فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / سفارش خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

سفارش خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

خرید پارچه اسپان باند از نوع بیمارستانی، با کیفیت عالی و قیمت ارزان از کجا ممکن می باشد؟ با انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی آشنا بوده و در مورد مصارف آن اطلاعاتی در دست دارید؟ آیا سفارش پارچه اسپان باند از مراکز فروش اینترنتی را پیشنهاد می کنید یا نه؟
منسوجات و پارچه ها در بازار دارای تنوع بالایی هستند. حتی کسی که در زمینه خرید و فروش پارچه هم فعالیت می کند ممکن است گاهاً برخی از پارچه ها را نشناسد. شما هم امکان دارد در طول روز بار ها و بار ها از پارچه اسپان باند استفاده کنید اما آشنایی کاملی از آن نداشته و حتی ممکن است اسمش را هم ندانید.
این جای تعجب ندارد. زیرا پارچه اسپان باند، پارچه ای است که چند سالی به بازار فروش راه پیدا کرده و از انواع مختلفی برخوردار است. این پارچه موارد مصرف زیادی داشته که در یکی از بخش ها به صورت مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
اما قبل از آن، بد نیست پارچه اسپان باند را بشناسید و با انواع مدل های عرضه شده این پارچه به بازار آشنا شوید. زیرا این پارچه محدودیت مصرف نداشته و در تمامی زمینه ها به نوعی کاربرد دارد.

انواع پارچه اسپان باند ساده و چاپی

هر خانواده پارچه و منسوجاتی را از لحاظ مختلف می توان دسته بندی کرد. مثلاً دسته بندی انواع پارچه اسپان باند می تواند از روی فاکتور های زیر انجام شود:

  • تعداد لایه ها
  • تراکم
  • ضخامت
  • عرض پارچه
  • طول طاقه پارچه
  • رنگبندی
  • طرح پارچه

در این بخش، دسته بندی پارچه اسپان باند از لحاظ طرح و مدل پارچه را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. این پارچه در دو طرح مختلف روانه بازار فروش می شود:

  1. ساده
  2. طرح دار چاپی
وقتی که پروسه تولید پارچه توسط دستگاه های اکسترودر، نوار نقاله و … به اتمام می رسد و ورق های پارچه اسپان باند از مواد اولیه پلی پروپلین به وجود می آیند، دو حالت دارد. یا اینکه به بخش تکمیل رفته و طاقه پیچی می شوند و یا اینکه به بخش رنگرزی و چاپ رفته و طرح دار می گردند.
پارچه های اسپان باند ساده، پارچه هایی با رنگ های متنوع هستند و امکان تولید آن ها را رنگ دلخواه شما توسط کارخانه وجود خواهد داشت.
اما پارچه های اسپان باند چاپی، پارچه هایی هستند که سفارشی سازی شده اند. این پارچه ها به خاطر تولید شدن از مواد اولیه شیمیایی و مصنوعی، دارای قابلیت چاپ پذیری بسیار خوبی هستند. قوانین طرح دار کردن پارچه های اسپان باند توسط دستگاه های چاپی این است که هر چه میزان الیاف مصرفی در بافت پرسی پارچه، الیاف مصنوعی و پلاستیکی باشد، طرح مورد نظر با شفافیت و کیفیت بهتری بر روی پارچه چاپ خواهد شد.
آیا تا به حال به کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند، پارچه های طرح دار و چاپی را سفارش داده اید؟

خرید پارچه اسپان باند

کدام کارخانجات بهترین پارچه اسپان باند تولید می کنند؟

در ایران، به دلیل بالا بودن متقاضی خرید پارچه اسپان باند، تعداد تولید کنندگان آن رو به افزایش است. اما اگر بخواهیم در حالت کلی بیان کنیم، باید بگوییم که برخی از شهر های ایران به خاطر داشتن کارخانه های بزرگ و مجهز، درصد بیشتری از تولیدات پارچه اسپان باند را از آن خود کرده و به همین خاطر، قطب تولیدی و تامین کننده اصلی به حساب می آیند.
این شهر ها عبارتند از:

  • اصفهان
  • یزد
  • مشهد
  • تبریز
  • تهران

بیشترین درصد تولید در میان این شهر های مذکور، به اصفهان اختصاص پیدا می کند.
اما بد نیست در حالت کلی بدانید که کدام کارخانجات بهترین پارچه اسپان باند را تولید می کنند و یا اینکه بهترین کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند دارای چه ویژگی هایی است؟
در زیر، به برخی از موارد اشاره می کنیم که اگر در کارخانه های تولیدی رعایت شوند، آن تولیدی را به بهترین و مطرح ترین تبدیل می سازند. همانطور که کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان در بازار این روز های ایران مطرح و شناخته شده می باشد:

  1. مرغوب ترین مواد اولیه در کارخانه تولیدی استفاده شود.
  2. پیشرفته ترین دستگاه ها در خطوط تولیدی به کار گرفته شود.
  3. پرسنل فعال در کارخانه تولیدی، پرسنل خبره و کار بلدی باشند.
  4. تمامی استاندارد های جهانی و همچنین نکات بهداشتی در کارخانه ها رعایت گردد.

از آنجایی که با وجود تعداد زیاد کارخانه های تولیدی در سطح کشور و بالا بودن سرانه تولید، هنوز میزان تقاضا از میزان عرضه بیشتر است، بایستی به تعداد کارخانجات پارچه اسپان باند افزوده شود.
آیا اطلاعاتی در خصوص طرح توجیهی کارخانجات پارچه اسپان باند در دست دارید؟
بد نیست اطلاعات مورد نیاز از قبیل دستگاه های مورد استفاده، نوع مواد اولیه، هزینه ابتدایی و … را از متخصصان این حوزه درخواست نمایید.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند یکبار مصرف چه مشخصاتی ویژه ای دارد؟

شاید برایتان جالب باشد، پارچه اسپان باند به جز این اسم، با نام های بسیار دیگری در بازار شناخته می شود که در ادامه، به برخی از رایج ترین این اسم ها اشاره می کنیم:

  • پارچه نبافته
  • پارچه بی بافت
  • پارچه بدون بافت
  • پارچه یکبار مصرف
  • پارچه سوزنی
  • پارچه سوزنی نبافته

همانطور که گفته شد، متقاضی برای پارچه اسپان باند بیشتر از اندازه ای است که کارخانجات به بازار فروش پارچه عرضه می دارند. پس این مسئله بی دلیل نیست و دلایل خاص خود را دارد که یکی از آن ها مربوط به مشخصات منحصر به فرد پارچه های یکبار مصرف اسپان باند می باشد. مختصری از مشخصات این پارچه را در ادامه می خوانید:

  1. این پارچه با وجود الیاف مصنوعی در بافت پرسی اش، دارای لطافت و نرمی فوق العاده ای است.
  2. پارچه اسپان باند یکبار مصرف از تراکم خوبی برخوردار بوده و پارچه سنگینی محسوب نمی شود.
  3. تنوع رنگ پارچه اسپان باند زیاد بوده و حتی قابلیت چاپ طرح بر روی آن وجود دارد.
  4. ساختار پارچه اسپان باند یکبار مصرف به گونه ای است که در مقابل نفوذ آب و ذرات مقاومت می کند.
  5. پارچه اسپان باند با وجود تراکم مناسب، بدن نما نیست و احساس راحتی به مصرف کننده می دهد.
  6. پارچه های یکبار مصرف اسپان باند دارای کیفیت رنگ بالایی هستند و رنگ بر روی آن ها به صورت یکنواخت و یکدست پخش شده است.
  7. امکان تولید پارچه اسپان باند با ویژگی آنتی باکتریال بودن وجود دارد.
  8. پارچه اسپان باند یکبار مصرف می تواند از ویژگی ضد یو وی بودن هم برخوردار باشد.
این مشخصات و ویژگی ها، تاثیر خوبی بر بازار فروش پارچه اسپان باند گذاشته است. جالب است بدانید که با وجود اینهمه ویژگی و مشخصات خوب، پارچه اسپان باند نسبت به پارچه ها و منسوجات معمولی ارزان قیمت تر می باشد.

انواع پارچه اسپان باند سه لایه مخصوص ماسک

همانطور که در اولین بخش بیان کردیم، پارچه ها را با توجه به فاکتور های مختلف می توان تقسیم بندی کرد و یکی از مواردی که در رابطه با پارچه اسپان باند ذکر شد، تعداد لایه آن بود.
بله درست است. پارچه اسپان باند در تعداد لایه های مختلفی تولید می شود اعم از:

  • اسپان باند تک لایه
  • اسپان باند دو لایه
  • اسپان باند سه لایه
  • اسپان باند چهار لایه
  • اسپان باند پنج لایه

که البته نوع پنج لایه توسط تمامی تولیدی ها به بازار عرضه نشده و یکی از انواع پارچه های اسپان باند کمیابی است که تولید آن به صورت محدود انجام می پذیرد.
در این بخش قرار است به معرفی پارچه های اسپان باند با تعداد لایه های مختلف پرداخته و در مورد موارد مصرف هر یک صحبت کنیم.
پارچه های اسپان باند تک لایه، پارچه هایی هستند که پروسه تولید آن ها به ساده ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. اما مراحل تولید انواع پارچه اسپان باند چند لایه پیچیده بوده و به همین خاطر است که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و خاصی می باشد.
در تولید پارچه های دو لایه به بالا، از لایه ای میان لایه های اسپان باند استفاده می شود که به آن ملت بلون گفته می شود. این لایه از جنس پلی پروپلین است و می توان گفت که هم جنس پارچه های اسپان باند می باشد. اما ساختار متفاوتی داشته و ویژگی و مشخصات آن متفاوت از اسپان باند هاست.
استفاده از لایه ملت بلون در ساختار پارچه های اسپان باند چند لایه سبب شده تا موارد مصرف آن متفاوت از اسپان تک لایه شود. قدرت نفوذ پذیری ذرات و آب کاهش پیدا کند و بهترین گزینه برای مصارف بهداشتی و پزشکی باشد.
مثلاً از پارچه اسپان باند سه لایه و چهار لایه، در تولید ماسک بهداشتی استفاده می کنند. این روز ها که ویروس کرونا پخش شده است و مصرف ماسک توسط افراد زیاد شده، این پارچه در بازار کمیاب گردیده و بایستی توسط کارگاه های تولید کننده ماسک، با قیمت های بالا خریداری شود.

خرید پارچه اسپان باند

مصارف ویژه پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

در بخش گذشته از مصارف پزشکی پارچه های اسپان باند صحبت شد. از آنجایی که مصرف و استفاده از پارچه های اسپان باند در مراکز درمانی و بیمارستان ها زیاد بود، کارخانه های تولیدی موظف شدند تا خط تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی را راه اندازی کنند.
این پارچه که در عرض های زیر به بازار راه پیدا کرده است، بهترین گزینه برای مصارف پزشکی و بهداشتی می باشد:

  1. پارچه اسپان باند با عرض ۱۰۰
  2. پارچه اسپان باند با عرض ۱۲۰
  3. پارچه اسپان باند با عرض ۱۶۰

اگر بخواهیم گرماژ پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را بیان کنیم، باید بگوییم که محدود به ۱۷تا ۱۱۰ گرم است. اما آن هایی که به مصارف بیمارستانی و مراکز درمانی اختصاص داده می شوند، گرماژی برابر با ۳۰ تا ۶۰ گرم دارند.
به منظور درک بهتر، چندی از مصارف ویژه پارچه یکبار مصرف اسپان باند در بیمارستان ها را بیان می کنیم:

  • این پارچه در دوخت لباس بیمار، پرسنل، پرستار و پزشک به کار گرفته می شود.
  • پارچه اسپان باند بهترین گزینه برای دوخت رو بالشتی، رو تختی و ملحفه می باشد.
  • پارچه یکبار مصرف اسپان باند در تنظیف بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش بسزایی را ایفا می کند.
  • گان جراحی، ماسک جراحی و دیگر تجهیزات اتاق عمل از رنگ سبز تیره پارچه یکبار مصرف اسپان باند است.
  • پد های بهداشتی، دستمال های ضد عفونی و … از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تهیه شده است.
  • کاور کفش، بگ های مخصوص لباس بیمار و مواردی از این قبیل از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ساخته شده است.

البته موارد ذکر شده، همگی مصارف ویژه این پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی بود. همانطور که می دانید پارچه مذکور، محدودیت مصرف نداشته و حتی در صنایع مختلف هم به کار گرفته می شود.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی قیمت روز

چگونگی خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی و مخصوص مصرف صنعتی به قیمت روز، دغدغه اغلب خریداران است.
ما به این دغدغه پایان داده و راهکار هایی را برای خرید به شما پیشنهاد می کنیم که شاید اصلاً با آن ها آشنایی نداشتید.
خرید از درب کارخانه: برای خریداران عمده ای که قیمت تمام شده محصول برایشان حائز اهمیت است، خرید از درب کارخانه با قیمت دست اول به شدت توصیه می شود.
خرید از نمایندگی ها: نمایندگی ها به دو شیوه فروش پارچه اسپان باند را انجام می دهند. یکی حضوری و دیگری اینترنتی. اگر صرفه جویی در هزینه و زمان برایتان اهمیت بالایی دارد، خرید پارچه اسپان باند را غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید.
خرید از عاملان فروش: در سطح کشور و در شهر های مختلف، عاملان فروشی فعالیت می کنند که نه با یک برند، بلکه با تعداد زیادی برند همکاری داشته. این فروشندگان، فروشنده واسطه هستند و پارچه عرضه شده توسط آن ها گران قیمت تر از پارچه اسپان باند درب کارخانه و نمایندگی فروش است.
در نتیجه، برای خرید پارچه اسپان باند با قیمت مناسب، اول از هر چیز باید مرکز فروش خوبی انتخاب کرد که:

  • مستقیم و بی واسطه باشد.
  • هزینه و زمان زیادی به خود اختصاص ندهد.
  • مشاوره فروش رایگان ارائه دهد.
  • دسترسی به آن آسان و راحت باشد.
  • کیفیت پارچه را تضمین کند.
  • و مواردی از این قبیل.
اولویت و انتخاب شما برای خرید انواع پارچه اسپان باند چیست؟ آیا نمی خواهید هزینه ها و زمانی که در پروسه خرید مصرف می شود را به حداقل برسانید؟ پس کافیست همین حالا مقرون به صرفه ترین خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی را از طریق همین مجموعه، تجربه کرده باشید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟