فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند از درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند از درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند به شیوه های متعددی ممکن می باشد که هر یک علاوه بر مزایا و برتری که نسبت به دیگری دارند، دارای معایبی هم هستند. خرید از درب کارخانه، دردسر کمتری برای خریدار خواهد داشت. اما آیا می دانید که معایب این شیوه خرید چیست و چه مزایایی باعث شده تا اکثراً به این شیوه خرید روی آورند؟ همراه ما باشید تا هم درباره پارچه اسپان باند بیشتر بدانید هم با شیوه های خرید آشنا شوید.
این روز ها بازار پارچه های بی بافت بسیار داغ است. به طوری که بیش از ۴۵ درصد پارچه مصرفی کشور را پارچه های بی بافت در انواع و اقسام مختلف تشکیل می دهد.
پارچه اسپان باند که قرار است در اینجا مورد بحث و بررسی قرار گیرد، در زمره پارچه های بی بافتی قرار گرفته که بیشترین کاربرد و مصرف را از آن خود کرده اند.
پارچه های اسپان باند گونه های مختلفی داشته و هر یک با توجه به نوعش در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً نوعی از پارچه اسپان باند در زمینه کشاورزی کاربرد دارد. شاید با خود بپرسید چطور؟
باید گفت که مصرف این پارچه در حوزه کشاورزی به بسته بندی کود، بسته بندی میوه و محصولات، پوشش گلخانه ها، آبیاری و جلوگیری از مصرف بی رویه آب، پیشگیری از سرما زدگی محصولات، پرورش محصولاتی همچون قارچ و … محدود می شود.

در بخش های بعدی، مفصل تر راجع به انواع پارچه اسپان باند، ویژگی ها و مشخصات آن، چگونگی تولید، بازار فروش و شیوه خرید آن از بازار صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما بوده و قطعا پس از خریدی مطمئن و راضی از کیفیت، دوباره مشتری این مجموعه خواهید شد.

خرید پارچه اسپان باند

انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند

چیزی که شاید دانستن آن برایتان جالب باشد این است که پارچه اسپان باند بر خلاف پارچه ها و منسوجات دیگر که بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند، یکبار مصرف است.
اما شاید فکر کنید که به خاطر یکبار مصرف بودن، خرید پارچه اسپان باند مقرون به صرفه نیست. در صورتیکه اینطور نبوده و قیمت پایین آن در بازار فروش، یکبار مصرف بودنش را توجیح می کند.
همانطور که در ابتدای امر گفته شد، پارچه اسپان باند دارای انواع مختلفی است که وجوه تمایز آن ها به شرح زیر می باشد:

  • وزن یا همان گرماژ
  • عرض پارچه
  • رنگبندی و تنوع رنگ
  • طول هر رول یا طاقه پارچه

البته توجه داشته باشید که این موارد ذکر شده در بالا، همگی وجوه تمایز کلی انواع پارچه اسپان باند یکبار مصرف هستند. دیگر ویژگی ها و مشخصاتی که هر یک از انواع پارچه اسپان باند ممکن است داشته باشند را هم می توان تفاوت بین گونه های مختلف این پارچه پرفروش دانست.
به عنوان مثال، پارچه اسپان باندی ضد آب یا همان واتر پروف است. این پارچه در مقایسه با یک پارچه اسپان باند معمولی و فاقد این ویژگی، دارای برتری هایی خواهد بود.
مصرف کننده باید مشخص کند که در چه زمینه ای قرار است از پارچه اسپان باند استفاده کند. در زیر، چندی از انواع پارچه اسپان باند مصرفی در بازار داخلی کشور را معرفی کرده ایم:

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  2. پارچه اسپان باند مخصوص کشاورزی
  3. پارچه اسپان باند مصرفی در فیلتر های صنعتی
  4. پارچه اسپان باند کاربردی در زمینه خودرو سازی
  5. پارچه اسپان باند تبلیغاتی و مخصوص بسته بندی
  6. پارچه اسپان باند کاربردی در حوزه راه و ساختمان
  7. پارچه اسپان باند محیط زیست و …

گرماژ، عرض، رنگبندی و طول هر رول در هر یک از انواع پارچه های اسپان باند یکبار مصرف نام برده، متفاوت بوده و خاص خود آن ها می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

ضخامت پارچه های اسپان باند چگونه است؟

ضخامت پارچه های اسپان باند در انواع و اقسام مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. بد نیست بدانید که گرماژ یا وزن رابطه مستقیمی با ضخامت پارچه اسپان باند دارد.
یعنی اگر گرماژ و یا وزن پارچه در هر متر مربع بیشتر باشد، متقابلاً از ضخامت بیشتری هم برخوردار خواهد بود. پس اگر در زمینه خاصی قرار است از پارچه اسپان باند یکبار مصرف استفاده کنید، گرماژ، وزن و یا حتی ضخامت آن را مد نظر قرار دهید.
به عنوان مثال، اگر قرار باشد از پارچه اسپان باند در حوزه تولید چای های کیسه ای استفاده کنید، بی شک باید پارچه ای را انتخاب کنید که ضخامت بسیار کمی دارد و استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی ضخیم کار اشتباهی است.
البته بد نیست بدانید که ضخامت پارچه اسپان باند را می توان از روی تعداد لایه ها هم دسته بندی کرد. لیست انواع پارچه های اسپان باند دسته بندی شده بر حسب تعداد لایه به شرح ذیل می باشد:

  • پارچه اسپان باند تک لایه که با s شناخته می شود.
  • پارچه اسپان باند دو لایه که ss یا ۲s نام گرفته است.
  • پارچه اسپان باند سه لایه که sss یا ۳s نامیده می شود.
  • پارچه اسپان باند ۴ لایه یا همان ssss و sms در بازار فروش.

به عنوان مثال از پارچه های اسپان باند ۴ لایه در حوزه های پزشکی از قبیل تولید گان های جراحی، ماسک و … استفاده می شود. چون این پارچه ضخیم تر از دیگر پارچه های اسپان باند است و از در برابر نفوذ باکتری و انواع میکروب مقاومت می کند.
جالب است بدانید که پروسه تولید اسپان باند های تک لایه به نسبت ساده است. اما پروسه تولید پارچه اسپان باند چند لایه کمی پیچیده تر می باشد.
از طرفی هم ویژگی ها و مشخصاتی که پارچه های اسپان باند چند لایه دارند به نسبت بیشتر از ویژگی ها و مشخصات پارچه اسپان باند تک لایه موجود در بازار است. به عبارت دیگر در روند تولید اسپان باند های چند لایه امکان مانور بیشتری وجود دارد.

دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند

در کارخانه های تولید پارچه اسپان باند، بسته به حوزه فعالیت آن ها، دستگاه های مختلف دیگری از قبیل موارد زیر کاربرد خواهد داشت:

  1. دستگاه دوخت حرارتی
  2. دستگاه دوخت معمولی
  3. دستگاه برش
  4. دستگاه چاپ پارچه

مثلاً دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند، کاربردی در کارگاه های تولیدی است که با انواع پارچه اسپان باند، بگ های بسته بندی و تبلیغاتی تولید می کنند.
دستگاه دوخت حرارتی مناسب این کارگاه ها و کارخانه های تولیدی در اندازه های مختلفی قابل خریداری می باشد که برخی اتوماتیک بوده و برخی دیگر پدالی.
این دستگاه از دو فک حرارتی المنتی تشکیل شده است که امکان اضافه کردن دیگر جزئیات از قبیل تاریخ زن به آن وجود دارد.
در کنار دستگاه های دوخت حرارتی، دستگاه های چاپ پارچه و … هم بسیار حائز اهمیت هستند. این پارچه ها بر حسب نوع الیافی که در تولید آن ها استفاده شده، باید از دستگاه های چاپ مخصوصی استفاده کنند.
در کل، هر چه الیاف طبیعی پارچه های اسپان باند کمتر باشد، پروسه انجام چاپ طرح و یا نوشته بر روی آن بهتر و با هزینه کمتری انجام خواهد شد و بالعکس.

خرید پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند پرفروش است؟

در ابتدای متن بار ها و بار ها به پرفروش بودن پارچه اسپان باند اشاره شد. اما ممکن است این سوال ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کرده باشد که دلیل این پرفروش بودن چیست و چرا پارچه اسپان باند در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد؟
اول از هر چیز، قیمت پایین پارچه اسپان باند در مقابل کاربردی بودنش بسیار بر بازار فروش داغ آن تاثیر داشته است. زیرا هستند پارچه هایی که کاربردی بوده و نیاز صنایع گوناگون می باشند، اما به خاطر گران قیمت بودن آن ها خریدشان مقرون به صرفه نخواهد بود.
دوم آسانی دسترسی به این نوع پارچه است. در حال حاضر، در تمامی شهر های کشور تولیدی اسپان باند وجود دارد که هر کدام پاسخگوی نیاز بازار منطقه خودشان هستند. برای همین دسترسی به پارچه اسپان باند، به راحتی و آسانی ممکن می باشد.
سوم، کاربردی بودن پارچه اسپان باند می باشد. این پارچه شاید به ظاهر چندان کاربردی نباشد، اما در حوزه های گوناگون و صنایع مختلف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. بد نیست بدانید که نیاز بالای صنایع گوناگون به پارچه اسپان باند، تاثیرگذار بر بازار فروش داغ آن بوده است.
چهارم، مضر نبودنش برای محیط زیست می باشد. جالب است بدانید که پارچه های اسپان باند از مواد اولیه ای تشکیل می شوند که برای محیط زیست مضر نخواهند بود. خیلی از دوستداران محیط زیست حتی برای تمیز کردن مناطق گوناگون از جمله رفع آلودگی نفتی در دریا ها و … از پارچه مخصوص اسپان باند استفاده می نمایند.
دلایل پرفروش بودن پارچه اسپان باند زیاد است که باید از منابع موثق کسب اطلاعات کرد. سایت های معتبری در فضای مجازی وجود دارند که چنین اطلاعاتی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده. پس به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جامع تر در این زمینه، می توانید اینچنین اقدام نمایید.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی و ویژگی های آن

در یکی از بخش های این متن از پارچه اسپان باند بیمارستانی نام برده شد. این پارچه همانطور که از نامش مشخص است، در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی کاربرد داشته و به همین خاطر، پارچه اسپان باند بیمارستانی نام گرفته است.
مطابق با صحبت های گذشته، پارچه اسپان باند بیمارستانی دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود است که سبب شده آن را از دیگر پارچه های اسپان باند متمایز سازد.
برخی از این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

  • زیر دست بسیار نرم و لطیف
  • بدن نما نبودن
  • مقاوم در برابر سایش و کشش
  • ثابت بودن رنگ
  • آنتی باکتریال بودن
  • ضد یووی بودن
  • سبک و راحت بودن و …

این پارچه به خاطر خصوصیات و همچنین ویژگی هایی که دارد، در زمینه دوخت لباس بیماران، پرسنل، خدمات، پزشکان، پرستاران و … استفاده می شود. البته مصرف و کاربرد این پارچه پرفروش به همین چیز ها محدود نشده و خیلی از بیمارستان ها برای تهیه و تولید روتختی و روبالشتی یکبار مصرف هم از این پارچه استفاده می کنند.
تهیه و تولید گان های جراحی، ماسک های بهداشتی، کاور کفش، کلاه و … هم از دیگر مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی می باشد.
هر چند که تنوع و کالیته رنگ و طرح پارچه اسپان باند بسیار متنوع است، اما برای تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی از رنگ های محدودی استفاده می شود. رایج ترین رنگ های پارچه اسپان باند بیمارستانی عبارت است از:

  1. لیمویی
  2. گلبهی
  3. صورتی
  4. پسته ای
  5. سبز تیره
  6. آبی آسمانی
  7. آبی کاربنی
  8. سفید

به عنوان مثال، لباس پرستاران و پزشکان از پارچه اسپان باند سفید، لباس و تجهیزات بخش جراحی از اسپان باند سبز تیره، لباس بیماران بخش زنان و زایمان از اسپان باند صورتی و گلبهی، پوشاک خدمات از اسپان باند آبی کاربنی و … دوخته می شود.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه

همانطور که مستحضر هستید، پارچه اسپان باند را می توان به شیوه های زیر تهیه کرد:

  1. حضوری
  2. غیر حضوری

البته انتخاب شیوه خرید پارچه اسپان باند به مقدار مورد نیاز خریدار، اولویت ها و … بستگی دارد.
ممکن است خریداری تنها کیفیت برایش حائز اهمیت باشد ولی خریدار دیگری در کنار کیفیت، قیمت و هزینه نهایی هم در زمره اولویت های وی قرار گیرد.
در کل، بهترین شیوه برای خرید پارچه اسپان باند در بازار شلوغ این روز ها که هزینه حمل و نقل بسیار بالاست، خرید غیر حضوری است. اما ممکن است یکی خریدار عمده پارچه اسپان باند باشد و برای همین خرید از درب کارخانه را به خرید غیر حضوری ترجیح دهد.
این روز ها کارخانه های تولیدی به منظور راحتی حال مشتریان و همچنین افزایش میزان فروش خود، اقدام به تاسیس سایت هایی در فضای مجازی کرده اند که به خریدار این امتیاز را داده تا بدون صرف زمان و هزینه برای مراجعه حضوری به درب کارخانه و خرید پارچه اسپان باند با قیمت دست اول، به صورت غیر حضوری انواع پارچه اسپان باند را با قیمت درب کارخانه خریداری نموده و با پرداخت هزینه ای ناچیز بابت حمل، آن را درب محل مورد نظر تحویل بگیرد.
آیا با بیان جزئیات این شیوه خرید، ترغیب به خرید غیر حضوری پارچه اسپان باند نشدید؟
آیا می دانید در بازار مجازی این روز ها، پارچه اسپان باند خوب با قیمت کارخانه را می توان از کدام سایت تهیه کرد؟

حتماً برای یکبار هم که شده، از سایت معتبری خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را انجام دهید. کافیست همین حالا این مجموعه را برای خرید بهترین پارچه های اسپان باند انتخاب کرده و مشتری دائم این گروه بازرگانی شوید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند چیست

پارچه اسپان باند چیست + فروش عمده و ارزان

پارچه اسپان باند چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟ کدام یک از مراکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟