فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی سه لایه با لایه میانی ملت بلون، تولیدی کارخانه بافتینه اصفهان، با پایین ترین قیمت ممکن از طریق این مجموعه امکان پذیر گردیده است.
پارچه های زیادی امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی در صنعت نساجی، تولید و روانه بازارهای فروش می گردند که هر یک از مشخصات و ویژگی هایی برخوردار بوده اند.
یکی از پارچه های تولیدی و موجود در بازار، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف است. این پارچه امروزه با نام یکی از پرفروش ترین پارچه ها در صنعت نساجی شناخته می گردد.
آیا می دانید که روند تولید پارچه های اسپان باند چگونه بوده و در چه انواعی تولید می گردند؟
بیشترین استفاده از پارچه های اسپان باند در کدام صنعت بوده و کدام مراکز فروش، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند را به عرضه می رسانند؟
پیشنهاد مشاورین فروش پارچه در این مجموعه آن است که مشتریان برای آگاهی بیشتر قبل از خرید، حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی کنند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه های اسپان باند چگونه تولید می شوند؟

پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف، پارچه ای بدون هیچ الیافی از تار و پود است که تنها از الیاف پرس و با استفاده از دستگاه های خاص تهیه و تکمیل می گردد.
نداشتن تار و پود پارچه های اسپان باند سبب شده تا این پارچه در دسته منسوجات نبافته و بی بافت قرار داشته باشد که با قیمتی بسیار ارزان، تولید و به بازارهای فروش عرضه می شود.
در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، این پارچه ها را در انواع ذیل تولید و روانه بازارهای فروش می نمایند:

  1. پارچه اسپان باند تک لایه (S)
  2. پارچه اسپان باند دو لایه (SS یا ۲S)
  3. پارچه اسپان باند سه لایه (SSS یا ۳S)

هر یک از پارچه های اسپان باند فوق، دارای کیفیت های گوناگونی بوده و از جنس لایه های گوناگونی تولید می گردند که مناسب استفاده در موارد و کاربردهای مختلفی می باشند.
این پارچه ها پس از اینکه توسط دستگاه هایی مانند دستگاه دوخت حرارتی، دستگاه چاپ و …، تولید شده، با مشخصات ذیل به بازار عرضه می گردند:

  • عرض های تولیدی پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژهای تولیدی پارچه اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم
  • دارای متنوع ترین کالیته رنگی
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یو وی
  • آب دوست یا آب گریز
  • کشسانی خوب

تولید پارچه اسپان باند یکبار مصرف با توجه به دارا بودن ویژگی ها و مشخصات خارق العاده فوق، می تواند برای بسیاری از صنایع امروزی مهم و ارزشمند باشد.

 

بیشتر بخوانید: قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده

انواع پارچه اسپان باند سه لایه

همانطور که متوجه شدید، یکی از انواع پارچه های اسپان باند که البته کیفیت و دوام خوبی هم داشته، پارچه اسپان باند سه لایه است.
پارچه اسپان باند سه لایه را با نام های پارچه اسپان باند SSS و یا ۳S و به خصوص پارچه اسپان باند SMS در بازار خرید و فروش پارچه های بی بافت، می شناسند.

شایان ذکر است که پارچه اسپان باند سه لایه SMS از سه لایه ی اسپان باند، ملت بلون و اسپان باند بی بافت تشکیل شده و می تواند ویژگی های خیلی خوبی را در تولیدات گوناگون به ارمغان گذاشته باشد.
به عنوان مثال امروزه بسیاری از کارگاه های تولید کننده انواع ماسک بهداشتی و پزشکی، از پارچه های اسپان باند اس ام اس شده یا همان اسپان باند سه لایه، بیشترین استفاده را می کنند.
در این میان لایه میانی پارچه اسپان باند سه لایه، ملت بلون است که از الیافی بی بافت تشکیل شده و امروزه به خصوص توسط کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان، در بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.
ناگفته نماند که در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، گاها از دو لایه ملت بلون هم استفاده می گردد و این پارچه را با نام پارچه اسپان باند SMMS نیز به بازار عرضه می دارند.
این پارچه ها بسیار مقاوم بوده و امروزه از بیشترین استفاده در تولید انواع البسه و منسوجات بهداشتی و بیمارستانی برخوردار هستند.
اما آیا می دانید که بجر صنعت پزشکی، در کدام صنایع شاهد موارد کاربردی گوناگون از پارچه های اسپان باند هستیم؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون

پیش از آنکه به بررسی پارچه اسپان باند بیمارستانی و مصارف آن بپردازیم، بد نیست بدانید که مشخصات و ویژگی های خوب پارچه های اسپان باند سبب شده تا صنایع گوناگونی از این پارچه، بهره مند گردند.
از مهم ترین و کلیدی ترین مشخصه های پارچه اسپان باند، قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون بر روی این پارچه بوده که با استفاده از دستگاه های مخصوص، به انجام می رسد.
این موضوع سبب شده تا در صنعت تبلیغات، چاپ لوگو یا آرم یک شرکت، بر روی محصولات و منسوجات تولیدی به راحتی چاپ شده و در پی آن، شناخت برند آن تولید کنندگان را به همراه داشته باشد.
از جمله صنایعی که پارچه های اسپان باند را مورد استفاده قرار می دهند، می توان به این صنایع اشاره کرد:

  • صنعت بسته بندی و کاور: شامل کاور صندلی خودرو، کاور لوازم خانگی، بسته بندی چای، لوازم خانگی و غیره
  • صنغت کشاورزی
  • صنعت عمران و راهسازی
  • صنعت تولید انواع چرم مصنوعی و بسیاری از صنایع متفرقه دیگر

از همه ی اینا بگذریم، بدون شک یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت پزشکی و بیمارستانی، پارچه اسپان باند یا پارچه یکبار مصرف است.
این پارچه به سبب آنتی باکتریال بودن، تنوع رنگی بالا، سبک و نرم بودن و از همه مهم تر ارزان قیمت بودن، توانسته در تولیدات انواع البسه و منسوجات بهداشتی و بیمارستانی، کاربرد بسیار مناسبی را داشته باشد.
استفاده از پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی، علاوه بر مسائل بهداشتی می تواند در کاهش هزینه های بیمارستان ها به خصوص بیمارستان های دولتی، نقش فزاینده ای را ایفا نماید.
گفتنی است که هم اکنون در شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، رشت و …، شاهد تولید انواع پارچه اسپان باند به خصوص برای مصارف بیمارستانی بوده ایم.
در این میان بی تردید پارچه اسپان باند مشهد و اصفهان، از کیفیت بهتری برخوردار بوده و اغلب کارگاه های تولیدی که نیاز به پارچه یکبار مصرف دارند، به دنبال خرید این پارچه ها می باشند.

کارخانه بافتینه اصفهان یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین کارخانجات تولید انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی و پزشکی است که توانسته نیاز بازارهای کشور به پارچه اسپان باند را تأمین کرده باشد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه در رنگبندی مختلف

لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از هر گونه آلودگی و میکرو ارگانیسم ها به محیط ها و بخش های بیمارستانی، سبب شده تا نقش پارچه های یکبار مصرف در تولیدات بیمارستانی، بیشتر و بیشتر گردد.
استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی، می تواند کاهش ورود میکرو ارگانیسم ها و مواد عفونت زا به بیمارستان ها را کاهش داده و از طرف صرفه اقتصادی تر برای مدیران بیمارستان ها داشته باشد.
بر همین اساس کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان توانسته با بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید پارچه، بهترین کیفیت از انواع پارچه اسپان باند پزشکی و بیمارستانی تک لایه، دو لایه و سه لایه ملت بلون را تولید و به بازارهای پارچه فروشی، عرضه کند.
حتما می دانید که رنگ مورد علاقه اغلب مراکز درمانی، مشابه یکدیگر بوده که البته می تواند با توجه به سلیقه مدیران و سیاست بیمارستان ها متفاوت بوده باشد.
اما به طور کلی پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه یا هر کارخانه تولیدی دیگر، در طیف رنگی ذیل از بیشترین میزان نرخ فروش برخوردار می باشد:

  • آبی
  • سفید
  • صورتی
  • سبز

کارخانه بافتینه اصفهان با بکارگیری مواد اولیه درجه یک و مرغوب و کادری مجرب و از همه مهم تر دستگاه های مدرن و پیشرفته، توانسته پیشرو در صنعت تولید منسوجات بی بافت در بازارهای کشور ما شده باشد.
تولیدات انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی با استفاده از پارچه های اسپان باند کارخانه بافتینه، می تواند از کیفیت درجه یک و کاملا مرغوبی هم برخوردار گردد.
اما آیا می دانید که چه مصارفی از انواع پارچه های اسپان باند در مصارف بیمارستانی انجام می پذیرد؟
امروزه با توجه به شیوع ویروسی منحوس مانند ویروس کرونا، شاهد بازار داغ خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند پزشکی جهت تولید انواع محصولات بهداشتی بوده ایم.
این موضوع می تواند حتی سبب آن شود که قیمت و به خصوص کیفیت پارچه های اسپان باند به نوعی از دسترس کارخانجات تولیدی خارج گردد و در بازار این واسطه ها و دلالان پارچه باشند که قیمت تعیین کرده و حتی گاها منجر به پایین آمدن کیفیت پارچه ها نیز می گردند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

مشخصه های کلیدی پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی چیست؟

پارچه های اسپان باندی که قرار است در حوزه تولیدات بهداشتی و بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرند، بایستی با مشخصات و ویژگی های منحصربفردی تولید و به عرضه رسیده باشند.
در واقع لزوم استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف در بیمارستان ها این امر را ایجاب می کند تا تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی با برخی از مشخصه های کلیدی انجام گردد.
به عنوان مثال می توان این موارد را در مورد ویژگی های یک پارچه اسپان باند پزشکی نام برد:

  1. این پارچه ها باید آنتی باکتریال و استریل باشند تا جلوی هر گونه عفونت و بیماری را بگیرند.
  2. از لایه های نفوذناپذیر در برابر انواع میکروب ها و باکتری ها برخوردار باشند.
  3. قابلیت کشسانی خوبی داشته باشند.
  4. نرمی زیر دست داشته و وزن سبکی را هم دارا باشد.
  5. قابلیت چاپ انواع طرح و یا لوگو بیمارستان ها را بهره مند گردند.
  6. به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت پوستی نگردند.

دارا بودن این ویژگی ها در یک پارچه اسپان باند بیمارستانی، مستلزم بکارگیری مواد اولیه مرغوب و دستگاه های پیشرفته در تولید این پارچه می باشد.
در کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی از موارد مصرفی ذیل برخوردار بوده اند:

  • تهیه انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  • رو تختی و ملحفه یکبار مصرف
  • تولید انواع پرده بیمارستان ها
  • لباس فرم بیماران برای بخش های گوناگون مانند بستری سرپایی، رادیولوژی و غیره
  • گان و شان بیمارستانی
  • البسه مخصوص اتاق جراحی و خصوصا انواع ماسک، کلاه یکبار مصرف و کاور کفش

ناگفته نماند که در تهیه و تولید هر یک از منسوجات فوق، کارگاه های تولیدی، پارچه های اسپان باند بیمارستانی را با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرمی به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند.

از کجا پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان تهیه کنیم؟

وقتی می گوییم که از کجا پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت را می توان تهیه کرد، خیلی ها به این فکر می افتند که مگر قیمت پارچه اسپان باندی که در درب کارخانه عرضه می شود، ارزان و پایین ترین قیمت در میان سایر پارچه ها نیست؟
بله درست است که قیمت تمام شده تولیدی پارچه های اسپان باند کاملا ارزان و پایین تر نسبت به سایر پارچه ها بوده، اما گاها حضور واسطه ها و دلالان پارچه یا عرضه کنندگان سودجو و ناشناخته، سبب شده تا قیمت این پارچه واقعی نباشد.

خصوصا در شرایطی مانند شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور که شاهد افزایش میزان تقاضا از انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بوده ایم. اما متأسفانه سودجویان فرصت را مناسب دیده و به فکر جیب خود هستند.
این عرضه کنندگان، انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را با قیمت های خیلی گرانی می فروشند و برخی از کارگاه های تازه تأسیس که بودجه چندانی نداشته، ممکن است به طور کلی ورشکسته گردند.
بنظر می رسد که پیدا کردن نمایندگی ها و مراکز فروشی که انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی با همان قیمت دست اول کارخانه عرضه می کنند؛ مطمئن ترین مراکز فروش برای خرید ارزان پارچه اسپان باند می باشند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

نمایندگی خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر فروش مستقیم و بی واسطه از انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان می گردید، می توانید این مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی را انتخاب نمایید.
تمامی خریداران می توانند با تجربه متفاوت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی در کالیته رنگی متنوع و آن هم به شکل عمده، اقتصادی ترین و آسان ترین شیوه خرید را تجربه کرده باشند.

نمایندگی خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی در نظر داشته تا در کمترین زمان ممکن با پایین ترین نرخ قیمت، بهترین کیفیت از انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی را به دست مشتریان در سرتاسر کشور، برساند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند بازار تهران

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟ | خرید و قیمت متری و عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟ خرید و قیمت پارچه اسپان باند در اصفهان، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟