مشاهده است، اسپان باندها با رنگ های متفاوتی تولید می شوند.
از این پارچه ها می توان هم به صورت ساده استفاده کرد و هم طرح های دلخواهی که مورد نیاز است را بر روی آن ها چاپ کرد.
رنگ پارچه ها به شدت گویای میزان کیفیت آن هاست. زیرا هرچه یک پارچه دارای رنگ یکدستی باشد نشان می دهد که آن پارچه از کیفیت بالاتری برخوردار است.
دو صورت از چاپ وجود دارد که می توان از آن برای چاپ بر روی پارچه های اسپان باند استفاده کرد. چاپ هایی به نام سیلک و فلسکو این دو نوع چاپ هستند.
چاپ فلسکو چاپی سریع تر، ارزان تر، باصرفه تر از لحاظ اقتصادی نسبت به چاپ سیلک است.
اما نکته ای که در مورد این دو نوع از چاپ وجود دارد این است که چاپ سیلک کیفیت رنگ بهتری دارد.
چاپ سیلک در اسپان باند در تیراژهای پایین از لحاظ بودجه ی مصرفی بسیار به صرفه تر است.

خرید پارچه یکبار مصرف برای مصارف بیمارستانی

پارچه ی یک بار مصرف یا همان اسپان باند طرفداران بسیار زیادی در حوزه ی بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد.
این که در بیمارستان ها رعایت بهداشت بسیار اهمیت دارد سبب شده است تا استفاده از این پارچه های یک بار مصرف رونق داشته باشد. افراد با توجه به این که این پارچه ها یک بار مصرف هستند و نیازی به شست و شوی مجدد آن ها نیست بسیار از آن استقبال کرده و مورد استفاده قرار می دهند.
پارچه های اسپان باند کابردهای متفاوتی دارند، مانند:

  • لباس های بیمارن
  • لباس کادرهای درمانی
  • روتختی ها و رو انداز و زیر انداز های بیماران
  • کلاه و ماسک
  • روکش کفش
  • ساک وسایل
  • رویه ی بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه

پارچه های اسپان باند در عرض و گرماژهای مختلفی تولید می شود که در واقع برای هر نوع خاص آن و یا بازار هدف آن تولید می گردد.
پارچه های بیمارستانی و یا یک بار مصرف در عرض های ۱۶۰ ، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی متری تولید می شوند ومیزان گرماژ آن ها از ۱۶ گرم به بالا است. گرماژ اسپان باند از وزن ۲۰ تا ۱۱۰ گرم به صورت مضرب ۵ بالا می رود.
برای مصارف بیمارستانی معمولا از گرماژهای بین ۳۰ گرم تا ۶۰ گرم بهره می برند.
پارچه های اسپان باند دارای تنوع رنگ سفید، آبی، صورتی، آبی نفتی، قرمز و سبز است که از هر رنگ آن برای کار خاص و یا بخش خاصی استفاده می شود.
مسلما خرید پارچه باید بر اساس رنگ لباس و یا محصولی که قرار است تولید بشود انتخاب گردد. در هر بخش از بیمارستان یک رنگ مخصوص استفاده می کنند.
مثلا در اتاق عمل از رنگ های سبز استفاده می نمایند بنابراین اگر قرار است لباس های جراحی و گان دوخته شود باید از پارچه های با رنگ سبز استفاده نمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

چگونگی تعیین قیمت پارچه اسپان باند در بازار

پارچه های اسپان باند با توجه به نوع کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.
پارچه های با کیفیت بالاتر از قیمت بالاتری برخوردارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند.

هر پارچه ی اسپان باند با ویژگی هایی که دارد می تواند قیمتی متفاوت با سایر پارچه ها داشته باشد مثلا اسپان باند ساده با طرح دار قیمتی متفاوت دارد.
عرض پارچه ها و میزان گرماژ آن ها و همچنین نوع رنگشان، موثر در قیمت پارچه اسپان باند می باشد.
موردی که باید آن را ذکر کنیم این است که در زمان هایی که متقاضی این پارچه ها زیاد است، قیمت تمام شده ی آن بیشتر از فواصل زمانی دیگر می باشد.
در حال حاضر که ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ شیوع پیدا کرده است، بیمارستان ها و مراکز درمانی و در نهایت حتی افراد و مردم عادی به استفاده ی زیاد از این پارچه در مصارف مختلف روی آورده اند که این امر خود سبب افزایش قیمت پارچه های یک بار مصرف می شود.
این مورد هم که شما پارچه را از کجا خریداری می کنید بسیار مهم است زیرا ممکن است شما به عنوان مثال در تهران باشید و پارچه ی خودتان را از شهری مانند اصفهان بخرید. همین موضوع سبب افزایش قیمت پارچه اسپان باند به دلیل مبلغی که برای حمل و نقل برای شما می افتد، می شود.
بنابراین خرید از کارخانه های شهر محل تولیدی هایتان می تواند در نهایت با قیمت مناسب تری تمام شود.
همان طور که متوجه شدید موارد زیادی هستند که در قیمت نهایی و تمام شده اثر می گذارند اما چیزی که باید بدانید این است که با تمام نوسانات و شرایط موجود، پارچه های اسپان باند دارای قیمتی ارزان و به صرفه هستند که توجه هر فرد یا تولیدی را به خود جلب می نماید.

قیمت پارچه اسپان باند

خرید ارزانترین پارچه اسپان باند بیمارستانی در ایران

خرید پارچه های ارزان آرزویی است که هر تولیدکننده دارد زیرا بر اساس آن می تواند سود خوبی به دست آورد.
اما نکته ای که باید به آن بسیار توجه کرد این است که در عین ارزان بودن باید کیفیت پارچه ها را هم در نظر بگیریم. هر ارزانی دلیل بر کیفیت هم نیست.
برای موارد خاصی مانند کارهای بیمارستانی ابتدا باید کیفیت پارچه در نظر گرفته شود، زیرا بسیار مورد حساسی است و به حیات و زندگی کادرهای درمانی مربوط می شود.
وقتی سفارشی بزرگ از بیمارستانی دریافت می کنید، باید اجناس باکیفیت به آن ها تحویل بدهید وگرنه دیگر سفارشی از سمت آن بیمارستان نخواهید گرفت. این موضوع خود به تنهایی می تواند میزان سود شما را مشخص کند. این که شما در طولانی مدت سود کمتر ولی ادامه دار باشید و یا سودی بیشتر فقط برای یک سفارش داشته باشید موضوع بسیار مهم و قابل تفکری است.
روش هایی برای خرید ارزان وجود دارد، مثل این که پارچه را مستقیما از درب کارخانه خریداری کنید تا با حذف واسطه ها قیمت مناسب تری از پارچه در اختیار شما قرار بگیرد.

می توانید خریدتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا از هزینه های رفت و آمدی و حمل و نقل کم شود و بنابراین حاشیه ی سود بالاتری داشته باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟