فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی بی واسطه

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی بی واسطه

فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت واسطه ای و یا بی واسطه در سطح کشور انجام می شود. انتخاب با شماست که با توجه به میزان خرید پارچه مورد نظرتان، به مرکز فروش بدون واسطه برای خرید مراجعه کنید یا عاملان فروش واسطه ای. آیا کارخانه های تولید پارچه تترون در ایران را می شناسید؟ آیا می دانید که این پارچه چه استفاده هایی در زمینه های مختلف دارد؟ از ویژگی های نوع بیمارستانی این پارچه چه می دانید؟ پاسخ تمامی این سوالات به صورت جامع در بخش های زیر آمده است.
منسوجات و پارچه ها به خاطر بافت، الیاف، تراکم و … از هم متمایز شده و به خاطر همین است که تنوع پارچه ها روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. دسته ای از پارچه های تولیدی از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار هستند که پارچه تترون هم یکی از آن هاست.
این پارچه شاید بافتی شبیه به خیلی از پارچه های دیگر داشته باشد، اما از الیاف مشخصی در تولید آن استفاده شده که خصوصیات و ویژگی های حال حاضر آن را سبب گردیده است.
در اولین بخش قرار است پیرامون تولید پارچه تترون صحبت کرده و چندی از کارخانه های مطرح آن در داخل کشور که تامین کننده نیاز ایران هستند را معرفی نماییم.

بی تردید خریدارانی که قصد دارند خرید مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه های تترون خصوصا جهت مصارف بیمارستانی داشته باشند، خالی از لطف نیست که تا پایان این مطلب با ما همراهی نمایند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون در ایران

یکی از ابتدایی ترین گام ها قبل از آنکه هر خریداری، خرید موفق از نیاز پارچه ای خود داشته باشند، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه می باشد.
آیا شما هم کارخانجاتی که سرآمد در زمینه نساجی انواع پارچه تترون در ایران هستند را می شناسید؟
به نسبت پارچه ها و منسوجات موجود در بازار، روند تولید پارچه تترون بسیار آسان تر و بدون دردسر تر می باشد. پارچه های تترون از دو دسته الیاف تشکیل می شوند:

  1. الیاف طبیعی که ویسکوز پلی استر می باشد.
  2. الیاف مصنوعی که شامل فیلامنت می شود.

بافت پارچه تترون به گونه ای است که فیلامنت به عنوان تار استفاده شده و در پود، الیاف ویسکوز پلی استر استفاده می شود.
چیزی که درباره پارچه تترون شاید برای شما جالب باشد این است که، درصد کاربرد الیاف در بافت این پارچه تولیدی کارخانه های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. اما رایج ترین آن شامل ۴۰ درصد فیلامنت و ۶۰ درصد الیاف پلی استر ویسکوز می باشد.
کارخانه های زیادی در ایران و در شهرک صنعتی شهر های مختلف، مشغول به تولید پارچه تترون هستند. اگر بخواهیم اصلی ترین قطب های تولید پارچه تترون در ایران را معرفی کنیم، بایستی از شهر های زیر نام ببریم:

  • مشهد
  • تبریز
  • اصفهان
  • یزد

در میان این چهار قطب تولید پارچه تترون، اصفهان مطرح تر بوده و پارچه تترون تولیدی آن نسبت به دیگر شهر ها از کیفیت بهتری برخوردار می باشد.
شاید آشنایی با پروسه تولید پارچه تترون در این کارخانه ها برایتان جذاب باشد. پس به همین خاطر، روند تولید پارچه تترون را مختصر و مفید بیان می کنیم:

  • الیاف از ریسندگی به بافندگی انتقال داده شده و بر روی دستگاه های بافندگی قرار می گیرند.
  • بافت پارچه خام با توجه به تراکم از پیش تعیین شده آغاز می شود.
  • پس از پایان بافت، پارچه تترون خام به رنگرزی منتقل می گردد.
  • بعد از آنکه تنوع رنگی آن کامل شد، وارد بخش تکمیل می شود.
  • پس از تکمیل و بازرسی پارچه ها، طاقه پیچی می شوند.
  • طاقه ها بسته بندی شده و در بازار داخلی و خارجی توزیع می گردند.

پارچه تترون چه استفاده هایی دارد؟

پارچه تترون از آنجایی که انواع مختلفی دارد، گستره کاربرد و استفاده از آن هم نامحدود است.
پارچه های تترون با توجه به عرض، رنگبندی، تراکم بافت، گرماژ، طول طاقه و … دسته بندی شده و هر یک در حوزه خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر، انواع پارچه تترون را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. پارچه های تترون پیراهنی که بیشتر در زمینه دوخت و دوز پیراهن های مردانه به کار گرفته می شوند. همچنین از این پارچه ها در دوخت برخی از پوشاک زنانه هم استفاده می شود.
  2. پارچه تترون ملحفه ای، همانطور که از نامش مشخص است، پارچه ای مناسب برای دوخت کالای خواب و ملحفه می باشد. این پارچه در طرح ها و رنگ های گوناگون در بازار موجود است.
  3. پارچه تترون بیمارستانی که یکی از پرفروش ترین پارچه های تترون موجود در بازار بوده و در تمامی مراکز درمانی، بیمارستان ها، درمانگاه ها و غیره کاربرد دارد. این پارچه در طیف رنگی خاصی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
  4. پارچه تترون مقنعه ای که پارچه تترون با عرض کوچک و گرماژ مشخص است، برای دوخت چیز های کوچکی نظیر مقنعه مناسب می باشد. این پارچه ها به منظور کاهش میزان ضایعات برای دوخت پوشیدنی های کوچک، روانه بازار فروش شده اند.
  5. پارچه تترون چادری که در رنگ های مختلفی روانه بازار فروش شده و رنگ مشکی آن بیشترین میزان متقاضی را در بازار فروش دارد. از این پارچه در عرض های ۱۱۰، ۱۵۰ و ۳۰۰ سانتی متر در بازار موجود است. همچنین امکان خرید نمونه های طرح دار و ساده آن با تفاوت قیمت ناچیز برای مصرف کنندگان فراهم شده.
  6. پارچه تترون های پیژامه ای که مناسب برای دوخت شلوار های خانگی و راحتی است. شلوار های بندری ساده و طرح داری که در بازار موجود می باشد، از این پارچه دوخته شده است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی و ویژگی های آن

در بخش گذشته از پارچه تترون بیمارستانی نام برده شد. آیا می دانید که این پارچه در مراکز درمانی و بیمارستان ها چه مصارفی دارد؟ آیا درباره ویژگی های این پارچه که سبب تمایزش از دیگر پارچه های تترون شده چه اطلاعاتی در دست دارید؟
پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای است که بیشترین میزان فروش و متقاضی را در بازار از آن خود نموده است.
این پارچه نسبت به پارچه های رایج تترون که شامل ۴۰% فیلامنت بوده و ۶۰ درصد آن را پلی استر ویسکوز تشکیل داده، از کیفیت بهتری برخوردار می باشد. یعنی درصد الیاف طبیعی موجود در آن در مقایسه با تترون های معمولی بیشتر می باشد و همین باعث وجود برتری هایی در آن شده است.
از پارچه تترون بیمارستانی در مراکز درمانی اینطور استفاده می شود:

  1. دوخت لباس فرم بیماران (نوزادان، کودکان، خانم ها و آقایان)
  2. دوخت یونیفرم پرستاران و پزشکان
  3. تهیه پوشاک خدمه، حراست و دیگر پرسنل
  4. دوخت کالای خواب نظیر رو بالشتی، رو تختی، ملحفه
  5. دوخت پرده اتاق ها
  6. تهیه تجهیزات مورد نیاز در اتاق عمل ها و …

گفته شد که پارچه تترون بیمارستانی تفاوت ها و وجوه تمایزی با پارچه های تترون معمولی دارد. این تفاوت ها به خاطر ویژگی ها و مشخصاتی است که خاص پارچه تترون بیمارستانی می باشد. چندی از این ویژگی ها را در زیر نام برده ایم:

  • نرمی و لطافت فوق العاده
  • شفافیت و کیفیت رنگ بسیار بالا
  • ضد آب ژاول بودن
  • مقاومت در برابر سایش و کشش
  • راحت و سبک بودن
  • یکدست بودن رنگ در کل پارچه
  • عدم تغییر رنگ در هنگام شستشو

و موارد بسیار دیگری از این قبیل که همگی نشان از کیفیت خوب پارچه تترون بیمارستانی می باشد.
بد نیست بدانید که طیف رنگی پارچه تترون بیمارستانی در بازار چه می باشد. به خاطر همین می توان گفت این پارچه در رنگ هایی نظیر لیمویی، صورتی، آبی آسمانی، سبز، سفید، گلبهی و … روانه بازار فروش می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

چگونگی خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی در بازار

چون پارچه تترون بیمارستانی به استفاده مراکز درمانی و بیمارستان ها در می آید، تنها خرید فروش آن در بازار به صورت عمده صورت می پذیرد.
اگر می خواهید خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی در بازار را با قیمت مناسبی انجام دهید، دو راه پیش رو دارید:

  1. خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت طاقه ای
  2. خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عدلی

آیا می دانید پارچه تترون طاقه ای با عدلی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
مسلماً خیلی از افرادی که به تازگی در زمینه خرید فروش پارچه های تترون فعالیت خود را آغاز کرده و یا به جمع نیرو های خرید بیمارستان ها اضافه شده اند، اطلاعاتی در این زمینه ندارند. برای همین، وظیفه خود می دانیم که اطلاعاتی دقیق و درست در اختیار خریداران قرار دهیم. به همین خاطر، پارچه تترون بیمارستانی طاقه ای و عدلی را به صورت مجزا تعریف می کنیم:

  1. پارچه تترون بیمارستانی طاقه ای، پارچه ای است که در عرض مشخص و طول ۴۰ متر، رول پیچی می شود. خود پارچه تترون طاقه ای هم دارای دو نوع است که یکی رولی بوده و دیگری کتابی. تفاوت این دو در یک لا بودن پارچه تترون در طاقه رولی و دو لا بودن پارچه تترون در طاقه های کتابی است.
  2. پارچه تترون بیمارستانی عدلی، شامل چند طاقه رولی یا کتابی پارچه در عرض مشخص می باشد که در یک گونی بسته بندی شده است. جالب است بدانید که متراژ عدل را با توجه به جمع متراژ طاقه هایی که در بسته بندی عدل قرار گرفته بیان می کنند.
با خرید پارچه تترون به صورت عمده، هزینه های خریدار کاهش پیدا خواهد کرد. مثلاً اگر در مراکز خرده فروشی، هر متر پارچه تترون را به قیمت ۱۰۰۰ تومان عرضه می دارند، در عمده فروشی ها این قیمت به ازای هر متر حتی ممکن است به ۸۰۰ تومان هم برسد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی کجا عرضه می شود؟

بهترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی توسط نمایندگی های رسمی و عاملان فروش مستقیم عرضه می شود.
با افزایش تقاضا برای پارچه تترون بیمارستانی در بازار، بایستی میزان عرضه پارچه تترون در داخل کشور هم افزایش داشته باشد. برای همین است که روز به روز کارخانه های بیشتری در داخل کشور تاسیس شده که تامین کننده نیاز پارچه تترون بازار داخلی هستند.
این کارخانه ها به منظور شناخت بیشتر خود به مشتریان و همچنین راحتی و جذب آن ها، راه های مختلفی را برای خرید پارچه تترون پیش روی مشتریان قرار می دهند.
اولین کاری که کارخانه تولیدی برای مشتریان شهر های مختلف انجام می دهد، ایجاد نمایندگی در شهر های مختلف می باشد. اگر از نمایندگی های فروش درخواست لیست قیمت کنید، متوجه خواهید شد که قیمت فروش محصولات توسط آن ها هیچ تفاوتی با قیمت درب کارخانه تولیدی نخواهد داشت. چون نمایندگی ها خود عامل فروش مستقیم کارخانه تولیدی می باشند.
دسته ای دیگر از تولید کنندگان، علاوه بر تاسیس نمایندگی فروش در شهر های مختلف، فعالیت مجازی خود را هم آغاز نموده اند. آن ها سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را در فضای مجازی راه اندازی کرده تا افراد بتوانند با شرایط ذیل خرید کنند:

  • هزینه کم
  • حداقل زمان
  • عدم محدودیت ثبت سفارش
  • دریافت مشاوره رایگان
  • خرید با قیمت دست اول و مواردی از
    با جستجو در گوگل و بررسی سایت های مختلف، به سایت های رسمی معتبری دست خواهید یافت که تجربه خرید موفق، آسان، بدون دردسر و کم هزینه را برایتان رقم خواهد زد.
    این قبیل.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانجات معتبر

همیشه و در همه حال، انتخاب مرکز فروش مستقیم و راهی که خرید بی واسطه را برای مشتری فراهم می کند، اولویت اول خریدار بوده و هست. اما شرایط فرد مشخص می کند که چگونه خرید کند، سایت های اینترنتی را برای خرید انتخاب نماید یا نمایندگی های فروش و غیره.
اگر در شهری که زندگی می کنید، کارخانجات معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی وجود دارد، بهتر است از درب کارخانه اقدام به خرید پارچه کنید. شاید هزینه و زمانی را به پروسه خرید اختصاص دهید، اما مطمئن از کیفیت، قیمت و برند می توانید ثبت سفارش نمایید. قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی درب کارخانجات معتبر، قیمت دست اول بوده و این به نفع خریدار خواهد شد.
اما اگر در شهر شما و شهر های اطراف، کارخانه تولیدی پارچه تترون وجود نداشت، نگران نباشید. زیرا این روز ها کارخانجات معتبر تولیدی کننده در اصفهان، تبریز، مشهد، یزد و …، در فضای مجازی دارای سایت رسمی هستند.
این سایت ها علاوه بر اینکه کاتالوگ محصولات را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کننده قرار می دهند، پارچه را با همان قیمت درب کارخانه به فروش می رسانند.
خوبی و مزیت خرید از سایت ها این است که در شرایط کنونی که ویروس کرونا همه گیر شده است، نیاز به رفت و آمد نخواهد بود و همچنین هزینه و زمان زیادی صرف سفر و خرید پارچه تترون نخواهد شد.
با جستجو در گوگل و بررسی سایت های مختلف، به سایت های رسمی معتبری دست خواهید یافت که تجربه خرید موفق، آسان، بدون دردسر و کم هزینه را برایتان رقم خواهد زد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی | مرجع فروش بهترین پارچه بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول و درجه یک را از بزرگترین مرجع رسمی فروش آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟