فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبارمصرف بیمارستانی / فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی قیمت جدید

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی قیمت جدید

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت جدید در نمایندگی فروش مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی، بدون هیچ واسطه ای صورت گرفته و برای تولیدی های البسه بیمارستانی اهمیت جدی دارد.
پارچه های یکبار مصرف از مصارف بسیار خوبی در بسیاری از صنایع امروزی برخوردار بوده و می توانند استفاده های خوبی را از خود برجای گذاشته باشند.
اگر چه این پارچه ها قیمت کمی در بازار داشته؛ اما اوضاع اقتصادی به گونه ای رقم خورده که سبب شده تا شاهد وجود دلالان اقتصادی باشیم که قیمت و حتی کیفیت واقعی از این پارچه ها را عرضه نمی کنند.
فروش پارچه های یکبار مصرف با قیمت و کیفیت متناسب با هم، شاید در هر فروشگاهی انجام نگیرد، اما پیدا کردن این فروشگاه ها امری ضروری و مهم برای تولیدی های مصرفی از این پارچه ها می باشد.
در حال حاضر یکی از مصارف عمده پارچه های یکبار مصرف در تولیدات انواع البسه و منسوجات بیمارستانی است.
آیا می دانید که فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت جدید و کاملا مقرون به صرفه، توسط کدام یک از مراکز فروش در کشور انجام می گیرد؟
در این نمایندگی ها چه کیفیتی از پارچه بیمارستانی یکبار مصرف ارائه شده و مشتریان امکان خرید در چه حجم یا تناژی دارند؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف و مشخصات آن

پارچه های یکبار مصرف از الیاف پرس و گاها الیاف پنبه با استفاده از دستگاه های مخصوص صنعت نساجی از گرانولی با نام پلی پروپیلن تولید شده و در عرض ها و گرماژهای گوناگون به فروش می رسد.

این پارچه با نام های پارچه بی بافت و پارچه اسپان باند در میان عامه و فروشندگان پارچه مشهور بوده و می تواند از مشخصات منحصربفردی هم برخوردار باشد.
از جمله عرض های پارچه یکبار مصرف می توان به عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم اشاره کرد.
نرمی، سبکی وزن، تنوع رنگ خوب، آنتی باکتریال بودن، ضد آب یا آب دوست بودن، می توانند از مشخصات پارچه های یکبار مصرف تولیدی و عرضه شده به بازارهای کشور باشند.
حتما می دانید که از پارچه یکبار مصرف در مصارف بیمارستانی به خوبی استفاده می کنند.
آیا می دانید که بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در کدام یک از کارخانجات کشور تولید و روانه بازارهای فروش می گردند؟

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

همانطور که متوجه شدید تولید پارچه یکبار مصرف توسط دستگاه های خاص صنعت نساجی توسط نساجی های گوناگون کشور در شهرهایی مانند تهران، اصفهان و … انجام شده است.
امروزه پارچه های یکبار مصرف بیشترین خواهان را در صنعت پزشکی و بهداشتی داشته و تولیدی های این منسوجات خواهان دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این پارچه ها هستند.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هم با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم مورد استفاده تولیدی ها و منسوجات بیمارستانی قرار داشته اند.
در این میان تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرم، بیشترین نرخ فروش را در میان واحدهای تولیدی البسه بیمارستانی دارد.
از مصارف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • تولید انواع روکش کفش مخصوص بخش های مراقبت ویژه و آی سی یو
  • تهیه گان مخصوص ملاقات کنندگان بخش های مراقبت ویژه
  • شان و گان بیمارستانی مخصوص بیماران و اتاق عمل
  • البسه جراحان
  • کلاه و ماسک یکبار مصرف
  • تهیه انواع رو انداز و یا زیر اندازهای بهداشتی

این مصارف بیمارستانی در کالیته رنگبندی آبی، صورتی، سبز، سفید و … مناسب تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی هستند.
اما آیا می دانید که به چه دلایلی می گوییم در مصارف فوق، بهترین پارچه، پارچه یکبار مصرف است؟

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

چرا پارچه یکبار مصرف مناسب بیمارستان هاست؟

با توجه به اینکه محیط های بیمارستانی بایستی از هر گونه آلودگی و میکروب در امان باشند، نقش پوشش افراد، کارکنان و حتی پرستاران و پرسنل بیمارستان، نقش فزاینده ای در انتقال این موارد وجود داشته است.
به همین سبب بهترین گزینه برای مصارف فوق، همین پارچه های یکبار مصرف هستند که به طور یکبار برای هر شخص مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن به درون زباله انداخته می گردند.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی کاملا ارزان و مقرون به صرفه بوده و برای این مصارف، از توجیه اقتصادی خیلی خوبی برخوردار هستند.

یکبار مصرف بودن این پارچه ها می تواند کاهش هزینه های مربوط به شست و شوی پارچه و خرید مواد شوینده و ضد عفونی کننده را برای بیمارستان ها به همراه داشته باشد.
اما سوال اینجاست که کدام مراکز فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی این پارچه ها را با قیمت واقعی و ارزان در مقابل با کیفیت عالی عرضه می کنند؟
آیا فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در حجم و تناژهای بالا توسط این مراکز با همان کیفیت واقعی و درجه یک صورت می پذیرد؟

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

شایان ذکر است که بی شک وجود دلالان اقتصادی و واسطه ها در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه های بیمارستانی، سبب شده تا خریداران از چالش هایی جدی برای خرید برخوردار باشند.
چرا که این موضوع سبب می گردد تا کیفیت واقعی و قیمت ارزان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی روانه بازارهای فروش نشده باشد.
در حال حاضر خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت و با کیفیت درجه یک را در دستور کار خود قرار داده باشد.
به این صورت که فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب و درجه یک به شکل مستقیما از درب کارخانجات تولیدی صورت گرفته و خریداران می توانند حتی سفارش خرید در حجم های بالاتر را انجام دهند.
خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در تناژ بالا توسط این مراکز فروش آنلاین پارچه بیمارستانی؛ سبب نرخ فروش بالای این مراکز شده و می تواند این تضمین را به مشتریان دهد که خریدی مطمئن از کیفیت را تجربه خواهند کرد.

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

فروشگاه آنلاین پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت

در این فروشگاه آنلاین پارچه های بیمارستانی؛ انواع پارچه های ارزان قیمت دیگر نیز از درب کارخانجات معتبر تولیدی به فروش می رسند:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی همراه با سایر پارچه های ارزان قیمت فوق، در کالیته رنگی متنوع و در کمترین زمان ممکن به مشتریان در سراسر کشور انجام می گردد.
شما هم از خریداران خوش شانس این مجموعه فروشگاهی آنلاین با جدیدترین قیمت موجود در بازار باشید.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در عرض و گرماژهای متنوع و رنگبندی سفارش مشتری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟