فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت باور نکردنی

فروش پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت باور نکردنی

فروش پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت باور نکردنی آغاز شده است. برای خرید انواع ضخامت پارچه های اسپان باند، می توانید از راهکار های متعددی کمک بگیرید.
پارچه های اسپان باند که از ورود شان به بازار فروش پارچه مدت زمان زیادی نمی گذرد، پارچه هایی کاربردی و بسیار پرفروش هستند. این پارچه ها که تفاوت های زیادی با پارچه ها و منسوجات بافتنی دیگر دارند را قرار است در این تاپیک بیشتر و بهتر بشناسید.
این روزها در مراکز فروش و نمایندگی های عرضه پارچه در سطح کشور، پارچه اسپان باند در انواع و اقسام مختلف، با قیمت های باور نکردنی به فروش می رسد.
خیلی از شما آنطور که باید در رابطه با پارچه اسپان باند نمی دانید. اگر خریدار آن هستید و قرار است زیاد با پارچه اسپان باند سر و کار داشته باشید، شناخت آن با جزئیات بیشتر را توصیه می کنیم. برای راحتی شما عزیزان، در اولین بخش این متن به بیان نحوه تولید پارچه اسپان باند می پردازیم.

نحوه تولید پارچه اسپان باند

در ابتدا گفته شد که پارچه اسپان باند با منسوجات معمولی تفاوت های بسیاری دارد. بد نیست بدانید یکی از این تفاوت ها به نحوه تولید پارچه اسپان باند بر می گردد.
اگر بخواهیم پارچه اسپان باند را بررسی نماییم، باید بگوییم که این پارچه هیچگونه بافتی ندارد. یعنی مانند پارچه هایی از قبیل ترگال، تترون و غیره نیست که دارای تار و پود بوده و این تار و پود به شکل مشخصی در هم تنیده و بافته شده باشند.
پارچه اسپان باند بدون بافت بوده و روش تولید آن هم پرسی تحت فشار و حرارت زیاد است. اینطور که:

  1. در اکسترودر دستگاه های تولیدی پارچه اسپان باند، مواد اولیه که الیافی از جنس پلی پروپلین هستند، تحت حرارت بالا به مواد مذابی تبدیل می شوند.
  2. مواد مذاب که تحت فشار دستگاه قرار گرفته، از طریق سوزن های تعبیه شده در دستگاه به صورت رشته های بسیار نازک بیرون آمده و به نوعی الیاف سازنده پارچه اسپان باند را به وجود می آورند.
  3. اما این الیاف در دستگاه های بافندگی قرار نگرفته و روی نوار نقاله دستگاه به صورت رفت و برگشتی، تحت کشش قرار گرفته تا هم خنک شود و هم نهایتاً ورق پارچه اسپان باند به وجود آید.
  4. پارچه های به وجود آمده در صورت نیاز به رنگرزی رفته و در غیر اینصورت به شکل خام، به بخش کنترل و بررسی پارچه منتقل می گردد تا اگر اشکال و ایرادی دارد، رفع شود.

فروش پارچه اسپان باند

ویژگی های پارچه اسپان باند تولیدی

پارچه اسپان باند آماده شده در این خطوط تولیدی، ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را کاملاَ از پارچه ها و منسوجات معمولی متمایز می سازد. جالب است بدانید که اگر به بازار فروش پارچه اسپان باند دقت نمایید و آن را با پارچه های معمولی مقایسه کنید، متوجه فروش بالای این پارچه خواهید شد که دلیل آن جز ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد پارچه اسپان باند تولیدی چیز دیگری نمی تواند باشد.
آیا از این ویژگی ها چیزی می دانید؟ در زیر به صورت مختصر خصوصیات پارچه اسپان باند را مورد بررسی قرار داده ایم:

  • این پارچه از لطافت و نرمی بسیاری برخوردار می باشد. الیاف نازک و مرغوبی که در ساختار پارچه اسپان باند به کار رفته و پروسه تولید خاص این پارچه باعث شده تا اسپان باند دارای زیر دست نرم و خوبی باشد.
  • رنگ یکدست و یکنواختی که پارچه اسپان باند دارد، به دلیل کیفیت رنگ بالایی است که در کارخانه های تولیدی استفاده می شود. همچنین چون الیاف این پارچه پلاستیکی است، بهتر است دیگر پارچه ها رنگ گرفته و حتی چاپ روی آن هم ممکن می باشد.
  • مقاومت و استحکام بالای پارچه اسپان باند به خاطر نوع ساختار آن که بافت پرسی است می باشد. این پارچه در برابر کشش و پارگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هست.
  • پارچه اسپان باند با وجود سبک بودن و اینکه مناسب با موارد مصرفش تولید می شود، اصلاً بدن نما نیست و برای همین در تولید برخی از پوشیدنی ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ویژگی ها و خصوصیات مثبت پارچه اسپان باند تمامی نداشته و ما به معرفی اصلی ترین این ویژگی ها بسنده کردیم. نوبت آن رسیده که انواع ضخامت های پارچه اسپان باند را بررسی نماییم. پس همراه ما باشید.

انواع ضخامت پارچه های اسپان باند

همانطور که می دانید، پارچه های اسپان باند با مشخصه های مختلفی تولید شده که هر یک از این مشخصه ها، آن را از دیگری متمایز ساخته است. مثلاً وجوه تمایز میان انواع پارچه های اسپان باند به شرح ذیل است:

  1. ضخامت
  2. وزن و گرماژ
  3. درصد الیاف مصرفی
  4. رنگبندی
  5. عرض
  6. طول طاقه

در اینجا قرار است انواع پارچه های اسپان باند که ضخامت شان با یکدیگر متفاوت می باشد را بررسی کنیم. برای همین لازم دانستیم که دلایل تفاوت ضخامت پارچه اسپان باند را بیان کنیم:

  • ممکن است پارچه های اسپان باند به خاطر تراکم مواد اولیه و همچنین وزن و گرماژ دارای ضخامت های گوناگونی باشند.
  • ممکن است پارچه های اسپان باند با افزایش تعداد لایه هایشان، ضخامت شان هم افزایش پیدا کند.

در حالت اول که باید گفت تراکم مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید پارچه اسپان باند باعث شده تا ضخامت آن ها متفاوت باشد. البته که این ضخامت ها با تحت تاثیر گرماژ و وزن پارچه هستند. پس می توان نتیجه گرفت وقتی گرماژ و وزن پارچه اسپان باندی زیاد شد، می توان نتیجه گرفت که ضخامت آن هم افزایش داشته است.
در حالت دوم، پارچه های اسپان باند با تعداد لایه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. بی شک هر چه تعداد لایه پارچه اسپان باند بیشتر باشد، ضخامت آن هم بیشتر می شود. حال بد نیست بدانید که انواع پارچه اسپان باند با چند تعداد لایه به بازار راه پیدا می کنند:

  • یک لایه
  • دو لایه
  • سه لایه
  • چهار لایه

این ها رایج ترین پارچه های چند لایه اسپان باند هستند. اما بد نیست بدانید که در برخی از تولیدی ها، پارچه اسپان باند پنج لایه هم تولید می شود.

فروش پارچه اسپان باند

مصارف پارچه یکبار مصرف در صنعت پزشکی

اگر بخواهیم پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را از لحاظ موارد استفاده دسته بندی کنیم، باید بگوییم که این پارچه ها با دو نوع استفاده وارد بازار فروش می شوند:

  1. پارچه هایی با مصرف صنعتی
  2. پارچه هایی با مصرف پزشکی

از مصرف هر دو مشخص است که چه استفاده ای دارند. اما برای درک بهتر قضیه بد نیست بدانید کمی به بررسی آن ها بپردازیم.
پارچه اسپان باند صنعتی، پارچه مصرفی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی است. مثلاً به عنوان فیلتر های صنعتی در کارخانه ها کاربرد داشته و یا اینکه در زمینه کشاورزی و گلخانه داری برای پوشش دادن محصولات و جلوگیری از آفت زدگی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
اما پارچه یکبار مصرف قابل استفاده در صنعت پزشکی، بیشترین میزان فروش در بازار را از آن خود کرده است. این پارچه تنها در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد داشته است. این پارچه اسپان باند بیمارستانی دارای مصارف زیر می باشد:

  1. تهیه فرم لباس برای بیماران
  2. تهیه یونیفرم برای پرستاران و پزشکان در بخش های حساس
  3. زیر انداز، رو انداز، ملحفه، رو بالشتی و چیز هایی از این قبیل
  4. شان و گان جراحی
  5. تجهیزاتی نظیر روکش و کاور کفش، کلاه و غیره
  6. دستمال هایی که مناسب و کاربردی برای تنظیف و ضد عفونی

البته اگر قرار است از اسپان باند بیمارستانی برای دوخت فرم لباس بیماران استفاده کرد، باید عرض مشخصی از آن که دارای گرماژ مناسب می باشد را خریداری نمود. زیرا در انتخاب پارچه برای مصارف مختلف، توجه به چنین جزئیاتی بسیار حائز اهمیت است.

فروش پارچه اسپان باند

از کجا سفارش پارچه اسپان باند پزشکی عمده دهیم؟

بیمارستان ها و مراکز درمانی به خاطر اینکه مصرف کننده بزرگ پارچه اسپان باند پزشکی هستند، به صرفه است که آن را به صورت عمده سفارش دهند.
اما این سوال به وجود می آید که چطور و از کجا می توان سفارش پارچه اسپان باند پزشکی را به صورت عمده ثبت نمود؟
در پاسخ به این سوال، راهکار های خرید عمده پارچه اسپان باند را به شما معرفی می کنیم:

  • درب کارخانه های تولیدی: بهترین گزینه برای کسی که خریدار عمده پارچه اسپان باند بوده و هزینه و زمان اختصاصی به پروسه خرید و فروش پارچه اسپان باند برایش اهمیتی ندارد، مراجعه به کارخانه تولیدی و خرید از درب کارخانه با قیمت دست اول می باشد.
  • سایت های فروشنده: بهترین گزینه برای کسی که قصد خرید عمده پارچه اسپان باند را داشته و از طرفی، هزینه و زمانی که به پروسه خرید و فروش پارچه اسپان باند اختصاص می دهد هم برایش اهمیت بالایی دارد.
  • نمایندگی و عاملان فروش: هم نمایندگی ها و هم عاملان فروش در سطح کشور، گزینه خوبی برای خرید عمده پارچه اسپان باند می باشند. اما چون برخی از آن ها واسطه میان خریدار و فروشنده هستند، قیمت فروش محصولات شان تا حدی بیشتر از قیمت دست اول پارچه اسپان باند خواهد بود.

فروش پارچه اسپان باند پزشکی در نمایندگی آنلاین

در بخش گذشته از سایت های فروشنده صحبت به میان آمد. این سایت ها از نظر فعالیت به دو دسته تقسیم می شوند:
سایت هایی که نمایندگی رسمی و آنلاین شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند پزشکی در بازار مجازی هستند.
سایت هایی که نماینده رسمی نبوده و عامل فروش می باشند و با برند های مختلفی همکاری می کنند.
اگر خرید با اطمینان از قیمت و کیفیت را می پسندید، پیشنهاد می کنیم که نمایندگی های رسمی آنلاین را برای خرید انتخاب نمایید. زیرا فروش پارچه اسپان باند پزشکی در نمایندگی ها با شرایط زیر صورت می گیرد:

  • کیفیت پارچه از طرف نمایندگی تضمین می شود.
  • قیمت فروش پارچه های اسپان باند در نمایندگی، برابر قیمت فروش درب کارخانه می باشد.
  • نمایندگی ها، خریدار را با مشاوره های فروش خود به بهترین شکل راهنمایی می کنند.
  • با خرید از نمایندگی رسمی می توان یک برند را جامع و کامل شناخت.

اما اگر در کل با خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در ضخامت های مختلف و با مشخصات گوناگون مشکل دارید، باید درباره مزیت های این روش خرید اطلاعات کسب کنید. برخی از مزیت ها عبارتند از:

  1. خرید در سریع ترین زمان
  2. خرید با کمترین هزینه
  3. خرید با بهره مندی از مشاوره فروش رایگان
  4. خرید بدون نیاز به خروج از خانه و محل کار
  5. خرید تنها با دسترسی به اینترنت

فروش پارچه اسپان باند

بهترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار

در شرایط عادی، میزان تقاضا برای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در مقایسه با میزان تولید آن بیشتر بود. حال این روز ها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و نیاز به پارچه اسپان باند هم بیشتر شده است، میزان تفاوت عرضه و تقاضا بیشتر و بیشتر می شود.
زیرا افراد زیادی به بیمارستان ها مراجعه نموده و نیاز به ماسک و تجهیزاتی از این قبیل که از پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید می شد، افزایش پیدا کرده است.
الان به خاطر کمیاب شدن پارچه اسپان باند بیمارستانی، افزایش چشم گیر قیمت پارچه را می بینیم و خرید آن با بهترین قیمت در بازار دیگر کار سختی شده است.
اما افراد می توانند از طریق تامین کننده های سایت ما، پارچه های اسپان باند بیمارستانی را با مناسب ترین قیمت بازار تهیه فرمایند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی توزیع شده توسط تامین کننده های ما، در بهترین کارخانه های تولیدی آماده سازی و رول پیچی شده اند. در این کارخانه ها از مرغوب ترین نوع مواد اولیه استفاده شده و دستگاه های کاملاً پیشرفته و به روز کمک کرده تا این پارچه های باکیفیت و درجه یک اسپان باند روانه بازار فروش شود.
خرید مستقیم از تامین کننده ها و دخالت ندادن واسطه ها باعث می شود تا نیاز به هزینه زیادی نباشد و فرد خریدار بتواند با قیمتی زیر قیمت روز بازار، خرید و فروش پارچه اسپان باند را با خیال راحت انجام دهد.
آیا شما تا به حال مستقیماً از تامین کننده، پارچه اسپان باند صنعتی یا پزشکی خریداری کرده اید؟ آیا می دانید که تامین کننده ها در بازار مجازی دارای نماینده فروش مستقیم هستند یا نه؟

فروش پارچه اسپان باند

اکثر فروشندگان حقیقی این روز ها فعالیت خود را در فضای مجازی هم آغاز کرده و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده اند.

بازرگانی پارچه پارادا در شرایط نابسامان بازار پارچه، خصوصا پارچه اسپان باند پزشکی، یار و یاور مشتریان خود بوده و کمترین میزان افزایش قیمت را شامل حال پارچه های عرضه شده، نموده است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 30 گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی | بهترین طاقه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی با توجه به کیفیت مواد اولیه و برند تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟